Ja bedoelde eigenlijk bepaalde lagen in alle bevolkingsgroepenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Gebeurd ook door Hollandse jongens hoor
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:41 schreef DrDarwin het volgende:
Negerts uit Surinamistan of de ABC weilanden.
En dit jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Die baarfabriekjes die met liefde de benen spreiden en achteraf gaan klagenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Daar trappen wij niet in.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.
Jij bent er wel zo eentje toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, poeh. Zoveel mannen die meerdere vrouwen bezwangeren en daarna verdwijnen. Tsjemig.
Ik ben meer van de venten johquote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje toch?
Mannen hoog op “disagreeableness”. Vaak ook laag IQquote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Dit dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.
Geen aambeitjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en misschien kan je er wat frambozen in doen voor de vtuchtbaarheid?
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelderquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?
En ze zijn bewust zwanger geworden en waren bewust van plan om alleenstaande moeder te zijn?
Dat hoor ik zelden, eigenlijk vrijwel nooit.
Hoe doet ze dat toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef marsan het volgende:
Vaak ook wel een bepaald type vrouw. Vaak ook met meerdere kinderen van allemaal een andere vader.
Ja, wat is het nou?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelder
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Wie hebben jullie bezwangerd dan?quote:
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Waarom komen veel mannen hier mee weg?
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...quote:Op maandag 24 februari 2020 17:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?
Vrouwen worden bewust zwanger en hebben bewust het plan om alleenstaande moeder te worden?
Of is het toch opeens ingewikkelder?
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Is dat echt zo tegenwoordig ?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :pquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Misschien 301.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :p
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blahquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blah
Mooie zachte blonde haren. In één generatie wegquote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
Ik ben ook maar aan het ranten...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.
Nou, daar zitten ook wel wat gradaties in hoor. Ik ken hele normale vrouwen die gewoon ontzettend bedonderd zijn door op het oog normale mannen die ze lieten zitten en extreme gevallen van randje zwakbegaafde seriezwangeren. Zit een hoop tussen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.
Evolutionair gezien heel handig. Veel resultaat en weinig effort.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Misschien in het ghetto van Den Helder. En dan ook alleen maar mogelijk gemaakt door de gemeentelijke sociale dienst. Want als ze geen huisje en bijstand kregen dan was een man die zijn toekomst wel voor elkaar had en hiervoor kon zorgen opeens veel aantrekkelijker dan een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo houdt het proletariaat zichzelf in stand inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
is het niet handiger om dat van te voren even te vragen, achter af is toch een beetje een kwakje na de maaltijdquote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.
Ik heb dat best vaak meegemaakt, dat je na afloop voor de volledigheid even vraagt of ze aan de pil oid zijn en dat ze dat dan gewoon niet zijn. Always dodged that bullit, maar dat is toch ook raar gedrag.
Takes two to tango.
Wel typisch dat je over gebruik van voorbehoedsmiddelen begint voor de vrouw, terwijl je zelf weigert een condoom te gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.
Ik heb dat best vaak meegemaakt, dat je na afloop voor de volledigheid even vraagt of ze aan de pil oid zijn en dat ze dat dan gewoon niet zijn. Always dodged that bullit, maar dat is toch ook raar gedrag.
Takes two to tango.
Je moet als vrouw zijnde twee keer nadenken met wie je neukt.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Moet ik hun naam ook nog eens vragen joh?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wie hebben jullie bezwangerd dan?
Niemand, maar als chicks zo makkelijk hun benen spreiden, dan heb je altijd wolven die klaar staan. Simpel.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wie hebben jullie bezwangerd dan?
Naïviteit, onzekerheid en problemen. Thuis of op school whatever.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Takes two to tango.
Dus.....?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Mooie zachte blonde haren. In één generatie weg
Wonen ze dan een tijdje samen? Ik snap nooit zo goed hoe je de ander met schulden kan laten zitten. Maar het is inderdaad makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Nou niet gekker dan het pas achteraf vragen hoor. En dan ook nog zeggen dat je dat best vaak heb meegemaakt.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
Of je moet zo'n dropveter treffenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Sorry hoor maar daar ben je als vrouw ook wel bij.
Alsof het zo fijn leven is als bijstandsmoeder.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dus.....?
Vermenging vindt steeds meer plaats. Maar dat vindt zich meestal in de lagere lagen van de samenleving plaats.
Ik zie in Rotterdam West voldoende blonde, mooie chicks met 1 of 2 kinderen en nog niet 25 zijn. En alleenstaand zijn, geen alimentatie krijgen en het zelf oplossen. Respect voor haar. Maar het wordt haar uiteindelijk wel makkelijk gemaakt financieel natuurlijk. Toeslagen hier, toeslagen daar, vangnetten hier, vangnetten daar. Dus het is helemaal niet zo erg om een kind te hebben als alleenstaande moeder. Je wordt toch ondersteund.
Downside: haar leven is dan wel echt klaar. Ze heeft pas weer 'eigen tijd' als haar kinderen ouder zijn. Maar dan ben je 18-20 jaar verder.
Nee, helaas.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:00 schreef osodevo het volgende:
[..]
Alsof het zo fijn leven is als bijstandsmoeder.Eens, je zult niet omkomen van de honger maar op vakantie gaan of een keer wat leuks doen zit er niet meer in.
Ze willen hun benen juist spreiden voor schooiersquote:Op maandag 24 februari 2020 23:03 schreef SwaPore het volgende:
En anders houden vrouwen maar hun benen dicht voor schooiers
Kan tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
En ik maar denken dat er 2 mensen nodig zijn voor een baby. Blijkt nu plotseling dat er mannen bestaan die ze gewoon bij de vrouwen neerleggen ofzo.
En een rondneukende/alleen op seks uit zijnde man heeft ook geen vaste vrouw nodig. Dat mensen elkaar nodig hebben is inderdaad niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:30 schreef black-soldier het volgende:
Kan tegenwoordig.
Een alleenstaande vrouw heeft geen man meer nodig. Simpel.
Dat is toch raar gedrag van jullie beiden, neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Takes two to tango.
Mijn punt is vooral dat de bezwangerden in kwestie hier ook een belangrijke rol in hebben gehadquote:Op maandag 24 februari 2020 23:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig.
Een alleenstaande vrouw heeft geen man meer nodig. Simpel.
Bij beide geen voorbehoedsmiddel gebruiken ja. Dan zijn beide even verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat de bezwangerden in kwestie hier ook een belangrijke rol in hebben gehad
Gezien je pohi zou je volgens mij maar al te graag iemand willen bezwangeren.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking, ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gezien je pohi zou je volgens mij maar al te graag iemand willen bezwangeren.
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Bij beide geen voorbehoedsmiddel gebruiken ja. Dan zijn beide even verantwoordelijk.
Maar daar kan het kind in kwestie niets aan doen, dat maakt weglopen van je verantwoordelijkheid nogal naar. Dat kind is daar de lul van.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!
Het beste voorbehoedsmiddel is voor een vrouw nog altijd om een aspirinepilleltje tussen de knieën vast proberen te houden.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!
Het beste voorbehoedsmiddel is voor een vrouw nog altijd om een aspirinepilleltje tussen de knieën vast proberen te houden.
klopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En een rondneukende/alleen op seks uit zijnde man heeft ook geen vaste vrouw nodig. Dat mensen elkaar nodig hebben is inderdaad niet meer van deze tijd.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zat standjes waarbij je je knieen heel prima tegen elkaar aan kan houden en alsnog keihard genomen kan worden
Het beste voorbehoedsmiddel is gewoon geen idioten neuken die zonder dat ze een idee hebben wie je bent en hoe je met evtentuele foutjes omgaat toch zonder condoom willen.
Gewoon mannen neuken die ook geen onverwachte kinderen willen en ook zichzelf daartegen beschermen.
Waar de ts over praat zijn vrouwen die het blijkbaar niet erg vinden om zwanger te worden. De kerels die daar zonder bescherming opduiken zijn domme eikels als ze geen nageslacht willen, daar niet verantwoordelijk voor willen zijn mocht het gebeuren.
Ik heb met geen van beiden medelijden. Enkel met het kind wat eruit voort kan komen.
Dat mams het lastig heeft heeft ze aan zichzelf te danken. Dat paps op z'n minst financieel bij moet dragen heeft hij aan zichzelf te danken.
Alles wat wordt gedaan om te zorgen dat dat kind en de maatschappij daar zo min mogelijk de dupe van wordt juich ik toe.
Sommige plekken nog steeds.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
klopt.
Traditionele gezinsleven man, vrouw, kinderen komt steeds minder voor.
Oh er is werk genoeg hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sommige plekken nog steeds.
Het probleem is ook gewoon de maatschappij. Er zijn minder banen, en alles is duur.
Heeft verder niet zoveel met minder banen en duurder te worden te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het probleem is ook gewoon de maatschappij. Er zijn minder banen, en alles is duur.
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Heeft verder niet zoveel met minder banen en duurder te worden te maken.
Dat het te maken heeft met de maatschappij ben ik met je eens. Want de maatschappij accepteert zulke situaties. Alleenstaande vrouwen worden door de maatschappij financieel en mentaal ondersteund. Een alleenstaande vrouw met 3 koters zal geen gemakkelijk leven hebben, maar dat neemt niet weg dat zulke vrouwen gewoon hun eigen broek kunnen ophouden met drie koters. Aan de ene kant de maatschappij die door belastingheffing die alleenstaande vrouw ondersteunt en aan de andere kant alimentatie door de biologische vader. Maar dat laatste gebeurt niet altijd.
Al moet ik zeggen dat Nederland wel extreem liberaal, progressief is in dit geval. Andere westerse landen zijn nog niet zo ver als Nederland. Zoals de VS.
Is niets mis mee. Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.
Nederland is nog steeds 1 van de beste plekken om te wonen voor iedereen. Meest veilig, meest woonbaar, meest gelukkig. Zit zeker in de top 10.
De onderklasse van Nederland heeft het beter dan bijvoorbeeld de middenklasse van Curaçao.
Minder banen? Het stikt van de banen, gek! Als je nu niet werkt ben je gewoon een luie flikker of te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Minder banen? Het stikt van de banen, gek! Als je nu niet werkt ben je gewoon een luie flikker of te dom om te poepen.
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.
Nederland is nog steeds 1 van de beste plekken om te wonen voor iedereen. Meest veilig, meest woonbaar, meest gelukkig. Zit zeker in de top 10.
De onderklasse van Nederland heeft het beter dan bijvoorbeeld de middenklasse van Curaçao.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:36 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.
Zie je ze liever sterven van de honger of de criminaliteit ingaan om te overleven dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:36 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.
Wat een toppertjequote:Op maandag 24 februari 2020 22:43 schreef Elpis het volgende:
[..]
Of je moet zo'n dropveter treffen
https://forum.viva.nl/sek(...)list_messages/337653
Exact. Het zou bezopen zijn als de Nederlandse Staat/samenleving niet om zulke vrouwen zou bekommeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je ze liever sterven van de honger of de criminaliteit ingaan om te overleven dan?
Sowieso is de probleem ingewikkelder dan dat. De problemen onder Antillianen is sowieso (gedeeltelijk) de schuld en verantwoordelijkheid van de Nederlandse staat. Jullie hebben ons als slaven gebracht op die eilanden en ons honderden jaren uitgebuit en mishandeld (zowel fysiek als mentaal). En jullie hebben dat nooit rechtgezet.
Als het aan mij lag kwam de gratis kappersbeurt van de jaren '40 weer terug om vrouwen een lesje te leren en te laten zien wat gebeurd als je je benen niet bij elkaar kan houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact. Het zou bezopen zijn als de Nederlandse Staat/samenleving niet om zulke vrouwen zou bekommeren.
Ja, het is hun eigen schuld dat ze door een stoere guy zwanger zijn geraakt en hij er wellicht nog 2 of 3 andere zwanger heeft gemaakt. En nogmaals, echt geen medelijden met zulke vrouwen. Maar het kan niet zo zijn dat we als maatschappij zo diep zinken dat we zelfs deze vrouwen aan hun lot overlaten en gewoon maar op straat zetten. Dat is onacceptabel.
En het probleem is inderdaad breder en groter dan dat. De redenen waarom Antilliaanse/Surinaamse/Afrikaanse Nederlanders vaker dit soort gedrag vertonen is een dieper probleem. Niet perse het probleem van de Nederlandse Staat. De Nederlandse Staat heeft daar niets mee te maken.
Het is het cultuurtje waarin die Antillianen etc. opgroeien. Het is een hele 'machocultuur' waarbij die jongens zelf ook al geen vader hadden en een moeder had met 3 kinderen. Die jongens groeien vaker op in een gezin zonder een vader. En het is ook heel 'normaal' om bij vrouwen kinderen te baren en die dan gewoon met dat kind op te zadelen. Die kinderen groeien in zo'n omgeving op en gaan dan hetzelfde gedrag vertonen als ze ouder zijn.
Het punt is ook nog eens dat die Antillianen etc. blanke blondjes op hun vizier hebben. En het komt steeds vaker voor dat ook die Nederlandse meisjes met een goed gezin/goed opgevoed/goed opgeleid met zo'n kind achterblijft.
Dus het is het cultuurtje dat het onderliggende probleem is. Die kan je niet zomaar wegwuiven. Het enige wat je kan doen als ouder is om je kinderen duidelijk te maken dat je niet met zulke kerels moet omgaan. Al helemaal niet haar benen moet spreiden voor zulke gasten. Maar makkelijker gezegd dan gedaan.
In Rotterdam West zie je heel veel van zulke meiden. Leuke Nederlandse meiden. Hockeymeiden of van die corpsmeiden die dan met 3 donkere kinderen in een flatje wonen in Rotterdam West. Studie niet afgerond, geen contact meer met ouders etc. Maar ze kunnen wel de huur betalen en voor de kinderen zorgen. Hoe basic het ook is, ze kan dankzij de Nederlandse samenleving overleven en daar moet je ook trots op zijn. Hoe stom die meiden ook zijn geweest. Ze hebben hun lesje al wel geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |