Dat duurt nog wel even hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
En mama in de overgang. Allemaal tegelijk!
Hi Mikeyquote:
de bel doet het nietquote:
niet twijfelen gewoon doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twijfel om even lekker een badje te nemen jongens
Hoop dat de meiden dan wel allemaal het huis uit zijn tegen de tijd dat m-a de overgang in gaatquote:
Ik ben onderweg!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hallo.quote:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoorben pas 28
Iedereen was wel heel stil, mede omdat de meesten een audiotourding haddenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan binnen 5 minuten weer buiten zou staan, voel me echt opgelaten als t zo druk is
Daar ga ik wel vanuit..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoop dat de meiden dan wel allemaal het huis uit zijn tegen de tijd dat m-a de overgang in gaat
neem een broodjequote:
2 mannen 1 vrouw en badeendjes.... volle bakquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal ik badeendjes meenemen?
Kan snel gaan hier ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat alweer hard hier als ik weer even weg ben.
dan neem een lekker broodjequote:
Gewoon voer spaaien en morgen een balansdag pakkenquote:
Kom je er ook bij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 mannen 1 vrouw en badeendjes.... volle bak
egnie ik badder niet met mannenquote:
ja kan ookquote:
hahaha ja ik weet hoe dat gaat bij mijquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon voer spaaien en morgen een balansdag pakken
Kingsbridge trilogie van Ken Follettquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoe heette die Trilogie die je pas gelezen hebt ook al weer Madam-april?
Ongeveer zoals dat bij mij ook gaat gok ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja kan ook..
[..]
hahaha ja ik weet hoe dat gaat bij mij
tonijn uit blik met uitje snipperen, mayo peper en zout. heerlijk broodbeleg voor lekkere trekquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja kan ook..
[..]
hahaha ja ik weet hoe dat gaat bij mij
Dank je!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kingsbridge trilogie van Ken Follett
oh ja dat is heerlijk!! alleen geen tonijn hieroquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
tonijn uit blik met uitje snipperen, mayo peper en zout. heerlijk broodbeleg voor lekkere trek
waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ongeveer zoals dat bij mij ook gaat gok ik
@PoezeligDing wil vast wel meequote:
ja dat heb ik ook gelezen!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las dat Tiny van Tiny en Lau ook is overleden recentelijk
dat zijn dingen om makkelijk op voorraad te hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:28 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh ja dat is heerlijk!! alleen geen tonijn hiero
en mannenquote:
godverquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ja, die is paar dagen geleden heen gegaan. Godver tering kut kanker!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
true, maar ik heb al zoveel voorraadquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dingen om makkelijk op voorraad te hebben.
[..]
en mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |