MAANLICHT!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh wat leuk zeg!!![]()
wat zal ik er van zeggen, leuke en minder leuke dingenmaar ja zo gaat dat in het leven
gezellig en wel handigquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha blijkt wel zo te zijn dat vrouwen die bij elkaar in 1 huis wonen vaak tegelijk ongesteld worden
En mama in de overgang. Allemaal tegelijk!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Jemig, als die straks allemaal tegelijkertijd ongesteld zijn dan is het huis te klein.
Nee kloptquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat flauw.. (mag volgens mij in bijna geen enkel museum trouwens)
.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is de volgende lapospam aan het voorbereiden
Hoe is het?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh wat leuk zeg!!![]()
wat zal ik er van zeggen, leuke en minder leuke dingenmaar ja zo gaat dat in het leven
Maanlichtje!quote:
Kan beter kan slechterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
redelijk, hoe gaat het met jou??
Ripquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
En mama in de overgang. Allemaal tegelijk!
Oh wel nicequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee kloptMaar hier ligt het allemaal nog wat gevoeliger. Was al een hoop gezeik dat het überhaupt gehouden werd.
Wel een succesverhaal tot en met, moet eeuwen van tevoren kaartjes reserveren, die dan ook nog op tijd staan. Was ook echt goed druk. Wel grappig, je zag de hele tijd mensen tegen elkaar aan botsen als ze eventjes een stap achteruit deden om iets beter te kunnen bekijken.
"Oh pardon", "Sorry hoor!", "Excuses, ik lette niet op".Normaal gesproken heb je in het museum ook zo ongeveer een halve zaal per persoon aan ruimte
Begint knap irritant te wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
Ik denk dat ik dan binnen 5 minuten weer buiten zou staan, voel me echt opgelaten als t zo druk isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee kloptMaar hier ligt het allemaal nog wat gevoeliger. Was al een hoop gezeik dat het überhaupt gehouden werd.
Wel een succesverhaal tot en met, moet eeuwen van tevoren kaartjes reserveren, die dan ook nog op tijd staan. Was ook echt goed druk. Wel grappig, je zag de hele tijd mensen tegen elkaar aan botsen als ze eventjes een stap achteruit deden om iets beter te kunnen bekijken.
"Oh pardon", "Sorry hoor!", "Excuses, ik lette niet op".Normaal gesproken heb je in het museum ook zo ongeveer een halve zaal per persoon aan ruimte
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begint knap irritant te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |