Dinsdagquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Einde van een tijdperk. Wanneer ga je verhuizen?
Ja, ga t paard missen. Maar verder heb ik er enorm zin in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi toch?
Of toch een beetje jammer, band met de paarden en zulks.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Voetbal kijken, dus shoarma en spareribs.
Oh het wordt niets, maar goed, kijken doen we toch, soort zelfkwellingquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
En kan het zo te zien alleen maar meevallen dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh het wordt niets, maar goed, kijken doen we toch, soort zelfkwelling.
Het zou het wonder van de Bijlmer zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:37 schreef STING het volgende:
[..]
En kan het zo te zien alleen maar meevallen dus
Goeie instelling, wordt vast een succes.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga t paard missen. Maar verder heb ik er enorm zin in.
Nomnomquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net boerenkoolstamppot met rookworst op
Yayquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:43 schreef Californium het volgende:
Oke! Deadlines gaan gehaald worden
Komt goed
Abonnement op dierentuin nemenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ga t paard missen. Maar verder heb ik er enorm zin in.
Je moet hier niets. Deze SC is een safe zone.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ik ook zeggen wat ik gegeten heb?
@:Chia
Denk dat ze bovenop haar vriend gaat zitten ter compensatie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Abonnement op dierentuin nemen
Dirty mind jij, je doet er alleen niets meequote:Op donderdag 27 februari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze bovenop haar vriend gaat zitten ter compensatie.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze bovenop haar vriend gaat zitten ter compensatie.
Gewoon gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Eind maart willen we LaPalma boeken, zit mijn pa huilliehuillie te doen over corona.
Dat speelt toch niet daar?
Eind maart wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Eind maart willen we LaPalma boeken, zit mijn pa huilliehuillie te doen over corona.
Dat speelt toch niet daar?
Jammerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wees niet bang ik ben onsterfelijk.
Heb ik voor mijn verjaardag gekregenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Abonnement op dierentuin nemen
Goed kado!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik voor mijn verjaardag gekregen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Californium het volgende:
Ik zie eruit of ik op mijn oog ben getimmerd gister
CE moet toch eens wat beter leren mikken hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Californium het volgende:
Verdomme @Citizen.Erased dit kun je niet makenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Californium het volgende:
Ontsteken oid dus opgezwollen en rood en pijnlijkquote:
Doe es een selfiequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:25 schreef Californium het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
CE moet toch eens wat beter leren mikken hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme @:Citizen.Erased dit kun je niet maken
quote:
Give me a new boy, this one is bleeding out of his asshole.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet zo jaloers jij, je mag Faxie wel hebben
rip faxiequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Give me a new boy, this one is bleeding out of his asshole.![]()
(F. Mercury 1984)
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet zo jaloers jij, je mag Faxie wel hebben
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ontsteken oid dus opgezwollen en rood en pijnlijk
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ja zeg, wrijf nog ff in haar oog.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ja zeg, wrijf nog ff in haar oog.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Live uitzending over Corona op npo1
Kan ik nu instappen en dan na Corona cashen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel mooi die Corona veldslag op de beurs.
Zou nog even wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik nu instappen en dan na Corona cashen?
Zou nog even wachten want het gaat nog even naar beneden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik nu instappen en dan na Corona cashen?
Is het wat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Live uitzending over Corona op npo1
Hadden het er vandaag op werk nog over met IT. Er zijn nu al bijna geen laptops etc meer te krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou nog even wachten want het gaat nog even naar beneden.
Bijna tijd voor theaterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay nieuwe onderwerpen zijn nodig.
Of zwaaien we af?
HW heeft vast nog wel een voorraadje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hadden het er vandaag op werk nog over met IT. Er zijn nu al bijna geen laptops etc meer te krijgen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zeg het je, Trump wint zijn handelsoorlog met China ineens![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hadden het er vandaag op werk nog over met IT. Er zijn nu al bijna geen laptops etc meer te krijgen.
Wel meer plekken waar productie even. stil heeft gelegen en nog steeds niet op gang is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om te gaan slapen; sporten was vermoeiend vandaag.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om te gaan slapen; sporten was vermoeiend vandaag.
RIP alvast dan maar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef STING het volgende:
Oeh, eerste geval in Nederland, in Tilburg.
[ afbeelding ]
Heb nog geen pushmelding van de NOSquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb nog geen pushmelding van de NOS
Typisch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg hem een paar seconden na m'n post binnen, met een verwijzing naar het liveblog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Toch niet. Of ik heb dat tegenwoordig wel succesvol uitgeschakeld
Boksen vandaag; ofja het leek meer op een cross-fit training het eerste half uur. Nu weer op de bank.quote:
Of de F1!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Straks wordt het Songfestival nog afgelast
Godverdomme kom op he!?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er veel te lief voor. Geen agressie in mij.
Zou toch mooi Zijn. Met die mongolen die door een natuurgebied gaan rijden.quote:
komt erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje sparrenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er veel te lief voor. Geen agressie in mij.
Is gewoon een leeg strand waar wat scootertjes rijden 1 dag per jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou toch mooi Zijn. Met die mongolen die door een natuurgebied gaan rijden.
Vond het eerst best tof f1 in Nederland maar dit is gewoon bullshit.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ze moeten niet overdrijven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, wat boeit die natuur nou. Na je dood heb je er niks meer aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tilburg is Brabant. Ik moet morgen naar Bergen, dat ligt ook in Brabant.quote:
Daar werk ik en ik woon in Tilburgquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tilburg is Brabant. Ik moet morgen naar Bergen, dat ligt ook in Brabant.
Je was oké.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar werk ik en ik woon in Tilburg
Oh jee. En dan breng ik vervolgens naar Zeeland.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar werk ik en ik woon in Tilburg
Wat doe jij bij M-Mquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee. En dan breng ik vervolgens naar Zeeland.![]()
graag visueel bewijsmateriaal in DMquote:
rip aan de nabestaandenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag visueel bewijsmateriaal in DM
Die man heeft gecarnavalt in Loon op Zand en zijn kinderen in Tilburg.quote:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man heeft gecarnavalt in Loon op Zand en zijn kinderen in Tilburg.![]()
Dus als de incubatietijd echt 2-4 weken zoals in China werd opgemerkt kun je rustig stellen een uitbraak in Nederland.
Alleen wat maakt het uit?
Terecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze het gisteren nog steeds over
amputatie al overwogen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:08 schreef Californium het volgende:
Ik heb nog steeds oog-Corona @, hoewel het iets beter geworden lijkt te zijn
Als het erger wordt gaat alles in de nabije omgeving eraf /eruitquote:
je was oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Als het erger wordt gaat alles in de nabije omgeving eraf /eruit
Een beetjequote:
mwa, toch wel meer dan een beetjequote:
Welke vragen? Gewoon ergens zitten tot je er weer uit mag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, als ik in quarantaine moet dan heb ik nog wel wat vragen.
Blijf jij nou maar de snoepautomaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke vragen? Gewoon ergens zitten tot je er weer uit mag.
Snap die quarantaine ook niet, laat het virus lekker verspreiden. Dan ben je er ook sneller weer af.
Gewoon griep zeg
Lekker beetje de zwakken uitroeien, zijn er toch teveel van. Wordt het wel rustig op FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap die quarantaine ook niet, laat het virus lekker verspreiden. Dan ben je er ook sneller weer af.
Gewoon griep zeg
Heb niet zon grote bek manquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar de snoepautomaten.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:08 schreef Californium het volgende:
Corgi's zijn leuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb niet zon grote bek man
Je zin klopt niet eens corky.
Asking for a friend. Is het besmettelijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:08 schreef Californium het volgende:
Nou ja... het kan je hele stad platleggen omdat het iets besmettelijker isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon griep zeg
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ja... het kan je hele stad platleggen omdat het iets besmettelijker isen ziekenhuizen overvol want met long klachten etc kom je daar snel. En de griep laten we ook niet zomaar rondgaan. Die kent ons lichaam al langer en kan dan een betere immuun reactie waardoor het kan meevallen. Ik weet dat mijn eerste keer griep echt 1,5 week hel was en de keren daarna was het vele malen milder... en wat dacht je van de griep prik?
Maar dat terzijde heb ik nog geen reden tot paniek hoor
Grote kans dat het een virusje is, maar het wordt al iets beter. Gewoon uit de buurt blijven van het oog en niet mijn oog likkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Asking for a friend. Is het besmettelijk?
De uitbraak stabiliseerde door de maatregelen dus...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Alleen je ziet in China dat na de grotere uitbraak er al snel weer een daling was en de boel stabiliseerde.
Tenzij het virus nog muteert, dan is het wel feest. Toch?
Heb je gezien wat voor maatregelen er zijn genomen in China?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Alleen je ziet in China dat na de grotere uitbraak er al snel weer een daling was en de boel stabiliseerde.
Tenzij het virus nog muteert, dan is het wel feest. Toch?
Aaah laat dat laatste net z'n fetisj zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kans dat het een virusje is, maar het wordt al iets beter. Gewoon uit de buurt blijven van het oog en niet mijn oog likken.
Ssssst.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah laat dat laatste net z'n fetisj zijn.
In mijn ogen is heel lang geprobeerd het virus in te kapselen en is dit mislukt. Waarna de uitbraak de gevolgen meevielen en de boel stabiliseerde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef Californium het volgende:
[..]
De uitbraak stabiliseerde door de maatregelen dus...
En als het muteert dan kan het alsnog alle kanten op... als het ten slechte gaat dan kan het idd feest worden ja
Oepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ssssst.
Had gehoopt dat je dat voor jezelf kon houden.
Geloof me... het valt mee. Ik denk dat ik gewoon iets in mijn oog heb gekregen. Ik heb deze ook nog nooit gehad. Ook niet toen ik klein was. Ik ga ervan uit dat de dokters het weten. Maar ik zorg er idd voor om eraf te blijven en ben constant mijn handen aan het wassen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Met kleine kinderen heb je vaak die oog ontstekingen, die zijn enorm besmettelijk!
Mijn vriendin heeft dit ong 4 jaar gehad. Goed handen wassen!
hmm, het zou niet mijn eerste keuze zijn om te likkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kans dat het een virusje is, maar het wordt al iets beter. Gewoon uit de buurt blijven van het oog en niet mijn oog likken.
Lekker op tijd ook. Zeker van die mensen die dachten dat hier niets zou gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb wel een aantal panikeerders in de buurt. Iemand in Tilburg heeft corona en nu zijn ze in paniek mondkapjes aan het ronselen.
paniekpiet.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:37 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb wel een aantal panikeerders in de buurt. Iemand in Tilburg heeft corona en nu zijn ze in paniek mondkapjes aan het ronselen.
Geeft toch een heel andere wending als C-E een oogje op je heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de incubatieperiode zo lang is dat dat zo lijkt. Waardoor na 4 weken nog steeds veel besmettingen worden waargenomen etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In mijn ogen is heel lang geprobeerd het virus in te kapselen en is dit mislukt. Waarna de uitbraak de gevolgen meevielen en de boel stabiliseerde.
Behalve dat je veel bedden moet hebben voor de behandeling van longontsteking.
Goed tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef Californium het volgende:
[..]
De uitbraak stabiliseerde door de maatregelen dus...
En als het muteert dan kan het alsnog alle kanten op... als het ten slechte gaat dan kan het idd feest worden ja
Ja, denk ik ook. En mensen die het nieuws niet echt volgen en dus nog steeds denken dat mondkapjes helpenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook. Zeker van die mensen die dachten dat hier niets zou gebeuren.
Sowieso wordt het interessant als straks antibiotica niet meer werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af of wij een pandemie nog mee gaan maken. En dan bedoel ik een uitbraak a la de zwarte dood met dito aantallen doden.
Het zou wel gunstig zijn voor de planeet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me wel eens af of wij een pandemie nog mee gaan maken. En dan bedoel ik een uitbraak a la de zwarte dood met dito aantallen doden.
Als ik zie hoe makkelijk antibiotica nog voorgeschreven wordt, ben ik daar niet zo bang voor in mijn levenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:48 schreef STING het volgende:
[..]
Sowieso wordt het interessant als straks antibiotica niet meer werken.
Tenzij daar een oplossing voor komt, zoals bacteriofagen
maar dan moet het wel echt een goede opruiming zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou wel gunstig zijn voor de planeet.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou wel gunstig zijn voor de planeet.
Juist dat het zo makkelijk voorgeschreven wordt versnelt het moment dat we straks allemaal resistent zijn tegen alle vormen van antibiotica. Kapitalisme ftwquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zie hoe makkelijk antibiotica nog voorgeschreven wordt, ben ik daar niet zo bang voor in mijn leven.
Ja snap ik, maar ik denk daarom dat het met die resistentie nog wel meevalt. Maar misschien denk ik te simpel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Juist dat het zo makkelijk voorgeschreven wordt versnelt het moment dat we straks allemaal resistent zijn tegen alle vormen van antibiotica. Kapitalisme ftw
Als we beginnen met de helft van de Chinezen, Amerikanen en Afrikanen, dan komen we al een heel eind.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet het wel echt een goede opruiming zijn.
minimaal de helft van de mensheid.
Ebola is heel dodelijk, maar nog niet besmettelijk genoeg. Een combo Corona-Ebola zal het goed doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Het is ook maar goed dat Afrika ebola zo goed in eigen regio houdt. Dat zou denk ik wel problemen kunnen geven wanneer dat echt een wereldwijde uitbraak wordt.
Zou kunnen, ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik denk daarom dat het met die resistentie nog wel meevalt. Maar misschien denk ik te simpel.
ja, maar dat is oneerlijk. waarom zouden we europa dan sparen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we beginnen met de helft van de Chinezen, Amerikanen en Afrikanen, dan komen we al een heel eind.
Dat straks iemand die Ebola heeft besmet raakt met Corona en dan die virussen dan muteren tot iets gezamelijks.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ebola is heel dodelijk, maar nog niet besmettelijk genoeg. Een combo Corona-Ebola zal het goed doen
Het Thanos virus?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan moet het wel echt een goede opruiming zijn.
minimaal de helft van de mensheid.
Ik heb het echt 1 keer voor alleen redelijk serieuze shit. En hoor juist dat het echt minder wordt voorgeschreven...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Juist dat het zo makkelijk voorgeschreven wordt versnelt het moment dat we straks allemaal resistent zijn tegen alle vormen van antibiotica. Kapitalisme ftw
NIMBY syndroom.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is oneerlijk. waarom zouden we europa dan sparen?
De Fransen en de Spanjaarden dan er ook bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is oneerlijk. waarom zouden we europa dan sparen?
Dat t niet besmettelijk genoeg is komt volgens mij ook omdat ze in Afrika echt goed op de besmettingshaard zitten, dacht ik. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ebola is heel dodelijk, maar nog niet besmettelijk genoeg. Een combo Corona-Ebola zal het goed doen
Ik geloof dat het door (huis)artsen hier in Nederland of andere Westerse landen wel minder wordt voorgeschreven, maar veeartsen overal en artsen in niet-Westerse landen heb ik dan weer geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb het echt 1 keer voor alleen redelijk serieuze shit. En hoor juist dat het echt minder wordt voorgeschreven...
Groeihormonen, stressvlees en mrsa. Duh.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik gebruik nooit antibiotica, maar ja, ik weet niet wat ik allemaal binnen krijg via voedsel.
Omdat het onbehandeld de gastheer zo snel ziek maakt dat het bijna geen kans heeft tot verspreiding.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat t niet besmettelijk genoeg is komt volgens mij ook omdat ze in Afrika echt goed op de besmettingshaard zitten, dacht ik. Gelukkig maar.
Corona-Ebola zou wel een pandemie worden denk ik.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat het onbehandeld de gastheer zo snel ziek maakt dat het bijna geen kans heeft tot verspreiding.
Nou die groeihormonen hebben weinig effect gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groeihormonen, stressvlees en mrsa. Duh.
Heb je geen boobs?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou die groeihormonen hebben weinig effect gehad.
lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:00 schreef Samzz het volgende:
Vandaag is mijn laatste dag, dus we gaan zo taart eten. Taart
.
Jaquote:
Wat vervelend allemaal. Nu heb ik ook zin in taart.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Gisteren ook al taart omdat een collega jarig was. Maar goed dat ik dit weekend zooi ga inpakken en dus veel aan het lopen en tillen en squatten ben
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
later meer...
(nee, niet zelf gespot)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
later meer...
(nee, niet zelf gespot)
hehe. Ja, het is wachten om meer besmettingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
later meer...
(nee, niet zelf gespot)
Waar is ergens? Huisarrest? Ziekenhuis? Indien huisarrest, hoe kom ik aan voer? Hoe kom ik aan drugs? Allemaal serieuze vragenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon griep zeg
Verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
Vandaag sowieso in quarantine, een dagje thuiswerken
bikemotion?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ga in overvolle trein en naar de beurs dus. Kuchkuch
rip.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ga in overvolle trein en naar de beurs dus. Kuchkuch
nice.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joa, niet te lang, dan de stad in![]()
Eerst daar mensen besmetten en vervolgens nog mensen in de stad besmettenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joa, niet te lang, dan de stad in![]()
Ik kom jullie halen (mi man met zeis)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst daar mensen besmetten en vervolgens nog mensen in de stad besmetten![]()
Zeeland ligt toch veel te ver joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kom jullie halen (mi man met zeis)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeland ligt toch veel te ver joh.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om te slapen; vannacht wilde dat niet zo lukken.
Goed bezig.quote:Gelukkig wel al vrij veel gedaan qua werk.
Ik vind zeeland (of een willekeurig waddeneiland) wel een leuk quarantaine gebied. Beetje zo'n lepra eiland maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeeland ligt toch veel te ver joh.
Doe dan maar een waddeneiland, daar woont toch niemand.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zeeland (of een willekeurig waddeneiland) wel een leuk quarantaine gebied. Beetje zo'n lepra eiland maken.
Hou die ellende lekker onder de rivierenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe dan maar een waddeneiland, daar woont toch niemand.
Had het lekker in China gehouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hou die ellende lekker onder de rivieren
Dan is in Zeeland iig weer wat te doen. Er woont hier echt niemand.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zeeland (of een willekeurig waddeneiland) wel een leuk quarantaine gebied. Beetje zo'n lepra eiland maken.
Goed dat je die eerste zin erbij hebt gezet, anders zou ik hele andere beelden erbij krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:22 schreef Samzz het volgende:
Dit weekend o.a. de grotere planten verhuizen en ik knijp 'm een beetje. Denk dat ik t Monster maar tussen m'n benen zet. Die is te groot voor de kofferbak. Of iig te hoog.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je die eerste zin erbij hebt gezet, anders zou ik hele andere beelden erbij krijgen.
ik kies er voor om alsnog een heel ander beeld er bij te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je die eerste zin erbij hebt gezet, anders zou ik hele andere beelden erbij krijgen.
helpt die gel ook uberhaupt iets?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb desinfecterende gel in jellbean geur, en spray met bessengeur. Alle gewone waren al op bij de Action en deze stonden er nog genoeg omdat niemand ziet dat het ook gel is
Dat is jouw goed recht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kies er voor om alsnog een heel ander beeld er bij te hebben.
Monstera heb ik ook; en gisteren nog een Strelitziaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Monstera. Zo'n mooie plant. Samen met triostar de mooiste die ik heb denk ik.
Je mag ook geen pakketjes aannemen he. Dus wie gaat je boodschappen doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang ik mijn laptop maar meekrijg en internetverbinding heb, wil ik best een tijdje in quarantaine.
Fat chance. Genoeg bovenderivierders die zijn gaan Carnavallen in Tilburg om daar vrouwen in hun reet te gaan knijpen omdat ze denken dat het daar om gaat en alles magquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hou die ellende lekker onder de rivieren
wat ik zo las van de mensen in Gangelt konden mensen de boodschappen voor hun deur neerzettenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag ook geen pakketjes aannemen he. Dus wie gaat je boodschappen doen?
Afleveren in de hal ergens.... en dan door een luchtsluis?
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helpt die gel ook uberhaupt iets?
ik kies er voor om dit niet te gelovenquote:
Ja, zoiets zal t worden idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik zo las van de mensen in Gangelt konden mensen de boodschappen voor hun deur neerzetten
Je bent gewoon jaloers op die vrouwenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fat chance. Genoeg bovenderivierders die zijn gaan Carnavallen in Tilburg om daar vrouwen in hun reet te gaan knijpen omdat ze denken dat het daar om gaat en alles mag
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Monstera heb ik ook; en gisteren nog een Strelitzia
Ik knijp gewoon meequote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op die vrouwen
je moet alleen even wachten tot de bezorger weg is voordat je de deur open maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal t worden idd.
Maar ik woon in een appartem.... wacht, ik wilde zeggen "Wat als ik nou niet thuis ben, dan moet t op de openbare weg staan bij de algemene deur".... maar ik ben natuurlijk WEL thuis als ik in quarantaine ben![]()
Dat tweede.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag ook geen pakketjes aannemen he. Dus wie gaat je boodschappen doen?
Afleveren in de hal ergens.... en dan door een luchtsluis?
Ik wil ook een strelitziaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van 150cm en nu een kleintje erbij gekocht.
En hoe is die persoon vanuit Milaan naar Loon op Zand gereisd? Met het vliegtuig of met de auto? Naar welke luchthaven is hij dan gevlogen, was dat Eindhoven of Schiphol bijv.?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fat chance. Genoeg bovenderivierders die zijn gaan Carnavallen in Tilburg om daar vrouwen in hun reet te gaan knijpen omdat ze denken dat het daar om gaat en alles mag
O ja, en dan is ie zeker super cute en zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet alleen even wachten tot de bezorger weg is voordat je de deur open maakt.
En dan maar hopen dat iemand niet net langskomt en je boodschappen meeneemt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet alleen even wachten tot de bezorger weg is voordat je de deur open maakt.
Ja dat zal dan wel weer Eindhoven zijn. Ik ga dood.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe is die persoon vanuit Milaan naar Loon op Zand gereisd? Met het vliegtuig of met de auto? Naar welke luchthaven is hij dan gevlogen, was dat Eindhoven of Schiphol bijv.?
dan moet je snel de deur open maken, in zn gezicht hoesten en hem mee naar binnen sleuren, dan heb je hem voor 2 weken..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, en dan is ie zeker super cute en zo
Jezus, deze man heeft ideeënquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je snel de deur open maken, in zn gezicht hoesten en hem mee naar binnen sleuren, dan heb je hem voor 2 weken..
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je snel de deur open maken, in zn gezicht hoesten en hem mee naar binnen sleuren, dan heb je hem voor 2 weken..
Gelijk 2 weken mee in quarantainequote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, en dan is ie zeker super cute en zo
moet ik wel eerst zo'n videodeurbel aanschaffen, want anders zie ik niet wie voor de deur staatquote:
rip. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel weer Eindhoven zijn. Ik ga dood.
Ik snotter al 4 dagen. En ik kuch.
Als jullie nog iets tegen me willen zeggen. of met me naar bed willen, NU is de kans!
Ik heb een raampje!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik wel eerst zo'n videodeurbel aanschaffen, want anders zie ik niet wie voor de deur staat
heb er wel glas in zitten, maar daar zie je weinig door.quote:
Vriendje wil graag zo'n Ring deurbel. Die waarbij je op je telefoon ziet wie er voor de deur staat, of hoe werkt dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik wel eerst zo'n videodeurbel aanschaffen, want anders zie ik niet wie voor de deur staat
die was gisteren in de aanbieding bij ibood. toen wilde ik die eigenlijk kopen, maar daarna las ik dat daar redelijk wat beveiligingslekken in zaten en dat je beter een ander merk kon overwegen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wil graag zo'n Ring deurbel. Die waarbij je op je telefoon ziet wie er voor de deur staat, of hoe werkt dat.
Zo werkt dat inderdaad. Dan moet Q. dus via de achterdeur naar binnen om omgezien binnen te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje wil graag zo'n Ring deurbel. Die waarbij je op je telefoon ziet wie er voor de deur staat, of hoe werkt dat.
Ja dat durf ik toch nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verklaar de liefde aan kitemeisje nu het nog kan!
Ik las er ook best wat negatieve ervaringen mee. Naast de beveiligingslekken ook dat het systeem traag werkt en niet zoals in de reclame.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was gisteren in de aanbieding bij ibood. toen wilde ik die eigenlijk kopen, maar daarna las ik dat daar redelijk wat beveiligingslekken in zaten en dat je beter een ander merk kon overwegen.
Ongezien lukt 'm met die teckel van mij sowieso nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt dat inderdaad. Dan moet Q. dus via de achterdeur naar binnen om omgezien binnen te komen.
BIjnaquote:
het trage is wel een beetje onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las er ook best wat negatieve ervaringen mee. Naast de beveiligingslekken ook dat het systeem traag werkt en niet zoals in de reclame.
[..]
Maar een app openen is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het trage is wel een beetje onvermijdelijk.
als de bel gaat moet je eerst op je telefoon de app openen om te kijken wie het is. de gemiddelde pakketbezorger is dan al lang weer weg gelopen.
maar je kunt ze ook instellen als bewegingsmelder. dan filmen ze ook als er niet op de bel gedrukt wordt. dat lijkt me dan weer wel handig.
Duurt het langer om een app te openen dan naar de deur te lopen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het trage is wel een beetje onvermijdelijk.
als de bel gaat moet je eerst op je telefoon de app openen om te kijken wie het is. de gemiddelde pakketbezorger is dan al lang weer weg gelopen.
maar je kunt ze ook instellen als bewegingsmelder. dan filmen ze ook als er niet op de bel gedrukt wordt. dat lijkt me dan weer wel handig.
moeilijk niet, maar tussen het moment dat er op de bel gedrukt wordt en het moment dat jij de app open hebt gaat natuurlijk wel tijd verloren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar een app openen is toch niet zo moeilijk?
Maar goed, op zich is dat wel logisch idd. Bewegingsmelder is wel een hele fijne optie.
als je niet thuis bent zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duurt het langer om een app te openen dan naar de deur te lopen?
Goed en nee niet nodig hihi. 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
BIjna!
Hoe bevalt je bed en wil je nog Harry Potter lakens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |