haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
als de snollebollekes van links naar rechts door de keuken glijden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi carnavals nrquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef Nizno het volgende:
als de snollebollekes van links naar rechts door de keuken glijden.![]()
Lekker, altijd wel wat te eten daarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken neequote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, altijd wel wat te eten daar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben niet zo fan van dat soort muziek.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm eten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, dat snap ik. Heb zelf in een Egyptisch restaurant en in een shoarma zaak gewerkt Altijd wel wat de snaaienquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen over te maken neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou op gegeven moment echt mijn neus uit komen, die luchtquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Heb zelf in een Egyptisch restaurant en in een shoarma zaak gewerkt Altijd wel wat de snaaienZonder wrijving geen glans![]()
Vanmiddag wordt m'n thuisgym geïnstalleerd dus moet wel effe goed aan de proteïnen natuurlijkquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je daar met een honger gevoel de deur uit loopt doe je toch echt iets verkeerd iddquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Heb zelf in een Egyptisch restaurant en in een shoarma zaak gewerkt Altijd wel wat de snaaien
Ja, dan gaat er zeker iets niet goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je daar met een honger gevoel de deur uit loopt doe je toch echt iets verkeerd iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal Instagram nauwlettend in de gaten houden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt m'n thuisgym geïnstalleerd dus moet wel effe goed aan de proteïnen natuurlijkZonder wrijving geen glans![]()
Ik ook niet echt, sommige welquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo fan van dat soort muziek.![]()
Een slimme manquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal Instagram nauwlettend in de gaten houden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sommige ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, sommige wel
Ja, rustig hier maar wel gezellig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pompiedom..
Deze dag kabbelt wel lekker voortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Houd je wel van, afgetrainde mannen met wat 'eiwitten'quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je veel gaat posten
Neeequote:Op donderdag 27 februari 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd je wel van, afgetrainde mannen met wat 'eiwitten'Zonder wrijving geen glans![]()
Hoi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Jippie de slaap ook weer uitquote:
Uitslapert.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even lekker bijgeslapen, erg veel wakker geweest vannacht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie de slaap ook weer uit![]()
Op das wel lekker dan dat je dan wat door kon slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Even lekker bijgeslapen, erg veel wakker geweest vannacht.
Ships als je niet goed kan slapen s'nachtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij nooit last van slaapgebrek met zo weinig slaap als jij pakt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee. Maar ik pak nu sowieso meer slaap sinds november al.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van slaapgebrek met zo weinig slaap als jij pakt?Zonder wrijving geen glans![]()
Maar ook al weer aan den arbeid geweest, makkelijk van uit huis werken. In je slaapshirt naar het werk![]()
![]()
Jij slaapt echt niet veel he, zie je ook altijd als ik hier s'morgen binnen komt. Je bent er altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow, hoe komt het?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik pak nu sowieso meer slaap sinds november al.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja klopt. Maar ik sta niet voor mijn lol zo vroeg op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij slaapt echt niet veel he, zie je ook altijd als ik hier s'morgen binnen komt. Je bent er altijdZonder wrijving geen glans![]()
Ja dat is al een vooruitgangquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ging van 4 uur slaap naar bijna 6.5 dus dat is wel netjes.
En sommige mensen hebben ook niet zoveel slaap nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook wel een stukje gezonder, met maar 4 uur slaap per nacht kun je niet echt fitter erop worden lijkt me.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kwam door nachtdiensten vorig werkgever. Dat heeft mijn ritme wel aardig verrot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een stukje gezonder, met maar 4 uur slaap per nacht kun je niet echt fitter erop worden lijkt me.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee ik normaliter ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een vooruitgang
En sommige mensen hebben ook niet zoveel slaap nodigZonder wrijving geen glans![]()
kalm anThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Snap ik, vooral als je kinderen hebt is dat dan een hell.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam door nachtdiensten vorig werkgever. Dat heeft mijn ritme wel aardig verrot.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoeveel uur ben je dan aanwezig op je werk per dag als je altijd al zo vroeg daar bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik sta niet voor mijn lol zo vroeg op.
En ik zie je ook vaak pas dat je laat in de middag begin van de avond zegt naar huis te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reistijd reken ik ook mee. Meestal iets voor 7 uur aanwezig en rond 17 naar huis. Dan is de ergste drukte weg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je dan aanwezig op je werk per dag als je altijd al zo vroeg daar bent
En ik zie je ook vaak pas dat je laat in de middag begin van de avond zegt naar huis te gaanZonder wrijving geen glans![]()
Ik denk dat ik daardoor ook af en toe een nacht wakker lig, lijkt in je ritme te blijven hangen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam door nachtdiensten vorig werkgever. Dat heeft mijn ritme wel aardig verrot.![]()
Ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daardoor ook af en toe een nacht wakker lig, lijkt in je ritme te blijven hangen.Zonder wrijving geen glans![]()
En toch vond ik s`nachts werken wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn wel lange dagen zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reistijd reken ik ook mee. Meestal iets voor 7 uur aanwezig en rond 17 naar huis. Dan is de ergste drukte weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, heb best veel bewegingsruimte tussendoor. En soms wat drukker.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
In het werk waarin ik 's nachts heb moeten werken was het vrijwel altijd overwerk waarbij ik de ochtend erna om 7:30 weer aanwezig moest zijn. Dan was ik blij als ik 3/4 uur slaap kon pakkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
En toch vond ik s`nachts werken wel leuk.
Pfff das pittig man.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het werk waarin ik 's nachts heb moeten werken was het vrijwel altijd overwerk waarbij ik de ochtend erna om 7:30 weer aanwezig moest zijn. Dan was ik blij als ik 3/4 uur slaap kon pakkenZonder wrijving geen glans![]()
Respect voor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het werk waarin ik 's nachts heb moeten werken was het vrijwel altijd overwerk waarbij ik de ochtend erna om 7:30 weer aanwezig moest zijn. Dan was ik blij als ik 3/4 uur slaap kon pakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je lijkt mij echb een 1000 poot werken en dan op zoveel topics van fok tikken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, heb best veel bewegingsruimte tussendoor. En soms wat drukker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is heel weinigquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het werk waarin ik 's nachts heb moeten werken was het vrijwel altijd overwerk waarbij ik de ochtend erna om 7:30 weer aanwezig moest zijn. Dan was ik blij als ik 3/4 uur slaap kon pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt mij echb een 1000 poot werken en dan op zoveel topics van fok tikken.Zonder wrijving geen glans![]()
Moet toch gaan werken te weinig personeel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha deze is wel goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Pas maar op dat je jezelf niet voorbij loopt.quote:Das nie feinquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet toch gaan werken te weinig personeel.Hoi aK en dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Sterkte man en werk ze!quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet toch gaan werken te weinig personeel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Net ff zelf op en neer gereden met de vrachtwagen naar Uden, blijft leuk af en toe bijspringen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
thanksquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neejoh. Nooitquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je jezelf niet voorbij loopt.
[..]
Das nie fein
[..]
Hoi aK en dank jeZonder wrijving geen glans![]()
Denk dat je daar knettergek van wordtquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens aan het werk willen zien, het lijkt soms of je zes handen hebt.
Wat voor werk hij doet ik heb geen idee. Waar je dit allemaal naast kan doen
En voor een man nog wel .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens aan het werk willen zien, het lijkt soms of je zes handen hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Adhd?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet![]()
wel 11 vingersquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Ja heb net de regendans maar weer ff gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet nog 2 struiken snoeien in de tuin, dan klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb net de regendans maar weer ff gedaan![]()
Hey Jip, lekker geslapenquote:
Naatje OV liep in de soep net (later) thuis en kan alweer weg.. mijn uurtje rust naar de gallemiezen kan zo alweer weg![]()
![]()
Dat zegt zijn werkgever nou ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens aan het werk willen zien![]()
Ja dat is zonde danquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef aKboR het volgende:
Naatje OV liep in de soep net (later) thuis en kan alweer weg.. mijn uurtje rust naar de gallemiezen kan zo alweer weg![]()
Das de ellende met OV,quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef aKboR het volgende:
Naatje OV liep in de soep net (later) thuis en kan alweer weg.. mijn uurtje rust naar de gallemiezen kan zo alweer weg
Arme jij kan je niet eens je ouwe mannen slaapje doenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zegt zijn werkgever nou ook
Hoi hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owjeeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik vind die mondkapjes echt grappig
Ja, ik vind dat echt top gedaan van @noodgang ❤️quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vind die mondkapjes echt grappig![]()
Gnagdoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt top gedaan van @:noodgang ❤️Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O jij hebt er ook al 1quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt top gedaan van @:noodgang ❤️![]()
Kan je nagaan hoe goed ik naar die UI kijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij hebt er ook al 1![]()
Kan je nagaan hoe goed ik naar die UI kijk![]()
![]()
Iedereen aan de mondkapjesDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nu gaan we dit krijgen, mensen gaan elkaar verwijten
Ik was gisteren trouwens wel met stomheid geslagen dat ik mensen op tv hoorde die rustig op vakantie gingen in een besmet gebied..
Op Duitse sociale media maken mensen verwijten aan het met het coronavirus besmette echtpaar uit Gangelt, vlak over de Nederlandse grens bij Schinveld. Hen wordt verweten dat ze mee hebben gedaan aan een carnavalsviering in hun gemeente op 15 februari. Bestuurder Stephan Pusch van de regio Heinsberg roept mensen in een donderdag verspreide videoboodschap op te stoppen met dit soort verwijten en liever medegevoel te tonen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat echt top gedaan van @:noodgang ❤️![]()
![]()
Hey noodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nee sorry, helemaal geen zin inquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:03 schreef madam-april het volgende:
Wie wil mijn keuken voor mij schoonmaken? De onderste kastjes lukken me niet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:03 schreef madam-april het volgende:
Wie wil mijn keuken voor mij schoonmaken? De onderste kastjes lukken me niet![]()
![]()
Laat die twee terroristen van je het doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Okequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was op tv, zo een who gassie zei datDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Was gisteren ook een dokter die zei dat je moet weten hoe die kapjes werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was op tv, zo een who gassie zei dat
Het heeft geen zin zo kapje op te doen en het later zo met handen weer af te doen.
Beste was een meter uit elkaar blijven, geen handen geven en niet in drukke ruimtes komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik weinig last, heb toch geen vriendenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren ook een dokter die zei dat je moet weten hoe die kapjes werken
Het heeft geen zin zo kapje op te doen en het later zo met handen weer af te doen.
Beste was een meter uit elkaar blijven, geen handen geven en niet in drukke ruimtes komen![]()
![]()
Dan is dat weer een voordeelHouden zo voorlopig
Das kinderarbeidquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Laat die twee terroristen van je het doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even hopen zo
HoopseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:03 schreef madam-april het volgende:
![]()
Waar woon je?![]()
Ik deed het half liggend. Ja. Echt. Totdat ichias ofzoiets toen deed k helemaal niets meer.![]()
![]()
Leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waar woon je?![]()
Ik deed het half liggend. Ja. Echt. Totdat ichias ofzoiets toen deed k helemaal niets meer.![]()
Mondkapjesbaasquote:
Ischias, das een ellendeling die wil je niet hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waar woon je?![]()
Ik deed het half liggend. Ja. Echt. Totdat ichias ofzoiets toen deed k helemaal niets meer.
![]()
Kinderarbeid beste arbeid.quote:
Fijne vingertjes om horloges in elkaar te zetten, owja en Iphones
En die irritante kleine schroefje die ze gebruiken als je ergens batterijen in wil doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ischias, das een ellendeling die wil je niet hebben![]()
![]()
Ja weet er alles vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.
Ik kreeg het bij 25 weken en is nooit meer weggegaan
Maar wat jij net beschreef liggend de keukenkastjes schoonmaken herken ik wel
Of liggend op de grond om het onder bed schoon te maken
En dan met zo dikke buik die in de weg zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je staat weer op 20quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.![]()
Goed dat een mod dit even aan kaart!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eens.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hier blijft het nog een beetje miezerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Bijna droog, dus de tuin weer in
Het is hier vrij rustig tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet zo heel erg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier blijft het nog een beetje miezeren![]()
Op zich niet, maar ik wil nog een stuk gaan fietsen vandaag en dan is deze regen maar gewoon ruk.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het miezert hier nu ook, verder de hele dag droog
Dit was Dotteke Paulusma vanaf hier
aunt moonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier lijkt het nooit te regenenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Het miezert hier nu ook, verder de hele dag droog
Dit was Dotteke Paulusma vanaf hier
aunt moon
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
🤔En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha Utrecht, maar ik heb besloten dat mr-april de onderste kastjes mag doen.. Net weer bijna flauwgevallen, ik vermoed dat mijn lichaam me wat duidelijk probeert te makenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waar woon je?![]()
![]()
![]()
Babequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha Utrecht, maar ik heb besloten dat mr-april de onderste kastjes mag doen.. Net weer bijna flauwgevallen, ik vermoed dat mijn lichaam me wat duidelijk probeert te maken
Hey maatquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet? Wat vreemd nou...quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee sorry, helemaal geen zin inHaha die zijn hun eigen kamer al aan het opruimen en schoonmakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Laat die twee terroristen van je het doen![]()
![]()
Lekker broodje kalkoenfilet verorberdOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kijk je wel uitquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha Utrecht, maar ik heb besloten dat mr-april de onderste kastjes mag doen.. Net weer bijna flauwgevallen, ik vermoed dat mijn lichaam me wat duidelijk probeert te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:44 schreef Filosoofert het volgende:
Lekker broodje kalkoenfilet verorberd
Ja kip/kalkoenquote:
Brave jij!quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik lig braaf weer op de bank met een kop bouillon..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sterkte meis, rustig aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik lig braaf weer op de bank met een kop bouillon..![]()
Kalkoen eet ik niet zoveel maar kip sowiesoquote:
Vanmorgen gestoomde kip gehad, dat was wel een beetje raar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou ontzettend. Wat een goede mod hè. Kon niet eens beste mod worden van z'n subforum.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed dat een mod dit even aan kaart!
Keiharde porno!![]()
Alsof de titel 'Beste KLB mod' ook maar iets meer inhoud dat de beste van de meeste kutte mods zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ontzettend. Wat een goede mod hè. Kon niet eens beste mod worden van z'n subforum.
3 mensen gestemd ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ontzettend. Wat een goede mod hè. Kon niet eens beste mod worden van z'n subforum.
Doe jij wel een beetje voorzichtigquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha Utrecht, maar ik heb besloten dat mr-april de onderste kastjes mag doen.. Net weer bijna flauwgevallen, ik vermoed dat mijn lichaam me wat duidelijk probeert te maken
Het zal niet mee vallen, nesteldrang terwijl je lichaam rusten moet ❤️![]()
Heb je van Noodgang geleerd zekerquote:
De enige goede mod daar is amaranthaquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof de titel 'Beste KLB mod' ook maar iets meer inhoud dat de beste van de meeste kutte mods zijnDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nee van @Grrrrrrrr de hoopkoningquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je van Noodgang geleerd zekerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kom er niet meer eigenlijk. Forum uit de lijst gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
De enige goede mod daar is amaranthaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
In ieder geval wel de mooistequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
De enige goede mod daar is amarantha
Ik kom er nooit maar als ik het gedrag van de mods daar ergens anders zie dan is ama gewoon de bestequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Kom er niet meer eigenlijk. Forum uit de lijst gehaald.Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval wel de mooisteDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Kelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat kan, geen idee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom er nooit maar als ik het gedrag van de mods daar ergens anders zie dan is ama gewoon de beste
[..]
Dat sowieso
De helft van de mods lijkt zo'n onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter te hebben.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
lolquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan, geen idee.
De helft van de mods lijkt zo'n onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter te hebben.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zie in games volgens mij nooit een mod. En verder dan onz en gam Kom ik nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan, geen idee.
De helft van de mods lijkt zo'n onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter te hebben.
Keiharde porno!![]()
Dan zal het wellicht ook niet nodig zijn. Ik dacht eigenlijk dat sky daar mod wasquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie in games volgens mij nooit een mod. En verder dan onz en gam Kom ik niet
Waar is sky dan mod?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gaat lekker filo bijna weer plekje gestegen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gaat lekker filo bijna weer plekje gestegenKom maar op mijn rug.quote:
Ik wil btw ook nog steeds MOD worden, misschien op COR?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
VBLquote:
Dat lijkt me wel wat voor jou ja. Zou daar wel graag iemand zien met ervaring.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Kom maar op mijn rug.
Ik wil btw ook nog steeds MOD worden, misschien op COR?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
filo heet ook Cor?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat voor jou ja. Zou daar wel graag iemand zien met ervaring.
vandaar de ervaring?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh okayquote:kom ik ook zelden. Lekker gezellig daar.
Jij wel rechtlijnig, je zou goede mod zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Kom maar op mijn rug.
Ik wil btw ook nog steeds MOD worden, misschien op COR?![]()
ik houd van slingerweggetjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ben consistent kut idd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij wel rechtlijnig, je zou goede mod zijnOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Correct. Nu nog een Don erbij zoeken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
filo heet ook Cor?
vandaar de ervaring?
Wie ben jij btw en waarom zit je aan de op?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wie ik ben? ik ben Niznoquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Correct. Nu nog een Don erbij zoeken.
Wie ben jij btw en waarom zit je aan de op?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ervaring met ziek zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
filo heet ook Cor?
vandaar de ervaring?
owwwww ja dat kan ook nog, daar hebben we meer mods van met die ervaringquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hi Nizno.. Waarom zit je aan de OP?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daarom pas er goed tussenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwww ja dat kan ook nog, daar hebben we meer mods van met die ervaring
Omdat die al enkele topics verkloot was en ik het op mobiel niet gefixt kreeg toen ik de OP had deed ik het toen ik weer op de leptop zat te werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hi Nizno.. Waarom zit je aan de OP?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik zou direct mailen als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Trein2000 heeft het onder controle toch, ik wacht wel tot ze zoekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou direct mailen als ik jou was.
Joh met een beetje geluk ziet yvonne je mail en ziet ze nog een hele andere plek voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Trein2000 heeft het onder controle toch, ik wacht wel tot ze zoekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wie weetquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Joh met een beetje geluk ziet yvonne je mail en ziet ze nog een hele andere plek voor je.
👍En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-02-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 3140 / 7603
2. aKboR / 1594 / 6270
3. PlymouthFury / 1258 / 3519
4. dud0r / 895 / 3525
5. Dr.Mikey / 842 / 3978
6. devzero / 786 / 2282
7. Jippie68 / 714 / 4056
8. InverHouse / 705 / 4375
9. skysherrif / 681 / 2435
10. hemarookworst / 621 / 2197
11. engine / 617 / 2581
12. mario390 / 521 / 2967
13. Filosoofert / 516 / 2181
14. FreshFruit / 443 / 2702
15. noodgang / 381 / 1896
16. madam-april / 306 / 1580
17. Grrrrrrrr / 296 / 1243
18. Mrsloveable / 255 / 1187
19. Pumpalov / 206 / 682
20. 00wildchild / 161 / 587SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
StiekemeFOK!zakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:29 schreef Jippie68 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Waar Filos mod kan wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:29 schreef Jippie68 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?
Oeps geheim verklapt
Dit is een goede TTquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja maar jij vraagt waar het over gaat lieffiequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo'n geheim is dat toch niet, ik lees het hierboven 😂Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Over de OP ging mijn vraagquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar jij vraagt waar het over gaat lieffie![]()
Owquote:
stel de vraag dan logischquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vrouwelijk zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar zal mijn vragen voortaan duidelijker formuleren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
klopt het licht altijd aan de ander.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik had jullie intellect hoger ingeschat, sorryOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oe lekker harder slaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar zal mijn vragen voortaan duidelijker formuleren.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik ga de kerk uitquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ken een liedjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In ONZ ligt dat ALTIJD aan Haagsquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt het licht altijd aan de ander.![]()
![]()
Lolquote:
Scheelt alimentatie iddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is SOP niks?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan niet poetsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gezellig he, ik ken Nizno vanuit de 40+ SCZeker! Niz was mijn zeer gewaardeerde WGR collega!
![]()
AH LIEVquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef noodgang het volgende:
[..]Zeker! Niz was mijn zeer gewaardeerde WGR collega!
Kun je lerenquote:
Wat leuk.
Nee hoor, vraag maar aan mijn vriendinquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
temp reinstated ook hequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef noodgang het volgende:
[..]Zeker! Niz was mijn zeer gewaardeerde WGR collega!
Hebben wij een temptation island subforum?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
rls, tv of shoquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:43 schreef Filosoofert het volgende:
Hebben wij een temptation island subforum?
geen idee in welke deze reeks staat tegenwoordigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
TV / [RTL 5] Temptation Island #44 Temptation is Back!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:43 schreef Filosoofert het volgende:
Hebben wij een temptation island subforum?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien bij Tv?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:43 schreef Filosoofert het volgende:
Hebben wij een temptation island subforum?![]()
FF weet allesquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TV / [RTL 5] Temptation Island #44 Temptation is Back!![]()
![]()
ah kijk jij bent sneller.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TV / [RTL 5] Temptation Island #44 Temptation is Back!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik bedoel echt een TEM forum zegmaar, daar wil ik ook wel mod worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal yvonne meteen even vragen om jou te dmen... momentquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:46 schreef Filosoofert het volgende:
Ik bedoel echt een TEM forum zegmaar, daar wil ik ook wel mod worden![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal yvonne meteen even vragen om jou te dmen... momentOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ach dat kan nog sneller trouwens.... gewoon @yvonne mentionenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal yvonne meteen even vragen om jou te dmen... momentOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach dat kan nog sneller trouwens.... gewoon @:yvonne mentionen
zo lelijk is ze nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nou nou nou nou dat zeg ik niet, we hebben allemaal de docu gezien op youtubequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo lelijk is ze nou ook weer niet hoor.
Die is 20 jaar oud.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nou nou nou nou dat zeg ik niet, we hebben allemaal de docu gezien op youtube“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even rookpauzeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan was yvonne toen 16quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ging net voor m'n eerste en laatste kopje koffiequote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik lig braaf weer op de bank met een kop bouillon..DIe zitten hierquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan, geen idee.
De helft van de mods lijkt zo'n onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter te hebben.quote:Lekker hoe laat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drink jij niet zoveel koffie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ging net voor m'n eerste en laatste kopje koffie![]()
Ouchquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.
[..]
[..]
[..]
Lekker hoe laat?![]()
![]()
O nu krijg ik echt zin in koffiequote:
Zag m ook voorbij komen ja.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker hopen toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee van @:grrrrrrrr de hoopkoning"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vitamine C kapjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Een Selfiequote:
geweldig, zit ik te kijken naar welke mailadressen ik ooit bij gmail heb aangemaakt.
Blijk ik iets aan te hebben gemaakt waarvan ik al denk... ja ik was vast dronken, wachtwoorden die ik kon bedenken werken niet. kijken naar herstel mail. huh die is heel niet van mij, das een oude van een ex, bestaat ook niet meer.
Maar ik krijg wel een mail in mijn huidige mailbox van gmail over die mail dus laat ik eens vragen of ze dat mailadres willen gebruiken als herstelmail.... nee kunnen we niet verrifieren.... oke waarom stuur je me dan een mail over update van servicevoorwaarden van dat mailadres.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gmail is een bittere ellendequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Nizno het volgende:
geweldig, zit ik te kijken naar welke mailadressen ik ooit bij gmail heb aangemaakt.
Blijk ik iets aan te hebben gemaakt waarvan ik al denk... ja ik was vast dronken, wachtwoorden die ik kon bedenken werken niet. kijken naar herstel mail. huh die is heel niet van mij, das een oude van een ex, bestaat ook niet meer.
Maar ik krijg wel een mail in mijn huidige mailbox van gmail over die mail dus laat ik eens vragen of ze dat mailadres willen gebruiken als herstelmail.... nee kunnen we niet verrifieren.... oke waarom stuur je me dan een mail over update van servicevoorwaarden van dat mailadres.
Ik ben er vanaf gestapt heb nu outlook bevalt me veel beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logica van googlequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Nizno het volgende:
Maar ik krijg wel een mail in mijn huidige mailbox van gmail over die mail dus laat ik eens vragen of ze dat mailadres willen gebruiken als herstelmail.... nee kunnen we niet verrifieren.... oke waarom stuur je me dan een mail over update van servicevoorwaarden van dat mailadres.
nouja ik gebruik dat mailadres toch niet dus kan het best missen maar waarom stuur je mij een mail over die mailbox maar wil je niet accepteren dat ik het ben als ik dat mailadres op wil geven voor herstelwachtwoordfunctiequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gmail is een bittere ellende
Ik ben er vanaf gestapt heb nu outlook bevalt me veel beterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, dat is Google. Ellende is datquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik gebruik dat mailadres toch niet dus kan het best missen maar waarom stuur je mij een mail over die mailbox maar wil je niet accepteren dat ik het ben als ik dat mailadres op wil geven voor herstelwachtwoordfunctieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 10 postsOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
nouja mailadres maar accepteren als verloren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is Google. Ellende is dat
zei al mis er nix aan want was vast dronken toen ik die ooit gemaakt heb
Nee niet echt. Als ik dag dienst heb iets meer maar zelden meer dan 3 kopjes op een dag.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja mailadres maar accepteren als verloren.
zei al mis er nix aan want was vast dronken toen ik die ooit gemaakt heb![]()
Komen dan vast geen belangrijke mails op binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Komen dan vast geen belangrijke mails op binnen
Ja, je weet maar nooit wie je met een dronken kop je email adres geeft
Waarschijnlijk:quote:
HORNY SINGLES IN YOUR AREA ARE LOOKING FOR S*XOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
nouneuj dis geen adres die ik gegeven zou hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja, je weet maar nooit wie je met een dronken kop je email adres geeft
Dicht?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: