Ja bedoelde eigenlijk bepaalde lagen in alle bevolkingsgroepenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Gebeurd ook door Hollandse jongens hoor
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:41 schreef DrDarwin het volgende:
Negerts uit Surinamistan of de ABC weilanden.
En dit jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Dit dus. Die baarfabriekjes die met liefde de benen spreiden en achteraf gaan klagenquote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet onze schuld dat witte vrouwen het ons zo makkelijk maakt...
Daar trappen wij niet in.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:52 schreef wollah het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, ze vragen er om. Gelukkig dat jij het zegt, want andersom is het racisme.
Jij bent er wel zo eentje toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, poeh. Zoveel mannen die meerdere vrouwen bezwangeren en daarna verdwijnen. Tsjemig.
Ik ben meer van de venten johquote:Op maandag 24 februari 2020 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent er wel zo eentje toch?
Mannen hoog op “disagreeableness”. Vaak ook laag IQquote:Op maandag 24 februari 2020 17:15 schreef osodevo het volgende:
Nou nou, ook Nederlandse mannen doen dat hoor. Ik ken er persoonlijk ééntje. Kinderen bij meerdere vrouwen verwekken, haar met schulden laten zitten en met de noorderzon vertrekken. Zo is het wel makkelijk om nageslacht te verwekken. Ik kan maar niet begrijpen dat die mannen totaal geen verantwoordingsgevoel hebben naar hun kinderen. Die hebben er tenslotte ook niet om gevraagd om zo'n vader te hebben. Daarbij hebben kinderen in éénoudergezinnen waarbij vader niet in beeld is een grotere kans om later te ontsporen met alle gevolgen van dien.
Kijk, ik zou ook wel vader willen worden en kinderen krijgen maar gezien mijn financiële positie is dat gewoon zwaar onverantwoord. Moet er daarom ook niet aan denken om een vrouw te bezwangeren. Het is alleen wel wrang dat veel andere mannen daar niet over nadenken.
Dit dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als kijk naar mijn eigen kenniskring, zijn het vooral de vrouwen die ervoor kiezen om door te gaan zonder vader. De vrouwen worden vaak bewust zwanger, en waren bewust van plan om alleenstaande moeders te zijn. Hun keuze.
Geen aambeitjes?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en misschien kan je er wat frambozen in doen voor de vtuchtbaarheid?
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelderquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt uitvoerig met deze vrouwen gesproken?
En ze zijn bewust zwanger geworden en waren bewust van plan om alleenstaande moeder te zijn?
Dat hoor ik zelden, eigenlijk vrijwel nooit.
Hoe doet ze dat toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:43 schreef marsan het volgende:
Vaak ook wel een bepaald type vrouw. Vaak ook met meerdere kinderen van allemaal een andere vader.
Ja, wat is het nou?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denkt. Vaak is de situatie ook ingewikkelder
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is gewoon een goede voortplantingsstrategie. Dat jij nou niemand mag bezwangeren is jouw probleem.
Wie hebben jullie bezwangerd dan?quote:
Waarom laten die vrouwen zich volspuiten zonder voorbehoedsmiddel? Ook een interessante vraag.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Waarom komen veel mannen hier mee weg?
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...quote:Op maandag 24 februari 2020 17:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?
Vrouwen worden bewust zwanger en hebben bewust het plan om alleenstaande moeder te worden?
Of is het toch opeens ingewikkelder?
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Wat is dat toch met sommige mannen. Lachend meerdere vrouwen bezwangeren, voor veel nageslacht zorgen maar er daarna geen enkele verantwoording voor dragen. De alleenstaande moeders en het pasgeboren kindje zitten dan met de gebakken peren terwijl deze mannen al met het volgende meisje bezig zijn.
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Is dat echt zo tegenwoordig ?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel vrouwen, vooral als ze jong zijn en zelf daddy issues hebben, gewoon een mocca kindje willen. Dat zeggen ze dus gewoon. En ze kiezen dan bewust voor een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is... en niet alleen zwarte jongens maar ook witte jongens en andere afkomsten... tegenwoordig is het gewoon zo in de samenleving. Veel vrouwen hebben geen zin meer in trouwen en een lieve betrouwbare vriendje, dat is gewoon zo tegenwoordig. Ze denken al snel van “ik laat deze jongen mij bezwangeren en als hij weggaat vind ik wel een ander”. En prima hun keuze, zo denken veel vrouwen inmiddels...
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :pquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Misschien 301.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien een vrouw of 300 over heel NL? :p
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blahquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij ‘veel’ in dezen?
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af welke kringen je je begeeft natuurlijk. Iedereen is anders blah blah blah
Mooie zachte blonde haren. In één generatie wegquote:Op maandag 24 februari 2020 17:18 schreef luxerobots het volgende:
Mannen die weglopen, daar had Anouk ook last van.
[ afbeelding ]
Ik ben ook maar aan het ranten...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begin zo het vermoeden te krijgen dat het toch wel meevalt.
Nou, daar zitten ook wel wat gradaties in hoor. Ik ken hele normale vrouwen die gewoon ontzettend bedonderd zijn door op het oog normale mannen die ze lieten zitten en extreme gevallen van randje zwakbegaafde seriezwangeren. Zit een hoop tussen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over de vrouwen die zwanger worden lijkt me.
Evolutionair gezien heel handig. Veel resultaat en weinig effort.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:37 schreef osodevo het volgende:
Misschien in het ghetto van Den Helder. En dan ook alleen maar mogelijk gemaakt door de gemeentelijke sociale dienst. Want als ze geen huisje en bijstand kregen dan was een man die zijn toekomst wel voor elkaar had en hiervoor kon zorgen opeens veel aantrekkelijker dan een stoere zwarte jongen die een beetje van de streetlife is...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zo houdt het proletariaat zichzelf in stand inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |