Ja joh? Dus jij weet hoe die niet zijn karakter is. Je weet hoe hij in elkaar steekt en of vrouwen kan laten lachen? Nee weet je niet dus is niet zo dat boer willen niemand dan krijgen. Die kerel is 27, jong genoeg om een leuke vrouw te vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:52 schreef Womanly het volgende:
Tv programma's zijn doorgaans niet echt een afbeelding van de werkelijkheid.
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ [url=https://i.pinimg.com/originals/2f/b8/b7/2fb8b7c1cfbd52daaf6cc6664c[quote]Op woensdag 26 februari 2020 21:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja joh? Dus jij weet hoe die niet zijn karakter is. Je weet hoe hij in elkaar steekt en of vrouwen kan laten lachen? Nee weet je niet dus is niet zo dat boer willen niemand dan krijgen. Die kerel is 27, jong genoeg om een leuke vrouw te vinden.
Geen hele eerlijke observatie als het van een hele knappe man komtquote:
Vis?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:58 schreef loveli het volgende:
Er zijn slechts 2 soorten mannen, foute mannen en incels. En geen enkele vrouw wil een incel..
Of zouden er toch meer opties zijn?
Meer omdat die waarschijnlijk geld hebben, maar zodra de relatie saai wordt neukt ze gewoon ondertussen lekker weer even zo'n jonge kerel die wel weet wat een vrouw wilt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:42 schreef black-soldier het volgende:
Waarom geen incel?
Heel gemakkelijk: incels (denk ik) hebben zelfmedelijden en doen er zelf niets aan om interessant te worden voor vrouwen. Vrouwen hebben geen zin om een man te hebben die aan zelfmedelijden lijdt en verder zit te klagen over waarom vrouwen hun niet willen.
Tevens, dat topic dat je aanhaalt is echt de minderheid. Het merendeel van de vrouwen, ik durf te wedden 95%, gaan gewoon met die 'saaie' bankier of 'saaie' advocaat. En weet je waarom? Omdat hij zijn leven op orde heeft (even plat gezegd), een goede basis heeft, er verzorgd uitziet (niet uiterlijk perse, maar verzorgd) en op een normale manier met vrouwen communiceert. Maar ook omdat die 'saaie' kerel mentaal volwassen is.
Ook willen vrouwen niet dat je op haar stort en haar als een prinsesje behandelt. Overal ja op zegt, over je heen laat lopen door haar. Vrouwen willen tegengewicht. Af en toe een grote bek en niet als een slaafje achter haar aanlopen.
Voor een incel (houd in gedachte: onvrijwillig celibaat) zijn 99% van de vrouwen gewoonweg niet bereikbaar. Ik denk dat je je normies voorstelt wanneer je het verbaal over incels hebt. Maar die twee zijn dus =/=quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
Zo is natoer.
Je kunt je ook afvragen waarom je focus ligt op vrouwen die niet bereikbaar zijn.
Je moet vissen naar dat wat er in jouw water past. Incels vissen naar 🐠 terwijl die helemaal niet in hun vijver zwemmen. Zij hebben andere vissen, maar die willen ze niet.
Een beetje realiteitszin is wel zo handig wil je je voortplanten. Ga eens met een verlegen muurbloempje praten waar iedereen (inclusief de incel) straal voorbij loopt ipv boos te worden op onbereikbare vrouwen dat het zo oneerlijk is. Een vrouw zoekt natuurlijk niet haar partner uit op basis van wie het meest zielig is.
Is de man in die avatar degene die dat zegt. Dan heeft ie zelf makkelijk praten natuurlijk.quote:
En waarom is 99% van de vrouwen onbereikbaar voor de incel? Ligt het aan de vrouw of ligt het aan de incel, ligt het aan beide of is het niemands schuld en gewoon het lot?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:38 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Voor een incel (houd in gedachte: onvrijwillig celibaat) zijn 99% van de vrouwen gewoonweg niet bereikbaar. Ik denk dat je je normies voorstelt wanneer je het verbaal over incels hebt. Maar die twee zijn dus =/=
[..]
Is de man in die avatar degene die dat zegt. Dan heeft ie zelf makkelijk praten natuurlijk.
Wat ik denk:quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En waarom is 99% van de vrouwen onbereikbaar voor de incel? Ligt het aan de vrouw of ligt het aan de incel, ligt het aan beide of is het niemands schuld en gewoon het lot?
Ik ben gewoon een verlegen badboy.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:33 schreef 01100101 het volgende:
Maar ach, ik weet toch uiteindelijk wel wat de conclusie weer van dit topic gaat worden: Vrouwen gaan liever voor bad boyz dan verlegen mannen. De TS vraagt voor bevestiging uiteindelijk, niet voor verklaringen die tegen zijn denkbeeld ingaan.
Het leven is oneerlijk. De een wordt geboren met een IQ van 140 maar sterft in de tropen aan Malaria omdat hij op de verkeerde plek werd geboren. De ander komt ter wereld met een IQ van 90 maar kan met liegen en oplichten een klein fortuin bijeensprokkelen in Nederland.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:40 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ja.
Ook.
Ja.
Het is gewoon lot.
Enneh, hoe doe jij dat dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk. De een wordt geboren met een IQ van 140 maar sterft in de tropen aan Malaria omdat hij op de verkeerde plek werd geboren. De ander komt ter wereld met een IQ van 90 maar kan met liegen en oplichten een klein fortuin bijeensprokkelen in Nederland.
Soms wel lastig dat IQ van 90 of nie.quote:
Heb nooit zo'n test gemaakt, want ik heb er niets aan. Een IQ uitslag betekend 0,0 voor het individu. Het is een kapitalistisch systeem om mensen mee te vergelijken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Soms wel lastig dat IQ van 90 of nie.
Ja want ‘vrouwen’ is natuurlijk 1 groot vaststaand gegeven. Natuurlijk is uiterlijk wel belangrijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:40 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Wat ik denk:
Ja.
Ook.
Ja.
Het is gewoon lot.
Maar daarmee is de kous niet af. Er bestaat nogsteeds de hardnekkige mega-lulkoek dat vrouwen het uiterlijk van een man niet belangrijk zouden vinden. En ik probeer te begrijpen waarom deze hardnekkige drogredenering maar blijft bestaan.
Uiterlijk dat je daar op let is wel logisch toch? In een museum hangt een Van Gogh en niet iets wat een kleuter met zijn vinger heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja want ‘vrouwen’ is natuurlijk 1 groot vaststaand gegeven. Natuurlijk is uiterlijk wel belangrijkmaar niet alle vrouwen zullen daar op letten nee.
Het is wel fijn als je minstens gewoon iedere dag je tanden poetst en je baard een beetje bijhoudt enzo. En af en toe nieuwe kleding koopt. Bij voorkeur zonder bands of bier erop.
Klopt. En voor de een ben je dat wel, voor de ander niet. Prima toch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Uiterlijk dat je daar op let is wel logisch toch? In een museum hangt een Van Gogh en niet iets wat een kleuter met zijn vinger heeft gemaakt.
En toch kan dat wat die kleuter heeft gemaakt het grootste bezit worden van een ouder, zeker als die kleuter op de weg naar huis wordt geschept door een auto en het loodje legt. Dan krijgt die tekening opeens heel veel waarde.
Zo is het ook met vrouwen, uiterlijk is maar een moment opname, maar of je van zulke grote waarde kan worden dat ze huilen als je geschept wordt. Dat is fase twee. Dat kan je alleen bereiken door karakter te hebben.
Proost en slaap welquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. En voor de een ben je dat wel, voor de ander niet. Prima toch.
Verreweg de meesten dan kun je het daar wel mee eens zijn. Ik hoorde meiden op scbool al praten over jongens. Ja die is leuker want hij heeft mooier haar maar Sven is langer dit dat. Dat ging allemaal over het uiterlijk van jongens. Niet een keer over andere kwaliteiten. Hoe grappig ze zijn bijvoorbeeld of hoe slim.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja want ‘vrouwen’ is natuurlijk 1 groot vaststaand gegeven. Natuurlijk is uiterlijk wel belangrijkmaar niet alle vrouwen zullen daar op letten nee.
Het is wel fijn als je minstens gewoon iedere dag je tanden poetst en je baard een beetje bijhoudt enzo. En af en toe nieuwe kleding koopt. Bij voorkeur zonder bands of bier erop.
Fixedquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een verlegen cowboy.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:08 schreef Halimede het volgende:
omdat incels zo fucking zeiken
slotje
Meiden op school... dacht even dat dit over volwassenen ging. Ja jonge mensen zijn erg gefixeerd op uiterlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:07 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Verreweg de meesten dan kun je het daar wel mee eens zijn. Ik hoorde meiden op scbool al praten over jongens. Ja die is leuker want hij heeft mooier haar maar Sven is langer dit dat. Dat ging allemaal over het uiterlijk van jongens. Niet een keer over andere kwaliteiten. Hoe grappig ze zijn bijvoorbeeld of hoe slim.
Dat is heel leuk gesteld maar zo werkt de realiteit helaas niet.
Volwassen vrouwen vanaf 18 - 35 jaar niet meer zeker. Maak de kat dat wijs hou toch op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Meiden op school... dacht even dat dit over volwassenen ging. Ja jonge mensen zijn erg gefixeerd op uiterlijk.
Eerste indruk is inderdaad uiterlijk. Voor zowel mannen als vrouwen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:07 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Verreweg de meesten dan kun je het daar wel mee eens zijn. Ik hoorde meiden op scbool al praten over jongens. Ja die is leuker want hij heeft mooier haar maar Sven is langer dit dat. Dat ging allemaal over het uiterlijk van jongens. Niet een keer over andere kwaliteiten. Hoe grappig ze zijn bijvoorbeeld of hoe slim.
Dat is heel leuk gesteld maar zo werkt de realiteit helaas niet.
Vrouwen zijn overdreven kritisch, dus die moet je een beetje kennis laten maken met je en dan blijkt opeens dat je erg leuk bent en worden ze helemaal verliefd op je enzo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:25 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen vanaf 18 - 35 jaar niet meer zeker. Maak de kat dat wijs hou toch op.
Het valt mij zelf vaak op dat vrouwen vanaf 35 niet meer zo veel met uiterlijk bezig. Tuurlijk zullen ze nog steeds hun voorkeuren hebben, maar het is wel een stuk minder dominerend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:25 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen vanaf 18 - 35 jaar niet meer zeker. Maak de kat dat wijs hou toch op.
Volgens mij heb ik gezegd dat er sowieso op uiterlijk werd gelet. Niet zo boos doen zegquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:25 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Voor een ouder is die tekening heel leuk (is ook maar betrekkelijk hoor hoe lang blijft zo een tekening bewaard). Maar voor de buitenwereld blijft het troep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Uiterlijk dat je daar op let is wel logisch toch? In een museum hangt een Van Gogh en niet iets wat een kleuter met zijn vinger heeft gemaakt.
En toch kan dat wat die kleuter heeft gemaakt het grootste bezit worden van een ouder, zeker als die kleuter op de weg naar huis wordt geschept door een auto en het loodje legt. Dan krijgt die tekening opeens heel veel waarde.
Zo is het ook met vrouwen, uiterlijk is maar een moment opname, maar of je van zulke grote waarde kan worden dat ze huilen als je geschept wordt. Dat is fase twee. Dat kan je alleen bereiken door karakter te hebben.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef Fernweh het volgende:
Volgens mij wil een vrouw gewoon een normale man die capabel is. Een incel is dat niet, een foute man doet alsof hij capabel is.
Pas op dat je de vraagstelling van de TS niet door de war brengtquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een verlegen badboy.
Dat zou een verklaring kunnen zijn omdat het aannemelijk klinkt vanuit het perspectief van mannen zelf. Maar ik kom tot de conclusie dat agressie (agressieve mannen) iets losmaakt in vrouwen wat ze niet kunnen voelen bij een gemddelde man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:43 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bad boys zijn niet succesvoller dan normale capabele mannen die ook gewoon een vriendin hebben. Dat lijkt alleen zo omdat ze eigenlijk geen kwaliteiten hebben, maar daar komt de vrouw in kwestie pas tijdens de relatie achter. Vaak gaat dat dan snel mis als de vrouw er wel achterkomt (of ze blijft in een toxische relatie zitten), waarna de bad boys weer een nieuw naïef mokkeltje opduiken. En daarom lijken ze verhoudingsgewijs ook super succesvol, maar het is meer dat ze geen relatie vast kunnen houden.
Spreek even voor jezelfquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:53 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dat zou een verklaring kunnen zijn omdat het aannemelijk klinkt vanuit het perspectief van mannen zelf. Maar ik kom tot de conclusie dat agressie (agressieve mannen) iets losmaakt in vrouwen wat ze niet kunnen voelen bij een gemddelde man.
Wat mannen zelf denken dat een goede man zou zijn met goede innerlijke kwaliteiten. Is niet perse wat vrouwen als een goede man ervaren.
Als ik dat stukje over boer Willem zo lees is dat totaal geen Incel, maar eerder een verlegen te hard werkende jongen die het bedrijf van z'n vader overeind probeert te houden en daardoor aansluiting met het uitgaans&date leven mist en daardoor niet aan de vrouw komt, wat hij zoekt geldt voor (gokje) 60% van de vrouwen, klinkt als niet superknap, wel betrouwbaar, lief, liefdegevend en loyaal, precies wat een goede relatie in stand houdt....quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:24 schreef osodevo het volgende:
Een Incel man die zijn zaakjes op de rit heeft maar nog niet zo ervaren met vrouwen is.
Ik ook, daardoor ligt m'n dateleven ook totaal stil en gebeurt er helemaal niks, maar daar raak ik verder niet zo gefrustreerd door als de zelf benoemde incels hier op FOK!quote:
quote:
Normies? Seksuele markt waarde? Serieus, door zo naar relaties en vrouwen (of mannen) te kijken verpest je het al, is dat ook de manier waarop je uitgaat en met anderen een babbel maakt? Checkend of ze normie zijn, seksuele markt waarde hebben en in jouw profiel passen? Want dan is dat gelijk waarom je faaltquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
de sexuele marktwaarde van een volwassen man voor een vrouw.
Bullshit, ook vrouwen zijn verlegen, verliefd, hopeloos verloren als ze hun droomvent niet kunnen krijgen of die er met een andere vrouw vandoor zien gaan, je leeft in een incel bubbel, en praat je zelf onzin aan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
Over vrouwen kunnen we kort zijn. Die hebben het voor t uitkiezen. Jij niet jij niet jij wel jij niet jij n.. makkelijk.
Nee en wat mannen als perfecte vrouw zoeken hoeft niet je toekomstige eega te zijn, gaandeweg leer je wel wat je wel en niet zoekt, uiterlijk is in 1e instantie misschien belangrijk, maar iedereen zakt na z'n 35/40e uit tot "mens van middelbare leeftijd" de een wat charmanter dan de ander, maar t jeugdig vertoon is dan ver te zoeken en dan moet je t met de binnenkant doen, en als je een haaibaai van 47 hebt met 2 opgespoten tieten en dood geblondeerd haar omdat ze vroeger zo'n geil wijf of in jullie taal, een 9 was, dan besef je dan ineens dat het om heel andere dingen draait....quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:53 schreef imgoddamnugly het volgende:
Wat mannen zelf denken dat een goede man zou zijn met goede innerlijke kwaliteiten. Is niet perse wat vrouwen als een goede man ervaren.
Boer Willem is juist wel een Incel. Hij heeft nog nooit een relatie gehad, minste brieven van alle boeren. Om het even in perspectief te plaatsen Willem had 6, en die andere had 633. Wat maakt hem dan het minst geliefd?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:55 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als ik dat stukje over boer Willem zo lees is dat totaal geen Incel, maar eerder een verlegen te hard werkende jongen
Dat zijn optimale doelgroep misschien geen zin heeft om en plein publique hun hebben en houden bloot te willen geven. Als ze überhaupt al kijken naar zo een show.quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:11 schreef osodevo het volgende:
[..]
Boer Willem is juist wel een Incel. Hij heeft nog nooit een relatie gehad, minste brieven van alle boeren. Om het even in perspectief te plaatsen Willem had 6, en die andere had 633. Wat maakt hem dan het minst geliefd?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:23 schreef Puntenjager het volgende:
Zelfzekerheid bij een man is zo ongeveer hetzelfde als kont en tieten bij een vrouw. Als je er vrijwel niets van hebt, voelt de andere sekse geen aantrekkingskracht.
Dat lijkt me niet. Het is gewoon een lelijke man met weinig zelfvertrouwen die nog nooit een relatie heeft gehad en nog bij zijn moeder woont.quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat zijn optimale doelgroep misschien geen zin heeft om en plein publique hun hebben en houden bloot te willen geven. Als ze überhaupt al kijken naar zo een show.
Ook via Tinder maar je moet het wel scherp aanpakken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen zijn overdreven kritisch, dus die moet je een beetje kennis laten maken met je en dan blijkt opeens dat je erg leuk bent en worden ze helemaal verliefd op je enzo.
Ja als je echt lelijk bent niet maar met een leuke prima kop kom je er wel. Maar niet via Tinder.
Waarom denk je dat er een tweedeling fout/incel bestaat?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:24 schreef osodevo het volgende:
Ik kwam onlangs dit nieuwsbericht tegen: https://ad.nl/rivierenlan(...)ze-op-date~af2343bb/
https://libelle.nl/mensen/boeren-minste-brieven-gevolgd/
Wat ik mezelf dan afvraag is waarom jonge vrouwen zich liever in de nesten werken met een foute man R&P / Mannen die vrouwen bezwangeren en dan weglopen en niet liever kiezen voor iemand zoals boer Willem. Een Incel man die zijn zaakjes op de rit heeft maar nog niet zo ervaren met vrouwen is.
Waarom is er zo weinig interesse in de zogeheten Incel mannen zoals boer Willem?
Nouja, in zijn interview noemt hij zijn inwonende moeder die iedere avond zijn eten kookt een keer of 20. Ik kan mij voorstellen dat dat afschrikt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Generationalpha het volgende:
Toch even wat steun voor TS: Heeft die Willem echt maar 6 brieven?
Dat vind ik toch wel wat zeggen over de huidige lichting jonge vrouwen hoor.
Ik vind het meer verbazingwekkend dat er honderden attention whores zijn die schrijven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd juist wat zeggen over het ongelijk van TS en andere ideologische incels. Zelfs de minste van de minste heeft nog 6 brieven. Er zijn 6 vrouwen die naar dat programma keken en dachten 'zozo, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten', die in de pen geklommen zijn om hem te schrijven en het risico hebben genomen om met hun hele hebben en houden op tv te komen, alleen maar om kans te maken om tegen andere vrouwen te strijden, om zijn gunst. Kun je nagaan hoeveel vrouwen naar dat programma keken bij wie hij wel kans zou maken, maar voor wie die stap dan weer te groot was? En hoeveel vrouwen er in Nederland rond lopen bij wie hij prima kans zou maken, als hij ze in een andere setting tegenkwam en zelf het voortouw nam?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Generationalpha het volgende:
Dat worden 6 muisjes waar geen kerel zijn handen aan wil branden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:34 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nouja, in zijn interview noemt hij zijn inwonende moeder die iedere avond zijn eten kookt een keer of 20. Ik kan mij voorstellen dat dat afschrikt.
Amen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd juist wat zeggen over het ongelijk van TS en andere ideologische incels. Zelfs de minste van de minste heeft nog 6 brieven. Er zijn 6 vrouwen die naar dat programma keken en dachten 'zozo, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten', die in de pen geklommen zijn om hem te schrijven en het risico hebben genomen om met hun hele hebben en houden op tv te komen, alleen maar om kans te maken om tegen andere vrouwen te strijden, om zijn gunst. Kun je nagaan hoeveel vrouwen naar dat programma keken bij wie hij wel kans zou maken, maar voor wie die stap dan weer te groot was? En hoeveel vrouwen er in Nederland rond lopen worden bij wie hij prima kans zou maken, als hij ze in een andere setting tegenkwam en zelf het voortouw nam?
Maar de incel die denkt zo niet. Die denkt 'die andere gast kreeg 633 brieven, wat is het leven oneerlijk!Waarom gaat het leven voor ons niet zo makkelijk? Waarom komen er niet 100 vrouwen zich aan mijn deur melden, om eens goed uit elkaar getrokken te worden, maar moet ik uit mijn comfort zone stappen, om ze te vinden?' Bovendien is de incel boos en heeft geen waardering voor de vrouwen die hem misschien wel een kans willen geven. Willem waardeert zijn brieven en gaat met zijn 6 dames op date. De incel kijkt naar Stacey en maakt nog eens een boos topic.
Als je niet incl bent.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:45 schreef 00wildchild het volgende:
Ik vraag me nu wel af wat een bad boy precies is in jullie ogen.
Amenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd juist wat zeggen over het ongelijk van TS en andere ideologische incels. Zelfs de minste van de minste heeft nog 6 brieven. Er zijn 6 vrouwen die naar dat programma keken en dachten 'zozo, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten', die in de pen geklommen zijn om hem te schrijven en het risico hebben genomen om met hun hele hebben en houden op tv te komen, alleen maar om kans te maken om tegen andere vrouwen te strijden, om zijn gunst. Kun je nagaan hoeveel vrouwen naar dat programma keken bij wie hij wel kans zou maken, maar voor wie die stap dan weer te groot was? En hoeveel vrouwen er in Nederland rond lopen bij wie hij prima kans zou maken, als hij ze in een andere setting tegenkwam en zelf het voortouw nam?
Maar de incel die denkt zo niet. Die denkt 'die andere gast kreeg 633 brieven, wat is het leven oneerlijk!Waarom gaat het leven voor ons niet zo makkelijk? Waarom komen er niet 100 vrouwen zich aan mijn deur melden, om eens goed uit elkaar getrokken te worden, maar moet ik uit mijn comfort zone stappen, om ze te vinden?' Bovendien is de incel boos en heeft geen waardering voor de vrouwen die hem misschien wel een kans willen geven. Willem waardeert zijn brieven en gaat met zijn 6 dames op date. De incel kijkt naar Stacey en maakt nog eens een boos topic.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd juist wat zeggen over het ongelijk van TS en andere ideologische incels. Zelfs de minste van de minste heeft nog 6 brieven. Er zijn 6 vrouwen die naar dat programma keken en dachten 'zozo, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten', die in de pen geklommen zijn om hem te schrijven en het risico hebben genomen om met hun hele hebben en houden op tv te komen, alleen maar om kans te maken om tegen andere vrouwen te strijden, om zijn gunst. Kun je nagaan hoeveel vrouwen naar dat programma keken bij wie hij wel kans zou maken, maar voor wie die stap dan weer te groot was? En hoeveel vrouwen er in Nederland rond lopen bij wie hij prima kans zou maken, als hij ze in een andere setting tegenkwam en zelf het voortouw nam?
Hier is je antwoord;quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:11 schreef osodevo het volgende:
Boer Willem is juist wel een Incel. Hij heeft nog nooit een relatie gehad, minste brieven van alle boeren. Om het even in perspectief te plaatsen Willem had 6, en die andere had 633. Wat maakt hem dan het minst geliefd?
[..]
Tjah.... Weinig uitstraling die kerel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Ik waardeer die positieve inslag wel inderdaad. Maar toch vond ik 6 brieven (in vergelijking met de boeren die net even wat meer macho zijn) wel weinig.
Ja, ze hebben ook geen ongelijk dat er wel een verschil is natuurlijk. Maar in principe heb je maar 1 vrouw nodig om bovenop te kruipen, om geen incel meer te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Ik waardeer die positieve inslag wel inderdaad. Maar toch vond ik 6 brieven (in vergelijking met de boeren die net even wat meer macho zijn) wel weinig.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook geen ongelijk dat er wel een verschil is natuurlijk. Maar in principe heb je maar 1 vrouw nodig om bovenop te kruipen, om geen incel meer te zijn natuurlijk.
Want? Die Willem is gelovig hè. Als je daar niks mee hebt hoef je niet te schrijven, ook al vind je het verder een leuke jongen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef Generationalpha het volgende:
Die dames zijn ineens een stuk minder terughoudend als het een foute casanova-boer is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Want? Die Willem is gelovig hè. Als je daar niks mee hebt hoef je niet te schrijven, ook al vind je het verder een leuke jongen.
En hij vist ook nog eens in een vijver waarin de dames mogelijk ook iets terughoudender zijn met een brief schrijven en op tv komen.
Die overwegend gelovige dames die op Willem geschreven hebben zijn minder terughoudend bij een ongelovige casanova? Maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die dames zijn ineens een stuk minder terughoudend als het een foute casanova-boer is.
Oh, zo bedoel je het. (Dat die gelovige dames daarmee wat terughoudender zullen zijn.) Dan snap ik je ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Die overwegend gelovige dames die op Willem geschreven hebben zijn minder terughoudend bij een ongelovige casanova? Maak dat de kat wijs
Geen idee, ik heb 1 keer een paar afleveringen van een seizoen gezien en dat was niet deze. Overigens had de minste die wel op tv kwam toen ook maar iets van 20 brieven, dus 6 is echt zo weinig nog niet. Alleen is er altijd eentje die absurd veel brieven krijgt volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.Waren het een beetje leuke chicks, die 6 chicks van Willem?
vrouwen vanaf 35 moeten ook pakken wat er nog te pakken valt, kieskeurig mogen ze dan niet meer zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:29 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het valt mij zelf vaak op dat vrouwen vanaf 35 niet meer zo veel met uiterlijk bezig. Tuurlijk zullen ze nog steeds hun voorkeuren hebben, maar het is wel een stuk minder dominerend.
Och er zijn echt genoeg vrouwen van 35+ die er nog super goed uit zien. Dus ik zou niet weten waarom ze dan alsnog niet kieskeurig kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
vrouwen vanaf 35 moeten ook pakken wat er nog te pakken valt, kieskeurig mogen ze dan niet meer zijn
Heb je met 34 nog wel keus?????????!quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
vrouwen vanaf 35 moeten ook pakken wat er nog te pakken valt, kieskeurig mogen ze dan niet meer zijn
Lijkt me logisch. Willem wil een protestants-christelijke, niet-dominante, zorgzame vrouw. Geen enthousiast wild "laten we op avontuur gaan" type waar een Casanova type op mikt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die dames zijn ineens een stuk minder terughoudend als het een foute casanova-boer is.
Klopt ja, er zit er altijd wel eentje bij die overduidelijk geen datingprogramma nodig heeft om aan een partner te komen.. Knap, slim, jong, ad-rem, leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Overigens had de minste die wel op tv kwam toen ook maar iets van 20 brieven, dus 6 is echt zo weinig nog niet. Alleen is er altijd eentje die absurd veel brieven krijgt volgens mij.
Zelfs met 50+ heb je nog keusquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:02 schreef Womanly het volgende:
[..]
Heb je met 34 nog wel keus?????????!
Ja?nee?
Bullshit. Iemand laten lachen vindt plaats in een situatie waar het succes bepaald wordt door vele factoren. De meest belangrijke is dat iemand voor je open staat en dat is vooral afhankelijk van uiterlijk + uitstraling en/of sociale status. Deze gast lijkt mij gemiddeld minstens een 7 of 8 op de schaal van aantrekkelijkheid, dus zijn opmerking is niet interessant voor alles minder aantrekkelijk dan dat.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs met 50+ heb je nog keus![]()
Ik heb echt een teringhekel aan de termen als 'incel', maar gebruik 'm nu toch maar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:24 schreef osodevo het volgende:
Een Incel man die zijn zaakjes op de rit heeft maar nog niet zo ervaren met vrouwen is.
Sorryquote:
Veel mannen hebben het ook gewoon voor het uitkiezen hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Voor een ouder is die tekening heel leuk (is ook maar betrekkelijk hoor hoe lang blijft zo een tekening bewaard). Maar voor de buitenwereld blijft het troep.
En een tekening van een kleuter als waarde voor een ouder is totaal niet te vergelijken met de sexuele marktwaarde van een volwassen man voor een vrouw. Er wordt weer erg veel met doelpalen geschoven en appels met peren vergeleken.
We hebben het hier over incels. Verdiep jullie eens in in wat een incel precies is. Incels zijn nieteens de gemiddelde jongens. En zelfs de gemiddelde jongens hebben het tegenwooridg al moeilijk in het vinden liefde.
Over vrouwen kunnen we kort zijn. Die hebben het voor t uitkiezen. Jij niet jij niet jij wel jij niet jij n.. makkelijk.
Hier denken andere vrouwen anders over.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar leeftijd zegt in die zin helemaal niets![]()
Ik snap overigens heel goed waarom een vrouw geen seks wil met een incel: zoveel negativiteit ,boosheid,jaloezie en frustraties die ik hier alleen al lees over vrouwen , dat is al een reden om dat soort mannen te vermijden .
De "dame" in dat topic wil nadrukkelijk geen relatie met de incel + een grote hoeveelheid cash voor de seks.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier denken andere vrouwen anders over.![]()
SEX / Jongens/mannen ontmaagden
Gelukkig. Nu kan ik weer rustig slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs met 50+ heb je nog keus![]()
WAUW. Verschillende vrouwen die verschillend over dingen denken my mind is blown.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
het is altijd fijn als ik iemand weer goede nachtrust kan gevenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:06 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gelukkig. Nu kan ik weer rustig slapen
Hahaha check deze incel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef SwaPore het volgende:
Omdat heel veel vrouwen, in tegenstelling wat andere vrouwen en cucks beweren, helemaal NIETS te bieden hebben dan hun verrotte kut en dit WETEN.
Het is dan best raar om met respect behandeld te worden
Wow.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef SwaPore het volgende:
Omdat heel veel vrouwen, in tegenstelling wat andere vrouwen en cucks beweren, helemaal NIETS te bieden hebben dan hun verrotte kut en dit WETEN.
Nou, heb jij even de hoofdprijs gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:33 schreef 00wildchild het volgende:
Ahaha. Had een match met een man zonder foto, dus ik vroeg na wat kletsen een foto nou hij werd me een partij WOEST en iedere vrouw die ook maar enigszins knap is moest het ontgelden in zijn rant. Allemaal domme neppe prinsessen zonder inhoud die geen ene fuck voorstellen en hij kon wel 100 wijven per dag krijgen maar we zijn allemaal hetzelfde en dat omdat ik om een foto vroeg.
ZIEDEND
Kut incelletje
Heet hier iemand Paul?
Niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Wat hebben mannen dan te bieden? Leg me dat eens uit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef SwaPore het volgende:
Als je relatie net als van mij van voor het Tindertijdperk was... hou op schei uit. Ja het is wel grappig maar je moet door heel veel loze zooi heen om iets leuks tegen te komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nou, heb jij even de hoofdprijs gehad.![]()
Haalt zo'n datingprofiel wel wat uit? Ben na lange tijd ook weer alleen.
Ik snap deze link niet ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar je moeder is toch ook een vrouw?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef SwaPore het volgende:
Match zonder foto...Paiq?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:33 schreef 00wildchild het volgende:
Ahaha. Had een match met een man zonder foto, dus ik vroeg na wat kletsen een foto nou hij werd me een partij WOEST en iedere vrouw die ook maar enigszins knap is moest het ontgelden in zijn rant. Allemaal domme neppe prinsessen zonder inhoud die geen ene fuck voorstellen en hij kon wel 100 wijven per dag krijgen maar we zijn allemaal hetzelfde en dat omdat ik om een foto vroeg.
ZIEDEND
Kut incelletje
Heet hier iemand Paul?
Nooit aan tinder gedaan mijn ex had ik nog old school ontmoet en en nog old school een praatje mee gemaakt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je relatie net als van mij van voor het Tindertijdperk was... hou op schei uit. Ja het is wel grappig maar je moet door heel veel loze zooi heen om iets leuks tegen te komen.
Dat. Mijn man kreeg maar één (1 dus. Eén. Als in: eenzesde van wat Willem kreeg) reactie op zijn datingprofiel, maar het was wel de juiste. Namelijk die van mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dat sommige vrouwen het blijkbaar wel interessant vinden om seks met incels te hebben. Rechtstreekse link met wat jij zei dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap deze link niet ..
En ik heb een eigen mening .
Uiteindelijk gaat het incels denk ik enkel om seks. Je man, die wilde trouwen en huisje boompje beestje, een incel wil gewoon een harem of elke nacht een nieuw neukertje. De crux van hun hele benaming is namelijk dat ze geen seks krijgen, dus ik neem aan dat het ze om de seks gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:46 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Dat. Mijn man kreeg maar één (1 dus. Eén. Als in: eenzesde van wat Willem kreeg) reactie op zijn datingprofiel, maar het was wel de juiste. Namelijk die van mij.
En ik ken zat mannen die er ongeveer uitzien als Boer Willem en die gewoon getrouwd zijn hoor. Tuurlijk hebben knappe vlotte mannen en vrouwen meer keuze maar dat is geen voorwaarde om een relatie of seks te kunnen krijgen. Kijk in de supermarkt maar eens om je heen naar de getrouwde stellen.
Wat wél een belemmering is, is de gedachte dat je recht hebt op net zoveel keuzemogelijkheden als Stacey en Chad, of dat het voor jou niet hoeft als een vrouw geen standaardlekkerwijf is, of als je denkt in termen van 'verrotte kutten'.
1 vrouwquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat sommige vrouwen het blijkbaar wel interessant vinden om seks met incels te hebben. Rechtstreekse link met wat jij zei dus.
Een jongere maagd die onzeker is, is niet per definitie direct een incel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat sommige vrouwen het blijkbaar wel interessant vinden om seks met incels te hebben. Rechtstreekse link met wat jij zei dus.
Puzziepie schattebout.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
1 vrouw![]()
En dan ook nog tegen betaling incels willen ontmaagden
Dus het gaat niet om de interesse in incels maar om het kunnen verdienen aan incels
Mij maakt het verder niet uit ,maar ik vond het maar een treurig topic met een treurige insteek.
Ben op een gegeven moment ook gestopt met lezen toen
Gelukkig ben jij geen incel , voor jou maak ik graag tijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een jongere maagd die onzeker is, is niet per definitie direct een incel.
[..]
Puzziepie schattebout.jij ook hier?
Oh ja ik zat/ zit/ soms gewoon op Tinder, had daar een match die heel leuk was (maar zonder serieuze intenties vanuit mij) en daar zit ik inmiddels alweer een maand of vier/ vijf mee (niet relatie-relatie maar wel gevoelens).quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nooit aan tinder gedaan mijn ex had ik nog old school ontmoet en en nog old school een praatje mee gemaakt.Maar ja door allerlei loze zooi heen gaan heb ik ook niet zoveel zin in. Wat voor een site gebruik jij? Is dat gratis of moet je betalen, gratis wil ik nog wel eens proberen. Hoef niet perse een partner maar het kan ook wel weer heel leuk en fijn zijn.
Ik was vroeger geen vlotte jongen, maar uiteindelijk kwam ik er wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen incel , voor jou maak ik graag tijd![]()
Ja ik was toevallig een beetje aan het lezen in dit treurige incel topic , en moest ff reageren
Ja precies dat eeuwige getyp is ook niks. Leuk dat je wat gevonden hebt, ik weet niet of ik het aandurf te zoeken, misschien veranderd ik wel in een gefrustreerde incel omdat het niet lukt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ja ik zat/ zit/ soms gewoon op Tinder, had daar een match die heel leuk was (maar zonder serieuze intenties vanuit mij) en daar zit ik inmiddels alweer een maand of vier/ vijf mee (niet relatie-relatie maar wel gevoelens).Dus ja andere apps niet geprobeerd. Geef het gewoon een kans, het is ff zoeken naar een speld in een hooiberg maar ze zitten er wel.
Ja hier ook zo. 8 jaar geleden, vlak voor Tinder. Gewoon lekker daten enzo ipv dat eeuwige getyp.
Ik word echt moe van al die incel topicsquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik was vroeger geen vlotte jongen, maar uiteindelijk kwam ik er wel.![]()
Maar het is ook wat je van het leven verwacht, ik hoef geen one night stands, geile chicks en wat niet. Die bekijk ik wel op de computer.
Ik mis mijn ex nog wel dagelijks en ja soms mis je de seks maar vaker mis je gewoon toch de genegenheid. Incels verwarren de vrouw met een seksrobot.
Waarom zoek je ze dan toch ook op.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word echt moe van al die incel topics
Ik was niet op zoek naar incel topicsquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waarom zoek je ze dan toch ook op.Ik vertoef hier wel graag, ik vind het fascinerend hoe een groep elkaar kan opjutten en hoe fascisme een beetje bestaat. Want ik zie de incel beweging wel als een fascistische anti-vrouw beweging.
Als Hitler een incel was met een haat voor vrouwen, dan zouden vrouwen in kampen worden gestopt puur om geneukt te worden. Ficken macht frei, zou er dan staan boven de poort. Ja ik zie de incel groep wel als een fascistische beweging, het ontstaan ervan ik vind dat interessant. Maar voordat ik hier kwam had ik nog nooit gehoord van incels.
Laten we een andere invalshoek kiezen: wordt een incel wel eens verliefd op een specifieke vrouw, of willen incels dat vrouwen in het algemeen op hen vallen ?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Een incel behandelt geen enkele vrouw. Geen enkele vrouw laat een lelijkerd (incel) ook maar in de buurt komen. Hoe behandelt een incel een vrouw vraag je dan dat is overbodig.
Soms wel waar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.
[ afbeelding ]
Dat vrouwonvriendelijk is omdat ze denken dat dat indruk maakt. Ze krijgen verkeerde adviezen, maken verkeerde observaties, omdat ze sowieso buitenbeentjes zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vaak de mannen die geen relatie of vrouw kunnen krijgen hebben best wel bizar gedrag, komen ook wat contact gestoord over. Zo vrouw vriendelijk vind ik ze ook niet als je al eens met ze aan de praat komt. Je merkt meteen waarom zij vrijgezel blijven,
Goeie viben, slechte viben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Imgoddamnugly is pissig dat hij niet de kans krijgt om vrouwen in elkaar te timmeren, omdat ze te ver uit zijn buurt blijven.
Ik zeg altijd, test de opmerkingen eens op je moeder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat vrouwonvriendelijk is omdat ze denken dat dat indruk maakt. Ze krijgen verkeerde adviezen, maken verkeerde observaties, omdat ze sowieso buitenbeentjes zijn.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, test de opmerkingen eens op je moeder.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Je slaat niet snel je kind maar met de zooi die je af en toe om je oren gewapperd krijgt van mannen... Denk dat mijn hand sneller zou zijn dan m’n brein op zo’n moment.
Die andere boer is niet op zoek naar een reservemoeder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:17 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
633 gegadigde vrouwen voor die andere boer hebben er anders totaal geen problemen mee. Kan het ook aan iets anders liggen dan dat die spook doelgroep van je uberhaupt bestaat? Wat maakt die 633 vrouwen en die andere boer zo anders?
Er is nog steeds een groep in Nederland die vanuit hun geloof op zondag geen tv kijken en derhalve ook niet mee wensen te werken aan een televisieprogramma wat precies op zondag uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:17 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
633 gegadigde vrouwen voor die andere boer hebben er anders totaal geen problemen mee. Kan het ook aan iets anders liggen dan dat die spook doelgroep van je uberhaupt bestaat? Wat maakt die 633 vrouwen en die andere boer zo anders?
Er zullen daarnaast ook vast protestanten zijn die uit principe niet naar de Katholieke Radio Omroep kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is nog steeds een groep in Nederland die vanuit hun geloof op zondag geen tv kijken en derhalve ook niet mee wensen te werken aan een televisieprogramma wat precies op zondag uitgezonden wordt.
Gaat bijvoorbeeld https://www.refoweb.nl op zondag ook nog steeds uit?
Goed dat je dat zegt. Het is ook logisch dat je dat soort opmerkingen niet leuk vind.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, test de opmerkingen eens op je moeder.
Euh, ja, hoezo. Waarvan ken je mij? Oh wacht, ik snap het. Jij bent het.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:33 schreef 00wildchild het volgende:
ZIEDEND
Kut incelletje
Heet hier iemand Paul?
Ach, als je het artikel verder leest zie je dat de andere boeren ook maar weinig brieven hebben gekregen, behalve de boerin in het programma. Mannen zijn nou eenmaal meer bereid om risico te nemen, als in, ik durf het leven op een boederij aan te gaan, te concurreren met andere mannen en mezelf bloot te geven op tv. Nou doen die vrouwen in principe hetzelfde, maar er zou gewoon verhoudingsgewijs minder vrouwen bereid zo'n groot risico te nemen. Voornamelijk omdat deze vrouwen in een leeftijd zitten waar ze naar alle waarschijnlijkheid een gezin willen stichten en/of een stabiel leven willen leiden. Je baan opgeven en kijken hoe zo'n boerderij uitpakt klinkt dan niet zo aantrekkelijk voor bovengenoemde doelstelling. Ik meen mij te herinneren een paar series terug dat er veel boeren in het programma zaten die in de veertig waren. Die kregen verhoudingsgewijs veel brieven binnen. Puur omdat die vrouwen uit die fase waren. Zo'n omschakeling is dan minder dramatisch op het gebied van gezinswensen of carrière dan als je jezelf nog moet bewijzen of kinderen wilt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:46 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Dat. Mijn man kreeg maar één (1 dus. Eén. Als in: eenzesde van wat Willem kreeg) reactie op zijn datingprofiel, maar het was wel de juiste. Namelijk die van mij.
En ik ken zat mannen die er ongeveer uitzien als Boer Willem en die gewoon getrouwd zijn hoor. Tuurlijk hebben knappe vlotte mannen en vrouwen meer keuze maar dat is geen voorwaarde om een relatie of seks te kunnen krijgen. Kijk in de supermarkt maar eens om je heen naar de getrouwde stellen.
Wat wél een belemmering is, is de gedachte dat je recht hebt op net zoveel keuzemogelijkheden als Stacey en Chad, of dat het voor jou niet hoeft als een vrouw geen standaardlekkerwijf is, of als je denkt in termen van 'verrotte kutten'.
Dat jij ook een beetje "nice guy" in jou hebt. Is verder ook helemaal niet erg, dat hebben de meesten van ons wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mij dat ik mij (selectief) hier in herken?
Hangt er van af welk deel. Als je alleen maar vrienden met vrouwen wordt omdat je met ze wil neuken en daar een hele strategie achter hebt zitten ben je een creep. En schaad je waarschijnlijk je eigen levensgeluk omdat je zo lang achter een vrouw die jou niet wil blijft aanjagen ipv verder te gaan met je leven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Wat zegt dit over mij dat ik mij (selectief) hier in herken?
Voornamelijk herken ik mij deels in je eerste gedeelte helaas. Ik heb heel veel gedate via tinder e.d. voornamelijk voor casual dates en seks. In die gevallen gedraag ik me juist totaal niet zo, maar flirterig en duidelijke communicatie. Altijd redelijk veel “succes” mee gehad. En word ik als “interessant” verklaard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hangt er van af welk deel. Als je alleen maar vrienden met vrouwen wordt omdat je met ze wil neuken en daar een hele strategie achter hebt zitten ben je een creep. En schaad je waarschijnlijk je eigen levensgeluk omdat je zo lang achter een vrouw die jou niet wil blijft aanjagen ipv verder te gaan met je leven.
Als je bedoelt dat je wel eens een crush hebt getroost als ze verdrietig was - je bent een mens
Ze gaat niet om met verkeerde boys.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar je moeder is toch ook een vrouw?
Oplossing lijkt me duidelijk: als je iemand echt leuk vind, je meer gedragen zoals je je gedraagt bij tinder-dates. Niks mis mee om iemand te versieren en het 'spel' een beetje te spelen. Die emotionele binding komt later wel (hopelijk).quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Voornamelijk herken ik mij deels in je eerste gedeelte helaas. Ik heb heel veel gedate via tinder e.d. voornamelijk voor casual dates en seks. In die gevallen gedraag ik me juist totaal niet zo, maar flirterig en duidelijke communicatie. Altijd redelijk veel “succes” mee gehad. En word ik als “interessant” verklaard.
Als ik iemand echt heel leuk vind en echt een “potentiële” toekomst partner in zie op basis van wat ik op dat moment zie, dan gedraag ik mij heel anders. Meer als een vriend, in plaats van een potentie romantische partner. En doe ik dingen over de top. In tegenstelling tot voorbeeld 1 heb ik daar juist weinig succes mee gehad. Met als reden dan vaak “voelde geen romantische klik, maar vind het wel gezellig”.
Ben wel in relaties beland uit voortvloeisel van voorbeeld 1, maar eigenlijk was dat meer omdat het zo liep dan omdat ik dat echt zag zitten.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hangt er van af welk deel. Als je alleen maar vrienden met vrouwen wordt omdat je met ze wil neuken en daar een hele strategie achter hebt zitten ben je een creep. En schaad je waarschijnlijk je eigen levensgeluk omdat je zo lang achter een vrouw die jou niet wil blijft aanjagen ipv verder te gaan met je leven.
Als je bedoelt dat je wel eens een crush hebt getroost als ze verdrietig was - je bent een mens
Dit dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Of je combineert het als je iemand echt leuk vindt. En flirten/aantrekken en vriendschappelijk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:45 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Oplossing lijkt me duidelijk: als je iemand echt leuk vind, je meer gedragen zoals je je gedraagt bij tinder-dates. Niks mis mee om iemand te versieren en het 'spel' een beetje te spelen. Die emotionele binding komt later wel (hopelijk).
Haha wauw, precies dit ja. Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
Voornamelijk herken ik mij deels in je eerste gedeelte helaas. Ik heb heel veel gedate via tinder e.d. voornamelijk voor casual dates en seks. In die gevallen gedraag ik me juist totaal niet zo, maar flirterig en duidelijke communicatie. Altijd redelijk veel “succes” mee gehad. En word ik als “interessant” verklaard.
Als ik iemand echt heel leuk vind en echt een “potentiële” toekomst partner in zie op basis van wat ik op dat moment zie, dan gedraag ik mij heel anders. Meer als een vriend, in plaats van een potentie romantische partner. En doe ik dingen over de top. In tegenstelling tot voorbeeld 1 heb ik daar juist weinig succes mee gehad. Met als reden dan vaak “voelde geen romantische klik, maar vind het wel gezellig”.
Ben wel in relaties beland uit voortvloeisel van voorbeeld 1, maar eigenlijk was dat meer omdat het zo liep dan omdat ik dat echt zag zitten.
Precies, het leven is niet eerlijk we worden niet allemaal met een gouden lepel in de mond geboren. Je kan dan of proberen iets te maken van je lezen wat mogelijk is. Of je gaat wat huilend langs de kant zitten en verbitterd op alles haten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Hexagon het volgende:
Een filmpje van Willem met zn dates
https://boerzoektvrouw.kr(...)aat-date-met-5-dames
Nee Willem is zeker geen incel. Hij heeft gevoel voor humor en is vrolijk en goed gebekt. Het is een beetje een christelijke houten klaas die boer is en ook nog een moeder in huis heeft wonen, dus dat maakt een vrouw vinden wat lastiger. En als je dan ook nog moet concurreren met vlottere en knappere boeren krijg je minder brieven inderdaad. Maar hij lijkt erg tevreden met wat er wel gereageerd heeft en gaat er lekker mee op date. (die rechts van hem zat is nog best een knapperd zelfs). En die vrouwen lijken ook nog best interesse te hebben
Een incel zou er gefrustreerd bij zitten dat hij niet zoveel vrouwen krijgt als een chadboer en dat hij de vrouwen niet aan zijn standaard voldoen. Dus die zou er verzuurd bij zitten en niks zinnigs te melden hebben. En die vrouwen zouden binnen een half uur zijn weggejaagd.
Dat laatste vind ik een beetje flauwekul. Zo'n Jan Jaap van der Wal was in zijn tienerjaren al het lolligste jongetje van de klas, ontwikkelde zich mede door zijn praatjes en grappen tot een bn-er en bn-erschap levert automatisch status op en dus bijna een garantie voor een mooie, leuke vrouw.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Precies, het leven is niet eerlijk we worden niet allemaal met een gouden lepel in de mond geboren. Je kan dan of proberen iets te maken van je lezen wat mogelijk is. Of je gaat wat huilend langs de kant zitten en verbitterd op alles haten.
Ik luister veel muziekartiesten die anti-maatschappij zijn, en die lijken het goed te doen met hun muziek. Die hebben wat gemaakt van hun frustratie, een incel komt niet verder dan het maken van memes.
Wat maakt een incel eigenlijk?
Jan Jaap van der Wal is bijvoorbeeld niet de knapste man met zijn lispel en hazenlip, maar toch rent hij er niet van weg, pakt de stier bij de hoorns en lijkt mij gelukkiger dan een incel ooit zal zijn.
Het is een voorbeeld van hoe het ook kan lopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een beetje flauwekul. Zo'n Jan Jaap van der Wal was in zijn tienerjaren al het lolligste jongetje van de klas, ontwikkelde zich mede door zijn praatjes en grappen tot een bn-er en bn-erschap levert automatisch status op en dus bijna een garantie voor een mooie, leuke vrouw.
[ afbeelding ]
Deze ontwikkeling heb je niet altijd in de hand. Veel incels zijn gefrustreerde introverte twintigers en dertigers die als ze in hun tienerjaren een iets andere ontwikkeling hadden gehad misschien nu de boot niet gemist. Verander een introvert persoon maar eens in een vrolijke grappenmaker als hij 30 is.
Jan-Jaap van der Wal is lelijk, maar in ieder geval grappig, creatief en ook nog succesvol. Dus die zal geen problemen hebben met de vrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef Fernweh het volgende:
Jan Jaap van der Wal is bijvoorbeeld niet de knapste man met zijn lispel en hazenlip, maar toch rent hij er niet van weg, pakt de stier bij de hoorns en lijkt mij gelukkiger dan een incel ooit zal zijn.
Ja maar waarom is dat? Omdat ze denk ik hun energie in de verkeerde dingen steken toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jan-Jaap van der Wal is lelijk, maar in ieder geval grappig, creatief en ook nog succesvol. Dus die zal geen problemen hebben met de vrouwen.
De meeste incels blinken werkelijk nergens in uit.
Meestal hebben ze gewoon een negatieve en passieve instelling. Ze verwaarlozen hun leven en doen helemaal niets om ergens in te groeien. De rest van de wereld moet het maar voor ze doen. En stiekem zijn ze ook te vertrouwd met hun kutleventje. Iets doen vinden ze veel te spannend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat? Omdat ze denk ik hun energie in de verkeerde dingen steken toch?
Nou, grappig vind ik toch echt wel iets teveel eer hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jan-Jaap van der Wal is lelijk, maar in ieder geval grappig, creatief en ook nog succesvol. Dus die zal geen problemen hebben met de vrouwen.
De meeste incels blinken werkelijk nergens in uit.
Grappig voor genoeg mensen om er een tv-carriere aan over te houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef totebel het volgende:
[..]
Nou, grappig vind ik toch echt wel iets teveel eer hoor
Ja, en ook dat laatste zonder moeite doen. In principe moet het lekkerste wijf wat er is aan de deur aanbellen, op bed gaan liggen en d'r benen wijd doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meestal hebben ze gewoon een negatieve en passieve instelling. Ze verwaarlozen hun leven en doen helemaal niets om ergens in te groeien. De rest van de wereld moet het maar voor ze doen. En stiekem zijn ze ook te vertrouwd met hun kutleventje. Iets doen vinden ze veel te spannend.
Je ziet dat ook als je incels tips geeft om hun leven wat minder treurig en eenzaam te maken, om zodoende een basis te leggen voor relatiekansen. Daar doen ze nooit wat mee want dat is teveel moeite. Ze staan enkel open voor de toverformule die ze een schoonheid in hun bed doet krijgen.
Denk dat dat niet realistisch is. Er zullen mannen zijn die het klaar kunnen spelen maar die moeten dan al bekend zijn en wel heel knap.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en ook dat laatste zonder moeite doen. In principe moet het lekkerste wijf wat er is aan de deur aanbellen, op bed gaan liggen en d'r benen wijd doen.
Alles anders dan dat is een no-go.
Nee, want jij verwacht ook niet dat het zo gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mij zou het niet lukken, dus eigenlijk ben ik een incel dan?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat dat niet realistisch is. Er zullen mannen zijn die het klaar kunnen spelen maar die moeten dan al bekend zijn en wel heel knap.
Mij zou het niet lukken, dus eigenlijk ben ik een incel dan?
Proestquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:28 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik heb m'n vriendin gewoon het eerste jaar elke keer dronken gevoerd en gedurende dat jaar rustig de dosering verlaagd.
Inderdaad, en dat terwijl hij ook nog eens een hoop dingen heeft die door veel vrouwen als minpunt kunnen worden gezien, die de gemiddelde incel niet heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef TTSS het volgende:
Net het filmpje van die Willem gekeken, lijkt me wel een prima gozer, beetje awkward. Die Rineke is ook gewoon super cute dus hier zie je nu net een voorbeeld van een jongen die het gewoon probeert, zichzelf voordoet zoals hij is, en dat die vrouwen ook nog super positief op hem reageren. Leuk, en voor elke incel een wake-up call lijkt me zo.
Het is wel wat overdreven gesteld, maar bij onze eerste ontmoeting waren we beiden straalbezopen en de weken er na waren niet veel anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:39 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Proest![]()
Geen idee of dit sarcastisch was maar herkenbaar is het wel
Hij heeft nu iig wel schrijfsters die hem echt leuk vinden om wie hij is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat terwijl hij ook nog eens een hoop dingen heeft die door veel vrouwen als minpunt kunnen worden gezien, die de gemiddelde incel niet heeft.
Ik denk sowieso dat hij nog wel wat nabranders krijgt in zijn brievenbusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij heeft nu iig wel schrijfsters die hem echt leuk vinden om wie hij is.
Maarre zie je ook het verschil tussen Willem en de gemiddelde incel?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee hoor. Lekker makkelijk framen zo.
R&P / Vrouwen, waarom een foute man en geen Incel man?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:45 schreef wielrennerdt het volgende:
Waar kan ik dat filmpje van boer Willem vinden? Iemand een link?
Thanks!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
R&P / Vrouwen, waarom een foute man en geen Incel man?
Wat een held !! 5 dames om je heen en lult zich er netjes "doorheen"quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Hexagon het volgende:
Nee Willem is zeker geen incel. Hij heeft gevoel voor humor en is vrolijk en goed gebekt. Het is een beetje een christelijke houten klaas die boer is en ook nog een moeder in huis heeft wonen, dus dat maakt een vrouw vinden wat lastiger. En als je dan ook nog moet concurreren met vlottere en knappere boeren krijg je minder brieven inderdaad. Maar hij lijkt erg tevreden met wat er wel gereageerd heeft en gaat er lekker mee op date. (die rechts van hem zat is nog best een knapperd zelfs). En die vrouwen lijken ook nog best interesse te hebben
Een incel zou er gefrustreerd bij zitten dat hij niet zoveel vrouwen krijgt als een chadboer en dat hij de vrouwen niet aan zijn standaard voldoen. Dus die zou er verzuurd bij zitten en niks zinnigs te melden hebben. En die vrouwen zouden binnen een half uur zijn weggejaagd.
Die Rineke is niet verkeerd. Mooie vrouw.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een held !! 5 dames om je heen en lult zich er netjes "doorheen"
Ik was allang pleiten geweest, daarom zal ik ook nooit aan zoiets meedoen![]()
![]()
Die rineke ? Nog een lekkere chick ook nog wat een baas![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef SugeLucky het volgende:
Haha wow.
'Ik vind in ieder geval jullie zijn hartstikke mooi van binnen'
Lekker bezig Willem.
Yo geef jij nog eens even een update of zo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef Ffokjs1328 het volgende:
[..]
idd,quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Die Rineke zou voor de incel standaard overigens ook veel te min zijn
Niet om altijd advocaat van de duivel te spelen maar waar wordt dit nou eigenlijk gezegd? Ik hoor incels in deze topics eerlijk gezegd nooit roepen dat ze een Doutzen Kroes in bed willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Die Rineke zou voor de incel standaard overigens ook veel te min zijn
Hij heeft behoorlijk wat zelfspot, maar dat maakt het ook ontwapend vind ik. Positief gestemde mensen bereiken meer dan het zure galgespui wat op Fok wordt tentoongespreid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:02 schreef Hexagon het volgende:
Komt een beetje van de incel terminology af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet om altijd advocaat van de duivel te spelen maar waar wordt dit nou eigenlijk gezegd? Ik hoor incels in deze topics eerlijk gezegd nooit roepen dat ze een Doutzen Kroes in bed willen.
Misschien een leuke vraag om bij @:Osodevo neer te leggen.Zou jij Rineke doen?
Dat zei hij toch niet echt he?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:30 schreef SugeLucky het volgende:
Haha wow.
'Ik vind in ieder geval jullie zijn hartstikke mooi van binnen'
Lekker bezig Willem.
Die Rineke steekt er wel boven uit.
Lekker? Really? Average.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een held !! 5 dames om je heen en lult zich er netjes "doorheen"
Ik was allang pleiten geweest, daarom zal ik ook nooit aan zoiets meedoen![]()
![]()
Die rineke ? Nog een lekkere chick ook nog wat een baas![]()
![]()
![]()
Ik stel me een incel-Willem zo voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Komt een beetje van de incel terminology af.
Zoek maar eens op wat een 'Becky' is in die ideologie.
Tering wat een wijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
R&P / Vrouwen, waarom een foute man en geen Incel man?
Die Rineke zou ik best vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tering wat een wijven
Hier wordt je toch ook niet vrolijk van
Die Rineke is inderdaad wel cute.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Rineke zou ik best vrolijk van worden.
Die anderen zijn niet bepaald mooi nee. Maar dat is Willem ook niet.
Krijgen de incels op dit forum niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:03 schreef freeman1 het volgende:
Die boer is een incel. Krijgt maar 6 brieven![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik stel me een incel-Willem zo voor
Yvon Jaspers: Zooo Willem, kijk eens ik heb post voor jou! Wel 6 vrouwen hebben jou geschreven!
Incel-Willem: Wat? 6 Maar?! Hoeveel had degene met de meeste?
Yvon Jaspers: Ja toch wel een paar honderd. Maar je hebt er maar een nodig! Dus misschien zit hier wel de allerleukste vrouw ooit bij!!
Incel-Willem: Verdorie zie je wel! Alle vrouwen willen alleen maar met de 5% knapste mannen. En ik ben gewoon te lelijk en krijg bijna niks!
Yvon Jaspers: Maar zie het eens positief. Zes leuke vrouwen die jou zien zitten en een brief schrijven. Daar moet vast wel wat leuks bij zitten!!
Incel-Willem: Leuk? Deze vrouwen zijn ver beneden mijn standaard. Zie die onderkin van deze of dat korte kapsel van deze! Wat een arrogantie. Eigenlijk willen ze een chad maar die kunnen ze niet krijgen, dus dan ben ik ineens wel goed genoeg! Ja daaag! Wat denken ze wel?!
Yvon Jaspers: Maar die Rineke is toch best wel een knappe meid? Wil je daar niet mee afspreken?
Incel-Willem: Rineke is wel een 6/10 ja. Maar die heeft vast al 100 chad-lullen in zich gehad. En nu ze bezwangerd wil worden mag ik de normie spelen. Mij niet gezien! Ik zou ook gewoon een premium girl moeten kunnen krijgen. Ik ben goed voor vrouwen maar alleen bad guys krijgen ze. Het is niet eerlijk!!
Yvon Jaspers: Maar Willem, als je ook deze vrouwen bij voorbaat al afwijst. Hoe ga je dan ooit een vrouw vinden?
Incel-Willem: Ja ik wordt wel lid van de FvD en ga voor hen incel propaganda op het internet posten! Als Thierry Baudet de baas wordt in ons land zal hij het feminisme afschaffen. Dan is het voorbij met al die vrouwen en hun belachelijke eisen. Dan kan het lekkerste stuk van het dorp weer gewoon aan me uitgehuwelijkt worden. Want ik ben de perfecte man voor haar.
Yvon Jaspers: Oh, nou dan ga ik maar naar de volgende boer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
6 kansen om te stoppen met incel zijn dus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:03 schreef freeman1 het volgende:
Die boer is een incel. Krijgt maar 6 brieven![]()
Je maakt werk van je posts en je analyses zijn doorgaans beslist niet puur bullshit, maar als ik het percentage vrouwen dat jou wel ziet staan met een factor 100 verlaag, dan garandeer ik jou dat je de rest van je leven geen onbetaalde seks meer gaat hebben. Zelfs als je nu een enorme hunk bent die elke vrouw kan krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ontopic.
Vrouwen die op zogenaamde foute kerel vallen, zijn op zoek naar spanning en uitdaging in hun leven en voelen zich aangetrokken tot kerels die zich niet laten tegenhouden door angsten. Ook voelen ze zich meer geborgen bij het idee dat zo'n stoere kerel voor hen wilt zorgen.
Je doet nu net alsof dat percentage na door jou verlaagd te zijn niet meer omhoog gebracht kan worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je maakt werk van je posts en je analyses zijn doorgaans beslist niet puur bullshit, maar als ik het percentage vrouwen dat jou wel ziet staan met een factor 100 verlaag, dan garandeer ik jou dat je de rest van je leven geen onbetaalde seks meer gaat hebben. Zelfs als je nu een enorme hunk bent die elke vrouw kan krijgen.
Natuurlijk kun je jezelf aantrekkelijker maken voor de andere sekse. Echter slechts tot een bepaalde hoogte.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof dat percentage na door jou verlaagd te zijn niet meer omhoog gebracht kan worden.
Blijkbaar zijn er minstens 6 dames in Nederland die hem als potentiele partner kunnen zien. Dus dat kan prima.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je jezelf aantrekkelijker maken voor de andere sekse. Echter slechts tot een bepaalde hoogte.
Neem voor de grap die boer Willem eens. Veel succes om daar een aantrekklijke vent van te maken
Is succes hebben in deze "zoveel mogelijk vrouwen kunnen neuken" of "wederzijdse gevoelens opwekken bij het meisje/de vrouw die je leuk vindt" ?quote:Maar dan nog, dit was mijn punt niet. Het gaat erom of hoeveel (of beter: hoe weinig) succes je kunt hebben als je onaantrekkelijk bent.
Als je die Rineke al wat vindt dan heb je een hele grote vijver om uit te vissen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Rineke zou ik best vrolijk van worden.
Die anderen zijn niet bepaald mooi nee. Maar dat is Willem ook niet.
Sorry maar ik vind inderdaad hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je die Rineke al wat vindt dan heb je een hele grote vijver om uit te vissen.
Vind dat echt 3x niks. Willem komt nog wel leuk en open over
Het zou voor mij in ieder geval wel een flinke nachtmerrie zijn als ik met deze 6 dames op tv zou komen en dan dit soort tweets zou lezen. Maar goed, hij heeft er zelf voor gekozen en staat er positief in zullen we dan maar zeggen.twitter:EvelienBerkie twitterde op zondag 23-02-2020 om 21:22:19Ik huil bijna van deze schattigheid. Dit is ZO ZOET ik wil Willem tóch volgen en dat hij dan op date gaat met iedereen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt? #bzv #boerzoektvrouw reageer retweet
Het zal je smaak wellicht niet zijn maar die Rineke is echt wel een goed uitziende dame. Heeft iets Alizee achtige. Een soort lightversie daarvan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je die Rineke al wat vindt dan heb je een hele grote vijver om uit te vissen.
Aantrekkelijke vrouwen die overlopen van sympathie voor en medelijden met zo'n boer Willem, maar hem irl zelfs met een stok nog niet zouden aanraken, als ze hem tegen zouden komen. Hoe hypocriet wil je het hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind inderdaad hetzelfde.Het wordt wel heel oppervlakkig dit maar 5 van de 6 dames zijn ronduit onaantrekkelijk. (Zie vrouw in de achtergrond.)
[ afbeelding ]
Dat Willem geen hunk is zie ik ook wel maar ergens lijken mij de complimenten van mooie vrouwen (die natuurlijk never nooit iets met hem zouden willen op relatiegebied) op social media voor zo'n iemand, als het hem iets zou boeien, toch enorm confronterend.Het zou voor mij in ieder geval wel een flinke nachtmerrie zijn als ik met deze 6 dames op tv zou komen en dan dit soort tweets zou lezen. Maar goed, hij heeft er zelf voor gekozen en staat er positief in zullen we dan maar zeggen.twitter:EvelienBerkie twitterde op zondag 23-02-2020 om 21:22:19Ik huil bijna van deze schattigheid. Dit is ZO ZOET ik wil Willem tóch volgen en dat hij dan op date gaat met iedereen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt? #bzv #boerzoektvrouw reageer retweet
Dat vind ik dus ook wel ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwen die overlopen van sympathie voor en medelijden met zo'n boer Willem, maar hem irl zelfs met een stok nog niet zouden aanraken, als ze hem tegen zouden komen. Hoe hypocriet wil je het hebben.
Willem is echt een hork.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dat maakt hem dan... precies... onvrijwillig celibaat. Ach, weet je, hoe mooi zou het zijn dat normale mensen eens een week in de schoenen stonden van sociale outcasts, en die laatste groep eens een weekje wel geaccepteerd zou worden. Voor de ene groep levert dat dan begrip en nederigheid op, voor de andere groep eindelijk eens een inkijkje in een "normaal" leven, met andere "normale" mensen. En dat kan nét die kickstart zijn die nodig was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
Je maakt werk van je posts en je analyses zijn doorgaans beslist niet puur bullshit, maar als ik het percentage vrouwen dat jou wel ziet staan met een factor 100 verlaag, dan garandeer ik jou dat je de rest van je leven geen onbetaalde seks meer gaat hebben. Zelfs als je nu een enorme hunk bent die elke vrouw kan krijgen.
Succes is toch waardig gevonden worden door een potentiële partner? Iemand die welbewust voor jou kiest. Zij het om je strakke kaaklijn, je sociale status of je humor. Maakt dat iets uit?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:50 schreef Kassamiep het volgende:
Is succes hebben in deze "zoveel mogelijk vrouwen kunnen neuken" of "wederzijdse gevoelens opwekken bij het meisje/de vrouw die je leuk vindt" ?
Die "knappe" vrouwen zien hem toch in het geheel niet als een volwaardige man, of als volwaardig mens? Dat is het niveau van: "awwww, kijk, een hulpeloze puppy, moet ik iets "liefs" over posten..."quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
Dat Willem geen hunk is zie ik ook wel maar ergens lijken mij de complimenten van mooie vrouwen (die natuurlijk never nooit iets met hem zouden willen op relatiegebied) op social media voor zo'n iemand, als het hem iets zou boeien, toch enorm confronterend.
Dit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Puntenjager het volgende:
Aantrekkelijke vrouwen die overlopen van sympathie voor en medelijden met zo'n boer Willem, maar hem irl zelfs met een stok nog niet zouden aanraken, als ze hem tegen zouden komen. Hoe hypocriet wil je het hebben.
Als een zwaar gelovige houten klaas die met zijn moeder in een afgelegen boerderij woont al zes vrouwen op zich af krijgt dan mogen die incels wel eens gaan nadenken over waar precies het probleem bij hen zit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Willem is echt een hork.
Sorry, hij komt aardig over, maar hij is echt niet aantrekkelijk.
Zelfs zonder te weten dat hij van het geloof is en met zijn mama woont is het Al zeer matig.
Met dat is het echt niks.
Jaaah, Willem moet de vrouwen echt van zich afslaan. Maar liefst 6 van de 1,5 miljoen vrouwen die hem gezien hebben, vonden hem de moeite waard een brief te schrijvenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als een zwaar gelovige houten klaas die met zijn moeder in een afgelegen boerderij woont al zes vrouwen op zich af krijgt dan mogen die incels wel eens gaan nadenken over waar precies het probleem bij hen zit.
Zonder dat programma zou hij 0 hebben, nu met zelfs nog maar 6.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als een zwaar gelovige houten klaas die met zijn moeder in een afgelegen boerderij woont al zes vrouwen op zich af krijgt dan mogen die incels wel eens gaan nadenken over waar precies het probleem bij hen zit.
Dit zag ik niet aankomen. Zeg je nou serieus dat Willem er niet aantrekkelijk uitziet? Call the papersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Willem is echt een hork.
Sorry, hij komt aardig over, maar hij is echt niet aantrekkelijk.
Zelfs zonder te weten dat hij van het geloof is en met zijn mama woont is het Al zeer matig.
Met dat is het echt niks.
Ik snap niet waarom jij (en meerdere mensen) de drang hebben om die man hier zo naar beneden te halen. Ik vind het een beetje knullig en ook sneu voor hem als hij dit leest. Of er nou 6 of 600 vrouwen brieven schrijven: deze vrouwen vinden hem aantrekkelijk/leuk en hij is er blij mee. Die vrouwen zijn ook vast de enige niet die hem wel aantrekkelijk vinden, maar niet iedereen neemt de moeite om zo’n brief te schrijven. Leuk voor ze toch? Hoop dat er een mooie relatie uitkomt.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zonder dat programma zou hij 0 hebben, nu met zelfs nog maar 6.Ik zou toch bij mijzelf te rade gaan waarom ik de minste respons krijg. Je hebt tenslotte minder keuze en bovenal het voelt toch frustrerend om de minst aantrekkelijke/geliefde man van de groep te zijn.
Je weet tenslotte niet of hij deze vrouwen wel aantrekkelijk vind.
Het maakt absoluut uit of je vrouwen voor deze als inwisselbaar ziet of dat je voor een specifiek individu wil gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:50 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Succes is toch waardig gevonden worden door een potentiële partner? Iemand die welbewust voor jou kiest. Zij het om je strakke kaaklijn, je sociale status of je humor. Maakt dat iets uit?
Ik dacht dat incels het een schande vonden als een vrouw hen niet aantrekkelijk vond.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
Zonder dat programma zou hij 0 hebben, nu met zelfs nog maar 6.Ik zou toch bij mijzelf te rade gaan waarom ik de minste respons krijg. Je hebt tenslotte minder keuze en bovenal het voelt toch frustrerend om de minst aantrekkelijke/geliefde man van de groep te zijn.
Tje Willem heeft nou eenmaal niet de meest vrouwen aantrekkende leefstijl. Dat hij een dergelijk aanwezige moeder heeft en ook zwaar gelovig is dat zal nog wel meer vrouwen afstoten dan zijn uiterlijk. En het type vrouw dat er wel voor valt zal niet zo snel over de drempel gaan wat te schrijven.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jaaah, Willem moet de vrouwen echt van zich afslaan. Maar liefst 6 van de 1,5 miljoen vrouwen die hem gezien hebben, vonden hem de moeite waard een brief te schrijven
Nou Willem lijkt zichzelf ook wel te realiseren dat hij niet de aantrekkelijkste van het stel is en zijn leefstijl bepaald niet meewerkt.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
Incels zitten muurvast in hun eigen hoofd, dat is zeker. Maar ergens snap ik de ontmoediging wel. Knap van Willem dat hij er nog zo onbevangen en vrolijk in staat, maar die knop kan niet elke incel omzetten. En waarom ze dat niet kunnen snap ik eigenlijk wel. Er is weinig vernederender dan een knappe vrouw die je nooit met een vinger aan zou raken maar je wel heel "schattig" vindt. (Zie hierboven.)quote:Op zondag 1 maart 2020 07:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou Willem lijkt zichzelf ook wel te realiseren dat hij niet de aantrekkelijkste van het stel is en zijn leefstijl bepaald niet meewerkt.
Maar hij heeft er maar een nodig waar een match is en dus gaat hij gezellig met die vrouwen op date en dat is dus een fijne instelling..
Ik denk dat de meeste incels het gemakkelijker zouden hebben aangezien die niet op een afgelegen boererij wonen, geen bemoeizuchtige moeder erbij hebben wonen en niet zwaar christelijk zijn. Maar incels gedragen zich als zulke kneuzen dat ze het alsnog prestreren om nul vrouwen geinteresseerd te krijgen. Dus de incel zit nog steeds dateloos thuis en opent nog maar eens een topic over hoe stom vrouwen zijn
Waarom is dat vernederend?quote:Op zondag 1 maart 2020 08:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Incels zitten muurvast in hun eigen hoofd, dat is zeker. Maar ergens snap ik de ontmoediging wel. Knap van Willem dat hij er nog zo onbevangen en vrolijk in staat, maar die knop kan niet elke incel omzetten. En waarom ze dat niet kunnen snap ik eigenlijk wel. Er is weinig vernederender dan een knappe vrouw die je nooit met een vinger aan zou raken maar je wel heel "schattig" vindt. (Zie hierboven.)
Ik ben geen incel maar zou dit wel ontzettend vernederend vinden ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom is dat vernederend?
Je moet wel een flinke dosis narcisme hebben om het vernederend te vinden dat iemand je niet zou doen.
Niet-Incels die niet knap zijn maken dat ook dagelijks mee, maar waarom moet een Intel gekrenkt zijn?
Ohh het is niet meer vernederend dan het gemiddelde commentaar van incels op de vrouwen die op Willem geschreven hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben geen incel maar zou dit wel ontzettend vernederend vinden ja.Maar misschien moeilijk voor te stellen voor een vrouw, denk dat de meeste mannen hier het toch wel zullen bevestigen.
(Het gaat overigens ook niet om "dat iemand je niet zou doen" maar dat je als een puppy behandeld wordt.)
Dat is zeker te bewonderen.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohh het is niet meer vernederend dan het gemiddelde commentaar van incels op de vrouwen die op Willem geschreven hebben.
Daarbij is Willem zo verstandig om niet bezig te zijn met de vrouwen die hem niet willen en gaat voor degenen die hem wel zien zitten.
Het is niet vernederend hoor. Zou wat zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom is dat vernederend?
Je moet wel een flinke dosis narcisme hebben om het vernederend te vinden dat iemand je niet zou doen.
Niet-Incels die niet knap zijn maken dat ook dagelijks mee, maar waarom moet een Intel gekrenkt zijn?
En als incels nu zouden beseffen dat dat vrijwel hetzelfde is als hoe zij vrouwen behandelen zouden ze de eerste stap kunnen zettenquote:Op zondag 1 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
(Het gaat overigens ook niet om "dat iemand je niet zou doen" maar dat je als een puppy behandeld wordt.)
quote:Op zondag 1 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben geen incel maar zou dit wel ontzettend vernederend vinden ja.Maar misschien moeilijk voor te stellen voor een vrouw, denk dat de meeste mannen hier het toch wel zullen bevestigen.
Ok.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Je projecteert en generaliseert weer eens behoorlijk. Daarin doe jij zeker niet onder voor incels
Jij noemt jezelf dan ook ‘generationalpha’quote:Op zondag 1 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geloof het of niet, die naam is heel random en ongelukkig (en niet bewust) gekozen, heb ik al vaker moeten verklaren hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf dan ook ‘generationalpha’
Incest?quote:Incest schrijven over ‘niet-premium girls’ trouwens als of non-existent of alsof ze een stuk vuil zijn. Daar maak je ook geen vrienden mee.
Dat is toch echt je eigen projectie hoor. Ik ben zelf nou niet bepaald populair/gewild/geliefd onder de mannen als in dat ik veel sjans heb of veel dates door de jaren heen (volgens mij iets van 8 welgeteld over een tijd van een dikke 10 jaar). Een familielid daarentegen is compleet het tegenover gestelde van mij daarin. Ze kan de mannen bij wijze van spreke niet van haar afslaan. Uiteindelijk zijn er twee jongens/mannen die daadwerkelijk serieus in mij zijn geïnteresseerd geweest in die 10 jaar, waarvan één nu mijn vriend is. Vind ik dat vernederend dat ik zo weinig interesse heb ten opzichte van dat familielid ? Nee, eigenlijk niet. Ik zit in een leuke relatie en dat is voor mij meer dan genoeg. Waarschijnlijk staat Willem daar net zo pragmatisch in als ik. Het gaat niet om hoe je er komt of hoeveel moeite je er voor moet doen, maar dat je er komt en met een tof persoon eindigt. Om terug te komen op mijn familielid, het enige wat ik vervelend vond tijdens het uitgaan was dat er mannen waren die mij als een stuk vuil aankeken als ze met haar in gesprek waren. Of je met dat soort kerels blij moet zijn is sowieso de vraag, want veel respect hebben dat soort kerels in het algemeen niet voor vrouwen, ook niet voor diegene die zij als aantrekkelijk beschouwen.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhaal maar ik had het ook puur over deze tweet eigenlijk hoor. Die vind ik persoonlijk vrij vernederend. Maar goed, zal aan mij liggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:21 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat is toch echt je eigen projectie hoor. Ik ben zelf nou niet bepaald populair/gewild/geliefd onder de mannen als in dat ik veel sjans heb of veel dates door de jaren heen (volgens mij iets van 8 welgeteld over een tijd van een dikke 10 jaar). Een familielid daarentegen is compleet het tegenover gestelde van mij daarin. Ze kan de mannen bij wijze van spreke niet van haar afslaan. Uiteindelijk zijn er twee jongens/mannen die daadwerkelijk serieus in mij zijn geïnteresseerd geweest in die 10 jaar, waarvan één nu mijn vriend is. Vind ik dat vernederend dat ik zo weinig interesse heb ten opzichte van dat familielid ? Nee, eigenlijk niet. Ik zit een leuke relatie en dat is voor mij meer dan genoeg. Waarschijnlijk staat Willem daar net zo pragmatisch in als ik. Het gaat niet om hoe je er komt of hoeveel moeite je er voor moet doen, maar dat je er komt en met een tof persoon eindigt. Om terug te komen op mijn familielid, het enige wat ik vervelend vond tijdens het uitgaan was dat er mannen waren die mij als een stuk vuil aankeken als ze met haar in gesprek waren. Of je met dat soort kerels blij moet zijn is sowieso de vraag, want veel respect hebben dat soort kerels in het algemeen niet voor vrouwen, ook niet voor diegene die zij als aantrekkelijk beschouwen.
De pragmatische houding van Willem respecteer ik zeer en jouw houding hierin ook.twitter:EvelienBerkie twitterde op zondag 23-02-2020 om 21:22:19Ik huil bijna van deze schattigheid. Dit is ZO ZOET ik wil Willem tóch volgen en dat hij dan op date gaat met iedereen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt? #bzv #boerzoektvrouw reageer retweet
Maar in eerste instantie ging je er vanuit dat het maneigen was en dat het lag aan het vrouw zijn van MevrouwPuff dat ze zich daarin niet kon inleven.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhaal maar ik had het ook puur over deze tweet eigenlijk hoor. Die vind ik persoonlijk vrij vernederend. Maar goed, zal aan mij liggen.
Gezien de reacties in dit topic zijn er in ieder geval meer mannen die dit soort puppy-gedrag als vernederend ervaren dan vrouwen. En natuurlijk zijn er dingen waarbij mannen of vrouwen zich beter in kunnen leven dan de ander. 'quote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie ging je er vanuit dat het maneigen was en dat het lag aan het vrouw zijn van MevrouwPuff dat ze zich daarin niet kon inleven.
Ik zeg nooit "alle vrouwen" of "alle mannen" maar wel regelmatig "veel" als ik denk dat ik daar gegronde redenen voor heb. Soms spreek ik uit eigen ervaring, soms uit dingen die ik lees of hoor. Dat zeg ik er ook meestal wel bij, maar goed. Zal nog wat beter verwoorden waar ik een uitspraak op baseer.quote:Dat is nogal tricky dus en dat was mijn punt.Daar had je dus ook niet zo vijandig op hoeven reageren. Het is ook niks persoonlijks ik ben gewoon nogal fel op zulk soort gegeneraliseer en jij hebt daar toevallig een handje van en ziet er het probleem (nog) niet van in.
Willem is gewoon een held.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:
Willem maakt zich vast niet druk wat een of andere doos op Twitter te melden heeft.
Dan ben je al snel een held.quote:
Daar ben ik mij absoluut bewust van. Natuurlijk heeft je aantrekkelijkheid invloed op je ervaringen en perspectief. In mijn eerdere post erkende ik ook dat sommigen de pech zullen hebben nooit de juiste vrouw op het juiste moment tegen te komen. Die blijven hun hele leven incel en dat is natuurlijk kut.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jouw vraag was 'vrouwen, waarom een foute man en geen incel?', maar als er zich vrouwen opdienen dan is het nog steeds zielig, omdat hij deze vrouwen misschien niet aantrekkelijk vindt? Bekommer je je dan ook om deze vrouwen en de moeite die zij misschien hebben om een man te vinden die ze wil. Omdat zelfs de mannen die niet bovenaan de ladder staan qua aantekkelijkheid liever naar Stacey kijken en het zelfs vernederend vinden dat Becky interesse toont, terwijl Stacey het enkel schattig vindt? Ik vind het allemaal een beetje hypocriet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
Damn me autocorrect!quote:
Ja lekker asekseksueel komt het over idd.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhaal maar ik had het ook puur over deze tweet eigenlijk hoor. Die vind ik persoonlijk vrij vernederend. Maar goed, zal aan mij liggen.De pragmatische houding van Willem respecteer ik zeer en jouw houding hierin ook.twitter:EvelienBerkie twitterde op zondag 23-02-2020 om 21:22:19Ik huil bijna van deze schattigheid. Dit is ZO ZOET ik wil Willem tóch volgen en dat hij dan op date gaat met iedereen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt? #bzv #boerzoektvrouw reageer retweet
In 90% van de gevallen geestelijk niet in orde, superdom en naïef ja. Maar een kleine groep begint er denk ik aan met het besef dat die gast er vandoor gaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:41 schreef SwaPore het volgende:
If you dont want to create deadbeat dads, then dknt procreate with deadbeat dads.
Dit is wat vrouwen van nature al weten. Instinct enzo.
Dus of ze zijn geestelijk niet in orde of superdom. Of willen het gewoon en dat moet TS realiseren.
En daarmee vat je de hele problematiek van de doorsnee incel op dit forum aardig samen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
Het wordt wel heel oppervlakkig dit maar 5 van de 6 dames zijn ronduit onaantrekkelijk. (Zie vrouw in de achtergrond.)
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:20 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
En daarmee vat je de hele problematiek van de doorsnee incel op dit forum aardig samen.
Zo'n vrouw als op de achtergrond kan een incel heus wel krijgen als hij een beetje vriendelijk en sociaal doet. Gewoon een vriendelijk gezellig meisje dat weliswaar niet knap is maar ook op zoek is naar een beetje gezelligheid en liefde. Daar zijn er duizenden van. Maar neeeeeee, dat is te min.
Misschien moet ik mezelf maar incar gaan noemen. Involuntary carless. Ik zou weliswaar wel een Kia Picanto kunnen kopen, maar ik wil een Mercedes.
Want Willem is echt een lot uit de loterij inderdaad. Even cru gezegd, maar als je zelf niet aantrekkelijk bent (en dan ook nog bij je moeder woont en zelf niet eens kunt of wilt koken) dan kun je wel een aantrekkelijke vrouw willen, maar zo werkt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind inderdaad hetzelfde.Het wordt wel heel oppervlakkig dit maar 5 van de 6 dames zijn ronduit onaantrekkelijk. (Zie vrouw in de achtergrond.)
[ afbeelding ]
Dat Willem geen hunk is zie ik ook wel maar ergens lijken mij de complimenten van mooie vrouwen (die natuurlijk never nooit iets met hem zouden willen op relatiegebied) op social media voor zo'n iemand, als het hem iets zou boeien, toch enorm confronterend.Het zou voor mij in ieder geval wel een flinke nachtmerrie zijn als ik met deze 6 dames op tv zou komen en dan dit soort tweets zou lezen. Maar goed, hij heeft er zelf voor gekozen en staat er positief in zullen we dan maar zeggen.twitter:EvelienBerkie twitterde op zondag 23-02-2020 om 21:22:19Ik huil bijna van deze schattigheid. Dit is ZO ZOET ik wil Willem tóch volgen en dat hij dan op date gaat met iedereen. Kan er geen uitzondering worden gemaakt? #bzv #boerzoektvrouw reageer retweet
Maar het gaat allemaal om innerlijk!quote:Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Want Willem is echt een lot uit de loterij inderdaad. Even cru gezegd, maar als je zelf niet aantrekkelijk bent (en dan ook nog bij je moeder woont en zelf niet eens kunt of wilt koken) dan kun je wel een aantrekkelijke vrouw willen, maar zo werkt het gewoon niet.
Daarom raakt Mandingo ook zo goed de gevoelige snaar bij vrouwen. Met 30 cm kom je gewoon veel dieper in het innerlijk van een vrouwquote:
Het gaat om beide, maar schijnbaar hebben mooie mensen maar een lelijk innerlijk en zijn het allemaal deadbeat daddies en oppervlakkige kutwijven, en hebben lelijke mensen echt een fantastische persoonlijkheid.quote:
Vraag me toch af in welke mate dat lekker is voor vrouwen. Volgens mij vinden net ff groter dan gemiddeld het finste? 18cm beetje dikkig genot ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarom raakt Mandingo ook zo goed de gevoelige snaar bij vrouwen. Met 30 cm kom je gewoon veel dieper in het innerlijk van een vrouw
Je was toch melkboer!?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me toch af in welke mate dat lekker is voor vrouwen. Volgens mij vinden net ff groter dan gemiddeld het finste? 18cm beetje dikkig genot ofzo.
Misschien heeft deze boer wel een flinke courgette daar beneden.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie probeer je deze woorden in de mond te leggen?
We willen jou echt geen woorden in de mond leggen, theemeiskequote:
Misschien vindt ze courgette een lekkere groente.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
We willen jou echt geen woorden in de mond leggen, theemeiske
Willem ziet er niet uit als een incel. Maar gewoon als een doorsnee Nederlandse man. 6 brieven van de 1.5 miljoen BZV kijkers is dan erg magertjes vind je ook niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 07:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou Willem lijkt zichzelf ook wel te realiseren dat hij niet de aantrekkelijkste van het stel is en zijn leefstijl bepaald niet meewerkt.
Maar hij heeft er maar een nodig waar een match is en dus gaat hij gezellig met die vrouwen op date en dat is dus een fijne instelling..
Ik denk dat de meeste incels het gemakkelijker zouden hebben aangezien die niet op een afgelegen boererij wonen, geen bemoeizuchtige moeder erbij hebben wonen en niet zwaar christelijk zijn. Maar incels gedragen zich als zulke kneuzen dat ze het alsnog prestreren om nul vrouwen geinteresseerd te krijgen. Dus de incel zit nog steeds dateloos thuis en opent nog maar eens een topic over hoe stom vrouwen zijn
Zes brieven, helemaal prima toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:47 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Willem ziet er niet uit als een incel. Maar gewoon als een doorsnee Nederlandse man. 6 brieven van de 1.5 miljoen BZV kijkers is dan erg magertjes vind je ook niet?
Waar is zijn hazelip in ene. Is dat zijn vriendin. Kreeg hij succes voor of na zijn hazelip operatie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een beetje flauwekul. Zo'n Jan Jaap van der Wal was in zijn tienerjaren al het lolligste jongetje van de klas, ontwikkelde zich mede door zijn praatjes en grappen tot een bn-er en bn-erschap levert automatisch status op en dus bijna een garantie voor een mooie, leuke vrouw.
[ afbeelding ]
Deze ontwikkeling heb je niet altijd in de hand. Veel incels zijn gefrustreerde introverte twintigers en dertigers die als ze in hun tienerjaren een iets andere ontwikkeling hadden gehad misschien nu de boot niet gemist. Verander een introvert persoon maar eens in een vrolijke grappenmaker als hij 30 is.
Het is dan ook een combinatie van factoren. Een christelijke houten klaas die een nogal aanwezige moeder bij zich heeft wonen is niet echt erotiserend.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:47 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Willem ziet er niet uit als een incel. Maar gewoon als een doorsnee Nederlandse man. 6 brieven van de 1.5 miljoen BZV kijkers is dan erg magertjes vind je ook niet?
Doorsnee Nederlandse man? Heb je die Gristenkop gezien? Die stem, uitspraak. Heel doorsnee ja, in een inteeltdorp.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:47 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Bedankt namens de doorsnee Nederlandse manquote:Op maandag 2 maart 2020 09:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Doorsnee Nederlandse man? Heb je die Gristenkop gezien? Die stem, uitspraak. Heel doorsnee ja, in een inteeltdorp.
Ik denk dat PabstBlueRibbon zeker een goed punt heeft, maar dat bovenstaande ook niet onderschat moet worden. Daar lopen niet alleen incels op vast, maar ook de jongens die wel scoren als het gewoon voor de leuk en de neuk is en zich anders gaan gedragen als ze wel willen dat het om meer gaat.quote:Die boys zijn niet alleen populair en zelfverzekerd. Ze hebben vaak ook een zekere authenticiteit in hun gedrag, naast een leven waarin het nodige gebeurt om over te vertellen. Dat is ook de magie van die foute boys, die zijn betrouwbaar in het vertonen in bepaald gedrag dat aansluit bij een bepaald gevoel.
Precies waar het fout gaat bij de "nice guys", die weliswaar betrouwbaar lijken maar toch iets missen. Dat is niet alleen het gebrek aan spanning vanwege betrouwbaar afspraken nakomen enzo, maar ook het ontbreken van een eigen mening.
Het leukst is het toch als je een zekere overeenkomstige basis hebt, maar ook genoeg verschilt om het interessant te houden. Dat bereik je niet door je te gaan plooien naar wat je denkt dat de ander wil zien of wat de ander gezegd heeft. Feitelijk geeft zo een houding al enige desinteresse en afstand aan in wat je de ander dan wil laten zien.
Klopt allemaal wel hoor. Enige nuance die je best mag maken is dat sommige vrouwen best wat eerlijker mogen zijn dat ze liever een knappe/stoere/zelfverzekerde man hebben dan te zeggen dat het om het innerlijk draait en dat Willem zo'n lieverd is.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is dan ook een combinatie van factoren. Een christelijke houten klaas die een nogal aanwezige moeder bij zich heeft wonen is niet echt erotiserend.
En hij heeft nog het nadeel dat hij de directe concurrentie aanmoest met andere BZV-boeren die knapper en vlotter zijn. Maar ik verwacht dat hij nog wel wat brieven gaat krijgen van vrouwen die bij anderen bot vingen.
Maar het zijn een hoop nadelen die de meeste incels niet hebben. Die zien er meestal ook gemiddeld uit maar gedragen zich gewoon als een totale kneus.
Omdat het gewoon grappig en cringy is en een stuk leedvermaak. Kan er zelf ook wel van genieten hoe belachelijk ze vaak in het leven staan.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:07 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom doen inceltopics het altijd zo goed hier?
Goed antwoord, herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:15 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat het gewoon grappig en cringy is en een stuk leedvermaak. Kan er zelf ook wel van genieten hoe belachelijk ze vaak in het leven staan.
Omdat Nederlandse incels op FOK! hun digitale hangplek gevonden hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:07 schreef ShevaJB het volgende:
Het is alleen tamelijk zinloos dat te gaan verwachten. De incel kan zich beter druk gaan maken over de dingen waar hij invloed op heeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel hoor. Enige nuance die je best mag maken is dat sommige vrouwen best wat eerlijker mogen zijn dat ze liever een knappe/stoere/zelfverzekerde man hebben dan te zeggen dat het om het innerlijk draait en dat Willem zo'n lieverd is.![]()
Stoer en zelfverzekerd zijn toch gewooon innerlijk? Dat je op innerlijk valt betekent niet dat je op een saaie sukkel moet vallen, alleen omdat ie aardig is.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel hoor. Enige nuance die je best mag maken is dat sommige vrouwen best wat eerlijker mogen zijn dat ze liever een knappe/stoere/zelfverzekerde man hebben dan te zeggen dat het om het innerlijk draait en dat Willem zo'n lieverd is.![]()
En nee, Willem trekt zich daar terecht helemaal geen fuck van aan.
Exact dit.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Stoer en zelfverzekerd zijn toch gewooon innerlijk? Dat je op innerlijk valt betekent niet dat je op een saaie sukkel moet vallen, alleen omdat ie aardig is.
R&P zit vol met incelsquote:Op maandag 2 maart 2020 15:07 schreef ShevaJB het volgende:
De eigenschap ‘aardig’ die op zichzelf wel positief is, is ook op zichzelf niet per se aantrekkelijk, inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Stoer en zelfverzekerd zijn toch gewooon innerlijk? Dat je op innerlijk valt betekent niet dat je op een saaie sukkel moet vallen, alleen omdat ie aardig is.
Je bent de disclaimer vergeten:quote:Op maandag 2 maart 2020 10:33 schreef Scary_Mary het volgende:
Opvallend hoeveel mannen posten, maar de vraag is vast algemeen gesteld en niet aan vrouwen alleen.
Ook opvallend, aan een kant wordt er geroepen dat de incelman heus wel meer te bieden heeft, maar ondertussen worden Willems vrouwen verrassend vaak op basis van hun uiterlijk al af geserveerd. Zou het dan toch gewoon menselijk zijn?
Laat ik dan nog een aanvulling geven en een oude quote erbij pakken:
[..]
Ik denk dat PabstBlueRibbon zeker een goed punt heeft, maar dat bovenstaande ook niet onderschat moet worden. Daar lopen niet alleen incels op vast, maar ook de jongens die wel scoren als het gewoon voor de leuk en de neuk is en zich anders gaan gedragen als ze wel willen dat het om meer gaat.
Het gevoel waar bepaald gedrag op aan kan sluiten zal ik nog even wat verduidelijken. De bad boys zijn op een bepaalde manier duidelijk in wat ze willen, je hoeft hoogstens te gissen of het meer is dan alleen voor de neuk. Dat is tot op zekere hoogte herkenbaar gedrag, dat iemand je wil en daar ook naar handelt. Niet alleen zeggen, maar ook doen strookt redelijk met elkaar. Daar zit een bepaalde betrouwbaarheid die vanuit zo een oogpunt bekeken authentiek overkomt. Zeker als je daar nog het geleuter bij optelt dat mannen nu eenmaal zo zouden (moeten) zijn, dan is het ook herkenbaar en bevestigend gedrag.
Naar de kut praten kan zowel bevestigend van zulk gedrag zijn, maar ook overkomen alsof je een connectie hebt of dezelfde kant op lijkt te willen. De connectie die de aardige boys proberen te bereiken door harmonieus te ondersteunen, maar waar is die opwindende alles verterende liefde en seks te bekennen? Zijn ze dan wel hitsig in het algemeen of voor die ene in het bijzonder? Of verbergen ze dat en blijft er een unheimisch gevoel dat niet betrouwbaar en authentiek aanvoelt?
Om nog niet te spreken over hoe je spanning en onharmonieus gedoe ook kan verwarren met passie.
Een ander gevoel waar op aangehaakt kan worden is of je wel goed genoeg bent voor meer. Als je onzeker bent, dan kan een tegenpartij die niet volledig duidelijk is over meer dan de neuk ook betrouwbaar overkomen in de zin van een self fulfilling prophecy. Net zoals het zou kunnen bevestigen dat de ander maar één ding wil, dan is je beeld ook weer bevestigd en hoef je niet bij jezelf ten rade te gaan dat je eigen bindings- of verlatingsangst je in de weg zit. Dan kun je dat afschuiven op die oppervlakkige anderen.
Tevens, als het aan jezelf ligt dan kun je je nog in allerlei bochten proberen te wringen om er iets aan te doen. Dat voelt misschien ook minder machteloos en kan het idee geven dat het heus wel ergens heen gaat, want je "werkt" er aan. En zolang je er nog aan werkt, hoef je nog geen afscheid te nemen van de hoop dat dit 'm nog gaat worden. Of dat je jakkiebah uit je comfortzone weer echt single wordt en bij een nieuwe maar weer moet afwachten hoe dat gaat lopen. Ook dat is schijnveiligheid.
En dan heb je natuurlijk ook nog het idee wat bij meer mensen leeft en dat is dat liefde vooral getoond kan worden door maar niet op te geven. In die lijn is het weer bij elkaar komen, omdat je zoveel van elkaar houd ook zo een typisch voorbeeld. Liefde is fantastisch, maar je hebt meer dan zo een gevoel en koppig doorzettingsvermogen nodig om compatibel te zijn of überhaupt te kunnen worden.
Ik denk dat je als aardige jongen en incelman nog eens goed moet kijken naar een stukje branding. Wat is de boodschap die je wil uitdragen en naar welke doelgroep? Wat zijn je sterke punten en hoe breng je die het beste over bij de doelgroep? Dat lijkt me een praktischere en positievere insteek dan jezelf vergelijken met je ongenuanceerde beelden van Chad's..
Waarom moet je stoer en zelfverzekerd zijn als je dat van nature niet bent?quote:Op maandag 2 maart 2020 17:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
En als je dat niet bent, dan moet je schikken met een vrouw die ook niet bovengemiddeld aantrekkelijk is. Problem?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Je bent de disclaimer vergeten:
Bovenstaande is enkel relevant indien je fysiek ( sterk ) bovengemiddeld aantrekkelijk bent.
Het moet niet, maar dan ben je gewoon minder aantrekkelijk voor vrouwen die daar (biologisch gezien logisch) op vallen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom moet je stoer en zelfverzekerd zijn als je dat van nature niet bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |