Ik wilde ook zoiets zeggen, maar sommige mensen raak je hiermee díep Strani!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht. Als dit niet zorgt voor een permanent verbod op carnaval, wat dan wél?
Of als mondkapje gebruikt omdat de echte op zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wordt binnenkort ook geveild voor het goede doel.
De brief voor de koning.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:28 schreef Guanabana het volgende:
We hebben aardig wat briefjes. Het briefje van Henk Bleeker. Het briefje van het NL Elftal.
En daarna gecarnavalt? Hoop het niet, want dan kan het nu overal zijn.quote:
Die zorg leefde vooral bij een vragenstelster. Er is nu een contacten onderzoek gestart.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:30 schreef Guanabana het volgende:
En daarna gecarnavalt? Hoop het niet, want dan kan het nu overal zijn.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, welke van de twee is schadelijker voor de volksgezondheid?
Die liggen allemaal nog ergens met een kater onder een bank of in een gootquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde ook zoiets zeggen, maar sommige mensen raak je hiermee díep Strani!
Mijn zusje is ook wezen carnavallen ergens in Brabant (weet nog niet waar) hoor ik net, grr, waarom lijkt ze niet wat meer op mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die liggen allemaal nog ergens met een kater onder een bank of in een goot
Zouden jullie dan denk je een betere relatie hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook wezen carnavallen ergens in Brabant (weet nog niet waar) hoor ik net, grr, waarom lijkt ze niet wat meer op mij.
Dat lijkt me juist iets wat je als land niet wilquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie al meteen mensen roepen dat ze er bewust mee zouden hebben gewacht tot deze speciale uitzending, zodat ze de primeur lekker dramatisch kunnen brengen.
Dan zouden ze het toch wel wat beter gebracht hebben, beetje meer voorbereiding en ze hadden er iets moois van kunnen maken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie al meteen mensen roepen dat ze er bewust mee zouden hebben gewacht tot deze speciale uitzending, zodat ze de primeur lekker dramatisch kunnen brengen.
SPOILER: Meneer de Minister, ik heb slecht nieuws!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister:SPOILER: Oh nee, wat bedoel je? Zeg het me!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assistent:SPOILER: Er is een patiënt bevestigd. In TILBURG!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Presentatrice:SPOILER: *schriktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister:SPOILER: Ik moet gaan, men heeft mij elders nodig.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Het zal vast wel goedkomen trouwens. De kans dat ze ook echt in aanraking is geweest met mensen die al dat virus hadden en het ook nog eens aan het verspreiden waren is niet groot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Oke ergens fucking dichtbij Tilburg, fijn.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zouden ze het toch wel wat beter gebracht hebben, beetje meer voorbereiding en ze hadden er iets moois van kunnen maken.
Ik zie de assistent van de minister de studio in lopen:SPOILER: Meneer de Minister, ik heb slecht nieuws!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister:SPOILER: Oh nee, wat bedoel je? Zeg het me!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assistent:SPOILER: Er is een patiënt bevestigd. In TILBURG!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Presentatrice:SPOILER: *schriktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister:Hahahaha, fantastisch RogSPOILER: Ik moet gaan, men heeft mij elders nodig.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post van de maand
![]()
![]()
Zie dat de UAE Tour ook af is gelast door het virus.
Niet dat iemand die wielerkoers verder echt boeit, maar oke.![]()
Dat expres wachten denk ik zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat 'lekker dramatisch' juist weer niet. Integendeel. Denk wel dat ze gewacht hebben tot ze demense meer info hadden gegeven. Ter. Geruststelling juist. Vanmorgen toevallig nog gepostquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelf het gevoel dat ze in NL misschien even wachten met het bekendmaken tot vanavond die Corona Infoshow op tv is geweest.Waarin ze vast nog even gaan roepen dat maskers geen enkele zin hebben dus wees maar niet boos dat die nergens meer te krijgen zijn enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh echt?!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie dat de UAE Tour ook af is gelast door het virus.
Niet dat iemand die wielerkoers verder echt boeit, maar oke.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: