Neeequote:Op donderdag 27 februari 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houd je wel van, afgetrainde mannen met wat 'eiwitten'
Hoi.quote:
Hey Jippie de slaap ook weer uitquote:
Even lekker bijgeslapen, erg veel wakker geweest vannacht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jippie de slaap ook weer uit
Op das wel lekker dan dat je dan wat door kon slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Even lekker bijgeslapen, erg veel wakker geweest vannacht.
Heb jij nooit last van slaapgebrek met zo weinig slaap als jij pakt?quote:
Nee. Maar ik pak nu sowieso meer slaap sinds november al.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van slaapgebrek met zo weinig slaap als jij pakt?
Jij slaapt echt niet veel he, zie je ook altijd als ik hier s'morgen binnen komt. Je bent er altijdquote:
Ow, hoe komt het?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik pak nu sowieso meer slaap sinds november al.
Ja klopt. Maar ik sta niet voor mijn lol zo vroeg op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij slaapt echt niet veel he, zie je ook altijd als ik hier s'morgen binnen komt. Je bent er altijd
Ja dat is al een vooruitgangquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ging van 4 uur slaap naar bijna 6.5 dus dat is wel netjes.
Is ook wel een stukje gezonder, met maar 4 uur slaap per nacht kun je niet echt fitter erop worden lijkt me.quote:
Kwam door nachtdiensten vorig werkgever. Dat heeft mijn ritme wel aardig verrot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een stukje gezonder, met maar 4 uur slaap per nacht kun je niet echt fitter erop worden lijkt me.
Nee ik normaliter ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een vooruitgang
En sommige mensen hebben ook niet zoveel slaap nodig
Snap ik, vooral als je kinderen hebt is dat dan een hell.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam door nachtdiensten vorig werkgever. Dat heeft mijn ritme wel aardig verrot.
Hoeveel uur ben je dan aanwezig op je werk per dag als je altijd al zo vroeg daar bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik sta niet voor mijn lol zo vroeg op.
Reistijd reken ik ook mee. Meestal iets voor 7 uur aanwezig en rond 17 naar huis. Dan is de ergste drukte weg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je dan aanwezig op je werk per dag als je altijd al zo vroeg daar bent
En ik zie je ook vaak pas dat je laat in de middag begin van de avond zegt naar huis te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |