Melkquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan nu lekker ontspannen met een coronaatje glaasje appelsap.
En dat voor iets wat vanzelf over waaitquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF er is ineens een compleet corona subforum hier op fokSommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen
Ja sinds gister al hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF er is ineens een compleet corona subforum hier op fokSommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen
Je gaat voor de thaibojs ofwah?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand
Mag ik mee in je koffer?
Corendonquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zelfs een zeer succesvolle SC geopend daar
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Het pas met Karzai. Ligt aan zijn buik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand
Mag ik mee in je koffer?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gemiste kans.
COR / [en Don] & Ad
Ik zie het. Goed gedaan kereltjequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten we nog vragen wat je dan gedaan hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Dat was een leuk uitstapje.
Even buurten in de sc van COR.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten we nog vragen wat je dan gedaan hebt?
Het lijkt nu meer een SUB-KSCquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten in de sc van COR.
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het. Goed gedaan kereltje
Eindelijk erkenning voor al je harde werkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor al je harde werken
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor al je harde werken
Werk ze!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Afwas is ook gedaan, ik ga even aan het clubblad werken hoorDaag
Oh dacht dat je nog in Budapest zat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten in de sc van COR.
Helaas nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog in Budapest zat.
Heeft zeker teveel tijd over.quote:
Ik schat een week werk van 8-9 uur per dag. Mwoah liever hij dan ikquote:
Nou inderdaadquote:
Ja, maar wel vakmanschapquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaadMaar duurt wel lang allemaal zeg
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoorquote:
Paar maatjes van me ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoor
Zeker wel ja. En een indrukwekkende verzameling tools. Hoewel ik liever gewoon benen gehad had denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ja, maar wel vakmanschap
Ik kan dat wel waarderen.
Wowquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
COR / Voedsel/water preppen?
Ik heb ook wat extra dingen gehaaldquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
scuuuuuseeequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ook wat extra dingen gehaald
Maar geen waterfilters, 24 kilo rijst en liters vissaus in mijn eentje zoals sommigen daar
Ik heb echt voor hooguit twee dagen eten in huis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar geen waterfilters, 24 kilo rijst en liters vissaus in mijn eentje zoals sommigen daar
Die gekkigheid krijgen we straks ook hierquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Vriend van me in Zwitserland vertelde aan de telefoon dat de supermarkten daar ook leeg raken en mensen allemaal met mondkapjes op lopen.
Hij zat echt te WTF-en aan de telefoon
Ik heb vooral dingen besteld die ik anders toch wel zou kopen of die ik al eerder had moeten kopen omdat het niet meer in de kast staat. Van die dingen die je met het koken telkens wilt pakken en dan denkt 'ohja kut, dat had ik moeten kopen'. Het enige dat ik echt extra heb besteld zijn een paar blikken fruit en groenten, dat blijft toch wel tig jaar goed dus komt vast ooit wel eens op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon die lijfstijve bejaarden op de BBQ mikken daar in de biblebeltquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt voor hooguit twee dagen eten in huis.
RIP Buda
Ik voor 1 dag, eten moet vers zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt voor hooguit twee dagen eten in huis.
RIP Buda
Yep!quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gekkigheid krijgen we straks ook hier
Wat de fak man, het is een griepuitbraak en iedereen rent al naar de Ark van Noach of wat. Doe even normaal mensenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
COR / Voedsel/water preppen?
Ja preciesquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vooral dingen besteld die ik anders toch wel zou kopen of die ik al eerder had moeten kopen omdat het niet meer in de kast staat. Van die dingen die je met het koken telkens wilt pakken en dan denkt 'ohja kut, dat had ik moeten kopen'. Het enige dat ik echt extra heb besteld zijn een paar blikken fruit en groenten, dat blijft toch wel tig jaar goed dus komt vast ooit wel eens op.
Ja mooi hč.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat de fak man, het is een griepuitbraak en iedereen rent al naar de Ark van Noach of wat. Doe even normaal mensen
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Mevr Koen is een hoarder, wij kunnen wel een week of wat met ons eten en drinken doen
Vogels?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook
Koos scheldt altijd al dat ik teveel troep koop
Flesjes water heb ik wel besteld, stond al langer op de lijst dat ik die weer eens moest kopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies
Hier ook, geen gekke dingen die ik anders niet eet
Flessen water en zakken melkpoeder, ja doeiiii
Pakje vissticks voor mijn dochter, wat houdbare melk, luiers, knakworstjes, mais en eiwitrepen voor mezelf maar die waren ook dik in de aanbieding
Ik heb gisteren in opdracht 12 zakken cappuccino koffiepads gehaaldquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook
Koos scheldt altijd al dat ik teveel troep koop
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flesjes water heb ik wel besteld, stond al langer op de lijst dat ik die weer eens moest kopen. Van de zomer kwam ik een keertje 's avonds thuis en lag de straat open omdat er ergens een leiding was gebarsten. Was toen wel blij dat ik nog ergens in een hoekje in de kast een flesje water had staan.
Ja zo ben ik dus ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in opdracht 12 zakken cappuccino koffiepads gehaaldwant aanbieding
quote:
gaaayyyquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een bidet, zit daar af en toe voor mijn plezier op
Als het aan haar ligt komt er een 3e vriezer bij, huidige 2 zijn continue ramvol en er is nauwelijks iets in terug te vindenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dus ook
Koffie, vaatwastabletten of tandpasta ofzo in de aanbieding, hoardddd allessss
Ja ik zit al te F5-en.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
Jongens, Kree wil een nieuw topic openen!
Geen nieuwe fles?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
2???quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt komt er een 3e vriezer bij, huidige 2 zijn continue ramvol en er is nauwelijks iets in terug te vinden
Wut?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
1 vriezer boven de koelkast en een 2e dedicated vriezer op zolderquote:
Doen jullie brood ook invriezen dan ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 vriezer boven de koelkast en een 2e dedicated vriezer op zolder
Moet je dan niet jaarlijks bergen ouwe meuk weggooien? Ook in een vriezer blijven dingen niet oneindig goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een kilo van liggen, ook nog een hele lading chocoladelettersquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
Ik ben echt onwijs goed in snackvoer laten staan, blijkt toch maar soort van
Ik heb nu snaaizin en ga kruidnootjes pikaan maken want die hadden we nog
Jullie zijn zeker vaak aan de schijt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je daar ook zo enorm klaar mee hčquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een kilo van liggen, ook nog een hele lading chocoladeletters
Minder brood tegenwoordig, alleen voor de juniors, zelf eten we geen brood nu. Maar er ligt er wel 1 in de vriezer op zolderquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen jullie brood ook invriezen dan ofzo?
Ik vries bijna niets in. Heb ook maar drie van die mini lades onder de koelkast, is voldoende hier.
Anders moet ik gaan plannen wat ik moet eten zodat ik spullen er op tijd uit kan leggen enzo en dat vergeet ik toch
Leg uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn zeker vaak aan de schijt?
Ik koop ze ook altijd nog extra na sinterklaas als ze bij de hema 1+3 gratis zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je daar ook zo enorm klaar mee hč
Neuh er zit wel een aardige vernieuwing in en met z'n 4en gaat een paar kilo kip en gehakt enzo ook snel opquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan niet jaarlijks bergen ouwe meuk weggooien? Ook in een vriezer blijven dingen niet oneindig goed
Ah, een chocoladehoarderquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop ze ook altijd nog extra na sinterklaas als ze bij de hema 1+3 gratis zijn![]()
Ik koop dat altijd versquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh er zit wel een aardige vernieuwing in en met z'n 4en gaat een paar kilo kip en gehakt enzo ook snel op
Echt lang ligt het er nooit in eigenlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat er stiekem toch best veel bederft in een vriezer.
Volgens zijn die van 2018 nog niet eens opquote:
Tsja zuinige truus die geen zin heeft voor iedere keer kip naar de supermarkt te gaanquote:
Blijft toch absurd lang goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens zijn die van 2018 nog niet eens op
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder gooit altijd alle vlees in de vriezer, ook als ze het een dag na aankoop gaat eten
Dus erin gooien, laten bevriezen, en dan in de ochtend er weer uithalen en dan de hele dag lekker op kamertemperatuur weer laten ontdooien
![]()
![]()
![]()
Zeker puurquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft toch absurd lang goed
Ja toggggg
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder gooit altijd alle vlees in de vriezer, ook als ze het een dag na aankoop gaat eten
Dus erin gooien, laten bevriezen, en dan in de ochtend er weer uithalen en dan de hele dag lekker op kamertemperatuur weer laten ontdooien
![]()
![]()
![]()
Ik woon zowat naast de supermarkt en vind het ook serieus leuk om even te shoppen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja zuinige truus die geen zin heeft voor iedere keer kip naar de supermarkt te gaan
Je hebt me overtuigd: morgen zakken paaseitjes inslaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker puurchocolade is gewoon #1 preppersfood
Dat omschrijft haar goed jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Dan heb je dus niks begrepen van koken
Minimaal 450 zakken!quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd: morgen zakken paaseitjes inslaan
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minimaal 450 zakken!
Ik weiger paaseitjes te halen tot aan mijn verjaardag
Die koop ik eigenlijk nooit, gekut altijd om die uit het folietje te peuterenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd: morgen zakken paaseitjes inslaan
Dit jaar toevallig 1e pinksterdagquote:
Net als een peuter paaseitjes eten, met folietje en al.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die koop ik eigenlijk nooit, gekut altijd om die uit het folietje te peuteren
Ow god. Nu moeten we WEL gaan preppenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
Krijg je tenminste ook je mineralen binnenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als een peuter paaseitjes eten, met folietje en al.
Watquote:De NOS sprak met Nederlandse families die sinds gisterochtend in quarantaine zitten in een hotel op Tenerife. Manuela Boekweit zit vooral op haar hotelkamer, samen met haar moeder en 10-jarige dochter. Boekweit was enigszins verbaasd dat ze vandaag lunch mochten ophalen in de eetzaal. "Ik schrok van wat ik daar aantrof. Een paar honderd mensen zaten daar te eten, de meesten droegen geen mondkapje."
De oma van mijn ex was niet helemaal goed bij haar paasei. Die zette je rustig een schnitzel voor die een minuutje in de pan had gelegen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat omschrijft haar goed ja
Ze denkt ook serieus dat dit veiliger is
Aardig vaak als kind zijnde voedselvergiftiging gehad iig
Je bent jarig met kerst?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minimaal 450 zakken!
Ik weiger paaseitjes te halen tot aan mijn verjaardag
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oma van mijn ex was niet helemaal goed bij haar paasei. Die zette je rustig een schnitzel voor die een minuutje in de pan had gelegen.
Dat ja. Maar dat snapt zo iemand kennelijk nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet lastig, met zo’n mondkapje.
Karantene omdat je in een andere SC was geweestquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
ik was het topic kwijt
Stond niet meer in m'n AT
* Fogel stuitert wat rondquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel ineens stil gevallen hier![]()
Ik was aan het spelen met mijn manicurespul.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
Het is wel ineens stil gevallen hier![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Uiteindelijk gaat iedereen dood ja.
Waarom maar een?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En vandaag zou ik doodgaan met één enorm shiny nagel.
Omdat ik vooral aan het uitproberen was en er nog niet zeker van ben of ik een hele manicure aandurf.quote:
Je had het ook op iemand anders kunnen testen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik vooral aan het uitproberen was en er nog niet zeker van ben of ik een hele manicure aandurf.
Mijn mogelijke slachtoffers wilden hun vingers niet lang genoeg stilhouden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je had het ook op iemand anders kunnen testen natuurlijk.
Vastbinden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn mogelijke slachtoffers wilden hun vingers niet lang genoeg stilhouden.
Ze winnen het van me qua kracht helaas.quote:
Jammer wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze winnen het van me qua kracht helaas.
Dan gewoon afhakken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze winnen het van me qua kracht helaas.
Ja maar ik vind het wel handig als mijn vriendje vingers heeft.quote:
Dan maar even een doekje met chloroform.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel handig als mijn vriendje vingers heeft.
Ik zie de voordelen van een stormpje ook wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel handig als mijn vriendje vingers heeft.
Vrouwen niet, dan kun je geen IKEA kastjes in elkaar zetten met Zweedse schreubjens.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen van een stormpje ook wel.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen vriendjestot morgen weer allen.
Ja probeerde haar gewoon uit te leggen dat we reserveringen hebben dus dat de raam plaats geen garantie wasquote:
Bijzonderquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja probeerde haar gewoon uit te leggen dat we reserveringen hebben dus dat de raam plaats geen garantie was![]()
Beetje gaan dreigen met ergens anders heen gaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:45 schreef Molo het volgende:
AG ik een dag meelopen en rondkijken op jouw werk als jij wetkt?![]()
![]()
Denk nog steeds dat het een prank was. ze liet mij ook niet uitpraten en begon ineens dat ik haar woroden in de mond legde. terwijl ze constant over dat fucking tafeltje aan het raam zeurde.quote:
Tafeltje aan het raam beloven en dan aan de andere kant van het raam zettenquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat het een prank was. ze liet mij ook niet uitpraten en begon ineens dat ik haar woroden in de mond legde. terwijl ze constant over dat fucking tafeltje aan het raam zeurde.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Tafeltje aan het raam beloven en dan aan de andere kant van het raam zetten
Ja een heel verhaal van haar kant. Maar de telefoon is wat slecht dus heb niet alles gehoord.quote:
Dus 25 minuten tijd weg en geen gasten morgenquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een heel verhaal van haar kant. Maar de telefoon is wat slecht dus heb niet alles gehoord.
Denk veel geklaag en van mijn kant graag tot ziens op een sarcastische toon![]()
Is toch niet zo ingewikkeld?
Nou deze nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus 25 minuten tijd weg en geen gasten morgen
trustequote:Op donderdag 27 februari 2020 00:52 schreef Molo het volgende:
Ik ga mijn oogjes eens toe doen. Is alweer veel te laat...
Laters!
Had je geen darter willen worden?quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had je geen darter willen worden?
Haags van Barneveld of zo, Haagsey.
De hele dag pijlen gooien....
Nee haha.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogge Haags, doneer je mee?
https://www.scientias.nl/(...)an-alle-continenten/
Kut?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik voel me gru-we-lijk rozig. koffie
quote:En we dansen hoewel ik niet wist
Dat ik zo dansen kon
Ik denk dat ik niet meer naar huis kom
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee,
Nee, nee, nee, nee, nee
Niet naar huis kom....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat kan ik niet zien. Kan wel inloggen op twee camera's (huiskamer en garage) maar daar zie ik haar niet.quote:
Mischien wordt ze nu liefdevol genomen door de buurman op de wasmachine in de garage?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien. Kan wel inloggen op twee camera's (huiskamer en garage) maar daar zie ik haar niet.
De katquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mischien wordt ze nu liefdevol genomen door de buurman op de wasmachine in de garage?
hier nog nietquote:
Las wel dat het plaatselijk glad is deze morgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier nog niet
die van gisteren was tegen de middag wel weg
Buurkatquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kat
Oké dit is nieuw voor mij....
zou kunnen, maar niet in mijn plaats danquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las wel dat het plaatselijk glad is deze morgen.
Hier laatst wel per ongelukquote:
nou nou nouquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier laatst wel per ongeluk
Smerige stinkbeesten
Nee, gisteren wel een beetje natte.quote:
Ja joh.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Smerige stinkbeesten
Ik heb er niks mee, en hoef ze zeker niet in huisquote:
ik ook!quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:45 schreef Molo het volgende:
AG ik een dag meelopen en rondkijken op jouw werk als jij wetkt?![]()
![]()
Is anders ietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Poes. Kat is zon lelijk woord.
Nog meer verse sneeuw hier!
Je hebt genoeg aan jezelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, en hoef ze zeker niet in huis
toch stinken ze maar zelden echtquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, en hoef ze zeker niet in huis
Hahahaha.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch stinken ze maar zelden echt
Tot ze in een hoekje van je bank gaan pissen. Dan kun je je bank wegflikkeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hahahaha.
Honden stinken, katten niet.
Ik vind katten wel meuren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch stinken ze maar zelden echt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot ze in een hoekje van je bank gaan pissen. Dan kun je je bank wegflikkeren.
honden stinken normaal ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hahahaha.
Honden stinken, katten niet.
Oh ja, en sommige mensen.
Je moet die beesten ook opvoeden hč, of pissen je kinderen ook in een hoekje van je bank?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tot ze in een hoekje van je bank gaan pissen. Dan kun je je bank wegflikkeren.
Als je geen bakken verschoond wel ja, en er dan 30 in huis hebt, dat geldt voor honden net zo dus, en voor mensen en kinderen, goh....quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
honden stinken normaal ook niet.
het huis van een kattenmens kan wel ontzettend meuren.
eigenlijk elk topic van Kree welquote:
je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je geen bakken verschoond wel ja, en er dan 30 in huis hebt, dat geldt voor honden net zo dus, en voor mensen en kinderen, goh....
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk elk topic van Kree wel
Ja hequote:Op donderdag 27 februari 2020 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Smerige stinkbeesten
Ik heb maar twee katten en drie kinderen dus voel niets.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
das een flink rondjequote:
Ooit een kat met huidplooien gezien?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die katten vinden stinken zouden eens goed moeten sniffen aan hun vingers na een vrolijke masturbatiesessie.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een kat met huidplooien gezien?
Ja las.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw.
Rookmelders worden verplicht!
naaktkattenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een kat met huidplooien gezien?
dag mevrouw balquote:
Njaquote:
Dagquote:
Dat lijkt me een prima antwoord. Letterlijk dat. Inclusief smiley.quote:
Ja iedereen is er in april en niet in mei. En vanaf mei veranderd het weer ook richting regenseizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima antwoord. Letterlijk dat. Inclusief smiley.
Werken is gezond.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima antwoord. Letterlijk dat. Inclusief smiley.
van mij zul je er geen hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dag![]()
Ik lees net mijn whatsapps berichten.
Baas vraagt of ik mijn vakantie in mei wil doen ipv van april.
Nou nee.
Dat hoef je toch niet eens uit te leggen? "Jammer ik heb al geboekt, kanniet."quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iedereen is er in april en niet in mei. En vanaf mei veranderd het weer ook richting regenseizoen.
Dus mja
ze zei gisteren ja is goed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij zul je er geen hebben
is je vakantie al goedgekeurd?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij zul je er geen hebben
is je vakantie al goedgekeurd?
quote:Drie nieuwe besmettingen nabij Limburgse grens.
maar toen is niets officieel vast gelegd?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei gisteren ja is goed.
En nu zegt ze dat ze er over heeft nagedacht en dat het niet goed uitkomt. Heb al paar maanden terug gevraagd wanneer het uit het uitkwam als ik op vakantie ging, zei ze april.
Daar verwijst ze nu ook naar maar dat ze dan mei zei.
maakt mij niet uit. ik kom niet in gangeltquote:
Mij zij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei gisteren ja is goed.
En nu zegt ze dat ze er over heeft nagedacht en dat het niet goed uitkomt. Heb al paar maanden terug gevraagd wanneer het uit het uitkwam als ik op vakantie ging, zei ze april.
Daar verwijst ze nu ook naar maar dat ze dan mei zei.
Selfkantje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit. ik kom niet in gangelt
Nee maar wat leg je officieel vast?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar toen is niets officieel vast gelegd?
Oh nou ben je ineens onmisbaar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar wat leg je officieel vast?
Ze zegt dat ze bang is dat ze het niet gaat redden maar goed ze heeft zelf ook een week vrij in april.Dan cancelt ze die maar ?
Het kan wel zijn dat zij mij mei zei. Jou.quote:
Nou, ik ga aan het werkquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles in orde bij de tandarts
de data waarop je vrij wil hebben worden hier wel officieel vast gelegd. anders wordt het chaosquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar wat leg je officieel vast?
Ze zegt dat ze bang is dat ze het niet gaat redden maar goed ze heeft zelf ook een week vrij in april.Dan cancelt ze die maar ?
Jij moet zelf ook op afgesproken, en dus, vastgelegde tijden op komen draven toch....quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de data waarop je vrij wil hebben worden hier wel officieel vast gelegd. anders wordt het chaos
Ja dat geef ik dan nog precies doorquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de data waarop je vrij wil hebben worden hier wel officieel vast gelegd. anders wordt het chaos
Haar probleem, haar blaren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat geef ik dan nog precies doorMaar gisteren is 6 weken vanaf 1 april besproken.
ohw, in dat geval kan de baas het nog weigerenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat geef ik dan nog precies doorMaar gisteren is 6 weken vanaf 1 april besproken.
Ja vind ik ook hoor.quote:
Nu.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
eens kijken wanneer ik vakantie wil..
Dikke lul, drie bier.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik begon het gesprek gisteren:
Ik wil vragen of het mogelijk is om.... Oh nee ik wil aangeven dat ik op vakantie ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |