abonnement Unibet Coolblue
pi_191283846
Hallo, ik gebruik een ander account hiervoor dan normaal zodat mijn identiteit niet af te leiden is. Ik hoop dat dat mag.

Ik weet eigenlijk ook niet of ik deze vraag hier mag stellen.

Ik ga veel om met jongens/mannen die maagd zijn/nooit een vriendin gehad hebben. Vanwege overeenkomstige (game) hobby's. Sommige zijn zelfs een beetje flink op het incel pad aan het gaan.

Ik vind het klote om te zien want het zijn stuk voor stuk lieve mannen.

Ik heb ook een opleiding social work.

Ik zit er wel eens aan te denken; is deze jongens/mannen ontmaagden niet iets voor mij. Ik heb zelf nooit echt behoefte gehad aan een partner en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik heb ook seksuele behoeften maar vind one night stands niet echt top; doet me niet zoveel zonder gevoelens; en met iemand blij maken zou ik in ieder geval méér gevoelens hebben. Als ik toch enkel 1-2x per jaar een one night stand heb om seksueel te ontladen te worden met iemand waar ik niet om geef; waarom dan niet iemand die daar veel aan heeft. En ik vind het leuk om mensen dingen te leren. En ik vind het mooie persoonlijkheden. Uiteraard kan ik het geld ook gebruiken, ik mis nog een paar consoles in mijn collectie.

Wat ik hier over kan vinden is ontmaagding services die 950 euro vragen voor 3 uur! Ik vind dit veel en te kort. Ik zou liever s'avonds samen gamen/filmpje kijken en aan elkaar wennen en dit zo langzaam en prettig aan opbouwen, vrijen en tot in de ochtend nog samen een ontbijtje delen. En dit ook niet mijn werk maken en toch wél een band opbouwen. En na deze ervaring betreffende persoon ook de optie geven tot coaching/hulp bij zelf vrouwen/meiden versieren. Samen op stap of een activiteit bezoeken om vrouwen te leren kennen.

Een combinatie dus van ontmaagding en zelfvertrouwen opbouwen om een leuke meid te ontmoeten. Dus naast ontmaagding/sex leren ook een stuk social work.

Nu heb ik 4 vragen;
A. Is hier behoefte aan denken jullie.
B. Hoeveel moet ik hier voor vragen? Ik vind meer dan 1000 best veel.. meer dan 2000 zéker. Maar ik ben dan ook totaal niet op de hoogte van prijzen op dat gebied en wat een jongen/man hier voor over zou hebben. Coaching daarna zal 30 euro per uur zijn.
C. Hoe bereik ik deze mannen.
D. Ik ben geen jongen/man die graag ontmaagd wil worden; of dat ooit is geweest; dus ik heb ook vragen over wat jongens/mannen prettig zouden vinden bij een situatie als dit. Ik heb er geen problemen mee om van te vore te appen en wat persoonlijker te zijn. Ik kan me voorstellen dat me beter leren kennen wat prettiger voelt.. maar is dit? En waar leg ik de grens? Ik heb niet zoveel problemen m.b.t. privacy. Dat deze jongen/man dit niet aan de grote klok hangt zou ik respecteren; maar groeten op straat is prima zeg maar. We hebben toch iets gedeeld als mensen. Maar hoe creëer ik hier duidelijke regels in.

Eigenlijk vraag ik dus gewoon om heel veel advies. En alles is welkom.
pi_191283978
Prostitutie met als markt voor sociale nerds dus.

Wel zou ik zeggen dat je “waarde” ook afhangt van hoe je eruit ziet.
Klinkt wat lullig. Maar ook die “incels” zullen zo een smaak hebben.. als ze al behoefte er aan hebben want ook daar hoef je niet automatisch van uit te gaan.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:21:19 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284008
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:06 schreef Skylar95 het volgende:
Hallo, ik gebruik een ander account hiervoor dan normaal zodat mijn identiteit niet af te leiden is. Ik hoop dat dat mag.

Ik weet eigenlijk ook niet of ik deze vraag hier mag stellen.

Ik ga veel om met jongens/mannen die maagd zijn/nooit een vriendin gehad hebben. Vanwege overeenkomstige (game) hobby's. Sommige zijn zelfs een beetje flink op het incel pad aan het gaan.

Ik vind het klote om te zien want het zijn stuk voor stuk lieve mannen.

Ik heb ook een opleiding social work.

Ik zit er wel eens aan te denken; is deze jongens/mannen ontmaagden niet iets voor mij. Ik heb zelf nooit echt behoefte gehad aan een partner en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik heb ook seksuele behoeften maar vind one night stands niet echt top; doet me niet zoveel zonder gevoelens; en met iemand blij maken zou ik in ieder geval méér gevoelens hebben. Als ik toch enkel 1-2x per jaar een one night stand heb om seksueel te ontladen te worden met iemand waar ik niet om geef; waarom dan niet iemand die daar veel aan heeft. En ik vind het leuk om mensen dingen te leren. En ik vind het mooie persoonlijkheden. Uiteraard kan ik het geld ook gebruiken, ik mis nog een paar consoles in mijn collectie.

Wat ik hier over kan vinden is ontmaagding services die 950 euro vragen voor 3 uur! Ik vind dit veel en te kort. Ik zou liever s'avonds samen gamen/filmpje kijken en aan elkaar wennen en dit zo langzaam en prettig aan opbouwen, vrijen en tot in de ochtend nog samen een ontbijtje delen. En dit ook niet mijn werk maken en toch wél een band opbouwen. En na deze ervaring betreffende persoon ook de optie geven tot coaching/hulp bij zelf vrouwen/meiden versieren. Samen op stap of een activiteit bezoeken om vrouwen te leren kennen.

Een combinatie dus van ontmaagding en zelfvertrouwen opbouwen om een leuke meid te ontmoeten. Dus naast ontmaagding/sex leren ook een stuk social work.

Nu heb ik 4 vragen;
A. Is hier behoefte aan denken jullie.
B. Hoeveel moet ik hier voor vragen? Ik vind meer dan 1000 best veel.. meer dan 2000 zéker. Maar ik ben dan ook totaal niet op de hoogte van prijzen op dat gebied en wat een jongen/man hier voor over zou hebben. Coaching daarna zal 30 euro per uur zijn.
C. Hoe bereik ik deze mannen.
D. Ik ben geen jongen/man die graag ontmaagd wil worden; of dat ooit is geweest; dus ik heb ook vragen over wat jongens/mannen prettig zouden vinden bij een situatie als dit. Ik heb er geen problemen mee om van te vore te appen en wat persoonlijker te zijn. Ik kan me voorstellen dat me beter leren kennen wat prettiger voelt.. maar is dit? En waar leg ik de grens? Ik heb niet zoveel problemen m.b.t. privacy. Dat deze jongen/man dit niet aan de grote klok hangt zou ik respecteren; maar groeten op straat is prima zeg maar. We hebben toch iets gedeeld als mensen. Maar hoe creëer ik hier duidelijke regels in.

Eigenlijk vraag ik dus gewoon om heel veel advies. En alles is welkom.
Ik zou als ik jou was heeel goed nadenken of je dit wil, maar ook kan . Werken als seks werker is iets wat je moet kunnen. Want hoe onbaatzuchtig jouw gedachten hierover lijken ,ik blijf het toch een beetje een vaag verhaal vinden
Geld ga ik niet op in. Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen
En dan heb ik het vooral over jouw beeld van/over mannen en jouw zelfbeeld
Dat je je daar bewust van bent
Ik zie verder geen enkel probleem met hoeren die incels willen ontmaagden, ik wens je heel veel succes iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284093
Deze vrouw gaat serieus cashen!!! 🤑🤑🤑

U las het hier voor 't eerst.
pi_191284121
Ik heb nog wel een joystick voor je. Mag je zo hebben O-)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:33:02 #6
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284169
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze vrouw gaat serieus cashen!!! 🤑🤑🤑

U las het hier voor 't eerst.
Die groene tong is van blijdschap?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284196
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Die groene tong is van blijdschap?
Ik ben blij voor iedereen die ergens blij mee is. Maar in dit specifieke geval was het om mijn statement over cashen kracht bij te zetten. Zo van money money money money money
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:37:16 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191284247
Je kunt het allemaal wel zo leuk proberen te verkopen maar ze moeten nog steeds dokken voor seks he? Volgens mij verwissel je incels met MGTOW leden. MGTOW leden neuken alleen nog maar hoeren, incels willen geen hoeren maar "gratis" seks zoals ieder ander normaal persoon.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:38:07 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284265
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik ben blij voor iedereen die ergens blij mee is. Maar in dit specifieke geval was het om mijn statement over cashen kracht bij te zetten. Zo van money money money money money
Ja, dat is ook een beetje mijn probleem met het verhaal :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284280
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was heeel goed nadenken of je dit wil, maar ook kan . Werken als seks werker is iets wat je moet kunnen. Want hoe onbaatzuchtig jouw gedachten hierover lijken ,ik blijf het toch een beetje een vaag verhaal vinden
Geld ga ik niet op in. Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen
En dan heb ik het vooral over jouw beeld van/over mannen en jouw zelfbeeld
Dat je je daar bewust van bent
Ik zie verder geen enkel probleem met hoeren die incels willen ontmaagden, ik wens je heel veel succes iig
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik denk dat dit wel zal meevallen. Bewust er naar kijkend.

Ik snap je zorgen.

"Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen." begrijp ik niet echt. Als je bedoelt mijn "image" of "toekomstige relaties" dan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb geen interesse in relaties nu of in de toekomst. Nooit gehad ook. Zoals in OP verteld. Of wat dat betreft enige notie wat anderen van me vinden in de toekomst. Aangezien ik geen interesse in een partner heb gaan er ook geen situatie zijn waar mijn verleden een issue is.

Mijn beeld van mannen kan ook niet veranderen. Ik heb jaren gewerkt met mannen die gesubsidieerde sekswerkers over de vloer kregen en voorafgaande seksuele frustratie daarvoor meegemaakt. Dit idee komt niet gehéél uit het niks.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:39:44 #11
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:38 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing.
Ik denk dat dit wel zal meevallen. Bewust er naar kijkend.

Ik snap je zorgen.

"Het gaat alles in jouw verdere toekomst veranderen en bepalen." begrijp ik niet echt. Als je bedoelt mijn "image" of "toekomstige relaties" dan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb geen interesse in relaties nu of in de toekomst. Nooit gehad ook. Zoals in OP verteld. Of wat dat betreft enige notie wat anderen van me vinden in de toekomst. Aangezien ik geen interesse in een partner heb gaan er ook geen situatie zijn waar mijn verleden een issue is.

Mijn beeld van mannen kan ook niet veranderen. Ik heb jaren gewerkt met mannen die gesubsidieerde sekswerkers over de vloer kregen en voorafgaande seksuele frustratie daarvoor meegemaakt. Dit idee komt niet gehéél uit het niks.
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:41:57 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284364
Nee ik heb het niet over image , ik heb het over het feit dat jij straks evt moet leven met het feit dat je een hoop mannen gaat ontmaagden en dat dat heel veel met je gaat doen , geestelijk vooral
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284409
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt het allemaal wel zo leuk proberen te verkopen maar ze moeten nog steeds dokken voor seks he? Volgens mij verwissel je incels met MGTOW leden. MGTOW leden neuken alleen nog maar hoeren, incels willen geen hoeren maar "gratis" seks zoals ieder ander normaal persoon.
Nee; ik wil niet specifiek incels ontmaagden.
Ik gaf aan dat ik goede jongens/mannen in mijn leven het incel pad zie opgaan door jarenlange frustratie; die frustratie moet eerder weg voor men dit pad opgaat. Want daarna is er inderdaad geen land meer mee te bezeilen. Ik wil me richten op jongens/mannen die in de fase zijn om een serieuze oplossing te zoeken vóór dat ze bittere zure incel-pruimen worden.
pi_191284457
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik he het niet over image , ik heb het over het feit dat jij straks evt moet leven met het feit dat je een hoop mannen gaat ontmaagden en dat dat heel veel met je gaat doen , geestelijk vooral
Wat gaat dat geestelijk met me doen dan? Ik waardeer je advies; maar iets specifieker zijn of voorbeelden geven zou helpen om je advies mee te nemen.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:46:22 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191284463
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:44 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Nee; ik wil niet specifiek incels ontmaagden.
Ik gaf aan dat ik goede jongens/mannen in mijn leven het incel pad zie opgaan door jarenlange frustratie; die frustratie moet eerder weg voor men dit pad opgaat. Want daarna is er inderdaad geen land meer mee te bezeilen. Ik wil me richten op jongens/mannen die in de fase zijn om een serieuze oplossing te zoeken vóór dat ze bittere zure incel-pruimen worden.
Hoe gaan ze van dat incel pad af als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191284479
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoe gaan ze van dat incel pad af als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Ze zijn nog niet op dat pad.
pi_191284493
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:46 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Wat gaat dat geestelijk met me doen dan? Ik waardeer je advies; maar iets specifieker zijn of voorbeelden geven zou helpen om je advies mee te nemen.
Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:48:01 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284500
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.
Dit dus
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284537
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat je daar nog helemaal niet over na hebt gedacht zou wel al reden genoeg moeten zijn om dit lekker bij een fantasie te houden.
Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...

Wat bedoel je nou? Ga ik er geestelijk onder door bij de gedachte dat ik veel mannen heb ontmaagd als dan slet-zijnde? Aan mogelijk jongens/mannen die daarna meer willen/stalken?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 20:51:35 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191284571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:47 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Ze zijn nog niet op dat pad.
Oke.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet dat pad opgaan als ze moeten betalen voor hun eerste keer seks?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191284604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...

Wat bedoel je nou? Ga ik er geestelijk onder door bij de gedachte dat ik veel mannen heb ontmaagd als dan slet-zijnde? Aan mogelijk jongens/mannen die daarna meer willen/stalken?
Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om met het stigma wat je zonder pardon achter je naam krijgt om te kunnen gaan ja.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 31 januari 2020 @ 20:54:33 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191284612
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:49 schreef Skylar95 het volgende:

[..]

Het is moeilijk om aan te geven of ik daar over heb nagedacht als ik niet weet waar het over gaat...

Wat bedoel je nou? Ga ik er geestelijk onder door bij de gedachte dat ik veel mannen heb ontmaagd als dan slet-zijnde? Aan mogelijk jongens/mannen die daarna meer willen/stalken?
Oh jee
Je hebt wel over e.e.a nagedacht : geld ,tijd en nog wat bla bla
Maar dus niet stilgestaan wat seks hebben met mannen tegen betaling jouw beeld kan en zal veranderen . heel naïef
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191284653
Ik bied 40 zelfs.
wanneer kun je?
pi_191284662
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.

Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.

Ik heb trouwens het idee dat je ons niet nodig hebt wat dit betreft, je weet al prima wat je moet doen maar wil gewoon optimaal resultaat dus vraagt nog wat na voor de zekerheid.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2020 20:59:01 ]
pi_191284720
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Is een vrije markt. Als jij dat wil doen en zij willen het dan gaat het best wel lukken.

Maar lijkt voor mij alsof je vooral een bedrijfsanalyse wil of het rendabel is etc. en hoe je de markt kan bereiken en dit en dat.
Ja dat is precies het probleem inderdaad. TS staat niet stil bij de risico's en de mate waarin het haar hele perceptie kan veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')