Melkquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan nu lekker ontspannen met een coronaatje glaasje appelsap.
En dat voor iets wat vanzelf over waaitquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF er is ineens een compleet corona subforum hier op fokSommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen
Ja sinds gister al hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF er is ineens een compleet corona subforum hier op fokSommige mensen kunnen er geen genoeg van krijgen
Je gaat voor de thaibojs ofwah?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand
Mag ik mee in je koffer?
Corendonquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zelfs een zeer succesvolle SC geopend daar
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Gemiste kans.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Het pas met Karzai. Ligt aan zijn buik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thailand
Mag ik mee in je koffer?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gemiste kans.
COR / [en Don] & Ad
Ik zie het. Goed gedaan kereltjequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten we nog vragen wat je dan gedaan hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Dat was een leuk uitstapje.
Even buurten in de sc van COR.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten we nog vragen wat je dan gedaan hebt?
Het lijkt nu meer een SUB-KSCquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten in de sc van COR.
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het. Goed gedaan kereltje
Eindelijk erkenning voor al je harde werkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor al je harde werken
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor al je harde werken
Werk ze!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Afwas is ook gedaan, ik ga even aan het clubblad werken hoorDaag
Oh dacht dat je nog in Budapest zat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even buurten in de sc van COR.
Helaas nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog in Budapest zat.
Heeft zeker teveel tijd over.quote:
Ik schat een week werk van 8-9 uur per dag. Mwoah liever hij dan ikquote:
Nou inderdaadquote:
Ja, maar wel vakmanschapquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaadMaar duurt wel lang allemaal zeg
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoorquote:
Paar maatjes van me ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoor
Zeker wel ja. En een indrukwekkende verzameling tools. Hoewel ik liever gewoon benen gehad had denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ja, maar wel vakmanschap
Ik kan dat wel waarderen.
Wowquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
COR / Voedsel/water preppen?
Ik heb ook wat extra dingen gehaaldquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel wat extra dingen besteld bij mijn AH bestelling hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |