Ja bedoelde eigenlijk bepaalde lagen in alle bevolkingsgroepenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Gebeurd ook door Hollandse jongens hoor
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:41 schreef DrDarwin het volgende:
Negerts uit Surinamistan of de ABC weilanden.
En dit jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Die baarfabriekjes die met liefde de benen spreiden en achteraf gaan klagenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Daar trappen wij niet in.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.
Jij bent er wel zo eentje toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, poeh. Zoveel mannen die meerdere vrouwen bezwangeren en daarna verdwijnen. Tsjemig.
Ik ben meer van de venten johquote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje toch?
Mannen hoog op “disagreeableness”. Vaak ook laag IQquote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Dit dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.
Geen aambeitjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en misschien kan je er wat frambozen in doen voor de vtuchtbaarheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |