quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
• Livetrackers: via deze drie: (link 1) (link 2) (link 3)quote:Coronavirussen
De coronavirussen is een grote familie van virussen die ziekten veroorzaken. Deze virussen zijn zoönotisch, dat betekent dat ze overgedragen kunnen worden tussen dieren en mensen. De wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geeft meer informatie over het virus op hun website.
Veel voorkomende tekenen van infectie zijn ademhalingsproblemen, koorts en hoesten. In ernstige gevallen kan het leiden tot een longontsteking, nierfalen en is het dodelijk. De standaard aanbevelingen die de WHO doet om verspreiding te voorkomen zijn: regelmatig handen wassen, mond en neus bedekken bij hoesten en niezen en het grondig koken van vlees en eieren.
Eerder uitgebroken coronavirussen zijn MERS en SARS. Dat laatste virus werd in 2003 ook in China ontdekt. Het werd overgedragen van civetkatten op mensen. Er zijn verschillende coronavirussen die al wel onder dieren circuleren, maar waar nog geen mensen door zijn besmet.
Bron
Idem, toen ik begon met ze te volgen op twitter hadden ze net een paar duizend volgers, inmiddels zitten ze al bijna aan de 100k.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat voor deze coranahype 95% van de mensen nog nooit eens van BNO News hadden gehoord, inclusief mezelf
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:10:23BREAKING: Northern Ireland reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef Lafoy het volgende:
[..]
April is ook een betere tijd om te gaan!!!
Ja, dat is over 2 maanden vanaf nu. In China is het nu op z'n retour, na 2,5 maand. Dus dat moet wel kunnen.quote:
Klopt, is ook een erg klein bedrijf. Maken nu wel overuren maar daarbij ook erg veel geld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat voor deze coranahype 95% van de mensen nog nooit eens van BNO News hadden gehoord, inclusief mezelf
In Noord-Ierland gaat het om iemand die kwam uit Noord-Italië via Dublin.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
En weer eentje erbij, nu Noord-Ierland:twitter:BNODesk twitterde op donderdag 27-02-2020 om 20:10:23BREAKING: Northern Ireland reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Virussen komen vaak in golven, helaas.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is over 2 maanden vanaf nu. In China is het nu op z'n retour, na 2,5 maand. Dus dat moet wel kunnen.
Lekker gewerkt pikquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Eindelijk mijn TT
Moest snel typen joh
ah, vlak bij duitse grens.. succes danquote:
Een kleine 85 topics is net 25.000 posts, qua besmettingen zitten we al op de 80.000+quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Eindelijk mijn TT
Moest snel typen joh
Dood ga je idd toch wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, vlak bij duitse grens.. succes dan![]()
tja.. paniekerig worden heeft zo weinig zin denk ik dan..
Laat me nou man jeetje... nerdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kleine 85 topics is net 25.000 posts, qua besmettingen zitten we al op de 80.000+
Boshotel is hier minder dan een km vandaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, vlak bij duitse grens.. succes dan![]()
tja.. paniekerig worden heeft zo weinig zin denk ik dan..
Juist een voordeel als je bij de eerste besmettingen zit, zijn de ziekenhuizen nog lekker leeg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Boshotel is hier minder dan een km vandaan.
Ik dacht eigenlijk ook wel dat we al meer posts hadden hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Laat me nou man jeetje... nerd
Ja lekker, Laurentius Roermond. Dan ben ik sowieso dood.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Juist een voordeel als je bij de eerste besmettingen zit, zijn de ziekenhuizen nog lekker leeg.
Volgens de BNO-site niet, alleen staan daar de 4 bevestigingen uit B-W ook nog niet bij, anders 18 nieuwe - 44 totaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoeveel cases in totaal nu vandaag in Duitsland? 14 bij de grens, 4 bij Munchen, nog meer?
2% kans op overlijden maar jij gaat dood hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja lekker, Laurentius Roermond. Dan ben ik sowieso dood.
Ziekenhuis zorgt er wel voorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
2% kans op overlijden maar jij gaat dood hoor
Loterij heeft een veel kleinere kans en iedereen denkt die te kunnen winnenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
2% kans op overlijden maar jij gaat dood hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef Revanches het volgende:
Hmm op reddit zijn ze niet heel positief qua overlevingskansen als je jong en gezond bent in deze thread. https://www.reddit.com/r/(...)n_soccer_player_has/
Reddit 🙄🙄🙄quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef Revanches het volgende:
Hmm op reddit zijn ze niet heel positief qua overlevingskansen als je jong en gezond bent in deze thread. https://www.reddit.com/r/(...)n_soccer_player_has/
Ik zit klaar met rijst en aardappelpuree mix. Geld op voor ander eten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
ohhh bijna het speciale journaal.
Ik zit klaar met chips en bier
Of juist nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ook al iemand in Noord-Ierland. En nog steeds nul in NL. We doen het goed.
Ik ken ze al paar jaar van Facebook, Breaking News heet het daar, is idd van NBCquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
BNO News B.V. is een Nederlands persbureau, gevestigd in Tilburg. Tot 1 december 2009 had het een populair Twitter-account dat bijna 1,5 miljoen volgers had tot het werd overgenomen door MSNBC.
BNO News is opgericht door Michael van Poppel. In november 2009 maakte het bedrijf bekend dat het een persdienst ging aanbieden aan mediabedrijven.
Het bedrijf maakte toen ook bekend dat de Twitter-dienst zou worden overgenomen door de Amerikaanse nieuwszender MSNBC vanaf 1 december 2009. De dienst werd gerund door journalisten uit Nederland, Ierland, Mexico en de Verenigde Staten.
De Amerikaanse nieuwszender MSNBC was de eerste klant van de nieuwe persdienst. Later maakte het bedrijf ook bekend dat een nieuwsdienst uit Bangkok, Thaindian News, klant werd van de persdienst.
Van Poppel zegt momenteel in gesprek te zijn met andere grote mediabedrijven die geïnteresseerd zijn in de dienst.
In 2009 lanceerde het bedrijf ook een iPhone-applicatie, die nog steeds beschikbaar is. BNO News zei dat de applicatie niet onderdeel van de deal met MSNBC is.
BNO News maakte bekend dat de nieuwe persdienst vanaf januari 2010 beschikbaar zou zijn.
Op 7 september 2007 wist het bedrijf een videotape van Osama bin Laden te bemachtigen, en verkocht het aan het persbureau Reuters.
Bij dit aantal zat in China al heel Wuhan in Lockdown.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:17 schreef BeriBeri het volgende:
twitter:disclosetv twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:02:03BREAKING - Italy now reports 650 people infected with the #COVID19 coronavirus in the country, and 17 dead. https://t.co/Mbhdpnhmfh reageer retweet
The Netherlands................. no pointsquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ook al iemand in Noord-Ierland. En nog steeds nul in NL. We doen het goed.
Moet Italie ook doenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Bij dit aantal zat in China al heel Wuhan in Lockdown.
Iedereen nog op wintersport, ja toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kamer debatteert pas volgende week donderdag over het Corona virus.
We hebben alles onder controle
Het halve ministerie staat op de skies momenteel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hebben ze je doem geloven. Doen ze goed die Chinezen. Slechts qat artsjes met een grote mond voor hoeven opsluitenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut ook, dat debatteren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor de Buhne. Perfect.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut ook, dat debatteren.
Nee hoor, alles was op beeld met NL reporters ter plaatse.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hebben ze je doem geloven. Doen ze goed die Chinezen. Slechts qat artsjes met een grote mond voor hoeven opsluiten
Dat je kijkcijfers kan scoren bedoel je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Confetti het volgende:
Als de Staatsomroep primetime wordt ingezet om de boel te sussen weet je dat het serieus is.
Verdubbel t aantal eerst maar even..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nee hoor, alles was op beeld met NL reporters ter plaatse.
Total Lockdown, op straat zonder mondkapje verboden.
In Italië loopt 99% van de bevolking vrij rond en reist over de hele wereld zonder mondkapjes en handgel.
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Nou dat lukte niet helemaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?
Nihil vergeleken met Wuhan die bij 400 besmettingen de boel op slot gooide.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?
Je bent wel schattig naief moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef Za het volgende:
[..]
Nihil vergeleken met Wuhan die bij 400 besmettingen de boel op slot gooide.
Ik werkte destijds als bijbaantje bij een groothandel, toen gingen ze opeens bij alle winkelwagentjes van die handgel dingen ophangen, maar heb het idee dat het toen veel minder leefde ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Was er ook zo'n heisa met de Mexicaanse griep? Ik herinner me daar weinig meer van, maar was ook een stukje jonger.
douze points go to...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik zit klaar voor het eurovisiecoronafestival
Wij hadden op kantoor overal flesjes handgel staan en doekjes om de toetsenborden te reinigenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Was er ook zo'n heisa met de Mexicaanse griep? Ik herinner me daar weinig meer van, maar was ook een stukje jonger.
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
SARS is nog langer geleden, 2003 geloof ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef asco het volgende:
[..]
Nee.
Ik herinner me wel een dubbele hoofdletter TT 101:
SARS IN NEDERLAND
GROOT INCIDENT KONINGINNEDAG
Ben vast de enige. 😂
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Sfancta het volgende:
Het word me te spannend allemaal, ik begin al met mijn prepvoorraad te nuttigen.
Willen jullie proberen een beetje serieus te posten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik zit klaar voor het eurovisiecoronafestival
Volgens mij had Nederland toen, als 1 van de weinige landen, een paar miljoen doses antivirale middelen gekocht. Daar werd schamper over gelachen toen. Door precies dezelfde mensen die nu lopen te schreeuwen dat het RIVM kut isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Wanneer iets effectief is, kun je het voorbeeld volgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent wel schattig naief moet ik zeggen.
De NOS wil juist feiten brengen. Voor bullshit moet je hier in dit topic en op feestboek en twitter zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef MichaelPallada het volgende:
Benieuwd wat de NPO ons wijs wilt maken.
Ja je hebt gelijk... tering...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens mij had Nederland toen, als 1 van de weinige landen, een paar miljoen doses antivirale middelen gekocht. Daar werd schamper over gelachen toen. Door precies dezelfde mensen die nu lopen te schreeuwen dat het RIVM kut is
Wat voor ziekte was dat dan want het was echt op dezelfde dag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SARS is nog langer geleden, 2003 geloof ik
Wat ze ook doen, het zal niet snel de goedkeuring van FOK! krijgen volgens mijquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een beetje niveautje Jeugdjournaal hoor
Niet alleen maar bullshit, er zijn ook gewoon normale, goeie posts.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De NOS wil juist feiten brengen. Voor bullshit moet je hier in dit topic en op feestboek en twitter zijn.
Dat was dan waarschijnlijk de Mexicaanse, want dat was ook in 2009quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef asco het volgende:
[..]
Wat voor ziekte was dat dan want het was echt op dezelfde dag.
Ik kende ze al wel, vooral veel gebruikt bij allerlei ellende als aanslagen enzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Idem, toen ik begon met ze te volgen op twitter hadden ze net een paar duizend volgers, inmiddels zitten ze al bijna aan de 100k.
ja, maar ook veel totaal ongefundeerde beweringen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet alleen maar bullshit, er zijn ook gewoon normale, goeie posts.
Op 7 september 2007 wist het bedrijf een videotape van Osama bin Laden te bemachtigen, en verkocht het aan het persbureau Reuters.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kende ze al wel, vooral veel gebruikt bij allerlei ellende als aanslagen enzo
Voorbeeld volgen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer iets effectief is, kun je het voorbeeld volgen.
In feite wanneer wij allen 2 weken binnen blijven en de besmette personen in quarantaine units opvangen, zijn we er over 2 weken vanaf.
Nu gaat het ongecontroleerd de hele wereld over en gaat het maanden of misschien jaren duren met veel meer impact dan 14 dagen huisarrest.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat ze ook doen, het zal niet snel de goedkeuring van FOK! krijgen volgens mij
Verkondigde jij een paar deeltjes terug niet dat je je knotsberoerd voelde!? Dat is toch een net andere kwalificatie dan 'een kriebelhoestje', kerel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Minimunt het volgende:
Sinds eergisteren steeds meer last van een kriebelhoest. Ik woon en werk dichtbij Gangelt. Ik ben best wel bang dat ik iets heb. Maar dat zei ik twee dagen.
Ik niet, mag ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef remlof het volgende:
Ik neem gewoon elke keer dat ze “corona” zeggen een slok bier, wie doet er mee?
Hebben ze het virus al COVID-19 genoemd?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een beetje niveautje Jeugdjournaal hoor
Goed plan!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef remlof het volgende:
Yes!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef remlof het volgende:
Nee denk dat 'het coronavirus' al een beetje zit ingebakken, heeft ook te lang geduurd voor ze het een naam gaven, en COVID-19 bekt nou eenmaal niet zo lekker als SARS.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben ze het virus al COVID-19 genoemd?
Ah jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk de Mexicaanse, want dat was ook in 2009
Lockdown is geen 2 weken in huis opgesloten, men mocht en kon naar de supermarkt, wandelen en fietsen, en er was voorraad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
Voorbeeld volgen?
Volgende maand even checken of er 100.000 besmettingen in Italië zijn?
Het gaat niet lukken om iedereen twee weken in zijn of haar huis op te sluiten. Dat is een utopie. En in sommige gevallen een slecht idee. Zie al die besmettingen op die cruise schepen...
Fake news? In elk geval zou het me niets verbazen als het gewoon waar isquote:North Korea's first confirmed Coronavirus COVID 19 patient shot dead: report
In what appears to be a rather drastic measure to contain the spread of the novel coronavirus (COVID 19), North Korean dictator Kim Jong Un allegedly sanctioned for the execution of the first North Korean patient tested positive for the deadly strain of the virus.
According to Secret Beijing, an anonymous social media commentator, who terms himself as an analyst on China affairs, the patient was shot dead. The story is still developing and there is still no clarity on the details of the patient executed by North Korea.
This comes as no surprise as under its dictator Kim Jong Un such harsh measures have been carried out for silliest of reasons.
Earlier last week, reports had suggested that a North Korean trade official was shot dead for leaving coronavirus quarantine to visit a public bath. According to South Korean media, the victim, who had returned to the country after a visit to China China, was executed for risking the spread of the deadly virus.
As per its official statement, North Korea has repeatedly emphasized the country has not a single case of the highly contagious virus on its soil, though it suggested that there are people showing suspected symptoms. Raising fears that Pyongyang might be concealing an outbreak.
https://www.ibtimes.sg/no(...)ot-dead-report-40042
Dat gaat je een kratje kosten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef remlof het volgende:
iedereen moet het kunnen snappen hequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Coeus het volgende:
Dit lijkt serieus voor het jeugdjournaal gemaakt...
volgens een Iraanse sitequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef hollandia02 het volgende:
We moeten de Verenigde Staten geen nieuw virus op het Corona-virus laten installeren, in naam van het afsluiten van sociale activiteiten en enorme angst; dit is een samenzwering die we vandaag zien en je ziet het in buitenlandse propaganda; Daar lijden ze aan Corona, ze hebben 6.000 gedood in de VS, in de griep, en ze vertellen het zichzelf niet.
shorturl.at/bhnDI
Oke dan, op deze Iraanse site staat dat er in de VS al 6.000 doden zijn aan Corona.
Daarom heet het huidige virus ook SARS 2.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat 'het coronavirus' al een beetje zit ingebakken, heeft ook te lang geduurd voor ze het een naam gaven, en COVID-19 bekt nou eenmaal niet zo lekker als SARS.
Mja, de sequel wordt toch vaak wat minder ontvangenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom heet het huidige virus ook SARS 2.
Nee ik denk het niet, er waren mensen die geloofden dat er rond februari miljoenen mensen besmet zouden zijn, die hebben we ook niet meer gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Minimunt het volgende:
Mensen geloven echt niks meer de laatste tijd en dit topic is daar een voorbeeld van.
Op zich goed om wantrouwig te zijn maarja.
Als het over een paar weken mee valt, komen jullie dan ook zeggen dat we ons druk hebben gemaakt om niks?
Hoesten en niezen doet iedereen toch wel, ook als ze niet ziek zijn, denk aan hooikoorts en zulks wat er al vroeg bij is dit jaar vanwege het zachte weer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef cemeteryslut het volgende:
Volgens nos uitzending:
Virus wordt verspreid door hoesten en niezen. Hoesten en niezen doe je pas als je (al dan niet milde) symptomen hebt. Aannemelijk is dus dat besmetting onwaarschijnlijk is tijdens incubatietijd.
Klinkt wel logisch imo
Ah, daar zullen we je hebben. Trolleke. Hoe zit het nu met je gezondheid!? Kriebelhoestje of al dagen knalberoerd?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef Minimunt het volgende:
Mensen geloven echt niks meer de laatste tijd en dit topic is daar een voorbeeld van.
Op zich goed om wantrouwig te zijn maarja.
Als het over een paar weken mee valt, komen jullie dan ook zeggen dat we ons druk hebben gemaakt om niks?
Precies!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Je merkt aan het toontje dat ze voor de uitzending duidelijke instructies hebben gekregen het te downplayen.
Maar in de sequel vallen er altijd wel 10 keer zo veel dodenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, de sequel wordt toch vaak wat minder ontvangen
Was iets mee met hoe poreus een oppervlakte is, waarschijnlijk was dat op metaal. Maar stuur je vraag in!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef -Straw- het volgende:
Hoezo hoef je eigenlijk niet bang te zijn voor geld? Wat ik las is dat virussen wel een dag kunnen overleven op een oppervlak. Dan zou besmetting via geld toch net zo goed kunnen als via een ander oppervlak?
Bij Rambo waren het er geloof ik nog wel meer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar in de sequel vallen er altijd wel 10 keer zo veel doden
Ik had eerst iets stelligers, maar ik weet dat je hier dan direct onder vuur ligt. Maar nu ook blijkbaar :’)quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme
Hier het linkje
http://imgur.com/gallery/NRkizUb
Rustig aan. Wordt een maandje later. Is vaker zo als je iets bestelt bij Aliexpressquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, er waren mensen die geloofden dat er rond februari miljoenen mensen besmet zouden zijn, die hebben we ook niet meer gehoord.
Ze willen de economie niet in gevaar brengenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Je merkt aan het toontje dat ze voor de uitzending duidelijke instructies hebben gekregen het te downplayen.
Jij ligt niet onder vuur, de info van de NOS is wat aan de twijfelachtige kant.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik had eerst iets stelligers, maar ik weet dat je hier dan direct onder vuur ligt. Maar nu ook blijkbaar :’)
Is ook nergens goed voor. Dat kon nog wel 'ns harder aankomen dan deze griep.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze willen de economie niet in gevaar brengen
Collega had het hier vanmorgen over. In welk topic op Reddit had je dit gevonden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme
Hier het linkje
http://imgur.com/gallery/NRkizUb
https://www.1limburg.nl/a(...)-op?context=topstoryquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen besmettingen in Nederland dus. Niks aan de hand!
De meeste mensen die het wel wassen doen het op een heel ineffectieve manier.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef gniffie het volgende:
Ik was mijn handen niet eens na het poepen. Doe normaal met deze bangmakerij
Was op discord netquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Collega had het hier vanmorgen over. In welk topic op Reddit had je dit gevonden?
Ja wat weten die lui er nou van?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Za het volgende:
[..]
Jij ligt niet onder vuur, de info van de NOS is wat aan de twijfelachtige kant.
Dat is niet in Nederland!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/a(...)-op?context=topstory
Nee, totaal geen besmettingen.
Door het te downplayen voedt je alleen de paniek en paranoiaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is ook nergens goed voor. Dat kon nog wel 'ns harder aankomen dan deze griep.
Gozer, die dorpen lopen zoiets in elkaar over. Woon er zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet in Nederland!
Nee, want dan liegt de Overheid / de EU / het RIVM volgens de rechtse schreeuwertjes hier. Altrighters willen paniek en alles naar de klote zien gaan en dan de overheid, de main stream media en links de schuld geven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef -Straw- het volgende:
Downplayen is misschien ook wel het slimste. Uiteindelijk kan je toch niet zoveel doen dan gewoon je handen wassen en uit de buurt blijven van hoestende mensen. Paniek heeft niemand wat aan.
quote:Rotterdamse haven begint gevolgen coronavirus te voelen
De Rotterdamse haven begint de gevolgen van de uitbraak van het nieuwe coronavirus te merken. Van alle soorten goederen komen er minder aan in de haven, meldt het Havenbedrijf Rotterdam.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-te-voelen~a5f2a2ed/
Nee he, niet dit gezeik hier ook nog eens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, want dan liegt de Overheid / de EU / het RIVM volgens de rechtse schreeuwertjes hier. Altrighters willen paniek en alles naar de klote zien gaan en dan roepen dat de overheid, de main stream media en links de schuld geven.
Volgens onderzoek zijn die beide even effectief...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef kilon het volgende:
Er zit vast ook wel verschil tussen al die handzepen.
Je hebt de standaard zeep met een mooi bloemetje op het etiket en zeep waar echt op staat dat het desinfecterend is.
Nou nou, zet je aluhoedje maar weer op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, want dan liegt de Overheid / de EU / het RIVM volgens de rechtse schreeuwertjes hier. Altrighters willen paniek en alles naar de klote zien gaan en dan roepen dat de overheid, de main stream media en links de schuld geven.
Wie!?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Die mag mij reanimeren zeg, verdomme
Het heeft ook helemaal geen nut om algehele paniek te veroorzaken, levert meer ellende op dan dat dat virus zelf kan aanbrengen gok ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef -Straw- het volgende:
Downplayen is misschien ook wel het slimste. Uiteindelijk kan je toch niet zoveel doen dan gewoon je handen wassen en uit de buurt blijven van hoestende mensen. Paniek heeft niemand wat aan.
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef -Straw- het volgende:
Ze is nu uit beeld, die handenwasmevrouwquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wie!?(heb geen tv hier in het buitenland)
No shit!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef -Straw- het volgende:
Hoezo hoef je eigenlijk niet bang te zijn voor geld? Wat ik las is dat virussen wel een dag kunnen overleven op een oppervlak. Dan zou besmetting via geld toch net zo goed kunnen als via een ander oppervlak?
Ik hoef geen aluhoedje op. Ik denk niet dat het virus gemaakt is een lab en alleen maar bedoeld is om een paar mensen rijk te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Nou nou, zet je aluhoedje maar weer op.
Lekker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
No shit!
Hier betaalde ik mee in Uganda. En het is dan helemaal vochtig en plakkerig
[ afbeelding ]
Ja lachen dit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Blueheeler het volgende:
Mondkapjes helpen niet maar die mevrouw zegt dat je niet met je vingers het mondkapje moet aanraken want dan zit het virus aan je vingers.
pics?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Die mag mij reanimeren zeg, verdomme
Verbijsterendquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Krijg dit gevoel bij deze vent
[ afbeelding ]
Ze helpen wel, maar alleen als je weet hoe ze te gebruiken. De meeste mensen zullen er niet zo kundig mee omgaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Blueheeler het volgende:
Mondkapjes helpen niet maar die mevrouw zegt dat je niet met je vingers het mondkapje moet aanraken want dan zit het virus aan je vingers.
Ik heb handgel uit Zuid Korea, dat spul is 100x sterker dan wat je bij de Kruidvat of Etos kooptquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef kilon het volgende:
Er zit vast ook wel verschil tussen al die handzepen.
Je hebt de standaard zeep met een mooi bloemetje op het etiket en zeep waar echt op staat dat het desinfecterend is.
Het zal ook vast hogere wiskunde zijn om te leren hoe ze te gebruiken....quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ze helpen wel, maar alleen als je weet hoe ze te gebruiken. De meeste mensen zullen er niet zo kundig mee omgaan.
Alleen bij mensen die toch al achterdochtig zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Door het te downplayen voedt je alleen de paniek en paranoia
Rob Trip probeert nog een beetje antwoorden er uit te trekken ja met wat lastigere vragen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Jane het volgende:
Rob Trip doet het niet slecht, maar de rest is vreselijk. Idd duidelijk geinstrueerd om het te downplayen.
Of ze weten dat er toch te weinig zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Minimunt het volgende:
misschien willen ze voorkomen dat mondkapjes worden verkocht en dat deze beschikbaar blijven voor de doktoren/medici. beetje liegen omdat ze al verder vooruit kijken ;p
oke nog meer conspiracy-theorie
Doet Duitsland het dan fout?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel bijzonder, 'één Europa, maar bij een virus moet elk land het maar gewoon op zijn eigen manier oplossen'.
Het gebruik ervan is geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef -Straw- het volgende:
Ze helpen wel, maar alleen als je weet hoe ze te gebruiken. De meeste mensen zullen er niet zo kundig mee omgaan.
nou poeh poeh het is een vrouw.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef asco het volgende:
[..]
https://www.imgdumper.nl/(...)1da84913d-CORRED.gif
En dan reageren ze geirriteerd als blijkt dat de bevolking ook buitenlandse berichten leest en zich afvraagt waarom men daar veel pro-actiever lijkt te reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel bijzonder, 'één Europa, maar bij een virus moet elk land het maar gewoon op zijn eigen manier oplossen'.
De EU is een moneymaking scheme voor multinationals en hun zaakvertegenwo politici.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Je zou voor dat grap eens naar een interview met bijvoorbeeld Steve Bannon moeten kijken. Hij vertelt eerlijk dat hij vindt dat eerst het huidige systeem (overheid) afgebroken moet worden en dat uit de chaos dan een nieuwe staat moet opgericht worden. En hij is niet de enige in de Amerikaanse regering dit dat onomwonden uitdraagt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee he, niet dit gezeik hier ook nog eens.
Klopt, in Singapore , Kuwait en Bahrein is het gewoon 30+ maargoed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef summer2bird het volgende:
...maar het virus is toch ook in landen met mooi weer?
Kerel, hier kan ik niet op fappenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk met die duimen, dat heeft ze vaker gedaan.
Dat was Trump die dat beweerdequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef summer2bird het volgende:
Handenwassen is ook geen hogere wiskunde maar dat doen de meeste mensen ook niet goed. Zelfs artsen in ziekenhuizen maken hygiëne fouten. Dat iets simpel is betekent niet dat het in je systeem zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het gebruik ervan is geen hogere wiskunde.
Ze diskwalificeren de gehele bevolking bij voorbaat. Levensgevaarlijk die mondkapjes, men kan er niet mee omgaan.
Het virus houd niet van werken in de hitte.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
"Geen last van het virus als het lekker weer word."
Het is een verschrikking in 1 woord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Jane het volgende:
Rob Trip doet het niet slecht, maar de rest is vreselijk. Idd duidelijk geinstrueerd om het te downplayen.
Nou iedereen die blind vertrouwt op vermeende/geclaimde autoriteit/expertise terecht dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Za het volgende:
Ze diskwalificeren de gehele bevolking bij voorbaat.
Kom op, mondkapje op en desinfecterende gel op je handen en goan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, hier kan ik niet op fappen
Ik kende heel die vent eigenlijk niet zo, maar dit is wel erg tenenkrommendquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Doet Duitsland het dan fout?
"Nee"
Doet Nederland het dan fout?
"Nee"
Ja maar wat is het dan?
"ja wij houden van uitkomsten en euh euh dingen eruhm"
Wat een handpop joh
Nou je ziet hoe in dit topic op die dame wordt gereageerd. Ze vertelt iets heel simpels en zelfs dat is voor pas fokkers al veel te moeilijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Het zal ook vast hogere wiskunde zijn om te leren hoe ze te gebruiken....
Waarom kijk je dat dan ook?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het is een verschrikking in 1 woord.
Wie beweerd dit?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
"Geen last van het virus als het lekker weer word."
Brand die gel niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Kom op, mondkapje op en desinfecterende gel op je handen en goan.
Lekker speculerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -XOR- het volgende:
Expert: Indonesie is nog wit terwijl de rest van de landen al gevallen hebben gemeld, dat kan niet.
Neequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
Dat virus is gewoon in de markt gezet om de overbevolking en het huizen tekort aan te pakken
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -XOR- het volgende:
Expert: Indonesie Nederland is nog wit terwijl de rest van de landen al gevallen hebben gemeld, dat kan niet.
Ja, en of de AliExpress pakketjes nog wel veilig zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog op de vraag van de winkelkarretjes terugkomen.....
Wat was hiermee?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:54 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Krijg dit gevoel bij deze vent
[ afbeelding ]
Meer dat ik nog een ander 'wit' land ken in een zee van 'rood'.quote:
Dan vertel je dat mondkapjes wel helpen als je ze goed gebruikt en legt uit hoe je ze moet gebruiken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Handenwassen is ook geen hogere wiskunde maar dat doen de meeste mensen ook niet goed. Zelfs artsen in ziekenhuizen maken hygiëne fouten. Dat iets simpel is betekent niet dat het in je systeem zit.
Nieuwsgierig wat ze te melden hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat dan ook?
OK, maar het zou dan tever gaan om te claimen dat handen wassen levensgevaarlijk is toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -Straw- het volgende:
Handenwassen is ook geen hogere wiskunde maar dat doen de meeste mensen ook niet goed. Zelfs artsen in ziekenhuizen maken hygiëne fouten. Dat iets simpel is betekent niet dat het in je systeem zit.
Iran schijnt op het moment toch best fris te zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
Spanje en Iran erg koude landen.
Ik zat ook te rekenen en wortel te trekken maar zag de oplossing ook niet...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef -Straw- het volgende:
Dus ze zegt dat het alleen effectief is in de setting met een zieke. Ja dat is toch geen argument tegen particulier gebruik van mondkapjes.
Onze jongeren die een huis zoeken, zitten verlegen om woningen in bejaardenflats en verzorgingstehuizen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
Dat virus is gewoon in de markt gezet om de overbevolking en het huizen tekort aan te pakken
Nou, ik wil me wel op offeren om preventief thuis te blijven graagquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef hollandia02 het volgende:
"Gedwongen worden om thuis te blijven."
Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisartsquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef summer2bird het volgende:
Lol, vooral niet naar de huisarts gaan ja
Dat is mogelijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog op de vraag van de winkelkarretjes terugkomen.....
Neeeee dus. Rommelig hoor. Gaan ze vragen in beeld brengen en vervolgens vergeten ze die te beantwoorden!
WHO zegt genoeg hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Waarom lijken mondkapjes overal geadviseerd te worden behalve in NL?
Gezellig tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisarts
Ik snap wel waarom ze het ontmoedigen als er tekorten komen voor mensen die ze echt nodig hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dan vertel je dat mondkapjes wel helpen als je ze goed gebruikt en legt uit hoe je ze moet gebruiken.
Nu vertelt ze ook dat de mondkapjes wel bij dokter werken
Mits de ziektewet dan gewoon ingesteld word doe ik ook graag mee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, ik wil me wel op offeren om preventief thuis te blijven graag
Omdat het advies dat een mondkapje besmetting voorkomt fake news zou zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Ik heb een enorme lul van een huisarts dus misschien juist wel langs gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisarts
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Er is nergens in het land ook nog maar 1 chirurgisch mondkapje te koop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Dus ga je maar onzin verkopen. En dan verwachten dat mensen dit nog serieus nemen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze het ontmoedigen als er tekorten komen voor mensen die ze echt nodig hebben.
Besmetting kan ook via de ogen. Artsen zie je daarom soms met brillen, dus zo'n mondkapje is dan niet optimaal.
Dat is inderdaad het adviesquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Minimunt het volgende:
Misschien willen ze niet dat je naar de huisarts gaat omdat je anders andere mensen sneller besmet ;p!
Hm, daar lijkt het echt meer mee te vallen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef summer2bird het volgende:
Ja het is een beetje krom.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Za het volgende:
[..]
OK, maar het zou dan tever gaan om te claimen dat handen wassen levensgevaarlijk is toch?
Die bewering doen ze nl voor mondkapjes wel.
Misschien hebben ze daar een beter immuunsysteem door vitamine Dquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Hm, daar lijkt het echt meer mee te vallen?
Gek dat bij het afnemen van monsters - bij een verdenking van besmetting - ziekenhuispersoneel wél ffp2 moet dragen, én veiligheidsbril. Maar als de forens naast of tegenover je zijn longen ophoest in bus, trein of metro jij niet. Dan zou het ineens geen beschermende werking meer hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat het advies dat een mondkapje besmetting voorkomt fake news zou zijn
Ja, dat gevoel krijg ik ook, maar dat is natuurlijk wel belachelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef capricia het volgende:
Volgens mij weten wij er hier al meer van dan wat ze op de tv vertellen.
Je hebt gelijk, was gewoon een slecht verhaal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dus ga je maar onzin verkopen. En dan verwachten dat mensen dit nog serieus nemen?
Even ademhalen vriend en nog een keer lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gek dat bij het afnemen van monsters - bij een verdenking van besmetting - ziekenhuispersoneel wél ffp2 moet dragen, én veiligheidsbril. Maar als de forens naast of tegenover je zijn longen ophoest in bus, trein of metro jij niet. Dan zou het ineens geen beschermende werking meer hebben.![]()
Tegen wie wordt er hier gelogen?
Het idee is prima, maar waarom ze die beelden laten zien dat die er mee staat te zwaaienquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Een spanbord met een telefoonnummer
Nee, in alle landen waar geen voorraad voor particulieren is wordt beweerd dat ze niet werken.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Noemde hij de cameraman nou "ouwe"?
Op Reddit zitten de grootste neuroten die er maar bestaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef Revanches het volgende:
Klinkt logisch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, in alle landen waar geen voorraad voor particulieren is wordt beweerd dat ze niet werken.
Indien er plenty voorraad was zou de overheid zeggen dat het verstandig was indien men zichzelf zou beschermen dmv een mondkapje bij het reizen of het bezoeken van plekken waar veel mensen samen komen.
De overheid zelf heeft een staatsstock aan mondkapjes en er onlangs een deel van verscheept naar China ter voorkoming van de uitbreiding van het virus.
Vertelquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom snappen mensen het nog niet. 1 blinde vlek voor de ogen.
Zowoezo de hele hype erom.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
Man, is die NOS uitzending niet een beetje té? Wel erg overdreven de laatste dagen zeg.
Is om de paniek te temperen, wat gezien social media misschien wel verstandig is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
Man, is die NOS uitzending niet een beetje té? Wel erg overdreven de laatste dagen zeg.
Te wat? Het is de bedoeling dat iedereen gerustgesteld wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Discombobulate het volgende:
True, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Is om de paniek te temperen, wat gezien social media misschien wel verstandig is.
Okey, dan nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zinloos. Ren morgen maar naar de supermarkt.
Inderdaad. Daarom gaat de minister daar natuurlijk ook zittenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Is om de paniek te temperen, wat gezien social media misschien wel verstandig is.
Nee joh, dat zou je geheel niet mogen verbazen. Die media spraken in navolging van het beste kabinet in jaren ook collectief van "gematigde rebellen" waar het in werkelijkheid letterlijk koppensnellende geloofsgestoorden die oorlog voerden voor vestiging van islamitische theocratie betrof.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik ook, maar dat is natuurlijk wel belachelijk.
quote:Pas Op als je de volgende symptomen hebt:
Hoofdpijn
Spierpijn
Lusteloos
Concentratie gebrek
Slapeloosheid
Duizelig
Last van zeurend geluid in je oren
Dan heb niet het Corona virus.
Dan ben je gewoon getrouwd
Of besmette delen die via speeksel wordt verspreid verdampt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar een beter immuunsysteem door vitamine D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |