Ja bedoelde eigenlijk bepaalde lagen in alle bevolkingsgroepenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Gebeurd ook door Hollandse jongens hoor
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:41 schreef DrDarwin het volgende:
Negerts uit Surinamistan of de ABC weilanden.
En dit jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Die baarfabriekjes die met liefde de benen spreiden en achteraf gaan klagenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.
Jij bent er wel zo eentje toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, poeh. Zoveel mannen die meerdere vrouwen bezwangeren en daarna verdwijnen. Tsjemig.
Ik ben meer van de venten johquote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje toch?
Mannen hoog op “disagreeableness”. Vaak ook laag IQquote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Dit dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.
Geen aambeitjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en misschien kan je er wat frambozen in doen voor de vtuchtbaarheid?
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelderquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?
En ze zijn bewust zwanger geworden en waren bewust van plan om alleenstaande moeder te zijn?
Dat hoor ik zelden, eigenlijk vrijwel nooit.
Hoe doet ze dat toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef marsan het volgende:
Vaak ook wel een bepaald type vrouw. Vaak ook met meerdere kinderen van allemaal een andere vader.
Ja, wat is het nou?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelder
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Wie hebben jullie bezwangerd dan?quote:
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Waarom komen veel mannen hier mee weg?
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...quote:Op maandag 24 februari 2020 17:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?
Vrouwen worden bewust zwanger en hebben bewust het plan om alleenstaande moeder te worden?
Of is het toch opeens ingewikkelder?
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Is dat echt zo tegenwoordig ?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :pquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Misschien 301.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :p
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blahquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blah
Mooie zachte blonde haren. In één generatie wegquote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
Ik ben ook maar aan het ranten...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.
Nou, daar zitten ook wel wat gradaties in hoor. Ik ken hele normale vrouwen die gewoon ontzettend bedonderd zijn door op het oog normale mannen die ze lieten zitten en extreme gevallen van randje zwakbegaafde seriezwangeren. Zit een hoop tussen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.
Evolutionair gezien heel handig. Veel resultaat en weinig effort.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Misschien in het ghetto van Den Helder. En dan ook alleen maar mogelijk gemaakt door de gemeentelijke sociale dienst. Want als ze geen huisje en bijstand kregen dan was een man die zijn toekomst wel voor elkaar had en hiervoor kon zorgen opeens veel aantrekkelijker dan een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo houdt het proletariaat zichzelf in stand inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
is het niet handiger om dat van te voren even te vragen, achter af is toch een beetje een kwakje na de maaltijdquote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.
Ik heb dat best vaak meegemaakt, dat je na afloop voor de volledigheid even vraagt of ze aan de pil oid zijn en dat ze dat dan gewoon niet zijn. Always dodged that bullit, maar dat is toch ook raar gedrag.
Takes two to tango.
Wel typisch dat je over gebruik van voorbehoedsmiddelen begint voor de vrouw, terwijl je zelf weigert een condoom te gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.
Ik heb dat best vaak meegemaakt, dat je na afloop voor de volledigheid even vraagt of ze aan de pil oid zijn en dat ze dat dan gewoon niet zijn. Always dodged that bullit, maar dat is toch ook raar gedrag.
Takes two to tango.
Je moet als vrouw zijnde twee keer nadenken met wie je neukt.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Moet ik hun naam ook nog eens vragen joh?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wie hebben jullie bezwangerd dan?
Niemand, maar als chicks zo makkelijk hun benen spreiden, dan heb je altijd wolven die klaar staan. Simpel.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wie hebben jullie bezwangerd dan?
Naïviteit, onzekerheid en problemen. Thuis of op school whatever.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Takes two to tango.
Dus.....?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Mooie zachte blonde haren. In één generatie weg
Wonen ze dan een tijdje samen? Ik snap nooit zo goed hoe je de ander met schulden kan laten zitten. Maar het is inderdaad makkelijk leven als je je nergens iets van aantrekt.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Nou niet gekker dan het pas achteraf vragen hoor. En dan ook nog zeggen dat je dat best vaak heb meegemaakt.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
Of je moet zo'n dropveter treffenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Sorry hoor maar daar ben je als vrouw ook wel bij.
Alsof het zo fijn leven is als bijstandsmoeder.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dus.....?
Vermenging vindt steeds meer plaats. Maar dat vindt zich meestal in de lagere lagen van de samenleving plaats.
Ik zie in Rotterdam West voldoende blonde, mooie chicks met 1 of 2 kinderen en nog niet 25 zijn. En alleenstaand zijn, geen alimentatie krijgen en het zelf oplossen. Respect voor haar. Maar het wordt haar uiteindelijk wel makkelijk gemaakt financieel natuurlijk. Toeslagen hier, toeslagen daar, vangnetten hier, vangnetten daar. Dus het is helemaal niet zo erg om een kind te hebben als alleenstaande moeder. Je wordt toch ondersteund.
Downside: haar leven is dan wel echt klaar. Ze heeft pas weer 'eigen tijd' als haar kinderen ouder zijn. Maar dan ben je 18-20 jaar verder.
Nee, helaas.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:00 schreef osodevo het volgende:
[..]
Alsof het zo fijn leven is als bijstandsmoeder.Eens, je zult niet omkomen van de honger maar op vakantie gaan of een keer wat leuks doen zit er niet meer in.
Ze willen hun benen juist spreiden voor schooiersquote:Op maandag 24 februari 2020 23:03 schreef SwaPore het volgende:
En anders houden vrouwen maar hun benen dicht voor schooiers
Kan tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
En ik maar denken dat er 2 mensen nodig zijn voor een baby. Blijkt nu plotseling dat er mannen bestaan die ze gewoon bij de vrouwen neerleggen ofzo.
En een rondneukende/alleen op seks uit zijnde man heeft ook geen vaste vrouw nodig. Dat mensen elkaar nodig hebben is inderdaad niet meer van deze tijd.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:30 schreef black-soldier het volgende:
Kan tegenwoordig.
Een alleenstaande vrouw heeft geen man meer nodig. Simpel.
Dat is toch raar gedrag van jullie beiden, neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Takes two to tango.
Mijn punt is vooral dat de bezwangerden in kwestie hier ook een belangrijke rol in hebben gehadquote:Op maandag 24 februari 2020 23:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig.
Bij beide geen voorbehoedsmiddel gebruiken ja. Dan zijn beide even verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mijn punt is vooral dat de bezwangerden in kwestie hier ook een belangrijke rol in hebben gehad
Gezien je pohi zou je volgens mij maar al te graag iemand willen bezwangeren.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Vandaar mijn eerdere opmerking, ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gezien je pohi zou je volgens mij maar al te graag iemand willen bezwangeren.
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Bij beide geen voorbehoedsmiddel gebruiken ja. Dan zijn beide even verantwoordelijk.
Maar daar kan het kind in kwestie niets aan doen, dat maakt weglopen van je verantwoordelijkheid nogal naar. Dat kind is daar de lul van.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!
Het beste voorbehoedsmiddel is voor een vrouw nog altijd om een aspirinepilleltje tussen de knieën vast proberen te houden.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Een berucht man zei daarom ooit: bezint eer ge begint!
Het beste voorbehoedsmiddel is voor een vrouw nog altijd om een aspirinepilleltje tussen de knieën vast proberen te houden.
klopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
En een rondneukende/alleen op seks uit zijnde man heeft ook geen vaste vrouw nodig. Dat mensen elkaar nodig hebben is inderdaad niet meer van deze tijd.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zat standjes waarbij je je knieen heel prima tegen elkaar aan kan houden en alsnog keihard genomen kan worden
Het beste voorbehoedsmiddel is gewoon geen idioten neuken die zonder dat ze een idee hebben wie je bent en hoe je met evtentuele foutjes omgaat toch zonder condoom willen.
Gewoon mannen neuken die ook geen onverwachte kinderen willen en ook zichzelf daartegen beschermen.
Waar de ts over praat zijn vrouwen die het blijkbaar niet erg vinden om zwanger te worden. De kerels die daar zonder bescherming opduiken zijn domme eikels als ze geen nageslacht willen, daar niet verantwoordelijk voor willen zijn mocht het gebeuren.
Ik heb met geen van beiden medelijden. Enkel met het kind wat eruit voort kan komen.
Dat mams het lastig heeft heeft ze aan zichzelf te danken. Dat paps op z'n minst financieel bij moet dragen heeft hij aan zichzelf te danken.
Alles wat wordt gedaan om te zorgen dat dat kind en de maatschappij daar zo min mogelijk de dupe van wordt juich ik toe.
Sommige plekken nog steeds.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
klopt.
Traditionele gezinsleven man, vrouw, kinderen komt steeds minder voor.
Oh er is werk genoeg hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Sommige plekken nog steeds.
Het probleem is ook gewoon de maatschappij. Er zijn minder banen, en alles is duur.
Heeft verder niet zoveel met minder banen en duurder te worden te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het probleem is ook gewoon de maatschappij. Er zijn minder banen, en alles is duur.
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Heeft verder niet zoveel met minder banen en duurder te worden te maken.
Dat het te maken heeft met de maatschappij ben ik met je eens. Want de maatschappij accepteert zulke situaties. Alleenstaande vrouwen worden door de maatschappij financieel en mentaal ondersteund. Een alleenstaande vrouw met 3 koters zal geen gemakkelijk leven hebben, maar dat neemt niet weg dat zulke vrouwen gewoon hun eigen broek kunnen ophouden met drie koters. Aan de ene kant de maatschappij die door belastingheffing die alleenstaande vrouw ondersteunt en aan de andere kant alimentatie door de biologische vader. Maar dat laatste gebeurt niet altijd.
Al moet ik zeggen dat Nederland wel extreem liberaal, progressief is in dit geval. Andere westerse landen zijn nog niet zo ver als Nederland. Zoals de VS.
Is niets mis mee. Ik zeg toch ook niet dat er iets mis is?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.
Nederland is nog steeds 1 van de beste plekken om te wonen voor iedereen. Meest veilig, meest woonbaar, meest gelukkig. Zit zeker in de top 10.
De onderklasse van Nederland heeft het beter dan bijvoorbeeld de middenklasse van Curaçao.
Minder banen? Het stikt van de banen, gek! Als je nu niet werkt ben je gewoon een luie flikker of te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ditquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Minder banen? Het stikt van de banen, gek! Als je nu niet werkt ben je gewoon een luie flikker of te dom om te poepen.
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met dit soort vrouwen helpen vanuit de maatschappij? Het is juist goed dat we alleenstaande moeder zo goed ondersteunen.
Nederland is nog steeds 1 van de beste plekken om te wonen voor iedereen. Meest veilig, meest woonbaar, meest gelukkig. Zit zeker in de top 10.
De onderklasse van Nederland heeft het beter dan bijvoorbeeld de middenklasse van Curaçao.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:36 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.
Zie je ze liever sterven van de honger of de criminaliteit ingaan om te overleven dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:36 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dus omdat 'die mannen' niet voor hun kroost willen zorgen want ze willen alleen maar neuken. Moet de maatschappij dat maar doen.
Wat een toppertjequote:Op maandag 24 februari 2020 22:43 schreef Elpis het volgende:
[..]
Of je moet zo'n dropveter treffen
https://forum.viva.nl/sek(...)list_messages/337653
Exact. Het zou bezopen zijn als de Nederlandse Staat/samenleving niet om zulke vrouwen zou bekommeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je ze liever sterven van de honger of de criminaliteit ingaan om te overleven dan?
Sowieso is de probleem ingewikkelder dan dat. De problemen onder Antillianen is sowieso (gedeeltelijk) de schuld en verantwoordelijkheid van de Nederlandse staat. Jullie hebben ons als slaven gebracht op die eilanden en ons honderden jaren uitgebuit en mishandeld (zowel fysiek als mentaal). En jullie hebben dat nooit rechtgezet.
Als het aan mij lag kwam de gratis kappersbeurt van de jaren '40 weer terug om vrouwen een lesje te leren en te laten zien wat gebeurd als je je benen niet bij elkaar kan houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact. Het zou bezopen zijn als de Nederlandse Staat/samenleving niet om zulke vrouwen zou bekommeren.
Ja, het is hun eigen schuld dat ze door een stoere guy zwanger zijn geraakt en hij er wellicht nog 2 of 3 andere zwanger heeft gemaakt. En nogmaals, echt geen medelijden met zulke vrouwen. Maar het kan niet zo zijn dat we als maatschappij zo diep zinken dat we zelfs deze vrouwen aan hun lot overlaten en gewoon maar op straat zetten. Dat is onacceptabel.
En het probleem is inderdaad breder en groter dan dat. De redenen waarom Antilliaanse/Surinaamse/Afrikaanse Nederlanders vaker dit soort gedrag vertonen is een dieper probleem. Niet perse het probleem van de Nederlandse Staat. De Nederlandse Staat heeft daar niets mee te maken.
Het is het cultuurtje waarin die Antillianen etc. opgroeien. Het is een hele 'machocultuur' waarbij die jongens zelf ook al geen vader hadden en een moeder had met 3 kinderen. Die jongens groeien vaker op in een gezin zonder een vader. En het is ook heel 'normaal' om bij vrouwen kinderen te baren en die dan gewoon met dat kind op te zadelen. Die kinderen groeien in zo'n omgeving op en gaan dan hetzelfde gedrag vertonen als ze ouder zijn.
Het punt is ook nog eens dat die Antillianen etc. blanke blondjes op hun vizier hebben. En het komt steeds vaker voor dat ook die Nederlandse meisjes met een goed gezin/goed opgevoed/goed opgeleid met zo'n kind achterblijft.
Dus het is het cultuurtje dat het onderliggende probleem is. Die kan je niet zomaar wegwuiven. Het enige wat je kan doen als ouder is om je kinderen duidelijk te maken dat je niet met zulke kerels moet omgaan. Al helemaal niet haar benen moet spreiden voor zulke gasten. Maar makkelijker gezegd dan gedaan.
In Rotterdam West zie je heel veel van zulke meiden. Leuke Nederlandse meiden. Hockeymeiden of van die corpsmeiden die dan met 3 donkere kinderen in een flatje wonen in Rotterdam West. Studie niet afgerond, geen contact meer met ouders etc. Maar ze kunnen wel de huur betalen en voor de kinderen zorgen. Hoe basic het ook is, ze kan dankzij de Nederlandse samenleving overleven en daar moet je ook trots op zijn. Hoe stom die meiden ook zijn geweest. Ze hebben hun lesje al wel geleerd.
Denk ik niet. Je kunt veel beter rijk zijn in een arm land... dan arm in een rijk land. Daarbij stelt de verzorgingsstaat tegenwoordig ook niet zoveel voor met bijv. minder onderwijs en lange wachtlijsten voor sociale huur.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jongens die opgroeien zonder vader onder een single moeder zijn volgens statistisken veelal crimineel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zie je ze liever sterven van de honger of de criminaliteit ingaan om te overleven dan?
Sowieso is de probleem ingewikkelder dan dat. De problemen onder Antillianen is sowieso (gedeeltelijk) de schuld en verantwoordelijkheid van de Nederlandse staat. Jullie hebben ons als slaven gebracht op die eilanden en ons honderden jaren uitgebuit en mishandeld (zowel fysiek als mentaal). En jullie hebben dat nooit rechtgezet.
Maar dat gebeurt (helaas) ook niet daar zijn geen middelen voor. Dus waar maak just je eigenlijk druk om.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact. Het zou bezopen zijn als de Nederlandse Staat/samenleving niet om zulke vrouwen zou bekommeren.
Ja, het is hun eigen schuld dat ze door een stoere guy zwanger zijn geraakt en hij er wellicht nog 2 of 3 andere zwanger heeft gemaakt. En nogmaals, echt geen medelijden met zulke vrouwen. Maar het kan niet zo zijn dat we als maatschappij zo diep zinken dat we zelfs deze vrouwen aan hun lot overlaten en gewoon maar op straat zetten. Dat is onacceptabel.
En het probleem is inderdaad breder en groter dan dat. De redenen waarom Antilliaanse/Surinaamse/Afrikaanse Nederlanders vaker dit soort gedrag vertonen is een dieper probleem. Niet perse het probleem van de Nederlandse Staat. De Nederlandse Staat heeft daar niets mee te maken.
Het klopt dat de samenleving haar en de drie kinderen ondersteunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef osodevo het volgende:
Eerlijk gezegd vanuit evolutionair perspectief heb ik wel respect voor die gasten.Het motiveert mij wel. Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om dat het toekomstige kindje aan te doen, juist omdat ik zelf zo'n baggervader heb gehad. Wel slim, nakomelingen weten te verwekken en De Staat, of andere beta mannen het vuile werk laten opknappen.
![]()
![]()
Maar dan moet ik eerst werken aan m'n versierskills. De rest komt later.
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Als het aan mij lag kwam de gratis kappersbeurt van de jaren '40 weer terug om vrouwen een lesje te leren en te laten zien wat gebeurd als je je benen niet bij elkaar kan houden
Jij bent niet 100 man Schenkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Jongens die opgroeien zonder vader onder een single moeder zijn volgens statistisken veelal crimineel.
[..]
Maar dat gebeurt (helaas) ook niet daar zijn geen middelen voor. Dus waar maak just je eigenlijk druk om.
Een dieper probleem? Die lui zijn heel aards. Ze willen alleen voedsel zoeken en neuken. Feesten. Geen enkel besef hebben die lui voor verantwoording. Dat moet je wel zijn opgevallen. De Nederlandse staat heeft daar niets mee te maken? De Nederlandse staat importeert die lui al jaren beleidsmatig. Volgens EU geluiden zou Nedetland anders vergrijzen.
Wat een belachelijke opmerking.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Donkere mannen hebben gemiddeld een grotere penisquote:
Ja. Maar goed, geilheid enzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
is het niet handiger om dat van te voren even te vragen, achter af is toch een beetje een kwakje na de maaltijd
Het verschil zit erin dat ik vertrouw op dat de ander het risico op een kind niet wil nemen en de ander willens en wetens dat risico neemt.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Wel typisch dat je over gebruik van voorbehoedsmiddelen begint voor de vrouw, terwijl je zelf weigert een condoom te gebruiken.
dus?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Donkere mannen hebben gemiddeld een grotere penis
Ik heb mij hier op FOK! laten vertellen dat Marokkanen bovengemiddeld geschapen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Donkere mannen hebben gemiddeld een grotere penis
Lekker romantisch ook, zo’n gesprekje vooraf. Moet ik ook nog vooraf toestemming gaan vragen voor alle handelingen?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:27 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nou niet gekker dan het pas achteraf vragen hoor. En dan ook nog zeggen dat je dat best vaak heb meegemaakt.
Oh ik dacht dat we dat ook racistisch moesten vinden. Want stereotyperend.quote:
Het is onverstandig van mij, buitengewoon dom van de ander.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch raar gedrag van jullie beiden, neem ik aan?
Je loopt liever kans vader te worden van de eerste de beste dan je kans op romantiek te verstoren?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker romantisch ook, zo’n gesprekje vooraf. Moet ik ook nog vooraf toestemming gaan vragen voor alle handelingen?
Zo werkt dat gewoon niet.
Of heel gehaaid. Je zit toch aardig in de slappe was?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is onverstandig van mij, buitengewoon dom van de ander.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lekker romantisch ook, zo’n gesprekje vooraf. Moet ik ook nog vooraf toestemming gaan vragen voor alle handelingen?
Deze manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van kinderalimentatie word je niet rijk. Dat dekt gewoon een deel van de kosten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:54 schreef Elpis het volgende:
[..]
Je loopt liever kans vader te worden van de eerste de beste dan je kans op romantiek te verstoren?Retorische vraag hoor. Dit staat zo ver van mijn belevingswereld dat je me dat nooit kan uitleggen.
[..]
Of heel gehaaid. Je zit toch aardig in de slappe was?
Maar een leuk extraatje voor de vrouwen die (als ik dit topic mag geloven) toch wel bewust alleenstaande moeder willen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van kinderalimentatie word je niet rijk. Dat dekt gewoon een deel van de kosten.
Is dat volgens jou racistisch dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we dat ook racistisch moesten vinden. Want stereotyperend.
Zijn eerdere opmerking over negerts uit Surinamistan en ABC weiland was ook een belachelijke opmerking.quote:
Ik mag daar geen mening over hebben dat is niet mijn plaats ik ben een witte man.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Is dat volgens jou racistisch dan?
Nou ja, wie weet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:59 schreef Elpis het volgende:
[..]
Maar een leuk extraatje voor de vrouwen die (als ik dit topic mag geloven) toch wel bewust alleenstaande moeder willen worden.
Mensen hebben juist minder seks en worden later zwanger dan vroeger. Stop eens met het nalullen van het conservatieve gebrabbel van allerhande pseudo-intellectuelen. Kap dan ook gelijk met jezelf naar het niveau verlagen van andere figuren die hier racistische onzin plaatsen. Daar wordt niemand beter van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zijn eerdere opmerking over negerts uit Surinamistan en ABC weiland was ook een belachelijke opmerking.
Kijk, de probleem is vele malen ingewikkelder en ik zeg ook niet dat witte vrouwen perse makkelijker zijn. Ik vind witte vrouwen hele leuke prettige vrouwen, ook al heb ik nu een donkere vrouw. Maar het is gewoon dat seks tegenwoordig heel makkelijk te verkrijgen is, en dat sommige mannen daar misbruik van maken. Vrouwen ook. Ongeacht huidskleur en afkomst. En dat zorg wel voor issues in de samenleving.
Ik wil ook niemand verbieden om seks te hebben, iedereen mag bepalen met wie en hoe en wat. Maar de traditionele familiesysteem overal ter wereld is toch wel kapot aan het gaan door een liberale houding tegenover seks en liefde. De ene vind dat geen probleem en de ander vind het juist goed.
Alsof dat wat uitmaakt. En Nederland is al veel langer bezig met de selectieve immigratie dan dat ze bezig zijn met de vluchtelingen hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij bent niet 100 man Schenk![]()
![]()
Het gaat om Antillianen, Surinamers en Afrikaanse Nederlanders die gewoon in Nederland zijn geboren, opgegroeid en al een aantal generaties zijn. Nieuwe migranten hebben er niets mee te maken.
En het gaat om het cultuurtje die zij hebben. Machocultuur. Dat hoeven de nieuwe migranten niet perse te hebben.
Ik ken de statistieken ook wel. Maar ik spreek hier van wat ik zie en meemaak, snap je? Natuurlijk leef ik in mijn eigen bubble, eigen paradigme, dus mijn ervaring is geen objectieve feit voor hoe de vork echt in de steel zit. Maar het is wel mijn observatie als ik kijk vanuit mijn bubble.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:34 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mensen hebben juist minder seks en worden later zwanger dan vroeger. Stop eens met het nalullen van het conservatieve gebrabbel van allerhande pseudo-intellectuelen. Kap dan ook gelijk met jezelf naar het niveau verlagen van andere figuren die hier racistische onzin plaatsen. Daar wordt niemand beter van.
Maar van haar verwacht je dat eigenlijk wel. Want zij moet maar vantevoren nadenken zodat jij zorgeloos kan neuken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook buitengewoon dom van jou hoor...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat vrouwen het zelf ook lekker vinden als er in ze wordt klaargekomen. Ik kende 1 vrouw die zei dat ze ooit een jongen kende die niet in haar kon of wilde klaarkomen. En dan dacht ze wtf, en daar werd ze onzeker van.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar van haar verwacht je dat eigenlijk wel. Want zij moet maar vantevoren nadenken zodat jij zorgeloos kan neuken.
Zij die ja maar geil enzo is vindt je bijzonder terwijl je het zelf ook doet.
Ben ik niet met je eens. Als ik weet dat ik een geslachtsziekte onder de leden heb moet ik ook mijn mond vooraf opentrekken. Dat lijkt mij ook normaal voor een vrouw die geen voorbehoedmiddelen gebruikt. Om dat even te laten weten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar van haar verwacht je dat eigenlijk wel. Want zij moet maar vantevoren nadenken zodat jij zorgeloos kan neuken.
Zij die ja maar geil enzo is vindt je bijzonder terwijl je het zelf ook doet.
Misschien gingen ze er wel vanuit dat jij je verantwoording genomen hebt en je hebt laten steriliseren, gezien je een condoom niet belangrijk vond. Een beetje onverstandig van hun, maar buitengewoon dom van jou.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als ik weet dat ik een geslachtsziekte onder de leden heb moet ik ook mijn mond vooraf opentrekken. Dat lijkt mij ook normaal voor een vrouw die geen voorbehoedmiddelen gebruikt. Om dat even te laten weten.
Uitgaan van de norm is normaal. Uitgaan van de afwijking bijzonder raar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Misschien gingen ze er wel vanuit dat jij je verantwoording genomen hebt en je hebt laten steriliseren, gezien je een condoom niet belangrijk vond. Een beetje onverstandig van hun, maar buitengewoon dom van jou.
Misschien zou je eens moeten stoppen met je pogingen om het vanuit de vrouw te bekijken en je moeten focussen op je eigen verantwoordelijkheid. Jij wilde toch geen kind met hun, jij wilde toch geen SOA? Maar vervolgens leg je de verantwoordelijkheid volledig in de handen van een persoon die je niet voldoende kent om te weten hoe ze omgaat met voorbehoedsmiddelen, of ze SOA-vrij is en of ze een zeer acute kinderwens heeft. Dat is buitengewoon dom van jou, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitgaan van de norm is normaal. Uitgaan van de afwijking bijzonder raar.
Je kan zeggen wat je wil, maar vanuit de vrouw bekeken is het ofwel zeer roekeloos om wetende dat er geen voorbehoedsmiddel wordt gebruikt seks te hebben terwijl je geen kind wil.
De andere optie is dat ze wel een kind willen en dan is het buitengewoon asociaal om daar een man in mee te trekken zonder hem vooraf daarvan in kennis te stellen.
Het is jouw taak ervoor te zorgen dat jij niet ongepland iemand zwanger maakt en je geen SOA oploopt. 'quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uitgaan van de norm is normaal. Uitgaan van de afwijking bijzonder raar.
Je kan zeggen wat je wil, maar vanuit de vrouw bekeken is het ofwel zeer roekeloos om wetende dat er geen voorbehoedsmiddel wordt gebruikt seks te hebben terwijl je geen kind wil.
De andere optie is dat ze wel een kind willen en dan is het buitengewoon asociaal om daar een man in mee te trekken zonder hem vooraf daarvan in kennis te stellen.
Klopt, is ook lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:03 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat vrouwen het zelf ook lekker vinden als er in ze wordt klaargekomen. Ik kende 1 vrouw die zei dat ze ooit een jongen kende die niet in haar kon of wilde klaarkomen. En dan dacht ze wtf, en daar werd ze onzeker van.
Andere brouwbare bron. Een jongeren-sociaalwerkster. Zei dat een meisje niet zomaar zwanger kan raken. Ook niet als ze de pil vergeet of whatever. Kennelijk kunnen vrouwen nog heel veel doen. En een vrouw is toch maar 7 dagen vatbaar voor zwangerschap?
Mijn conclusie: die vrouwen zijn net zo onzorgvuldig als die mannen. Maar waarschijnlijk verdienen die debielen mekaar ook wel.
Gewoon kansrekening.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten stoppen met je pogingen om het vanuit de vrouw te bekijken en je moeten focussen op je eigen verantwoordelijkheid. Jij wilde toch geen kind met hun, jij wilde toch geen SOA? Maar vervolgens leg je de verantwoordelijkheid volledig in de handen van een persoon die je niet voldoende kent om te weten hoe ze omgaat met voorbehoedsmiddelen, of ze SOA-vrij is en of ze een zeer acute kinderwens heeft. Dat is buitengewoon dom van jou, hoe je het ook wendt of keert.
Zij weet die, jij niet. Iig niet in die omstandigheden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon kansrekening.
En daar zit ook het punt. Die vrouw heeft informatie op basis waarvan de getallen enorm verschuiven.
Ik krijg juist meer het idee dat hij de kans op zwangerschap volledig ongeinteresseerd bij de vrouw in het algemeen neerlegt, zodat hij kan doen en laten wat hij wil. En als dat dan resulteert in een zwangerschap, dan is de vrouw verkeerd bezig en treft hem geen blaam. Hij kan immers niet zwanger worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:02 schreef Elpis het volgende:
Ik begin te geloven dat Vem gewoon rammelende zaadleiders heeft en een kind erbij helemaal niet zo'n probleem zou vinden.
Je gelooft die complottheorieën toch niet joh...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:44 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt. En Nederland is al veel langer bezig met de selectieve immigratie dan dat ze bezig zijn met de vluchtelingen hoor.
Oh dat kan ik je wel vertellen uit ervaring. Die Afrikaanse jongeren gaan hand in hand met die macho antillianen/surinamers die hier al zijn. Daarbij wordt hun criminele gedrag gewoon gekopieerd. De stoerste klootzak daar kijken zij allemaal tegenop. Of ze nu uit Afrika komen of van de bekende eilanden. Dat maakt niet uit.
Best veel mannen hebben deze insteek.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg juist meer het idee dat hij de kans op zwangerschap volledig ongeinteresseerd bij de vrouw in het algemeen neerlegt, zodat hij kan doen en laten wat hij wil. En als dat dan resulteert in een zwangerschap, dan is de vrouw verkeerd bezig en treft hem geen blaam. Hij kan immers niet zwanger worden.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Best veel mannen hebben deze insteek.
Ik wil het dus niet te persoonlijk maken, hij durft er iig voor uit te komen.
Teveel mannen (lang niet allemaal gelukkig) vinden dat ze een soort of 'recht' hebben op gewoon zorgeloze seks kunnen hebben. Nadenken over risico's of dat voorkomen, dat is oh zo niet geil. Moodkiller.
Maar die mannen vergeten dat ze dat dan bij de vrouw neerleggen. Die daar maar wel over na moet denken.
Alsof zij niet, net als hem, gewoon dom geil kan zijn.
Ze vergeten dat de gemiddelde vrouw haar hele vruchtbare leven bezig is met zorgen dat ze geen 10+ kinderen krijgt. Wel moet nadenken over loop ik nu risico? Dat allemaal zodat hij net kan doen alsof zonder nadenken maar gewoon kunnen neuken vanzelfsprekend is. Anders is toch een moodkiller?
Newsflash, ook voor de man is het een risico en het is niet vanzelfsprekend day zij de grote verantwoordelijke is in het verhaal.
Er zijn vrouwen die op bepaalde momenten ook met hun kut denken ipv met hun hoofd, er zijn vrouwen die het niet zo erg zouden vinden als er een kind uit voorkomt.
Van seks kunnen kinderen komen, dat weten we al heel wat eeuwtjes.
Wil je dat niet zorg dan voor bescherming. Dat je weet hoe het zit, een condoom draagt of je leidingen door laat knippen.
Hou eens op met net doen alsof dit niet ook jouw verantwoordelijkheid is als man zijnde.
Waarom verwacht je wel van die bloedgeile vrouw dat ze nadenkt, maar niet van jezelf als je geen kind wil verwekken, niet verantwoordelijk wil zijn? Waarom is het voor jou een probleem daaraan te denken, maar voor haar oh zo logisch? Moet zij zelfs tijdens de seks daar nog aan denken terwijl dat voor jou teveel gevraagd is?
Iddquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal eens.
En daar komt bij dat je ook een SOA op kunt lopen zonder condoom. Dat is ook niet echt iets waar je je niet mee bezig hoeft te houden en dat, met wat pech, ook verstrekkende gevolgen kan hebben.
Ik vind het hele "ik ben geil dus ik doe maar wat" simpelweg dom van alle partijen. Daar is een vrouw niet dommer in omdat zij toevallig degene is die een eventueel kind draagt.
En hoe beschermt gedwongen monogamie tegen 10+ kinderen krijgen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:19 schreef SwaPore het volgende:
Gewoon gedwongen monogamie zoals Jordan Peterson het zegt.
Hebben we dit soort gezeik ook niet.
Zie je bastaard en hoerenkinderen massaal rondlopen in de Arabische wereld? Ik ook niet.
We maken het ook zo moeilijk met z'n allen!
Ik vind het juist buitengewoon dom van jou en onverstandig van de ander.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon stemmen op een christelijke partijquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:20 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Vandaar de schandpaal en gratis knipbeurt herinvoeren.
Die mensen die denken dat je niet zwanger kan worden van verkrachting?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:26 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Of gewoon stemmen op een christelijke partij
Klopt wat je zegt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Teveel mannen (lang niet allemaal gelukkig) vinden dat ze een soort of 'recht' hebben op gewoon zorgeloze seks kunnen hebben. Nadenken over risico's of dat voorkomen, dat is oh zo niet geil. Moodkiller.
Maar die mannen vergeten dat ze dat dan bij de vrouw neerleggen. Die daar maar wel over na moet denken.
Ze vergeten dat de gemiddelde vrouw haar hele vruchtbare leven bezig is met zorgen dat ze geen 10+ kinderen krijgt. Wel moet nadenken over loop ik nu risico? Dat allemaal zodat hij net kan doen alsof zonder nadenken maar gewoon kunnen neuken vanzelfsprekend is. Anders is toch een moodkiller?
Newsflash, ook voor de man is het een risico en het is niet vanzelfsprekend day zij de grote verantwoordelijke is in het verhaal.
Er zijn vrouwen die op bepaalde momenten ook met hun kut denken ipv met hun hoofd, er zijn vrouwen die het niet zo erg zouden vinden als er een kind uit voorkomt.
Wil je dat niet zorg dan voor bescherming. Dat je weet hoe het zit, een condoom draagt of je leidingen door laat knippen.
Hou eens op met net doen alsof dit niet ook jouw verantwoordelijkheid is als man zijnde.
Waarom verwacht je wel van die bloedgeile vrouw dat ze nadenkt, maar niet van jezelf als je geen kind wil verwekken, niet verantwoordelijk wil zijn? Waarom is het voor jou een probleem daaraan te denken, maar voor haar oh zo logisch? Moet zij zelfs tijdens de seks daar nog aan denken terwijl dat voor jou teveel gevraagd is?
Je moet wat hé.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:28 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Die mensen die denken dat je niet zwanger kan worden van verkrachting?
Dit zal voor een klein deel vast wel gelden. Wat mij dan verbaast is dat er mannen zijn die dan ook nog weer een relatie aan gaan met zo'n tokkie. Lekker de lieve goede man/vader uithangen en opdraaien voor andermans nageslacht. Wat een slappe lullen zijn dat zeg.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo is natoer. Evolutie heeft dat zo bepaald, en geen kerk of overheid die daar aan kan tornen met zogenaamd sociaal wenselijke gedragingen. Oerdriften ga je niet tegen, die zijn er gewoon. Maar makke schapen laten zich wijs maken dat ze kinderen moeten opvoeden, naar school brengen etc. Daar krijg je slapjanussen van, en zie daar de sneeuwvlokjesgeneratie geboren. Vroeger moest je op je 12e gewoon bij de steenfabriek werken, tegenwoordig moeten ze allemaal studeren ben hebben ze op hun 28e al een burn out, 'want we moeten zoveel, men verwacht zoveel van ons boehoehoe'.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
ok, boomer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo is natoer. Evolutie heeft dat zo bepaald, en geen kerk of overheid die daar aan kan tornen met zogenaamd sociaal wenselijke gedragingen. Oerdriften ga je niet tegen, die zijn er gewoon. Maar makke schapen laten zich wijs maken dat ze kinderen moeten opvoeden, naar school brengen etc. Daar krijg je slapjanussen van, en zie daar de sneeuwvlokjesgeneratie geboren. Vroeger moest je op je 12e gewoon bij de steenfabriek werken, tegenwoordig moeten ze allemaal studeren ben hebben ze op hun 28e al een burn out, 'want we moeten zoveel, men verwacht zoveel van ons boehoehoe'.
Schik toch uit.
Lijkt mij een nog grotere moodkiller dan condoomgebruik bespreken en dan moet je überhaupt eerst nog doorhebben dat je een soa hebt. Niet iedereen laat zich standaard regelmatig testen. Chlamydia bijvoorbeeld hoef je niet zoveel van te merken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als ik weet dat ik een geslachtsziekte onder de leden heb moet ik ook mijn mond vooraf opentrekken. Dat lijkt mij ook normaal voor een vrouw die geen voorbehoedmiddelen gebruikt. Om dat even te laten weten.
Ik heb mijzelf altijd regelmatig laten testen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:31 schreef Scary_Mary het volgende:
Lijkt mij een nog grotere moodkiller dan condoomgebruik bespreken en dan moet je überhaupt eerst nog doorhebben dat je een soa hebt. Niet iedereen laat zich standaard regelmatig testen. Chlamydia bijvoorbeeld hoef je niet zoveel van te merken.
Om nog niet eens te spreken over hoe laks mensen om kunnen gaan met naar de f kter gaan, netjes behandelding afmaken en de pil correct gebruiken.
Ok, dan vraag ik niet naar wat regelmatig is en geloof ik jou op je ongetwijfeld mooie blauwe ogenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf altijd regelmatig laten testen.
En hij gelooft het lekkere ding dan op zijn gevoel van geilheid dat zij wel aan de pil is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik niet naar wat regelmatig is en geloof ik jou op ongetwijfeld mooie blauwe ogen
Beetje te zuur dit hoor miss_sly, dit plan is toch altijd goed gegaan bij hem?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hij gelooft het lekkere ding dan op zijn gevoel van geilheid dat zij wel aan de pil is.![]()
En achteraf heb je dan samen een baby en een SOA![]()
Sounds like a plan!
Edit: vergeten applaus toe te voegen voor VEM2012 voor het regelmatig testen![]()
Ja, sorry, dat is waar. Altijd goed gegaan, dus prima plan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje te zuur dit hoor miss_sly, dit plan is toch altijd goed gegaan bij hem?
Zeker, mn tokkies en gespuis zonder moraal dat meestal in de bak zit met buiten de bak 2 of meer kinderen van hen van meerdere vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
ok boomer veel plezier in de fabriekquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo is natoer. Evolutie heeft dat zo bepaald, en geen kerk of overheid die daar aan kan tornen met zogenaamd sociaal wenselijke gedragingen. Oerdriften ga je niet tegen, die zijn er gewoon. Maar makke schapen laten zich wijs maken dat ze kinderen moeten opvoeden, naar school brengen etc. Daar krijg je slapjanussen van, en zie daar de sneeuwvlokjesgeneratie geboren. Vroeger moest je op je 12e gewoon bij de steenfabriek werken, tegenwoordig moeten ze allemaal studeren ben hebben ze op hun 28e al een burn out, 'want we moeten zoveel, men verwacht zoveel van ons boehoehoe'.
Schik toch uit.
Groen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik niet naar wat regelmatig is en geloof ik jou op je ongetwijfeld mooie blauwe ogen
Sowieso prima plan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat is waar. Altijd goed gegaan, dus prima plan.
Bizar, maar gewoon feit (niet dat het een openbaring is voor mij)quote:Op maandag 24 februari 2020 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Evolutionair gezien heel handig. Veel resultaat en weinig effort.
In andere tijden hadden kinderen zonder vader veel minder overlevingskans, maar tegenwoordig worden andere mannen verplicht (via de belasting) voor het opgroeien van jouw kinderen te betalen.
Iemand die studeert, hard werkt, altijd belasting betaalt, een vrouw vind, haar trouw is, één kind krijgt samen, dat kind laat studeren, goed opvoedt, altijd voedt, werkt om dit allemaal mogelijk te maken, van 's ochtends tot 's avonds laat...
Die is gewoon een mislukkeling (evolutionair gezien) vergeleken bij de man die op een uitkering de hele dag jointjes rookt en links en rechts wat vrouwen bezwangert voordat hij op z'n 30-ste in een primitief vuurgevecht het leven laat.
Niet mee eens. Sowieso, het leven draait niet om evolutionaire succesquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bizar, maar gewoon feit (niet dat het een openbaring is voor mij)
Sowieso wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sowieso, het leven draait niet om evolutionaire succes
Jij hebt een verknipte wereldbeeldquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Sowieso wel.
Waarom heb je dan ballen gekregen met sperma en vrouwen eierstokken met eieren? Het doel van het leven is per definitie neuken en kinderen krijgen. Als man zoveel mogelijk bij verschillende vrouwen. En vrouwen boeit het niet. Zij dragen het kind en kunnen dus niet zoveel boeien van wie het kind is. Als man juist wel. Die moet zijn zaad zoveel mogelijk dumpen.
Als je de discussie voert over 'evolutionaire biologie', dan is dit exact waar het om gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij hebt een verknipte wereldbeeld
Evolutionair gezien kan het het vrouwtje wel degelijk schelen wie de zaaddonor is. Het is normaal dat er een strenge selectie aan vooraf gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Sowieso wel.
Waarom heb je dan ballen gekregen met sperma en vrouwen eierstokken met eieren? Het doel van het leven is per definitie neuken en kinderen krijgen. Als man zoveel mogelijk bij verschillende vrouwen. En vrouwen boeit het niet. Zij dragen het kind en kunnen dus niet zoveel boeien van wie het kind is. Als man juist wel. Die moet zijn zaad zoveel mogelijk dumpen.
Het is nogal selectief shoppen in 'biologie' dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Sowieso wel.
Nope.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Als je de discussie voert over 'evolutionaire biologie', dan is dit exact waar het om gaat.
Ik ben geen idioot en weet dat het leven meer is dan alleen neuken en kinderen krijgen. Alleen moet je niet vergeten dat wij niet voor niets sperma en eierstokken hebben gekregen![]()
![]()
Vind je dit verknipt? Natuurlijke selectie zal bij jou dan werking hebben. Toedels!
Dat is evolutionair helemaal niet succesvol. Iig niet bij de mens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:49 schreef osodevo het volgende:
Oftewel ''Pumped and Dumped'' maar wat vallen de heren te verwijten als vrouwen de gatekeeper tot nageslacht zijn? Kijk, als een vrouw het kind helemaal niet wilt kan ze tot abortus overgaan maar een man kan haar nergens toe dwingen en heeft geen rechten.
Maar goed, denk dat de meeste mannen wel kinderen willen... maar daar staat wel een prijs tegenover. Dus het meest tactische is dan inderdaad om vrouwen te vinden die je kunt bezwangeren, kind geboren laten worden en dan snel de benen nemen. Veel mannen willen helemaal niet (financieel) bijdragen aan hun nageslacht.
Niet dat ik hier persoonlijk achter sta en veroordeel dit ten stelligste maar er zijn genoeg mannen die hier bewust voor kiezen. Sommige vrouwen zijn gewoon niet zo slim en trappen in dit soort streken.
Waarom? Zonder ook maar één cent geïnvesteerd te hebben veel kinderen bij verschillende vrouwen zonder daar dag en nacht voor te moeten werken... Dan ben je in dat opzicht toch wel succesvol.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is evolutionair helemaal niet succesvol.
Dat denk ik niet. Wie moet er dan voor de kinderen zorgen? Komt daar ook nog eens bij dat vrouwen minder verdienen en carrière maken, vooral als je laagopgeleid bent.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig.
Kinder alimentatie is niet echt algemeen voor de soort he, zelfs hede ten dage niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom? Zonder ook maar één cent geïnvesteerd te hebben veel kinderen bij verschillende vrouwen zonder daar dag en nacht voor te moeten werken... Dan ben je in dat opzicht toch wel succesvol.
In theorie is kinderalimentatie wel verplicht maar in werkelijkheid betalen veel mannen helemaal niets.
Tuurlijk heeft dat invloed. Ik heb ook niet gezegd dat het niet zo is. Ik zeg alleen dat het 'doel' van het leven voortplanten is en dat een man baat heeft bij zoveel mogelijke partners die een kind kan dragen. In de tijden van jagers en verzamelaars kregen mannen ook van verschillende vrouwen een kind. Dat heet domweg overleven en je genen overgeven aan de volgende generatie. En tuurlijk gaat daar een selectie aan vooraf. Maar dat neemt niet weg dat het 'doel' van een man zijn zaad dumpen is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Evolutionair gezien kan het het vrouwtje wel degelijk schelen wie de zaaddonor is. Het is normaal dat er een strenge selectie aan vooraf gaat.
Tuurlijk, eens met je post verder. Het is inderdaad zo dat ook andere factoren een rol spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het is nogal selectief shoppen in 'biologie' dit.
Jongen die net zo hard weer doodgaan werkt niet echt. We zijn een soort die investeerd in de jongen. En verhoudingsgewijs niet zoveel jongen krijgen daardoor.
Mannen hebben gemiddeld genomen ook een vader instinct. Sterker nog, hun hormoonhuishouding reageert erop, veranderd erdoor.
Het 'vele' zaad kan ook anders uitgelegd worden. Omdat de mens geen duidelijk kenbare vruchtbare periode heeft en maar een kans van een kleine 25% heeft dat er een zwangerschap ontstaat (en er dan ook nog uitval is) is het belangrijk om vaker seks te hebben om een zwangerschap te veroorzaken.
We zijn geen katten waarbij er een duidelijke vruchtbare periode is en de paring zelf een eisprong triggered.
Die ene neuken en dan door naar de volgende is geen heel succesvolle methode. De kans dat je precies op het goede moment je zaad achter laat en het ook nog aanslaat is best klein namelijk.
De kans om veel nageslacht te krijgen is groter als je 1 vrouw (of een aantal) iig over een periode veel vaker neukt.
Daarom hebben we mechanismes om dat fijn te vinden. Bindingshormonen bv.
Om de jongen en goede kans te geven hebben we ook allerlei mechanismes. Testosteron verlaagd bij de man, oxytocine zorgt voor binding met de vrouw, maar vooral ook met het jong. En dat is enkel maar de simpele uitleg, er is meer in werking. Ook bij mannen van onze soort.
Gericht op willen investeren.
Daarnaast is seks niet enkel gericht op voortplanting bij de mens als soort. Het heeft ook een sociale functie. Gericht op die binding, voor zowel man als vrouw geld dat we een soort zijn die het niet alleen af kan.
Niet met jongen, niet zonder jongen.
Seks is bij de mens als soort ook een methode om cohesie te verkrijgen, te investeren in elkaar.
Ik heb het niet perse over monogamie. Dat is geen voorwaarde. De mens is een flexibele soort.
Maar als mannen van nature geen behoefte/mechanismes hadden om te investeren zouden we niet deze soort zijn.
Dan hadden we geen lang afhankelijke jongen gehad, geen mechanismes die te snel weer een jong zouden voorkomen.
We hebben van nature geen mannengroepen die niet bij de vrouwtjes leven en enkel bij elkaar komen als er die afgebakende vruchtbare periode is.
We zijn ontwikkeld op samen leven. Waarvoor binding noodzakelijk is.
Klopt, er zijn veel mannen die niets betalen. Maar dit is volgens mij de minderheid. Ik denk dat 99% van de vrouwen toch wel achter de alimentatie aangaat bij de biologische vader.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Waarom? Zonder ook maar één cent geïnvesteerd te hebben veel kinderen bij verschillende vrouwen zonder daar dag en nacht voor te moeten werken... Dan ben je in dat opzicht toch wel succesvol.
In theorie is kinderalimentatie wel verplicht maar in werkelijkheid betalen veel mannen helemaal niets.
Toeslagen, kinderbijslag, heffingskortingen, kinderopvang, noem maar op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Wie moet er dan voor de kinderen zorgen? Komt daar ook nog eens bij dat vrouwen minder verdienen en carrière maken, vooral als je laagopgeleid bent.
Als je hoogopgeleid bent, mooi inkomen en al carrière gemaakt hebt kun je prima op 40 jarige leeftijd zonder man aan kinderen beginnen. Heel ander verhaal dan bij de meeste single bijstandsmoeders die zich op jonge leeftijd laten bezwangeren en met een kind opgescheept zitten.
btw abortus is niet altijd een optie... als je gelovig bent heb je geen andere keus dan het kind behouden.
Dat weet ik niet hoor. Waarom hoor je dan vaak verhalen van kinderen die hun vader zelden zien of niet eens gekend hebben? Andersom komt het zelden voor, weinig vrouwen die hun kind laten stikken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Mannen hebben gemiddeld genomen ook een vader instinct. Sterker nog, hun hormoonhuishouding reageert erop, veranderd erdoor.
Je maakte zelf een onderscheid tussen de afrikanen/antilliananen die hier zijn opgegroeid of net uit het buitenland zijn komen immigreren in Nederland. Je maakte er een groot punt van dat er zeer veel verschil tussen die twee zou zitten. Waarom verplaats je je eigen doelpalen de hele tijd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je gelooft die complottheorieën toch niet joh...
Ja en dan? Dan kan je wel zitten klagen de hele tijd.
Het gaat mij meer om het principe. Waarom wel een kind verwekken, vader worden maar zich niet zodanig als vader gedragen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:28 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Klopt, er zijn veel mannen die niets betalen. Maar dit is volgens mij de minderheid. Ik denk dat 99% van de vrouwen toch wel achter de alimentatie aangaat bij de biologische vader.
Daar hebben veruit de meeste antillianen/afrikanen (mannen) duidelijk totaal geen last van. Of hadden jullie het daar niet meer over. Jawel daar hebben jullie het nogsteeds over. Onder zwarte mannen bestaat die bindingstransistie voor een kind kennelijk meestal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is nogsteeds de kern van het topic.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het principe. Waarom wel een kind verwekken, vader worden maar zich niet zodanig als vader gedragen?
Mochten die mannen dan overgaan tot betaling is dat pas na een slepende juridische procedure. Genoeg mannen die dmv allerlei trucjes niets hoeven te betalen. Niet van harte dus. Simpelweg onwil en egoïsme. Zo ook bij mijn vader, droeg zelden wat bij terwijl die aardig vermogend is.
Ook witte mannen en andere immigranten hoor, vooral in de working class categorie. Maar in de groep die jij opnoemde komt dit inderdaad veel vaker dan gemiddeld voor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:52 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Daar hebben veruit de meeste antillianen/afrikanen (mannen) duidelijk totaal geen last van. Of hadden jullie het daar niet meer over. Jawel daar hebben jullie het nogsteeds over. Onder zwarte mannen bestaat die bindingstransistie voor een kind kennelijk meestal niet.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ook witte mannen en andere immigranten hoor, vooral in de working class categorie. Maar in de groep die jij opnoemde komt dit inderdaad veel vaker dan gemiddeld voor.
Hoger opgeleiden denken denk ik meer na, wat de negatieve effecten zijn voor het kind.
Dat denk jijzelf in je eigen hoofd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Je maakte zelf een onderscheid tussen de afrikanen/antilliananen die hier zijn opgegroeid of net uit het buitenland zijn komen immigreren in Nederland. Je maakte er een groot punt van dat er zeer veel verschil tussen die twee zou zitten. Waarom verplaats je je eigen doelpalen de hele tijd?
Jij bent gewoon niet serieus en roept maar wat om het roepen tegen mij zeker. Irritant.
Ja, principe.... Die is voor iedereen anders. Kijk maar gewoon in de praktijk om je heen... dat zegt genoeg. Alsof sommige mannen ene fuck geven om haar of het kind. Enige wat hij wilde was seks en in haar klaarkomen. Evolutionair gezien perfect. Seks EN een eitje bevrucht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef osodevo het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het principe. Waarom wel een kind verwekken, vader worden maar zich niet zodanig als vader gedragen?
Mochten die mannen dan overgaan tot betaling is dat pas na een slepende juridische procedure. Genoeg mannen die dmv allerlei trucjes niets hoeven te betalen. Niet van harte dus. Simpelweg onwil en egoïsme. Zo ook bij mijn vader, droeg zelden wat bij terwijl die aardig vermogend is.
Kom jij dan eens met een inhoudelijke bijdrage. Waarom hebben zij daar dan geen last van?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:52 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Daar hebben veruit de meeste antillianen/afrikanen (mannen) duidelijk totaal geen last van. Of hadden jullie het daar niet meer over. Jawel daar hebben jullie het nogsteeds over. Onder zwarte mannen bestaat die bindingstransistie voor een kind kennelijk meestal niet.
Dit soort gedrag waarbij mannen vrouwen achterlaten met een kind komt onder elke groep voor. Of dat nou blanken zijn of Antillianen of wat dan ook. Ook onder Chinezen, moslims, hindoes etc.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Maar komt dat veel voor dan. Onder Hindoestanen, Indonezen, Chinezen, Moslims, blanken?
Standaard paar zithromaxjes in de keukenla voor als je weer eens een twijfelgevalletje meegenomen hebt uit de kroegbmet je dronken kop.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sowieso prima plan.
Het de gemiddelde Hollander verbazen, maar je leven wordt echt niet beter door risicomijdend te zijn. Gewoon weten waar je mee bezig bent en de consequenties accepteren als het fout gaat.
Relatief is wel een understatement. Alsof het om een procentje of 2 meer zou gaan tov de andere groepen. Zeg maar gerust fors meer. Of zeg nog beter dat je er op voorhand wel vanuit kunt gaan.quote:
Jij bent hier ff lekker aan het trollen of je spoort echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:13 schreef osodevo het volgende:
Eerlijk gezegd vanuit evolutionair perspectief heb ik wel respect voor die gasten.Het motiveert mij wel. Ik kan het alleen niet over mijn hart verkrijgen om dat het toekomstige kindje aan te doen, juist omdat ik zelf zo'n baggervader heb gehad. Wel slim, nakomelingen weten te verwekken en De Staat, of andere beta mannen het vuile werk laten opknappen.
![]()
![]()
Maar dan moet ik eerst werken aan m'n versierskills. De rest komt later.
Hiervan weet ik zo al dat het nep isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:18 schreef SwaPore het volgende:
Als het aan mij lag kwam de gratis kappersbeurt van de jaren '40 weer terug om vrouwen een lesje te leren en te laten zien wat gebeurd als je je benen niet bij elkaar kan houden
Ja aan de ene kant kun je zelf er alles aan doen om niet zwanger te raken, maar toch kun je tot de super uitzonderingen behoren voor wie anticonceptie niet genoeg is. Als je echt zeker bent dat je de verantwoordelijkheid niet aankan en toch erop los wil doorneuken moet je je laten steriliseren. Of tja....quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:58 schreef fathank het volgende:
Standaard paar zithromaxjes in de keukenla voor als je weer eens een twijfelgevalletje meegenomen hebt uit de kroegbmet je dronken kop.
De enigen die geen mannen zijn, zijn de cucks die de bastaardkinderen accepterenquote:Op maandag 2 maart 2020 02:10 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Mijn mening is dat dit geen 'mannen' zijn. Een 'man' zijn is meer dan haargroei en een piemel hebben, het is ook een kwestie van fatsoen, respect naar anderen en verantwoordelijk zijn voor de aspecten in je leven. Bij een nieuwe baby vind ik dat zelfs dubbel tellen.
En de zeikerds die er niks mee te maken hebben maar topics erover openen op een forum omdat ze zelf hun piemel alleen kunnen gebruiken om te plassen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:57 schreef SwaPore het volgende:
[..]
De enigen die geen mannen zijn, zijn de cucks die de bastaardkinderen accepteren
Iedere keer als ik dit soort teksten lees heb ik toch het idee dat de tekst afkomstig is van een heel onzeker iemand die de onzekerheid probeert te overschreeuwen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:57 schreef SwaPore het volgende:
[..]
De enigen die geen mannen zijn, zijn de cucks die de bastaardkinderen accepteren
Daar ben ik het niet mee eens. Die kids hebben tenminste dan wel een vader. Het is wel zo dat je als getrouwde stiefvader verplicht bent om er financieel aan bij te dragen, ook al zijn het niet jouw kinderen.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:57 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen met iemand die kinderen heeft, dan weet je dat ze ook jou pakkie aan worden. Anders moet je niet trouwenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Die kids hebben tenminste dan wel een vader. Het is wel zo dat je als getrouwde stiefvader verplicht bent om er financieel aan bij te dragen, ook al zijn het niet jouw kinderen.
Evolutionair gezien is dat totaal niet logischquote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Die kids hebben tenminste dan wel een vader. Het is wel zo dat je als getrouwde stiefvader verplicht bent om er financieel aan bij te dragen, ook al zijn het niet jouw kinderen.
Absoluut wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:11 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is dat totaal niet logisch
Dus jij zou Doutzen Kroes niet willen, want kinderen, dus evolutionair onverantwoord.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:11 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is dat totaal niet logisch
Wel de vrouw, niet de kids.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij zou Doutzen Kroes niet willen, want kinderen, dus evolutionair onverantwoord.
Uh-huh.
In de praktijk zie je wel vaak dat wanneer er een stiefvader in het spel is de kids van haar alleen maar ballast vormen. Veel mannen willen helemaal geen stiefvader zijn. Dus die mannen kijken ook niet naar haar kids om.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Doutzen voor jou haar kinderen wel achterlaat.
Ken toch best wel zeer begane stiefvaders. Zeker als de kinderen die ze aangenomen hebben nog klein waren. Bij richting puber of puber geen vader achtige rol meer, maar ook zat gewoon heel goed met elkaar door een deur kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
In de praktijk zie je wel vaak dat wanneer er een stiefvader in het spel is de kids van haar alleen maar ballast vormen. Veel mannen willen helemaal geen stiefvader zijn. Dus die mannen kijken ook niet naar haar kids om.
Of jij wil het zelf liever niet en ziet dan bewijzen dat anderen het ook niet willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
In de praktijk zie je wel vaak dat wanneer er een stiefvader in het spel is de kids van haar alleen maar ballast vormen. Veel mannen willen helemaal geen stiefvader zijn. Dus die mannen kijken ook niet naar haar kids om.
In de praktijk? Dit staat zover van de werkelijkheid af, ik vraag me echt af in welke wereld jij leeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat vreemd geformuleerd. Stiefouder zijn in het algemeen is niet makkelijk, dus het is niet iets waar mensen op voorhand voor tekenen nee. Dat is niet man/vrouw gerelateerd.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wil je toch samenwonen lijkt mij. Ook als er kinderen in het spel zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat vreemd geformuleerd. Stiefouder zijn in het algemeen is niet makkelijk, dus het is niet iets waar mensen op voorhand voor tekenen nee. Dat is niet man/vrouw gerelateerd.
Maar als je de liefdespartner bent van iemand met kinderen kun je moeilijk zo'n groot deel van het leven van je partner volledig negeren en dat moet je ook niet willen. Verder kun je een hoop 'ballast' vermijden door het gewoon bij een LAT-relatie te houden.
Er zijn echt maar heel weinig mensen, mannen en vrouwen, die een nieuwe partner in hun leven en dat van hun kinderen binnen laten, die niet wenst om te kijken naar de kinderen die er al zijn. Als jij dat heel veel om je heen ziet, zou je eens kunnen onderzoeken of jouw omgeving wel zo’n goede afspiegeling is van de werkelijkheid van de meerderheid.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik mis dat gen niet, maar heb toch naar volle tevredenheid 8 jaar geLAT. Ik denk eerder dat mensen zichzelf teveel wijsmaken dat samenwonen een noodzakelijke volgende stap is en dat LATten niet te doen is.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wil je toch samenwonen lijkt mij. Ook als er kinderen in het spel zijn.
Ja, of je moet nu eenmaal het gen missen om samen te kunnen of willen leven met een ander.
quote:Jonge stellen gaan volgens CBS-cijfers steeds sneller uit elkaar. Volgens deskundigen vinden ze daarna relatief snel weer een nieuwe liefde op datingsites of op het schoolplein. Niet lang daarna ontstaat vaak het samengestelde gezin. Maar uit onderzoek blijkt dat het prille gezinsgeluk vaak van korte duur is. Volgens advocaten en familierechters onderschatten stiefouders hoe moeilijk het is om van het kind van de ander te houden. Stiefkinderen zijn vaak nog in rouw vanwege de scheiding van hun ouders en dulden geen nieuwe opvoeder. Zembla onderzoekt hoe het komt dat twee op de drie samengestelde gezinnen sneuvelt en wat dit voor de betrokken kinderen betekent.
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij zou Doutzen Kroes niet willen, want kinderen, dus evolutionair onverantwoord.
Niet iedereen wil perse samenwonen. Heb het gedaan en ga daar echt niet zo snel nog een keer in stappen.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wil je toch samenwonen lijkt mij. Ook als er kinderen in het spel zijn.
Ja, of je moet nu eenmaal het gen missen om samen te kunnen of willen leven met een ander.
Een ex van mij vertelde mij dat ze net zoveel last had van nieuwe relaties van haar vader die uitgingen, ook al woonde hij daarmee niet samen en was zij al het huis uit.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik mis dat gen niet, maar heb toch naar volle tevredenheid 8 jaar geLAT. Ik denk eerder dat mensen zichzelf teveel wijsmaken dat samenwonen een noodzakelijke volgende stap is en dat LATten niet te doen is.
Verder vind ik niet dat mijn samenwoonwens zwaarder zou moeten wegen dan de wensen van de kinderen van mijn partner. Als het om minderjarige kinderen gaat hebben die niks te kiezen en als pa en ma na de scheiding allebei met nieuwe partners aan komen zetten kunnen ze gevoelsmatig toch een beetje ontheemd raken. En een eventuele tweede scheiding (dus tussen pa/ma en hun nieuw partner, want 2 op de 3 samengestelde gezinnen sneuvelt) komt vaak nog harder aan bij kinderen en dan breekt hun huishouden weer op.
Waarmee ik niet wil zeggen dat samenwonen als een van de twee al kinderen heeft per definitie geen optie is, maar er mag mi wel wat minder lichtzinnig over worden gedacht.
Achtergrondinfo voor geïnteresseerden: https://www.npostart.nl/zembla/06-12-2017/BV_101384725
[..]
Ik wil als ik wakker wordt mijn vriendin naast mij hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet iedereen wil perse samenwonen. Heb het gedaan en ga daar echt niet zo snel nog een keer in stappen.
Een beetje bij elkaar in de buurt wel. Af en toe een paar dagen niet samen op de bank en gewoon lekker je huis voor jezelf hebben. Boh. 😍
Vaders kunnen zich inderdaad nog steeds als assholes gedragen ook als ze niet met die troela's gaan samenwonen. Gras is groen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een ex van mij vertelde mij dat ze net zoveel last had van nieuwe relaties van haar vader die uitgingen, ook al woonde hij daarmee niet samen en was zij al het huis uit.
Zo beschouwd zou je dus geen nieuwe relatie meer moeten hebben.
Het had niets te maken met asshole zijn, maar gewoon met dat de relatie verbroken werd.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Vaders kunnen zich inderdaad nog steeds als assholes gedragen ook als ze niet met die troela's gaan samenwonen. Gras is groen.
Je kunt toch ook gewoon veel samen slapen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wil als ik wakker wordt mijn vriendin naast mij hebben.
Me time is geweldig, maar dat kan ook als je samenwoont.
Niets voor mij dus, latten. Het komt op mij altijd geforceerd over, maar goed, dat is dan waarschijnlijk omdat ik fysiek contact nodig heb.
Dit is toch van de zotte wat men moet aanhoren van verwende millenials.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon veel samen slapen.
Ik vind zelf die sleur heel vervelend van het samenwonen. Voorspelbaarheid, saai, zeik op de bril en rolletjes wc-papier in de wasbak ipv in de prullenbak onder de wasbak (om even wat cringevoorbeelden te noemen waarom ik geen vent meer in huis hoef). Met schoenen aan het huis in lopen. Allemaal dingen die ik er niet uit heb kunnen krijgen in 8 jaar tijd. Doe dat lekker in je eigen huis. Dan hoef je en niet teveel aan mij aan te passen (en ik aan jou), zeik je niet zo op elkaars gewoonten en kun je het toch leuk en lief hebben samen.
En het is makkelijker als je uit elkaar gaat.
Ik heb niet gekozen voor een scheiding hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:09 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Dit is toch van de zotte wat men moet aanhoren van verwende millenials.
Yolo, sex drugs rock n roll, kind of 2 boeien? Relatie wordt saai dus scheiden want het VOELT gewoon zo.
Degeneratieve shitzooi hebben we in dit apenland. De nummer 1 land met parttime vrouwen werkers en de nummer 1 land van scheidingen
Als je iedere dag bij elkaar slaapt is desondanks latten heel geforceerd als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon veel samen slapen.
Ik vind zelf die sleur heel vervelend van het samenwonen. Voorspelbaarheid, saai, zeik op de bril en rolletjes wc-papier in de wasbak ipv in de prullenbak onder de wasbak (om even wat cringevoorbeelden te noemen waarom ik geen vent meer in huis hoef). Met schoenen aan het huis in lopen. Allemaal dingen die ik er niet uit heb kunnen krijgen in 8 jaar tijd. Doe dat lekker in je eigen huis. Dan hoef je en niet teveel aan mij aan te passen (en ik aan jou), zeik je niet zo op elkaars gewoonten en kun je het toch leuk en lief hebben samen.
En het is makkelijker als je uit elkaar gaat.
Niets mis mee, behalve dan dat het lachwekkend is om al die zelfstandige powervrouwen te zien met een baantje voor 2-3 dagen, waarmee je dus nog steeds afhankelijk bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb niet gekozen voor een scheiding hoor.Maar ik ga er ook geen tweede keer in trappen.
En ja het was saai, desondanks gevochten tot het bittere eind om mijn gezin bij elkaar te houden en dat heeft niet mogen baten. Nu voel ik vrijheid.
Dat is de andere kant van de munt en boh wat voelt het lekker.
Lekker onafhankelijk leven voortaan met dank aan idd een weggooi-mentaliteit. Joe. Zo gaan we niet om met mensen en met mij dus ook niet meer.
En wat is er mis met parttime werken als vrouw? We mogen toch zeker zelf onze kinderen wel opvoeden?![]()
Powervrouw? Gewoon vrouw is prima hoor. Beetje raar eigenlijk dat als je zelfstandig leeft/ wil leven dat daar dan een term als powervrouw bij komt. Alsof je perse met een man samen moet leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 04:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve dan dat het lachwekkend is om al die zelfstandige powervrouwen te zien met een baantje voor 2-3 dagen, waarmee je dus nog steeds afhankelijk bent.
Wat dat betreft is Nederland toch wel raar. Het feministische gedachtengoed komt op rare manieren naar de oppervlakte.
dat moet je als vrouw niet aspireren want zit niet in je biologische aard. Regel dat je een goede(ruikende) kont hebt en de man doet de rest. Beter voor beide.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Powervrouw? Gewoon vrouw is prima hoor. Beetje raar eigenlijk dat als je zelfstandig leeft/ wil leven dat daar dan een term als powervrouw bij komt. Alsof je perse met een man samen moet leven.
Goed, wil zelf uiteindelijk gewoon fulltime of eigen onderneming, maar dat maakt me nog steeds geen ‘powervrouw’.
Verder kun je het wel afhankelijk noemen (van een ex?) maar die man-ex is evengoed afhankelijk in de vorm van zorg voor zijn kind(eren). Zodat hij lekker wel alle tijd heeft om netjes fulltime te werken zoals van hem wordt verwacht. En moeke de vrouw die mag lekker koken en wassen. Of nee wacht ze moet ook 40 uur werken en het huishouden regelen en dan ook voor de kinderen zorgen en dan pas ben je de term Powervrouw waard. Ofzoiets.
Nee scheiden vanwege toiletrollen in de wasbak is oke ja, zeker met kids. Kosten nog moeite gebaat om bij elkaar te blijven!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb niet gekozen voor een scheiding hoor.Maar ik ga er ook geen tweede keer in trappen.
En ja het was saai, desondanks gevochten tot het bittere eind om mijn gezin bij elkaar te houden en dat heeft niet mogen baten. Nu voel ik vrijheid.
Dat is de andere kant van de munt en boh wat voelt het lekker.
Lekker onafhankelijk leven voortaan met dank aan idd een weggooi-mentaliteit. Joe. Zo gaan we niet om met mensen en met mij dus ook niet meer.
En wat is er mis met parttime werken als vrouw? We mogen toch zeker zelf onze kinderen wel opvoeden?![]()
Scheiden omdat je vent een affaire had terwijl je zelf keihard aan het vechten was om de boel bij elkaar te houden is een prima reden hoor. Je hoeft niet perfect te zijn, maar je zult me respecteren en anders kun je oprotten. De moeder van je kinderen kapotmaken is niet erg netjes en ze is dan gewoon beter af zonder jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:32 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Nee scheiden vanwege toiletrollen in de wasbak is oke ja, zeker met kids. Kosten nog moeite gebaat om bij elkaar te blijven!
Nog het lef hebben om te praten over opvoeding, van mij moge de zondvloed gauw komen.
Hoe regelmatig gaf je hem sex en hoe regelmatig vroeg ie erom?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Scheiden omdat je vent een affaire had is een prima reden hoor.
Dit heeft er helemaal geen fuck mee te maken Ash rot opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:38 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoe regelmatig gaf je hem sex en hoe regelmatig vroeg ie erom?
Dat heeft er wel degelijk mee van doen. Voor mannen is dit veelal een puur lichamelijke aangelegenheid. Is verder geen goedkeuring maar wellicht een verklaring.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit heeft er helemaal geen fuck mee te maken Ash rot op
Daar heeft ie handjes voor gekregenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Dat heeft er wel degelijk mee van doen. Voor mannen is dit veelal een puur lichamelijke aangelegenheid. Is verder geen goedkeuring maar wellicht een verklaring.
Ver weg van de realiteit dit. Zat mannen die er niet naar kraaien en hun vrouw (ook al is ze mooi) onbevredigd rond laten lopen. Dat vrouwen geen seks willen is echt een fabeltje en dat mannen tevreden zijn als je je poten maar vaak genoeg open gooit ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Dat heeft er wel degelijk mee van doen. Voor mannen is dit veelal een puur lichamelijke aangelegenheid. Is verder geen goedkeuring maar wellicht een verklaring.
Dan verschillen wij van meningquote:
Veel sex willen staat niet gelijk aan je sexpartner willen bevredigen. Veel sex is niet altijd genoeg voor een tevreden man maar in deze specifieke situatie is sex wel waar ie naar zocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ver weg van de realiteit dit. Zat mannen die er niet naar kraaien en hun vrouw (ook al is ze mooi) onbevredigd rond laten lopen. Dat vrouwen geen seks willen is echt een fabeltje en dat mannen tevreden zijn als je je poten maar vaak genoeg open gooit ook.
Waarom ga je dan een relatie met specifiek een vrouw aan als je echt vind dat een hand evengoed is?quote:
Dit. Maar blijkbaar zijn er vrouwen EN mannen die dit heel normaal vinden. Parttime werken, geen tot weinig kids, geen tot weinig sex.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een relatie met specifiek een vrouw aan als je echt vind dat een hand evengoed is?
Ik doel uiteraard op die types die zichzelf powervrouw noemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Powervrouw? Gewoon vrouw is prima hoor. Beetje raar eigenlijk dat als je zelfstandig leeft/ wil leven dat daar dan een term als powervrouw bij komt. Alsof je perse met een man samen moet leven.
Goed, wil zelf uiteindelijk gewoon fulltime of eigen onderneming, maar dat maakt me nog steeds geen ‘powervrouw’.
Verder kun je het wel afhankelijk noemen (van een ex?) maar die man-ex is evengoed afhankelijk in de vorm van zorg voor zijn kind(eren). Zodat hij lekker wel alle tijd heeft om netjes fulltime te werken zoals van hem wordt verwacht. En moeke de vrouw die mag lekker koken en wassen. Of nee wacht ze moet ook 40 uur werken en het huishouden regelen en dan ook voor de kinderen zorgen en dan pas ben je de term Powervrouw waard. Ofzoiets.
Knap dat jij dat weet. Vreemdgaan gaat natuurlijk niet altijd alleen maar om geile neukseks.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Veel sex willen staat niet gelijk aan je sexpartner willen bevredigen. Veel sex is niet altijd genoeg voor een tevreden man maar in deze specifieke situatie is sex wel waar ie naar zocht.
Oh wist niet dat je de ins- & outs van onze situatie kent. Heb je nog meer dingen die niet op ons van toepassing zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Veel sex willen staat niet gelijk aan je sexpartner willen bevredigen. Veel sex is niet altijd genoeg voor een tevreden man maar in deze specifieke situatie is sex wel waar ie naar zocht.
Soms moet je individueel denken om daarna weer gezond en op een voor de persoon passende relatie in te kunnen stappen. Niets mis met het even in je eentje zien te rooien en uit te zoeken wat jij met je leven wilt doen. Met samenwonen ga je toch snel weer in een bepaalde rol zitten die niet perse is wat je wil, maar je doet het maar omdat dat nou eenmaal de situatie is en voor je het weet is er weer een deel van je leven voorbij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op die types die zichzelf powervrouw noemen.
Overigens ben ik het helemaal met je eens dat je in een relatie gewoon deels afhankelijk van elkaar bent en daar is dan ook helemaal niets mis mee.
Het is juist dat krampachtige individuele denken wat bij mij op de lachspieren werkt.
Je kan ook echt jezelf blijven in een relatie. Het is juist mooi om samen aan iets te bouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Soms moet je individueel denken om daarna weer gezond en op een voor de persoon passende relatie in te kunnen stappen. Niets mis met het even in je eentje zien te rooien en uit te zoeken wat jij met je leven wilt doen. Met samenwonen ga je toch snel weer in een bepaalde rol zitten die niet perse is wat je wil, maar je doet het maar omdat dat nou eenmaal de situatie is en voor je het weet is er weer een deel van je leven voorbij.
In het geval van feminisme (wat toch vrij nieuw is) of eigenlijk iedere grote aanpassing in een maatschappij, heeft het een paar generaties nodig voor er een balans gevonden is. Trial & error. Niets nieuws.
In een ideale wereld ja. Ik moet de juiste nog tegenkomen. Iedere basis die ik tot nu toe in mijn leven heb gehad heeft me fuckall geleverd (ouders, thuissituatie en serieuze relaties) dus ik ga dat voorlopig liever even uit de weg allemaal en mijn eigen ding doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan ook echt jezelf blijven in een relatie. Het is juist mooi om samen aan iets te bouwen.
Feminisme is gewoon een fase, je ziet nu al de tekenen dat het op zijn retour is.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het ook wel veilig om te stellen dat jij op dat gebied een tik hebt gekregen en dat niet direct iets over relaties in het algemeen zegt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In een ideale wereld ja. Ik moet de juiste nog tegenkomen. Iedere basis die ik tot nu toe in mijn leven heb gehad heeft me fuckall geleverd (ouders, thuissituatie en serieuze relaties) dus ik ga dat voorlopig liever even uit de weg allemaal en mijn eigen ding doen.Als er later weer iemand bij past, prima. Eerst even een eiland voor mezelf bouwen en dan zie ik daarna wel of daar iemand aan mag meren (en dan heb ik graag ook de mogelijkheid om diegene er weer af te trappen indien het me na verloop van tijd weinig goeds brengt).
Al mijn gedachtegoed is niet zomaar aan komen waaien.
Ik gok dat het eerder regel is dan uitzondering en samenloopt met feminisme/ powervrouw/ zelfstandig/ whatever.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het ook wel veilig om te stellen dat jij op dat gebied een tik hebt gekregen en dat niet direct iets over relaties in het algemeen zegt.
Al ben je natuurlijk bepaald niet de enige.
Wat rot.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat zo?
Of is dat waarom jij het zou doen?
Mijn partner en ik denken na over een scheiding.
Dat terwijl hij vrijwel iedere dag seks met me kon hebben. Seks met anderen mocht hebben.
Maar toch een affaire begon en ergens anders stiekem gezinnetje aan het spelen was.
Dat is al een tijd over, maar dat ging dus niet over te weinig seks krijgen of wat dan ook.
Het ging over gevoel, emotie.
Over verliefdheid bij hem (voor een monogaam iemand) en bij mij over gebroken vertrouwen.
Dat wat bespreekbaar was geweest niet besproken werd.
In de kortzichtige wereld van Josh is een relatie zoals jij die in betere tijden had met je man sowieso nooit aan de orde.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat zo?
Of is dat waarom jij het zou doen?
Mijn partner en ik denken na over een scheiding.
Dat terwijl hij vrijwel iedere dag seks met me kon hebben. Seks met anderen mocht hebben.
Maar toch een affaire begon en ergens anders stiekem gezinnetje aan het spelen was.
Dat is al een tijd over, maar dat ging dus niet over te weinig seks krijgen of wat dan ook.
Het ging over gevoel, emotie.
Over verliefdheid bij hem (voor een monogaam iemand) en bij mij over gebroken vertrouwen.
Dat wat bespreekbaar was geweest niet besproken werd.
Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk je dat het nog te lijmen valt voor jezelf zonder schade aan je eigenwaarde? Heb er zelf best een tijd over na zitten denken, maar kon het niet verkopen aan mijzelf. Het vreemdgaan was het probleem niet. Gebrek aan respect en liegen en manipuleren. Dat is een grens.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Waarom ga je dan een relatie met specifiek een vrouw aan als je echt vind dat een hand evengoed is?
Hij stelt dat het vreemdgaan puur een lichameiljke aangelegenheid is. Het 'blauwe ballen excuus' is het dan, wegens te weinig seks.quote:
Ok, maar de stelling dat je handen gebruiken een prima alternatief is voor seksuele intimiteit is een beetje raar en jouw opmerking leek dat wel te suggereren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:53 schreef miss_sly het volgende:
Hij stelt dat het vreemdgaan puur een lichameiljke aangelegenheid is. Het 'blauwe ballen excuus' is het dan, wegens te weinig seks.
Als het puur om het klaarkomen gaat, kan hij ook zin handen gebruiken.
Als er een fundamenteel probleem is binnen de relatie op het gebied van seks, ga je uit elkaar en niet vreemd.
Nou, eens temeer een reden om feminisme als een mislukt experiment te beschouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:11 schreef 00wildchild het volgende:
Ik gok dat het eerder regel is dan uitzondering en samenloopt met feminisme/ powervrouw/ zelfstandig/ whatever.
Nee, dat is niet waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok, maar de stelling dat je handen gebruiken een prima alternatief is voor seksuele intimiteit is een beetje raar en jouw opmerking leek dat wel te suggereren.
Ik pleit sowieso niet voor vreemdgaan, maar ik vind ook wel weer dat mensen die de wensen van hun partner op intiem gebied volledig negeren ook naar zichzelf mogen kijken als iemand toch een moment van zwakte heeft gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:45 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat is niet waar.
Zijn opmerking ging puur over lichamelijke seks, en dat kun je oplossen met je handen.
Intimiteit en seks samen zijn inderdaad daardoor niet te vervangen. En geloof me, ik heb een relatie gehad (en ook beeindigd) waarin hij de seks en intimiteit helemaal afhield, dus ik weet echt wel hoe het kan zijn. Maar dan nog: niet vreemdgaan, beeindig de relatie en ga verer met je leven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee.
Maar 27 jaar loslaten is niet zomaar gedaan.
Ik weet dat er iets stuk is wat niet meer gemaakt kan worden.
Het doet pijn.
Ik kom er wel overheen, het komt wel goed. Ik vind mijn weg wel weer.
Soms is het leven even ontzettend kut, maar ook dat is niet voor altijd.
Que?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, eens temeer een reden om feminisme als een mislukt experiment te beschouwen.
Totaal iets anders want? Wat is er zo intiem aan als je de ander gebruikt als opblaaspop? Of gaat het je erom dat je ego gestreeld wordt? Want als je al geen moeite in je relatie wilt stoppen (hetzij door praten, als dat niet werkt eerlijk ervoor uitkomen dat je het dan niet meer ziet zitten en iemand ook niet verder aan het lijntje houden) kan ik mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt de emotionele connectie met n ander mens is die je zoektquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
Ik pleit sowieso niet voor vreemdgaan, maar ik vind ook wel weer dat mensen die de wensen van hun partner op intiem gebied volledig negeren ook naar zichzelf mogen kijken als iemand toch een moment van zwakte heeft gehad.
Overigens vind ik masturbatie per definitie geen vervanging van seks met een ander (of meerdere anderen). Totaal iets anders in mijn beleving.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Que?Nou wordt ‘ie ff mooi.
Wel ff de 12 jaar alimentatie terug dan hoor voor de mensen die huisvrouw zijn geweest, want dat we het zelf wel kunnen rooien is een veel te feministisch gedachtegoed.
Jij hebt gewoon een heel bijzondere kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Totaal iets anders want? Wat is er zo intiem aan als je de ander gebruikt als opblaaspop? Of gaat het je erom dat je ego gestreeld wordt? Want als je al geen moeite in je relatie wilt stoppen (hetzij door praten, als dat niet werkt eerlijk ervoor uitkomen dat je het dan niet meer ziet zitten en iemand ook niet verder aan het lijntje houden) kan ik mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt de emotionele connectie met n ander mens is die je zoekt
Waar ben je het precies mee eens? Dat mannen hun vrouw niet mogen verlaten wanneer ze antifeminist zijn en dat de oplossing voor relatieproblemen daarom vreemdgaan is? Of dat vrouwen het niet alleen kunnen redden maar het ook golddiggers zijn dus dat het beter is wanneer ze verlaten en financieel aan de grond hun leven verder slijten?quote:
Gelukkig voor je. Maar daarom ging je dus ook vreemd? Vanwege je bijzondere emotionele connectie met die andere vrouw? Waar uitte zich dat in en waarom had je geconcludeerd dat die onmogelijk was om bij je eigen vriendin te krijgen? Of begrijp ik dit verkeerd en ben je zelf niet vreemdgegaan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:44 schreef VEM2012 het volgende:
Jij hebt gewoon een heel bijzondere kijk op de wereld.
Met een ander heb je gewoon een connectie. Ook bij situaties die minder mainstream zijn. Zo niet, dan ben je wellicht psychopaat ofzo. Geen idee. Voor mij ver buiten mijn belevingswereld.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Volkomen eens met deze postsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Helemaal eens.
En daar komt bij dat je ook een SOA op kunt lopen zonder condoom. Dat is ook niet echt iets waar je je niet mee bezig hoeft te houden en dat, met wat pech, ook verstrekkende gevolgen kan hebben.
Ik vind het hele "ik ben geil dus ik doe maar wat" simpelweg dom van alle partijen. Daar is een vrouw niet dommer in omdat zij toevallig degene is die een eventueel kind draagt.
Dan ben je alsnog niet succesvol lijkt mij als die kinderen aan lager wal raken en de maatschappij belasten/crimineel worden bij gebrek aan vaderfiguurquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef osodevo het volgende:
Ik had deze gemist.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg juist meer het idee dat hij de kans op zwangerschap volledig ongeinteresseerd bij de vrouw in het algemeen neerlegt, zodat hij kan doen en laten wat hij wil. En als dat dan resulteert in een zwangerschap, dan is de vrouw verkeerd bezig en treft hem geen blaam. Hij kan immers niet zwanger worden.
Hoe je het ook wendt of keert, voor de vrouw zijn de gevolgen zwaarder. Zeker als je iemand in de bar oppikt en je wellicht nooit zal weten wie de vader is. Sta je er toch alleen voor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Waar ik het meer eens ben is dat alimentatie 12 jaar dient te duren. Of misschien nog wel langer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waar ben je het precies mee eens? Dat mannen hun vrouw niet mogen verlaten wanneer ze antifeminist zijn en dat de oplossing voor relatieproblemen daarom vreemdgaan is? Of dat vrouwen het niet alleen kunnen redden maar het ook golddiggers zijn dus dat het beter is wanneer ze verlaten en financieel aan de grond hun leven verder slijten?
[..]
Gelukkig voor je. Maar daarom ging je dus ook vreemd? Vanwege je bijzondere emotionele connectie met die andere vrouw? Waar uitte zich dat in en waarom had je geconcludeerd dat die onmogelijk was om bij je eigen vriendin te krijgen? Of begrijp ik dit verkeerd en ben je zelf niet vreemdgegaan?
Een vrouw vindt zo wel een twee een cuck die alles voor haar betaald.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Que?Nou wordt ‘ie ff mooi.
Wel ff de 12 jaar alimentatie terug dan hoor voor de mensen die huisvrouw zijn geweest, want dat we het zelf wel kunnen rooien is een veel te feministisch gedachtegoed.
Wat is er mis met jou dat dat woord bij jou op het puntje van je tong ligt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:30 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Een vrouw vindt zo wel een twee een cuck die alles voor haar betaald.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee.
Maar 27 jaar loslaten is niet zomaar gedaan.
Ik weet dat er iets stuk is wat niet meer gemaakt kan worden.
Het doet pijn.
Ik kom er wel overheen, het komt wel goed. Ik vind mijn weg wel weer.
Soms is het leven even ontzettend kut, maar ook dat is niet voor altijd.
Sorry dan had ik dat verkeerd begrepen. Men zal wel beiden idd schuld hebben aan het achteruitgaan van de kwaliteit van de relatie , maar vreemdgaan is iets wat je in je eentje doet niet samen tenzij dat toevallig zo uitkomt dus vraag ik me af waarom een eenzijdige oplossing voor dat gezamenlijke probleem dan ineens wel acceptabel is ?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Waar ik het meer eens ben is dat alimentatie 12 jaar dient te duren. Of misschien nog wel langer.
De gedachte dat ik vreemd ben gegaan vind ik in deze discussie erg raar. Mijn punt gaat om het besef dat twee mensen een relatie maken of breken en ieder naar zijn eigen rol moet kijken. Vaak zit er iets structureel mis als er vreemd wordt gegaan en daar ben je echt beiden bij aanwezig.
Ik heb het toch niet acceptabel genoemd?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Sorry dan had ik dat verkeerd begrepen. Men zal wel beiden idd schuld hebben aan het achteruitgaan van de kwaliteit van de relatie , maar vreemdgaan is iets wat je in je eentje doet niet samen tenzij dat toevallig zo uitkomt dus vraag ik me af waarom een eenzijdige oplossing voor dat gezamenlijke probleem dan ineens wel acceptabel is ?Thats all
En als je dan niet samenwoont heb je twee cuckjes die voor je betalenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:30 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Een vrouw vindt zo wel een twee een cuck die alles voor haar betaald.
Word sugar babyquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En als je dan niet samenwoont heb je twee cuckjes die voor je betalen
Waarom studeer ik eigenlijk nogkan ook gewoon golddigger worden.
Maar als je een nieuwe provider hebt, hoeft Ali Mentatie toch niet meer te betalenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee![]()
Gewoon alimentatieleef en een nieuwe vent die m’n eten betaalt is prima.
Een van de redenen dat gescheiden vrouwen zo van latten houden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als je een nieuwe provider hebt, hoeft Ali Mentatie toch niet meer te betalen
Nah ja, ik ben geen expert op het gebied van de relevante wetgeving.
Echt wtf.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een van de redenen dat gescheiden vrouwen zo van latten houden.
Precies, alles op gevoel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Echt wtf.
Vrouwen zijn echt minder berekend dan teveel mannen hier denken.
Denk ff 2x na overigens waar je op reageertquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Echt wtf.
Verklaart een hoop!quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zolang je beiden lekker in je eigen huis woont. Nee maar dat zou ik natuurlijk mijn ex niet flikken. Ik wil alleen partneralimentatie zolang mijn opleiding nog duurt en tot ik een baan heb met een beetje zekerheid dat ik er kan blijven ook. Dat is zo afgesproken en gelukkig is hij zo galant om dat te doen en niet zo’n hork waardoor je direct in de shit komt nadat je al genaaid bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als je een nieuwe provider hebt, hoeft Ali Mentatie toch niet meer te betalen
Nah ja, ik ben geen expert op het gebied van de relevante wetgeving.
Het was een grapjequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geeft nooit helemaal 100% garantie hequote:Op woensdag 4 maart 2020 19:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Maar..
Als je als vrouw toch al enigszins twijfels hebt over de loyaliteit van de man (wat je denk ik echt wel hebt bij zo iemand die dus dit zou kunnen doen (weglopen na bezwangeren want daar moet je denk ik wel echt een bepaald fraai type voor zijn))
Waarom denk je dan niet even verstandig na en gebruik je een effectieve anticonceptiemethode?
Als ik ook maar enigszins twijfel zou hebben, niet al een eeuwigheid samen ben met een man waarvan ik denk: die loopt misschien nog wel weg als hij een kind bij me verwerkt.. zou ik hem die kans niet eens geven om dat te kunnen doen. Maargoe
Ok zal welquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het toch niet acceptabel genoemd?
.. Teveel single moeders om dat zo te verklaren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Geeft nooit helemaal 100% garantie he
[..]
Ok zal wel
Mensen in het algemeen zijn vrij berekenend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Echt wtf.
Helaas gaat het vaak wat anders.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het was een grapjeik geef gewoon om mijn ex. Had hem flink kapot kunnen maken met wat hij geflikt heeft, maar ik koester geen wrok en doe daar niet aan. Mijn nummer 1 regel is dat ik mezelf iedere avond oprecht aan kan kijken in de spiegel.
We maken gewoon af waar we aan zijn begonnen (jong relatie gekregen, samen studeren ditdat dus studie ga ik ook afmaken). Lekker een eerlijke co-ouderschap, zoveel mogelijk nog samen doen met de kleine en gewoon als goede vrienden door. Ook met nieuwe relaties, is de intentie dat dat allemaal vriendschappelijk is en iedereen door 1 deur kan.
Niet altijd gelukkigquote:
Nee, maar ik kende al een hoop verhalen en inmiddels mag ik het zelf ook meemaken.quote:
Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel vrouwen die zo niet in elkaar zitten zouden willen toegeven, maar minder vaak dan veel mannen die negatief over vrouwen denken graag willen denken.quote:
En dit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel vrouwen die zo niet in elkaar zitten zouden willen toegeven, maar minder vaak dan veel mannen die negatief over vrouwen denken graag willen denken.
Er zit gewoon te vaak kwaad bloed tussen mensen en dat werkt beide kanten op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit.
Overigens heb ik ook gejengel gehoord van een man wiens ex helemaal geen alimentatie wilde hebben, ook niet voor hun kind, maar hij wilde in het huis blijven wonen en moest haar dus uitkopen.
Op feestjes heb ik hem wel horen roepen dat hij haar afgekocht had, als zou het om partneralimentatie gaan die in één keer betaald was terwijl het om uitkopen ging, hij doet dus zelfs al verontwaardigd over het feit dat zij haar helft van hun gezgezamenlijk vermogen heeft meegekregen.
Ik snap dat ook niet, maar goed, van alle scheidingen in mijn omgeving is er in geen enkel geval sprake van partneralimentatie, en in sommige gevallen is zelfs de kinderalimentatie geweigerd door degene die de primaire verzorger van het kind was, dus ik weet niet of mijn omgeving nou zo'n referentiekader van zelfstandige vrouwen is of dat degenen die roepen dat de vrouw altijd alles krijgt en de man altijd moet dokken uit een totaal andere omgeving komen, of dat ze gewoon maar wat roepen omdat het zo lekker makkelijk schoppen is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er zit gewoon te vaak kwaad bloed tussen mensen en dat werkt beide kanten op.
Omgeving en aparte advocaten helpen vaak ook niet mee.
Wat mij betreft zou een rechter daar gewoon tussen moeten komen, als er geharrewar blijft dat er gewoon over genomen wordt, wordt gezegd dit is redelijk en daar hebben jullie het maar mee te doen.
Als je soms hoort dat het tot jaren lang blijft slepen, daar wordt toch niemand beter van?
Kinderalimentatie mag je toch niet eens weigeren?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, maar goed, van alle scheidingen in mijn omgeving is er in geen enkel geval sprake van partneralimentatie, en in sommige gevallen is zelfs de kinderalimentatie geweigerd door degene die de primaire verzorger van het kind was.
Ik heb begrepen dat het hoogst zeldzaam is dat de alimentatie vervroegd afloopt vanwege samenwonen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel vrouwen die zo niet in elkaar zitten zouden willen toegeven, maar minder vaak dan veel mannen die negatief over vrouwen denken graag willen denken.
Even voor de goede orde, mannen en vrouwen zeiken over hun ex. Ik heb ook helemaal niet bedoeld daar onderscheid in te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit.
Overigens heb ik ook gejengel gehoord van een man wiens ex helemaal geen alimentatie wilde hebben, ook niet voor hun kind, maar hij wilde in het huis blijven wonen en moest haar dus uitkopen.
Op feestjes heb ik hem wel horen roepen dat hij haar afgekocht had, als zou het om partneralimentatie gaan die in één keer betaald was terwijl het om uitkopen ging, hij doet dus zelfs al verontwaardigd over het feit dat zij haar helft van hun gezgezamenlijk vermogen heeft meegekregen.
Oh absoluut, maar dat eeuwige gezeik over vrouwen die graaien en alleen maar geld kosten komt meestal van mannen die daar helemaal geen ervaring mee hebben (de uitzondering daargelaten uiteraard), en zich alleen maar baseren op wat er clichématig rondgaat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, mannen en vrouwen zeiken over hun ex. Ik heb ook helemaal niet bedoeld daar onderscheid in te maken.
Als ik tegen jou zeg dat ik de kinderalimentatie voor ons kind niet hoef dan hoef jij het niet te betalen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Kinderalimentatie mag je toch niet eens weigeren?
Tjah, dat cliché is dan helaas alleen wel waar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar dat eeuwige gezeik over vrouwen die graaien en alleen maar geld kosten komt meestal van mannen die daar helemaal geen ervaring mee hebben (de uitzondering daargelaten uiteraard), en zich alleen maar baseren op wat er clichématig rondgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |