quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lach er om, ik heb inmiddels genoeg bewijs tegen vbl op Fok! de 1e die praat mag misschien blijven op Fok!...
Ja alsof het omgedraaid os of zoquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wow, wat een creatieve TT Tarado!
Oh wow. DIT HAD IK NOG NIET GEZIEN!quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alsof het omgedraaid os of zo
De nieuwe Kim Boon is uittwitter:KimBoon94 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:16:14Als u ‘s nachts, alleen op straat, de keuze had tussen twee steegjes om doorheen te lopen: eentje met vier skinheads en eentje met vier vrouwtjes met rollator. Welk steegje kiest u dan liever?Dacht u iets anders dan “maakt niet uit”?Voilà, u heeft zojuist “gediscrimineerd”. reageer retweet
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wow, wat een creatieve TT Tarado!
De lat ligt nu hoog voor de volgende TT.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komendat negersex een beetje zat
@Lange_Lansquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat pas op m'n 4e espresso, kan je nagaan wat er nog gaat komendat negersex een beetje zat
Xdquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh wow. DIT HAD IK NOG NIET GEZIEN!
[ afbeelding ]
Geen FvD aanhanger zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef fetX het volgende:
Geen FvD aanhanger of zo, maar deze vond ik wel leuk. Twee keer dezelfde vraag en Sylvana gaat nat.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef fetX het volgende:
Geen FvD aanhanger of zo, maar deze vond ik wel leuk. Twee keer dezelfde vraag en Sylvana gaat nat.
Bedankt maatquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, jij komt op mij ook niet over als een proleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt maatEn naar Lenny, JanCees en OnlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer zeg. Dit had ik echt niet verwacht van mijn goede vriend @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En naar Lenny, JanCees en Onlogisch
Wel van @JanCees en @onlogisch dus?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer zeg. Dit had ik echt niet verwacht van mijn goede vriend @:lenny_leonard
Ja, dat verbaast me dan weer niet zoveel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel van @:jancees en @:onlogisch dus?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doet hij zich achterlijker voor dan hij dus daadwerkelijk is.
Knap.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doet hij zich achterlijker voor dan hij dus daadwerkelijk is.
Knap.
Waarom krijgt zo'n dom mokkel zoveel aandacht, echt bijna alles wat ze zegt slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe Kim Boon is uittwitter:KimBoon94 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:16:14Als u ‘s nachts, alleen op straat, de keuze had tussen twee steegjes om doorheen te lopen: eentje met vier skinheads en eentje met vier vrouwtjes met rollator. Welk steegje kiest u dan liever?Dacht u iets anders dan “maakt niet uit”?Voilà, u heeft zojuist “gediscrimineerd”. reageer retweet
@:scrummie2.1
Gereageerdquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Rollatorquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is een blonde vrouw.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom krijgt zo'n dom mokkel zoveel aandacht, echt bijna alles wat ze zegt slaat nergens op.
Oei. Noem je @Scrummie2.1 nu....?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een blonde vrouw.
Heel veel kansloze droeftoeters vinden dat belangrijk.
Nee, Scrummie niet!quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Noem je @:Scrummie2.1 nu....?
Een dikke vette like gegeven maat!quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:26 schreef GGMM het volgende:
Check Twitter @:onlogisch
Daar staat een leuke verrassing te wachten!
Hiep hoi!quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een dikke vette like gegeven maat!
Een rare Snijboon is het.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou jij haar doen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een blonde vrouw.
Heel veel kansloze droeftoeters vinden dat belangrijk.
anar of anal?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:44 schreef KingRoland het volgende:
Even tanden poetsen dan anar college
??quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet teringventje is het ook![]()
Die Eva Vlaardingenbroek is wel knap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wel prima lichaam verder, die Kim. Maar haar gezicht vind ik saai.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet teringventje is het ook![]()
Dat is meer mijn type ja. Die is ook, lijkt het, wat slimmer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eva Vlaardingenbroek is wel knap.
JR zou met beide wel willen kontplassen heb ik gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eva Vlaardingenbroek is wel knap.
beiden*quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JR zou met beide wel willen kontplassen heb ik gehoord.
Als jij iets zoekt waar je wat van op kan steken is dit misschien wel wat voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is meer mijn type ja. Die is ook, lijkt het, wat slimmer.
ZO DANquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij iets zoekt waar je wat van op kan steken is dit misschien wel wat voor je.
[ afbeelding ]
beidequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij iets zoekt waar je wat van op kan steken is dit misschien wel wat voor je.
[ afbeelding ]
Misschien is het prentenboek Mind of their own van Erwin Olaf iets voor jou.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan geef ik de voorkeur aan Oeroeg van Hella Haasse. Heb je daar weleens van gehoord?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien is het prentenboek Mind of their own van Erwin Olaf iets voor jou.
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan geef ik de voorkeur aan Oeroeg van Hella Haasse. Heb je daar weleens van gehoord?
Verstandig, toch een kutboek.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil het niet weten ook.
Hongarije.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Naar welk land zal ik op vakantie gaan van de zomer boys?
Laat de grappen als Syrië etc. maar achterwege. Ook Bangladesh en dat soort meuk sla ik over. China en de Corohahahahahana-semi-grappige-posts laat ik links liggen.
Waar zal ik eens naar toe gaan?
Waar gaan jullie naar toe?
China, Bangladesh of Syrië.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Laat de grappen als Syrië etc. maar achterwege. Ook Bangladesh en dat soort meuk sla ik over. China en de Corohahahahahana-semi-grappige-posts laat ik links liggen.
Ik ga nergens naar toe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga nergens naar toe.
Zou je ook moeten doen.
met of zonder kind?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Misschien is De Zonnebloem iets voor jou om eens mee op pad te gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga nergens naar toe.
Zou je ook moeten doen.
Ga je alleen, met kind, met je date, met je ouders, met een singlesreis?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me meer. Waarom Hongarije?
Met Onlo-jr. uiteraardquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je alleen, met kind, met je date, met je ouders, met een singlesreis?
Die Eva wel ja, die Kim niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je, dat kontplassen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eva wel ja, die Kim niet.
Zuid Amerika dan wel, Florida wel een optiequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met uiteraard. Dus er kan een streep door Brazilië.
Land zit vol oplichters, spreken geen engels, de straten zijn guur... troeplandquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hongarije is te bereije, dus je kunt heen en weer van alles onderweg ook bezoeken ook !!
Florida zat ik toevallig aan te denken ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Amerika dan wel, Florida wel een optie
Dat valt mee, dat is in voormalig Yugoslavië toch beter.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ze hebben wel mooie vrouwen, maar het schijnt dat Hongaren de grootste penis gemiddede hebben dus @:onlogisch maakt geen schijn van kans
als je zelf maar komtquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ze hebben wel mooie vrouwen, maar het schijnt dat Hongaren de grootste penis gemiddede hebben dus @:onlogisch maakt geen schijn van kans
Had je zo kunnen betalen met je Waves die je niet meer hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Florida redelijk prijzig. Zo'n disney hotelletje voor 2 weken, 5400 p.p.
Kan onlo jr. al zwemmen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
Florida redelijk prijzig. Zo'n disney hotelletje voor 2 weken, 5400 p.p.
Jazeker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan onlo jr. al zwemmen?
FvDgodenquote:Forum voor Democratie (FVD) heeft omroep VPRO die het televisieprogramma Buitenhof uitzendt officieel gedagvaard. De rechtszaak dient op vrijdag 6 maart in de rechtbank van Lelystad, laat de rechtbank Midden-Nederland donderdag weten.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Had je zo kunnen betalen met je Waves die je niet meer hebt.
met mijn kinderen nooit last gehad, maar ik heb ook wel gezien dat het niet voor iedere familie geldtquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou daar toch enigszins tegenop zien, zo'n verre reis met een kleintje, maar misschien kan iemand als @:Tarado daar meer over vertellen en het relativeren, dat het allemaal best meevalt.
Mwah, paar jaar geleden vond ik het kutter dan dat ik het nu zou vinden. Toen moest er ook nog allerlei zooi mee. Zoals een kinderwagen en dat soort meuk. Daar heb ik nu geen last meer vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou daar toch enigszins tegenop zien, zo'n verre reis met een kleintje, maar misschien kan iemand als @:Tarado daar meer over vertellen en het relativeren, dat het allemaal best meevalt.
Vriend onlo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, paar jaar geleden vond ik het kutter dan dat ik het nu zou vinden. Toen moest er ook nog allerlei zooi mee. Zoals een kinderwagen en dat soort meuk. Daar heb ik nu geen last meer van
Niet gelezen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriend onlo.
Budget vakantie. https://www.corendon.nl/m(...)fwKg2phoCyzkQAvD_BwE
Hotel is niet top. Kinderen hebben echter de beste vakantie ooit gehad. Dat waterpark is echt top. Eten in Ohrid of Struga is erg goedkoop!
Maatje van me vond deze echt de shizznits. https://family.feuerstein(...)a6_UCixoCBhUQAvD_BwE
https://www.hotelolympus.it/it/
Hier zijn we met de auto naartoe geweest. Was ook top voor de kinderen omdat deze in een vakantiedorp ligt. Veel te doen dus.
Ik zit nu in de fase dat ik al een aantal jaar een huisje met zwembad doe. Bevalt mij uitstekend. haags_ en ik zijn bijvoorbeeld beiden naar https://www.oasislesjardi(...)xueQmThoCrgkQAvD_BwE geweest. Prima huisje, best wat te doen in de omgeving. Maar alleen met een kind weet ik niet of dat ideaal is.
Neu, niet echt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie zaait paniek in het grote COVID-19 topic.
Goede post, opgeslagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriend onlo.
Hotel is niet top. Kinderen hebben echter de beste vakantie ooit gehad. Dat waterpark is echt top. Eten in Ohrid of Struga is erg goedkoop!
Maatje van me vond deze echt de shizznits. https://family.feuerstein(...)a6_UCixoCBhUQAvD_BwE
Hier zijn we met de auto naartoe geweest. Was ook top voor de kinderen omdat deze in een vakantiedorp ligt. Veel te doen dus.
Ik zit nu in de fase dat ik al een aantal jaar een huisje met zwembad doe. Bevalt mij uitstekend. haags_ en ik zijn bijvoorbeeld beiden naar https://www.oasislesjardi(...)xueQmThoCrgkQAvD_BwE geweest. Prima huisje, best wat te doen in de omgeving. Maar alleen met een kind weet ik niet of dat ideaal is.
Nee, ook dat niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je roept maar wat in het rond zonder bronnen, ook goed.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet.
Dat die mongool net als onlogisch moeite heeft met rekenen is niet mijn probleem.
Dank je. Ik ben hier om mensen te helpen.quote:
Het wil nog niet erg lukken in Nederland met dat virus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef KingRoland het volgende:
Hoop zo erg dat bepaalde users hier corona krijgen
Wuhanquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Namen en rugnummers Roland. Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef KingRoland het volgende:
Hoop zo erg dat bepaalde users hier corona krijgen
Dan ga ik op vakantiequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Namen en rugnummers Roland. Namen en rugnummers.
Smerige dikzakquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een stuk kersentaart cheesecake slagroom-geval, nu.
Ik denk dat dat gezonder is ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik moet er minder mee bezig zijn.
3 minuten nadat hij er naar eigen zeggen klaar mee is zit hij alweer allemaal mensen uit te schelden.quote:
of juist wel, binnen komen met een bangquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wil nog niet erg lukken in Nederland met dat virus.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 minuten nadat hij er naar eigen zeggen klaar mee is zit hij alweer allemaal mensen uit te schelden.
Aldus iemand die daar constant mensen 'domme gans' en 'mongool' noemt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zonde dat dat topic zo'n speeltuin is geworden. NWS had dat veel beter onder controle.
Thanks maat. Kwamen meer goede vrienden ( @GGMM bijvoorbeeld) maar een keer met een post zoals deze. Jammer dat je dat soort dingen echt nooit van hem kan verwachtenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriend onlo.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die daar constant mensen 'domme gans' en 'mongool' noemt.
Ze zijn helaas (en terecht) al weggehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Volgens mij 1 user (terecht) domme gans genoemd, de rest niet gedaan volgens mij.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn helaas (en terecht) al weggehaald.
Zou de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook een discussie winnen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook een discussie winnen.
Beetje liegen, en dan achteraf 'ja, het is al weg'.
De verliezer moet voor vandaag uitloggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
Nu ben ik benieuwd wie er gelijk heeft.
Even bij de verwijderde posts kijken!
Ik vraag even of een goede vriend van me achter de schermen kan kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
Nu ben ik benieuwd wie er gelijk heeft.
Even bij de verwijderde posts kijken!
Daar staan de verwijderde posts niet debielquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vraag even of een goede vriend van me achter de schermen kan kijken.
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staan de verwijderde posts niet debiel
Tering.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Elke post tegen die Gerenogwat was op de man, mag hopen dat je dat zelf ook wel inziet. Ik zie dat je feedback ook al weer gevonden hebt, als een echte hypocriet.
Hoe oud ben je, 12?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tering.
Jij bent vanaf nu mijn vijand.
Wat ben jij een irritant mannetje zeg.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, 12?Met je vijand.
Ziedend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Al zijn er ergere vijanden te vinden dan een zwakbegaafde maagd met een chronische hersenaandoening.
GOEIE CHRISTUSquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Al zijn er ergere vijanden te vinden dan een zwakbegaafde maagd met een chronische hersenaandoening.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je het nu over jezelf?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nee joh, de hele bedoeling was juist om jou op te kast te krijgen. Wat, zoals gewoonlijk, binnen 5 minuten lukte.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ziedend.
En maar janken dat ik loop te schelden.
Grappig zeg!quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, de hele bedoeling was juist om jou op te kast te krijgen. Wat, zoals gewoonlijk, binnen 5 minuten lukte.
Met wie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Ook in COR heeft Scrummie nu ruzie.
Iedereen moet hem hebben vandaag.
Oke supergirl.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja. Dat is ook een vijand.
Hallo zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo zeg.
Dank voor de mention @:onlogisch
Nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoelang we @:Scrummie2.1 binnenkort weer kwijt zullen zijn
Maryland (Disorder).quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand nog een leuke filmtip op deze regenachtige donderdag?
The Thingquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben al drie dagen bezig met The Irishman. Erg goede film, maar ik moet hem in delen kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Jojo Rabbit is geniaal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Thing heb ik al eens gezien op aanraden van jou.
Ik geef Jojo Rabbit een kans.
was er aan begonnen maar ging me allemaal wat te traagquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig met The Irishman. Erg goede film, maar ik moet hem in delen kijken
Heb ik al gezien, niks mis mee. Wel in 1x uitgekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig met The Irishman. Erg goede film, maar ik moet hem in delen kijken
Ik houd op zich wel van die "Tarantino-gesprekken" die er gevoerd worden. Lekkere cynische humor. Denk aan het gesprek bij Reservoir Dogs over hoeveel fooi er gegeven moet worden aan een serveerster.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
was er aan begonnen maar ging me allemaal wat te traag
ik zal er nog wel een keer aan beginnen als er niks is maar wel jammer als je zulke acteurs hebt en een top regisseur en je dan denkt dat je een herhaling van iets uit de jaren 80 aan het kijken bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik houd op zich wel van die "Tarantino-gesprekken" die er gevoerd worden. Lekkere cynische humor. Denk aan het gesprek bij Reservoir Dogs over hoeveel fooi er gegeven moet worden aan een serveerster.![]()
Maar het mag op zich wel wat sneller, al komt er later meer vaart in het verhaal.
Ik snap je punt wel ja. Is ook niet gek gezien hun geschiedenis. Het voelt als een soort afscheid van de oude legendes (Scorsese, DeNiro, Pacino, Pesci) waarbij alles nog één keer uit de kast wordt gehaald zoals inderdaad in de jaren '80/90.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zal er nog wel een keer aan beginnen als er niks is maar wel jammer als je zulke acteurs hebt en een top regisseur en je dan denkt dat je een herhaling van iets uit de jaren 80 aan het kijken bent
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede vrienden @:Lenny_Leonard @:Caland @:KingRoland @:Wereldgozer @:Coco. @:Doublepain @:JanCees mogen deze mokerharde diss niet missen
Heb je al noodvoorraden aangelegd, het coronavirus heeft Limburg bijna bereikt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens vakantietips door zetten.
Dit is wel héél hard jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens vakantietips door zetten.
@onlogisch laat duidelijk zien dat hij geen mensenmens is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel héél hard ja
Je had zo je best gedaan op die post. wtf zeg
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al noodvoorraden aangelegd, het coronavirus heeft Limburg bijna bereikt?
In Sander de Hosson (beetje een kutnaam wel) we trust.twitter:shossontwits twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 21:05:37Het #coronavirus lijkt nu een grote lokale epidemie in noord-#Italie met traceerbare gevallen elders te veroorzaken. Dat het in Europa de kop op zou steken, was te verwachten in dit timeframe. reageer retweet
Dit doet pijn ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel héél hard ja
Je had zo je best gedaan op die post. wtf zeg
Niet geklikt.quote:
https://www.nu.nl/coronav(...)ens-bij-sittard.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]In Sander de Hosson (beetje een kutnaam wel) we trust.twitter:shossontwits twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 21:05:37Het #coronavirus lijkt nu een grote lokale epidemie in noord-#Italie met traceerbare gevallen elders te veroorzaken. Dat het in Europa de kop op zou steken, was te verwachten in dit timeframe. reageer retweet
Gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gemeentelijke belastingen.
Enorm antigenot
Bijna 1500 piek. Flikkers.
Ohrid is prima, alleen wel oppassen met vlees, als je kip neemt altijd vragen of ze willen doorbakkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriend onlo.
Ja in Apeldoorn kun je dit gewoon rauw in je mik steken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ohrid is prima, alleen wel oppassen met vlees, als je kip neemt altijd vragen of ze willen doorbakken
Ohridquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ohrid is prima, alleen wel oppassen met vlees, als je kip neemt altijd vragen of ze willen doorbakken
Wel origineel, een gaskamerpraalwagen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:09 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)alsoptocht~a28ef3a2/
@:caland
@:zipportal
Niet gekliktquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:09 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)alsoptocht~a28ef3a2/
@:caland
zie het probleem nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel origineel, een gaskamerpraalwagen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
zie het probleem niet
niks mag meer tegenwoordig
klote rutte
twitter:DrGjCA twitterde op donderdag 27-02-2020 om 11:25:04Het eerbiedwaardige @AuschwitzMuseum kaartte dit aan.Ik las het #antisemitische boek Der Giftpilz verspreid door de nazimisdadiger Julius Streicher. Amazon is om, maar @bol_com weigert kindernaziboek te verwijderen: ‘Ze moeten zich doodschamen’https://t.co/iXOKSioWhz reageer retweet
Ingezien, niet de moeite waard. Non-discussie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten?
Dan vraag ik DE influencer van Fok! Die heeft ook wel connecties.
Wat een smerige tong heeft die linker. Lijkt net een bitterbal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ingezien, niet de moeite waard. Non-discussie.
[ afbeelding ]
Link naar bol met het boek graag. Kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:DrGjCA twitterde op donderdag 27-02-2020 om 11:25:04Het eerbiedwaardige @:AuschwitzMuseum kaartte dit aan.Ik las het #antisemitische boek Der Giftpilz verspreid door de nazimisdadiger Julius Streicher. Amazon is om, maar @:bol_com weigert kindernaziboek te verwijderen: ‘Ze moeten zich doodschamen’https://t.co/iXOKSioWhz reageer retweet
Afgehandeld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
alsnog een mention voor je
@:Lenny_Leonard
Coronasmoelquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohrid
Beter Albanië ja toch?
gewoon FAKE NEWS weerquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link naar bol met het boek graag. Kan hem niet vinden.
oh ik kon hem ook niet vindenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof ik fakenieuws zou plaatsen
https://www.bol.com/nl/p/der-giftpilz/9200000061553732/
[ afbeelding ]
Oh, dan is het prima toch.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:25 schreef JanCees het volgende:
staat gewoon waarschuwing bij
Bol.com verkoopt miljoenen boeken. Als bol.com staan we niet achter alle boeken, in het bijzonder als ze schadelijk zijn of mensen kwetsen. We beschouwen het echter als een groter gevaar om te gaan bepalen welke informatie Nederlanders en Belgen tot zich mogen nemen, daarmee ondermijnen we het vrije woord en de democratie.
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Halve kilo shoarma weggewerkt maat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waanzinnig goor varken. Ik zou me kapotschamen als ik zo walgelijk was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Halve kilo shoarma weggewerkt maat.
Spoel net het zaakje weg met een stevig glas melk.
En morgen weer alles op de gram nauwkeurig afwegenquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waanzinnig goor varken. Ik zou me kapotschamen als ik zo walgelijk was.
Deze 500 gram proteïne heb ik ook netjes afgewogen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En morgen weer alles op de gram nauwkeurig afwegen
Ik dacht dat dikke mensen altijd vrolijk en gezellig waren, zo komt deze post niet over. Of ben je een emo-eter?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze 500 gram proteïne heb ik ook netjes afgewogen.
HOE DENK JE DAT IK ANDERS AAN EEN HALVE KILO KOM???
skkl
Een grote act is het.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En morgen weer alles op de gram nauwkeurig afwegen
Wat toevallig, ik ga dat ook eten!quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duizend bommen en granaten!quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is voor jou toch een handje vol?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Deze 500 gram proteïne heb ik ook netjes afgewogen.
HOE DENK JE DAT IK ANDERS AAN EEN HALVE KILO KOM???
Dank vriendquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede vrienden @:Lenny_Leonard @:Caland @:KingRoland @:Wereldgozer @:Coco. @:Doublepain @:JanCees mogen deze mokerharde diss niet missen
Waar een wekelijks visje bij Simonis wel niet goed voor is!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws jongens, ik had wederom geen gaatjes. Alles was zoals altijd weer pico bello in orde na het bezoekje aan de tandarts.
Echt he. En natuurlijk helpt nauwelijks frisdrank drinken ook mee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar een wekelijks visje bij Simonis wel niet goed voor is!
Dit heb ik gemist.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
Er wordt hier wel eens een grapje gemaakt en dat is ook helemaal prima, maar wat @:maxi-mus vandaag over @:scrummie2.1 heeft gezegd is echt genadeloos!
Ging het te ver?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
Er wordt hier wel eens een grapje gemaakt en dat is ook helemaal prima, maar wat @:maxi-mus vandaag over @:scrummie2.1 heeft gezegd is echt genadeloos!
Mensen die frisdrank drinken kunnen beter water drinken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. En natuurlijk helpt nauwelijks frisdrank drinken ook mee.
Ja eens.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die frisdrank drinken kunnen beter water drinken.
Ik zit klaar voor de herhaling.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
twitter:Dennis65088793 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 17:52:52@Naadloos1 @bomnarshipda @DirkNeerlands @thierrybaudet @Twitter puur sekte gedrag. nu weer trending NO MORE DREAM wederom die kpop rommel.. klopt gewoon iets niet met die spam.. reageer retweet
Onlogisch had al zijn goede vrienden al een Mention gestuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor de herhaling.Vertel.
Goed bezig Harry!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws jongens, ik had wederom geen gaatjes. Alles was zoals altijd weer pico bello in orde na het bezoekje aan de tandarts.
jammerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch had al zijn goede vrienden al een Mention gestuurd.
Blijkbaar hoor jij daar net als @:lange_lans niet bij.
Dit nog wel nadat @Lange_Lans er net heel veel werk in had gestoken om @onlogisch aan een leuke vakantie te helpen. Dit zal er aardig inhakken bij lans.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch had al zijn goede vrienden al een Mention gestuurd.
Blijkbaar hoor jij daar net als @:lange_lans niet bij.
Ik ken mijn plek weer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit nog wel nadat @:Lange_lans er net heel veel werk in had gestoken om @:Onlogisch aan een leuke vakantie te helpen. Dit zal er aardig inhakken bij lans.
Maak er maar geen gewoonte van.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:08 schreef Coco. het volgende:
Gelachen om @:Scrummie2.1
Net als gisteren.
Doe even rustig aan Scrum. Dit kan ook op een normale manier.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk gaat @:maxi-mus failliet.
Sorry.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe even rustig aan Scrum. Dit kan ook op een normale manier.
Ik ken @onlogisch als iemand die direct zijn excuses maakt als hij een foutje maakt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit nog wel nadat @:Lange_lans er net heel veel werk in had gestoken om @:Onlogisch aan een leuke vakantie te helpen. Dit zal er aardig inhakken bij lans.
Ik heb zojuist een compliment gegeven aan 1 van je slavenquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken @:onlogisch als iemand die direct zijn excuses maakt als hij een foutje maakt.
Maar dat heeft hij nu ook niet gedaan.
Heeft hij dan echt zo'n hekel aan @:lange_lans
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:43 schreef JanCees het volgende:
in korte broek ook
ben geen vieze flikker
Homofoobquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard.
Pleonasme gespot trouwens.
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard.
Pleonasme gespot trouwens.
Dit is lekken. @GGMMquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Oei ik zie een TR vanwege kk door @:kingroland
Ik wil niet stoken maar zou dit niet pikken @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |