SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik hoef ook geen bijen op de golfbaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
Er was hier op Fok! jaren terug nog een actie voor het behouden en verbeteren voor bijenpopulaties.
Was wel gaaf dat een imker ook eens zijn verhaal deed.
De sambalbij past er niet helemaal bij.
En sorry justme, je hobby is erg slecht voor de bijen door de hoeveelheden gif die gebruikt worden bij het onderhoud van de golfbanen.
Ach ja, dat was weer een rare gedachtesprong van mij. Ben zelf panisch voor alle vliegende insecten. Heeft me ook al wel eens 150 euro gekost ofzo, haha. Wesp + telefoon in hand + paniek is niet leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bijen op de golfbaan![]()
we hebben wel veel nestkastjes voor pimpelmezen en koolmezen.
wij hebben heel veel bloemen en planten staan dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja, dat was weer een rare gedachtesprong van mij. Ben zelf panisch voor alle vliegende insecten. Heeft me ook al wel eens 150 euro gekost ofzo, haha. Wesp + telefoon in hand + paniek is niet leuk.
Maar er moeten buiten wel wat meer bloemen staan voor de bijen en hommels.
En minder gif en geen 5G.
Bij jou lossen ze het tenminste dezelfde dag nog op. Ik zit al een half jaar met een defecte voordeurbel, terwijl ik wél maandelijks ruim 120 euro VVE-bijdrage mag aftikken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Woningbouwperikelen![]()
Ik kom net thuis, steek de sleutel in het slot van de algemene toegangsdeur, maar de deur gaat niet open. Huh? Sleutel eruit, weer erin. Weer draait de sleutel niet en de deur blijft dicht. Tegen de deur duwen, niks. Ik kijk nog even naar de huisnummers in de flat, want wie weet sta ik bij het verkeerde portiek. Nee, ik ben goed, mijn naam staat op het naambordje.
Maar ja, de deur blijft dicht.
Dus maar bij een van de buren aangebeld die gelukkig thuis was en de deur voor me opendeed. Gelukkig ging mijn eigen deur nog wel open, dus ik ben ten minste onderdak.
Dus ik bel de woningbouw en die zegt "Ja, twee van uw buren hebben al een melding gedaan, via ons systeem, en er is een afspraak gepland voor 3 maart" (doordat die buren niet gebeld hadden maar via het systeem een reparatieverzoek hebben ingediend, kwam er een automatisch gegenereerde afspraak uit het systeem rollen, voor 3 maart dus).
Wait, whut? 3 maart? Dus ik begin te lachen en vraag: "Dus ik kan tot 3 maart niet naar buiten?".
Woningbouwdame moest ook wel lachen en heeft even met de planning gebeld. Nu komen ze vóór half 6 vandaag.
3 maart. Ja nee, die zijn lekker![]()
Met een defecte bel kan je nog steeds wel naar binnen, dus dat is ook minder urgent. Al is een half jaar natuurlijk wel schandalig lang.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij jou lossen ze het tenminste dezelfde dag nog op. Ik zit al een half jaar met een defecte voordeurbel, terwijl ik wél maandelijks ruim 120 euro VVE-bijdrage mag aftikken.
Ik kan zelf wel naar binnen, maar als mensen op bezoek komen, moeten ze me eerst mobiel bellen. Ik hoor immers geen voordeurbel en kan de voordeur van het gebouw dus niet ontgrendelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met een defecte bel kan je nog steeds wel naar binnen, dus dat is ook minder urgent. Al is een half jaar natuurlijk wel schandalig lang.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel naar binnen, maar als mensen op bezoek komen, moeten ze me eerst mobiel bellen. Ik hoor immers geen voordeurbel en kan de voordeur van het gebouw dus niet ontgrendelen.
Je kan je bezoekje aan 11 dus wel verzetten.quote:
just me krijgt vast zijn mobiele nummer wel als ze het lief vraagt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan je bezoekje aan 11 dus wel verzetten.
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
just me krijgt vast zijn mobiele nummer wel als ze het lief vraagt.
Dat is waar, maar ik kies meestal voor de moeilijke weg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kies meestal voor de moeilijke weg.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:58 schreef Melting het volgende:
Dan nog maar een keer wat fijne plaatjes.
You're unbelievable!quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan toch ook gewoon via de regenpijp omhoog klimmen?
quote:
Ik ben nu ook nog aan het kokenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had al expres tot bijna 19.00 uur gewacht, maar omdat niemand zich meldde, ben ik er maar ingesprongen.
Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog aan het koken
Stamppot broccoli met oude kaas, tomaat en gebakken uitjes.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stamppot broccoli met oude kaas, tomaat en gebakken uitjes.
Ik moest even 2 keer denken over wat ik zou etenquote:
ik ging even bij de buren langs en mocht meteen aanschuivenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer denken oven wat ik zou eten
'oven' wat je zo eten. Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer denken oven wat ik zou eten
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik ging even bij de buren langs en mocht meteen aanschuiven
Typecoronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
'oven' wat je zo eten. Leuke woordspeling.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, toch drie keer een dame...
just me telt voor twee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel, toch drie keer een dame...
Ik denkt dat Mw Mad voor 3 teltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |