Dat je kijkcijfers kan scoren bedoel je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:25 schreef Confetti het volgende:
Als de Staatsomroep primetime wordt ingezet om de boel te sussen weet je dat het serieus is.
Verdubbel t aantal eerst maar even..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nee hoor, alles was op beeld met NL reporters ter plaatse.
Total Lockdown, op straat zonder mondkapje verboden.
In Italië loopt 99% van de bevolking vrij rond en reist over de hele wereld zonder mondkapjes en handgel.
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Bij dit aantal zat in China al heel Wuhan in Lockdown.
Nou dat lukte niet helemaalquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?
Nihil vergeleken met Wuhan die bij 400 besmettingen de boel op slot gooide.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
Italië heeft toch ook gebieden in lockdown?
Je bent wel schattig naief moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef Za het volgende:
[..]
Nihil vergeleken met Wuhan die bij 400 besmettingen de boel op slot gooide.
Ik werkte destijds als bijbaantje bij een groothandel, toen gingen ze opeens bij alle winkelwagentjes van die handgel dingen ophangen, maar heb het idee dat het toen veel minder leefde ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Was er ook zo'n heisa met de Mexicaanse griep? Ik herinner me daar weinig meer van, maar was ook een stukje jonger.
douze points go to...quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik zit klaar voor het eurovisiecoronafestival
Wij hadden op kantoor overal flesjes handgel staan en doekjes om de toetsenborden te reinigenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Was er ook zo'n heisa met de Mexicaanse griep? Ik herinner me daar weinig meer van, maar was ook een stukje jonger.
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
SARS is nog langer geleden, 2003 geloof ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef asco het volgende:
[..]
Nee.
Ik herinner me wel een dubbele hoofdletter TT 101:
SARS IN NEDERLAND
GROOT INCIDENT KONINGINNEDAG
Ben vast de enige. 😂
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef Sfancta het volgende:
Het word me te spannend allemaal, ik begin al met mijn prepvoorraad te nuttigen.
Willen jullie proberen een beetje serieus te posten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik zit klaar voor het eurovisiecoronafestival
Volgens mij had Nederland toen, als 1 van de weinige landen, een paar miljoen doses antivirale middelen gekocht. Daar werd schamper over gelachen toen. Door precies dezelfde mensen die nu lopen te schreeuwen dat het RIVM kut isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef -Straw- het volgende:
Wanneer iets effectief is, kun je het voorbeeld volgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent wel schattig naief moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |