Meer dat ik nog een ander 'wit' land ken in een zee van 'rood'.quote:

Dan vertel je dat mondkapjes wel helpen als je ze goed gebruikt en legt uit hoe je ze moet gebruiken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Handenwassen is ook geen hogere wiskunde maar dat doen de meeste mensen ook niet goed. Zelfs artsen in ziekenhuizen maken hygiëne fouten. Dat iets simpel is betekent niet dat het in je systeem zit.

Nieuwsgierig wat ze te melden hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat dan ook?

OK, maar het zou dan tever gaan om te claimen dat handen wassen levensgevaarlijk is toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef -Straw- het volgende:
Handenwassen is ook geen hogere wiskunde maar dat doen de meeste mensen ook niet goed. Zelfs artsen in ziekenhuizen maken hygiëne fouten. Dat iets simpel is betekent niet dat het in je systeem zit.

Iran schijnt op het moment toch best fris te zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
Spanje en Iran erg koude landen.

Ik zat ook te rekenen en wortel te trekken maar zag de oplossing ook niet...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef -Straw- het volgende:
Dus ze zegt dat het alleen effectief is in de setting met een zieke. Ja dat is toch geen argument tegen particulier gebruik van mondkapjes.

Onze jongeren die een huis zoeken, zitten verlegen om woningen in bejaardenflats en verzorgingstehuizen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
Dat virus is gewoon in de markt gezet om de overbevolking en het huizen tekort aan te pakken

Nou, ik wil me wel op offeren om preventief thuis te blijven graagquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef hollandia02 het volgende:
"Gedwongen worden om thuis te blijven."

Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisartsquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef summer2bird het volgende:
Lol, vooral niet naar de huisarts gaan ja

Dat is mogelijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog op de vraag van de winkelkarretjes terugkomen.....
Neeeee dus. Rommelig hoor. Gaan ze vragen in beeld brengen en vervolgens vergeten ze die te beantwoorden!

WHO zegt genoeg hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Waarom lijken mondkapjes overal geadviseerd te worden behalve in NL?

Gezellig tochquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisarts

Ik snap wel waarom ze het ontmoedigen als er tekorten komen voor mensen die ze echt nodig hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:00 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dan vertel je dat mondkapjes wel helpen als je ze goed gebruikt en legt uit hoe je ze moet gebruiken.
Nu vertelt ze ook dat de mondkapjes wel bij dokter werken

Mits de ziektewet dan gewoon ingesteld word doe ik ook graag mee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, ik wil me wel op offeren om preventief thuis te blijven graag

Omdat het advies dat een mondkapje besmetting voorkomt fake news zou zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Lafoy het volgende:
Waarom lijken mondkapjes overal geadviseerd te worden behalve in NL?

Ik heb een enorme lul van een huisarts dus misschien juist wel langs gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee vooral wel gaan en de boel daar besmetten en ook de huisarts

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |