quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:03 schreef madam-april het volgende:
Wie wil mijn keuken voor mij schoonmaken? De onderste kastjes lukken me niet![]()
Leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waar woon je?![]()
Ik deed het half liggend. Ja. Echt. Totdat ichias ofzoiets toen deed k helemaal niets meer.![]()
Mondkapjesbaasquote:
Ischias, das een ellendeling die wil je niet hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waar woon je?![]()
Ik deed het half liggend. Ja. Echt. Totdat ichias ofzoiets toen deed k helemaal niets meer.![]()
Kinderarbeid beste arbeid.quote:
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ischias, das een ellendeling die wil je niet hebben
Ja weet er alles vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.
Je staat weer op 20quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat kwam zo rond 27 en ben bij 36 bevallen. Was echt leuk.
Goed dat een mod dit even aan kaart!quote:
Eens.quote:
Hier blijft het nog een beetje miezerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Bijna droog, dus de tuin weer in
Dat is niet zo heel erg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier blijft het nog een beetje miezeren
Op zich niet, maar ik wil nog een stuk gaan fietsen vandaag en dan is deze regen maar gewoon ruk.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Het miezert hier nu ook, verder de hele dag droog
Dit was Dotteke Paulusma vanaf hier
aunt moon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |