SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik hoef ook geen bijen op de golfbaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
Er was hier op Fok! jaren terug nog een actie voor het behouden en verbeteren voor bijenpopulaties.
Was wel gaaf dat een imker ook eens zijn verhaal deed.
De sambalbij past er niet helemaal bij.
En sorry justme, je hobby is erg slecht voor de bijen door de hoeveelheden gif die gebruikt worden bij het onderhoud van de golfbanen.
Ach ja, dat was weer een rare gedachtesprong van mij. Ben zelf panisch voor alle vliegende insecten. Heeft me ook al wel eens 150 euro gekost ofzo, haha. Wesp + telefoon in hand + paniek is niet leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bijen op de golfbaan![]()
we hebben wel veel nestkastjes voor pimpelmezen en koolmezen.
wij hebben heel veel bloemen en planten staan dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, dat was weer een rare gedachtesprong van mij. Ben zelf panisch voor alle vliegende insecten. Heeft me ook al wel eens 150 euro gekost ofzo, haha. Wesp + telefoon in hand + paniek is niet leuk.
Maar er moeten buiten wel wat meer bloemen staan voor de bijen en hommels.
En minder gif en geen 5G.
Bij jou lossen ze het tenminste dezelfde dag nog op. Ik zit al een half jaar met een defecte voordeurbel, terwijl ik wél maandelijks ruim 120 euro VVE-bijdrage mag aftikken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Woningbouwperikelen![]()
Ik kom net thuis, steek de sleutel in het slot van de algemene toegangsdeur, maar de deur gaat niet open. Huh? Sleutel eruit, weer erin. Weer draait de sleutel niet en de deur blijft dicht. Tegen de deur duwen, niks. Ik kijk nog even naar de huisnummers in de flat, want wie weet sta ik bij het verkeerde portiek. Nee, ik ben goed, mijn naam staat op het naambordje.
Maar ja, de deur blijft dicht.
Dus maar bij een van de buren aangebeld die gelukkig thuis was en de deur voor me opendeed. Gelukkig ging mijn eigen deur nog wel open, dus ik ben ten minste onderdak.
Dus ik bel de woningbouw en die zegt "Ja, twee van uw buren hebben al een melding gedaan, via ons systeem, en er is een afspraak gepland voor 3 maart" (doordat die buren niet gebeld hadden maar via het systeem een reparatieverzoek hebben ingediend, kwam er een automatisch gegenereerde afspraak uit het systeem rollen, voor 3 maart dus).
Wait, whut? 3 maart? Dus ik begin te lachen en vraag: "Dus ik kan tot 3 maart niet naar buiten?".
Woningbouwdame moest ook wel lachen en heeft even met de planning gebeld. Nu komen ze vóór half 6 vandaag.
3 maart. Ja nee, die zijn lekker![]()
Met een defecte bel kan je nog steeds wel naar binnen, dus dat is ook minder urgent. Al is een half jaar natuurlijk wel schandalig lang.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij jou lossen ze het tenminste dezelfde dag nog op. Ik zit al een half jaar met een defecte voordeurbel, terwijl ik wél maandelijks ruim 120 euro VVE-bijdrage mag aftikken.
Ik kan zelf wel naar binnen, maar als mensen op bezoek komen, moeten ze me eerst mobiel bellen. Ik hoor immers geen voordeurbel en kan de voordeur van het gebouw dus niet ontgrendelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met een defecte bel kan je nog steeds wel naar binnen, dus dat is ook minder urgent. Al is een half jaar natuurlijk wel schandalig lang.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel naar binnen, maar als mensen op bezoek komen, moeten ze me eerst mobiel bellen. Ik hoor immers geen voordeurbel en kan de voordeur van het gebouw dus niet ontgrendelen.
Je kan je bezoekje aan 11 dus wel verzetten.quote:
just me krijgt vast zijn mobiele nummer wel als ze het lief vraagt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan je bezoekje aan 11 dus wel verzetten.
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
just me krijgt vast zijn mobiele nummer wel als ze het lief vraagt.
Dat is waar, maar ik kies meestal voor de moeilijke weg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kies meestal voor de moeilijke weg.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:58 schreef Melting het volgende:
Dan nog maar een keer wat fijne plaatjes.
You're unbelievable!quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?
quote:
Ik ben nu ook nog aan het kokenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had al expres tot bijna 19.00 uur gewacht, maar omdat niemand zich meldde, ben ik er maar ingesprongen.
Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog aan het koken
Stamppot broccoli met oude kaas, tomaat en gebakken uitjes.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stamppot broccoli met oude kaas, tomaat en gebakken uitjes.
Ik moest even 2 keer denken over wat ik zou etenquote:
ik ging even bij de buren langs en mocht meteen aanschuivenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer denken oven wat ik zou eten
'oven' wat je zo eten. Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer denken oven wat ik zou eten
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik ging even bij de buren langs en mocht meteen aanschuiven
Typecoronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
'oven' wat je zo eten. Leuke woordspeling.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, toch drie keer een dame...
just me telt voor twee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, toch drie keer een dame...
Ik denkt dat Mw Mad voor 3 teltquote:
Het was eigenlijk voor Melting bedoeld geloof ik.quote:
Bij Mad weet je het nooitquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor Melting bedoeld geloof ik.
Deliah of Tom Jones?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
Volgens mij was het een ontzettend sacherijnig mens.
Delilah...... op de singel staat: Delilah smile.quote:
Je zou hem liever niet als buurman willen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Oh, zo had ik het niet gezien. Tom Jones daarentegen lijkt me een hele nare man, maar dat is volkomen nergens op gebaseerd.
wel makkelijk te vangenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor het concert van Tom Jones pas ik trouwens even.
Ik ben niet zo van het slipjes werpen, zeker niet vanwege de huidige leeftijdscategorie van de fans van Tom Jones...
Nee, ik moet er niet aan denken. Al die gillende vrouwen voor mijn deur.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou hem liever niet als buurman willen?
Koffie 2 euro.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moet er niet aan denken. Al die gillende vrouwen voor mijn deur.
Zie je wel. Gewoon een nare man.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
"Give me a cool corona"?
Weet wat je vraagt, man..
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Dave Stewart & Candy dulfer - Lily was here
Misschien moet je ze dan even zeggen dat ze bij de buren moeten zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik moet er niet aan denken. Al die gillende vrouwen voor mijn deur.
Het was mijn verzoekje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
"Give me a cool corona"?
Weet wat je vraagt, man..
Ik verhuur gewoon een dixie dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie 2 euro.
Biertje 3 euro
Etc.
In hazmat pakken van de pistequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was mijn verzoekje.
Volgende week naar Oostenrijk, we gaan de Corona tegemoet...
Regel een Teena lady automaat, voor de wat oudere fan...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verhuur gewoon een dixie dan.
Goede ondernemersgeest!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verhuur gewoon een dixie dan.
En een slipjesautomaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel een Teena lady automaat, voor de wat oudere fan...
Mijn dochter zit nu in Duitsland en appte me gisteren dat ze zich niet lekker voelde en dat ze zeker wist dat ze Corona had en dat ze ook zeker weten dood zou gaan omdat ze geen weerstand had na de carnaval. Toen ik terugappte dat ze zich misschien niet lekker voelde omdat ze twee nachten nauwelijks had geslapen en dat ze maar beter gewoon kon gaan slapen was het goed. Vanochtend voelde ze zich weer een stuk beterquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was mijn verzoekje.
Volgende week naar Oostenrijk, we gaan de Corona tegemoet...
Heb je haar niet gezegd dat ze minimaal 2 weken weg moet blijven, voor het geval ze tóch Corona heeft?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter zit nu in Duitsland en appte me gisteren dat ze zich niet lekker voelde en dat ze zeker wist dat ze Corona had en dat ze ook zeker weten dood zou gaan omdat ze geen weerstand had na de carnaval. Toen ik terugappte dat ze zich misschien niet lekker voelde omdat ze twee nachten nauwelijks had geslapen en dat ze maar beter gewoon kon gaan slapen was het goed. Vanochtend voelde ze zich weer een stuk beter
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter zit nu in Duitsland en appte me gisteren dat ze zich niet lekker voelde en dat ze zeker wist dat ze Corona had en dat ze ook zeker weten dood zou gaan omdat ze geen weerstand had na de carnaval. Toen ik terugappte dat ze zich misschien niet lekker voelde omdat ze twee nachten nauwelijks had geslapen en dat ze maar beter gewoon kon gaan slapen was het goed. Vanochtend voelde ze zich weer een stuk beter
Twee weken in quarantaine blijven...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je haar niet gezegd dat ze minimaal 2 weken weg moet blijven, voor het geval ze tóch Corona heeft?
Ik Ken Lee niequote:
O ja, dat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Allll byyyyyyyyy myyyyyyyseeeeeeeeeeeeeeeeeelfffffffffffffffffffffff
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet![]()
Maar toen ik haar vanochtend aan de telefoon had zei ze zelf al dat ik haar vast niet miste
En toen zei jij dat dat wel zo wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet![]()
Maar toen ik haar vanochtend aan de telefoon had zei ze zelf al dat ik haar vast niet miste
Gezellig...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet![]()
Het feit dat ze contact met je op neemt, mist ze jou in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet![]()
Mja, zó moeilijk is dat nou ook weer niet..quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Geef toe. Dit is toch wel 1000 x beter dan Mariah?
U bedoelt Celine?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Geef toe. Dit is toch wel 1000 x beter dan Mariah?
Oh ja, die. Maar ja, voor de vraag zelf maakt het niet uit.quote:
Ach, ik heb haar gerustgesteld en gezegd dat ik haar echt wel mis. En dat is ook zo, hoewel ze me af en toe gek maakt.quote:
Goed om te horen dat je haar toch niet zo lang kan missen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik heb haar gerustgesteld en gezegd dat ik haar echt wel mis. En dat is ook zo, hoewel ze me af en toe gek maakt.
Can't live with 'em, can't live without 'em.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik heb haar gerustgesteld en gezegd dat ik haar echt wel mis. En dat is ook zo, hoewel ze me af en toe gek maakt.
Zo lang ze je jouw kleding in haar kast hangt, schept dat toch een band...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik wel weer teruggepakt. Ze zocht ook in mijn kledingkast naar iets wat ze met de carnaval aan kon doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze je jouw kleding in haar kast hangt, schept dat toch een band...
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik wel weer teruggepakt. Ze zocht ook in mijn kledingkast naar iets wat ze met de carnaval aan kon doen![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen compliment, denk ik.
Misschien moet je die dieren-onesies toch maar naar de kringloop brengen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik wel weer teruggepakt. Ze zocht ook in mijn kledingkast naar iets wat ze met de carnaval aan kon doen![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je die dieren-onesies toch maar naar de kringloop brengen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na na na na na na, ik was eerder...
Rush. Canadese band.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
the power of love - Jennifer nog wat
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
the power of love - Jennifer nog wat
Ezelsbruggetje voor de volgende keer. Dan wordt het waarschijnlijk Jennifer iets met Canadaquote:
Auw. Zo'n mooie vrouw. Ik begrijp sowieso niet waarom iemand voor opgespoten lippen kiest. Ik heb het echt nog werkelijk bij niemand een verbetering gevonden.quote:
Ingesneeuwd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Ein-de-lijk weer eens tijd/mogelijkheid voor r49
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Hoi Fogel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Ik begrijp die getekende Nike swooshes boven de ogen van vrouwen ook niet...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw. Zo'n mooie vrouw. Ik begrijp sowieso niet waarom iemand voor opgespoten lippen kiest. Ik heb het echt nog werkelijk bij niemand een verbetering gevonden.
Oei, een fogel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
En dan eet ze boos niet mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Dochter tegen livelink:
'cause I am your daughter, and you are my mom
En dan natuurlijk witlof maken voor het avondeten, want the power of lof.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
My Endless Love - Lionel Ritchie & Diana Ross
Nee, dat ook niet inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp die getekende Nike swooshes boven de ogen van vrouwen ook niet...
Het begin lijkt ook heel erg op elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij Three Times A Lady had ik deze titel in eerste instantie ook al ingetypt...
Daar waren ze ook lekker laat mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf04022010_006
Plagiaat!
Eerder vastgevroren.quote:
Je vriendin zal je vast wel ontdooid hebbenquote:
In het land van geld ergens uit slepen, is tijd relatief.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar waren ze ook lekker laat mee.
Die is nu op der werk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Je vriendin zal je vast wel ontdooid hebben
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is nu op der werk.
Vanmorgen was het -10.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
Dank allen voor een warm welkom, en de DJ voor de warme muziek
Da's wel fris, ja...quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is nu op der werk.
Vanmorgen was het -10.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Marvin Gaye - Heard it through the grapevine
Da's wel handschoenenweer jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is nu op der werk.
Vanmorgen was het -10.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik stond vanochtend bij de bushalte met hele lichte sneeuwval. Zei een man tegen me: "misschien krijgen we toch nog een witte kerst!". Ik moest echt heel hard lachen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik stond vanochtend bij de bushalte met hele lichte sneeuwval. Zei een man tegen me: "misschien krijgen we toch nog een witte kerst!". Ik moest echt heel hard lachen
Na na na na na ik was eerder.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
Zongen ze nu ook na na na na?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Na na na na na ik was eerder.
Nee, maar ooooeeeehhh lijkt ook zo stomquote:
Ik wilde eerst Stray cat strut typen, maar vond dat dat nergens op sloeg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Run na na na na na way boys...
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn favoriete nummer hè.quote:
Dit is destijds kapot gedraaid.quote:
Ik was nog even aan het denken welke van de twee het ook alweer was, maar als je moet denken dan ben je al te laat bij MadMaster.quote:
Hold Me Now begint anders...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het denken welke van de twee het ook alweer was, maar als je moet denken dan ben je al te laat bij MadMaster.
Ja, maar zo werkt het niet in mijn hoofd.quote:
Rare dingen eigenlijk wel, al die verschillende hoofden...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het niet in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Net zo fout als deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Might Quin - Manfred Manns Earth Band
wtfquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Net zo fout als deze:
[ afbeelding ]
quote:
You won't be laughing, when he kills you.quote:
Dan pis of schijt je in je broek van angst...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
You won't be laughing, when he kills you.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan pis of schijt je in je broek van angst...
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Video Killed The Radio Star - Buggles
Het valt me nog mee dat geen enkele DJ the brown note heeft laten horen.quote:
Dat zegt me dan ook helemaal niets.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat geen enkele DJ the brown note heeft laten horen.
Kijk je geen South Park?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me dan ook helemaal niets.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat geen enkele DJ the brown note heeft laten horen.
Was zelfs een aflevering van Mythbusters over.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me dan ook helemaal niets.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Sweet home alabama - lynyrd skynyrd
https://en.wikipedia.org/wiki/Brown_notequote:The brown note is a infrasonic frequency that would cause humans to lose control of their bowels due to resonance.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet geprobeerd kan worden...quote:Attempts to demonstrate the existence of a "brown note" using sound waves transmitted through air have failed.
Raad eens wie dan wel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat het Eric Clapton was, maar het is toch iemand anders.
Zelfs met deze hint zou ik er niet op zijn gekomenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Aint Seen Nothing Yet - Bachman Turner Overdrive
Niet die.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Barry White - My First, My Last, My Everything
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Can't get enough of your love baby
die dus.
Daar zit toch nog wel wat verschil in.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk zijn ze beide precies hetzelfde.
Ja, maar ze zijn volstrekt inwisselbaar wat mij betreft. Allebei wel goed hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zit toch nog wel wat verschil in.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Walker Brothers- The Sun Aint Gonna Shine Anymore
Gisteren rond 12.30u ook, ben zelfs even naar buiten gegaan om een stukje te wandelen...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zag de zon anders best wel een paar keer vandaag! Eerste keer dit jaar, volgens mij.
Het moet niet gekker worden. Komt vast door de opwarming van de Aarde.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren rond 12.30u ook, ben zelfs even naar buiten gegaan om een stukje te wandelen...
Ik vind het ook een beetje laat om nu nog met melk af te komen.quote:
Vandaag niet gezien. Gisteren wel. Dat was even genieten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zag de zon anders best wel een paar keer vandaag! Eerste keer dit jaar, volgens mij.
Lekker juist, met een scheut orgeade siroop er in...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje laat om nu nog met melk af te komen.
Morgenochtend weer. Bij het ontbijt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje laat om nu nog met melk af te komen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgenochtend weer. Bij het ontbijt.
Onze Joris Driepinterquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgenochtend weer. Bij het ontbijt.
En het staat nog steeds niet in de top2000quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat deze in al die tijd dat ik hier rondhang een stuk of 30 keer is gedraaid door Melting...
Ik dacht dat dat een typo was, maar het bestaat!quote:
Blijft dan ook een fijne plaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat deze in al die tijd dat ik hier rondhang een stuk of 30 keer is gedraaid door Melting...
Orgeade moest ik even opzoeken. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker juist, met een scheut orgeade siroop er in...
quote:
Mad ook niet, maar hij vond het wel interessant klinken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Orgeade moest ik even opzoeken. Nooit van gehoord.
Surinaamse amandel siroop.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een typo was, maar het bestaat!
Weer wat geleerd.
Het ziet er idd mierzoet uit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surinaamse amandel siroop.
Mierzoet, maar wel erg lekker in een beker koude melk...
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een typo was, maar het bestaat!
Weer wat geleerd.
Neem eens een Surinaams schaafijsje met orgeade...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Orgeade moest ik even opzoeken. Nooit van gehoord.
Bij elke toko en Aziatische groothandel...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ziet er idd mierzoet uit.
Valt dat ergens te kopen in Nederland?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
When Your Heart Is Weak - Cock Robin
Beide verkeerde titel.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
When Your Heart Is Weak - Cock Robin
quote:
Wel deze nemen of een ander echt Surinaams merk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ziet er idd mierzoet uit.
Valt dat ergens te kopen in Nederland?
In mijn woonplaats kan ik het sowieso niet krijgen. Maar in Utrecht zou moeten lukken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zal eens kijken of Turkse tokos dat spul ook hebben. Anders moet ik naar geciviliseerde delen van Nederland.
Turken hebben het denk ik niet...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zal eens kijken of Turkse tokos dat spul ook hebben. Anders moet ik naar geciviliseerde delen van Nederland.
Of je stopt de stekker erin...quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik zo wegvallen, ik heb nog 1% batterij.
Dank alvast, Melting!
Zo'n lang snoer heb ik niet en alle iPads zijn leeg...quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je stopt de stekker erin...
Wa's da?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wa's da?
En ik las eerst ongeaarde siroop. Shocking.
is een Surinaamse siroop gemaakt van amandelen en suikerquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wa's da?
Tot nu toe moest je je paraplu gebruiken a la Mary Poppins om boven te komen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef just me het volgende:
Maar eens vroeg naar bed vanavond, morgenochtend om 07.30 komt de klusjes man een vlizotrap aanbrengen
Surinaamse amandelsiroop is ons net verteld door MadMaster. Mierzoet, maar lekker door koude melk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wa's da?
Zoiets ja, ik moest met een gammel trapje naar boven klimmen, veiligheid voor allesquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot nu toe moest je je paraplu gebruiken a la Mary Poppins om boven te komen?
Alleen vanavond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Surinaamse amandelsiroop is ons net verteld door MadMaster. Mierzoet, maar lekker door koude melk.
Yikes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik moest met een gammel trapje naar boven klimmen, veiligheid voor alles
Ja, maar vanavond heb ik geen koude melk en ook geen orgeade.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen vanavond.
We weten niet of het elke avond lekker is door koude melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |