Internet, waar creeps gevalideerd worden door mede creeps en zich daardoor gesterkt voelen in hun creepy opvattingen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een gezellige groep om je bij aan te sluiten.
Wilde nog even zeggen. Je hebt gelijk mbt dat het leuk lijkt tot het te dichtbij komtquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een gezellige groep om je bij aan te sluiten.
Arme hond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen was het ook vrij koud in de sneeuw. Hond helemaal dood het dolle heen
ripquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja? Je vond de gewone griep en hittegolven nog niet genoeg?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit te denken, corona is wel gunstig voor ons pensioen.
godverdomme dat is een goed punt, al blijven de boomers gespaardquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee want pensioen werd weer gekort.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Je vond de gewone griep en hittegolven nog niet genoeg?
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega op de kamer moet vanmiddag met zijn vriendin naar de arts, want zijn vriendin is ziek. Mijn collega moet af en toe ook hoesten, moet ik mij nu zorgen maken?
Met zo'n pleaser? Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega op de kamer moet vanmiddag met zijn vriendin naar de arts, want zijn vriendin is ziek. Mijn collega moet af en toe ook hoesten, moet ik mij nu zorgen maken?
Jezus en straks komt Samzz deze kant op en zo is ook de hele Veluwe en Utrechtse Heuvelrug besmet. En dan de Betuwe. Tnx he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo hard gaat het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zit al in Bergen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus en straks komt Samzz deze kant op en zo is ook de hele Veluwe en Utrechtse Heuvelrug besmet. En dan de Betuwe. Tnx he.
Vooral bij je ouders en opa/oma op bezoek gaan als je denkt dat je Corona-virus hebt..quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Scheelt weer voor ons pensioenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral bij je ouders en opa/oma op bezoek gaan als je denkt dat je Corona-virus hebt..
Of een willekeurig bejaardentehuis/verzorgingstehuis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral bij je ouders en opa/oma op bezoek gaan als je denkt dat je Corona-virus hebt..
'vrijwilligerswerk'quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of een willekeurig bejaardentehuis/verzorgingstehuis.
quote:Dat is een ruim een week eerder dan de klachten in Duitsland zijn ontstaan. Tijdens dit verblijf in Nederland was hij niet ziek en niet besmettelijk.
Nou, ik geloof het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Duitse coronapatiënt niet ziek tijdens verblijf in Limburg
[..]
Schopje BNW.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, ik geloof het niet.
RIVM blijft vrij stellig dat mensen zonder symptomen het virus niet kunnen verspreiden. In China zijn er blijkbaar wel gevallen waarbij dat gebeurd is; en in Italië is dat ook wel mogelijk geweest gezien de verspreiding.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Duitse coronapatiënt niet ziek tijdens verblijf in Limburg
[..]
Ja maar geen paniek enzo he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
RIVM blijft vrij stellig dat mensen zonder symptomen het virus niet kunnen verspreiden. In China zijn er blijkbaar wel gevallen waarbij dat gebeurd is; en in Italië is dat ook wel mogelijk geweest gezien de verspreiding.
Dan denk je, ach alleen zieken en bejaarden gaan er aan dood. Om je vervolgens te realiseren dat je ouders inmiddels ook bejaard zijn, je zelf eem chronische ziekte hebt en nog wel een aantal mensen met zwakke gezondheid kentquote:
Gelukkig woon je ver weg, misschien heeft Corona wel een Faxie-beleidquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan denk je, ach alleen zieken en bejaarden gaan er aan dood. Om je vervolgens te realiseren dat je ouders inmiddels ook bejaard zijn, je zelf eem chronische ziekte hebt en nog wel een aantal mensen met zwakke gezondheid kent
Ik las pickwick en dacht waarom thee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Zo even monsterbestelling plaatsen bij Picknick voor de komende drie maanden.
Hij woont dicht bij de Duitse grens he. Die gaan als eerste.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig woon je ver weg, misschien heeft Corona wel een Faxie-beleid
Thee is levenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las pickwick en dacht waarom thee.
O ja, nog even thee inslaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las pickwick en dacht waarom thee.
Ohquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij woont dicht bij de Duitse grens he. Die gaan als eerste.
Faxie-feverquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij gcjoel thuis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:32 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagavond naar Lucky Fonz in Nijmegen. Waar kunnen we lekker eten in de buurt van De Lindenberg?
Ik ben verslaafd aan de caramelised pearquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Clipper thee was in de aanbieding bij de AH
Oh, goeie. @gcjoel graag voor ons koken kthxbyequote:
Hondjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen was het ook vrij koud in de sneeuw. Hond helemaal door het dolle heen
En terechtquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan de caramelised pear
Oh wat leuk. Wist niet dat ze speeldenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:32 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagavond naar Lucky Fonz in Nijmegen. Waar kunnen we lekker eten in de buurt van De Lindenberg?
Is goed. Wat lust je.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, goeie. @:gcjoel graag voor ons koken kthxbye
Theater showquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Wist niet dat ze speelden![]()
Geen idee verder
Ik woon op schot afstand van de lindenbergquote:
Jij mag ook voor ons koken hoor, ik ben niet kieskeurig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik woon op schot afstand van de lindenberg![]()
Maar er zit ene pannenkoekenhuis naast die ik heel lekker vind
Hoelaat? Want ga van 18.00 tot 19.00 sportenquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij mag ook voor ons koken hoor, ik ben niet kieskeurig.
Minder wel...quote:
Ah ok vandaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Theater showin april gewoon concert geloof ik.
Oeh Mexicaans, ons favorietquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoelaat? Want ga van 18.00 tot 19.00 sporten
Don Pablo is trouwens ook lekker
Mexicaans
*schrapt*quote:
https://donpablo.nl/quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh Mexicaans, ons favoriet.
[..]
*schrapt*
Ooit eens heel lekker gegeten bij Bistrobar Berlin maar komen met de trein en dan is het wel weer erg uit de richtingquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb volgens mij nooit echt in centrum Nijmegen gegeten...
Alleen witlof uiteraard maar dat zoek je denk ik niet.
Witlofffquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:39 schreef gcjoel het volgende:
Daar neem ik liever meer de tijd voorquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:39 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja daar ook gegeten. Die was erg leuk. En lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooit eens heel lekker gegeten bij Bistrobar Berlin maar komen met de trein en dan is het wel weer erg uit de richting
Honig fabriek. Maar dat is ver.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Bleeckerstreet is denk ik wel een goeiegewoon op tijd beginnen. Is er een goeie burgerbar?
Ja, daar ga ik liever in de zomer weer eens heenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:45 schreef Californium het volgende:
Wally?
Of Nibbles? (Het lukt me nooit om de bb niet als pp uit te spreken)
Ik krijg honger van alles benoemenquote:
quote:
Same, van alles lezen dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik krijg honger van alles benoemen
Meetquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik liever in de zomer weer eens heen
Jaaaaquote:
Zeker de leukste thuisquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen mensen van adel of militairen uitgenodigd?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik krijg honger van alles benoemen
Ken die tenten niet eens en heb honger.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, FOK!kers in het wild spotten zaterdag.quote:
Nieuwspaal weet ook weinig meer te verzinnen buiten het Coronavirus omquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:37 schreef STING het volgende:
https://nieuwspaal.nl/ams(...)omt-met-pizza-corona
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Nieuwspaal weet ook weinig meer te verzinnen buiten het Coronavirus om
Kom ook danquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, FOK!kers in het wild spotten zaterdag.
Ik las wat anders. Stomme Airquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik weer mag rimmen straks
Lekkerquote:
Vind ik welquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Rimworld is best leuk geloof ik hoor.
Ik speel het verder nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik welnet een nieuwe expansion uit
We houden allemaal van chocolaquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Gamegekkies of fitgirl&boys hier. Ik voel mij uitgesloten
Lekker bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef Californium het volgende:
# fitgirlll
Toen ik ging zitten bleek het een leugen, had alweer een mail op mijn inbox wat ik gelijk moest afhandelen. Dus nu zit ik dan! Crackers erbij want om 18.00 sporten
Je bent eigen baas dus je kan gewoon gaan tochquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een lekker tijdstip. Wil ik ook.
Ja! En helemaal niet druk ook. Nog even optimaal van mijn vrije dag genieten nuquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker
Ik wil ook weer![]()
Ik ben klaar met alles nu en het is tijd om te voor mezelf wat te doen
Eerst cola
Baantjes trekken is tot twaalf uur ofzo. Dus ik weet niet waar ik in terechtkom als ik nu gaquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent eigen baas dus je kan gewoon gaan toch
In een bejaardensoep waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baantjes trekken is tot twaalf uur ofzo. Dus ik weet niet waar ik in terechtkom als ik nu ga
Hier praktisch de hele dag. Omdat het zo rustig was had ik zo ongeveer een baan voor mezelf.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baantjes trekken is tot twaalf uur ofzo. Dus ik weet niet waar ik in terechtkom als ik nu ga
Heerlijk zo’n vrije dagquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent eigen baas dus je kan gewoon gaan toch
[..]
Ja! En helemaal niet druk ook. Nog even optimaal van mijn vrije dag genieten nu![]()
Je bent wel meet dan de helft van de dag voor anderen bezig
Wacht, je bent geen proquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier praktisch de hele dag. Omdat het zo rustig was had ik zo ongeveer een baan voor mezelf.
Waren wel weer een paar uitslovers die echt konden zwemmen.
Of een kinderfeestjequote:Op woensdag 26 februari 2020 15:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In een bejaardensoep waarschijnlijk
Ohwja, vergeten dat het woensdag is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een kinderfeestjemet discozwemmen
Lekker extreem zoute frietjes eten en met je bloten voeten in een zompig frietje gaan staanquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een kinderfeestjemet discozwemmen
Schoolvakantie zelfsquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, vergeten dat het woensdag is.
Discozwemfeestjes waren altijd wel
OMG! The memoriesquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker extreem zoute frietjes eten en met je bloten voeten in een zompig frietje gaan staan
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
OMG! The memories
Chloor geur en de rode ogen naderhand
Dit is al wel een grote spoiler voor jullie eerste datequote:Op woensdag 26 februari 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.
P.S. je word thuisgebracht
Weet niet of Cali van verrassingen houdt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is al wel een grote spoiler voor jullie eerste date
Idd ja! En dan met zoveel mogelijk kinderen in een auto! En het beste was als je in de kattenbak mochtquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee.
P.S. je word thuisgebracht
Ik hou van zwemmenquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is al wel een grote spoiler voor jullie eerste date
Jawelquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of Cali van verrassingen houdt.
Ik zal mijn vriendenboekje ook meenemen. Kun je daar ook meteen in schrijven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd ja! En dan met zoveel mogelijk kinderen in een auto! En het beste was als je in de kattenbak mocht
[..]
Ik hou van zwemmenik ben net een groot kind
[..]
Jawel
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriendenboekje ook meenemen. Kun je daar ook meteen in schrijven.
De goeie ouwe tijd dat je gewoon met 8 kinderen in je golf 2 op pad ging. 2 op de voorstoel, 4 op de achterbank en 2 in de achterbak. En gordels? Wat gordels?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd ja! En dan met zoveel mogelijk kinderen in een auto! En het beste was als je in de kattenbak mocht
Echt hequote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd dat je gewoon met 8 kinderen in je golf 2 op pad ging. 2 op de voorstoel, 4 op de achterbank en 2 in de achterbak. En gordels? Wat gordels?
Als kind regelmatig ritjes gemaakt in de achterbak. Als je dat als ouder nu zou toestaan kom je nog net niet voor een vuurpelotonquote:
En we hebben het allemaal overleefdquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd dat je gewoon met 8 kinderen in je golf 2 op pad ging. 2 op de voorstoel, 4 op de achterbank en 2 in de achterbak. En gordels? Wat gordels?
Ja echt hè.. en cool dat het was als je dat mocht ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als kind regelmatig ritjes gemaakt in de achterbak. Als je dat als ouder nu zou toestaan kom je nog net niet voor een vuurpeloton
Voel me wel oud nu
'watersporten'quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of Cali van verrassingen houdt.
CE duikt er zo in. Zonder te wennen.quote:
Gelijk het diepe inquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE duikt er zo in. Zonder te wennen.
Bij jou in de buurt kunnen ze het toch veel beter weg bidden?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Corona bij de supermarkt. Halve winkel was leeg.
Alsof je een frikadel door het zwembad gooit?quote:
Serieus? Er stond gisteren ook al een vrouw voor me in Kruidvat die letterlijk 30 handgel kocht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Corona bij de supermarkt. Halve winkel was leeg.
Gel voor de handen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Er stond gisteren ook al een vrouw voor me in Kruidvat die letterlijk 30 handgel kocht.
Mensen beginnen toch een beetje in paniek te raken.
Neuh het was voornamelijk vers dat op was dus ze zullen wel gedoe hebben met leveren. Brood was op, kip was op, veel groente was op, sommige frisdranken waren op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus? Er stond gisteren ook al een vrouw voor me in Kruidvat die letterlijk 30 handgel kocht.
Mensen beginnen toch een beetje in paniek te raken.
Ah ok, ik vond het al opvallend want in de topics lees je daar nog niets overquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh het was voornamelijk vers dat op was dus ze zullen wel gedoe hebben met leveren. Brood was op, kip was op, veel groente was op, sommige frisdranken waren op.
Wil jij je smerige rotbek dichthouden, zwartjoekel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dop z'n geval heeft hij er iets teveel van gegeten als kind.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dop z'n geval heeft hij er iets teveel van gegeten als kind.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeten jullie je epener weer valideren door zulke grapjes te maken?
Wat? Is Dino ook al donker? Het is toch wat in deze reeks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je smerige rotbek dichthouden, zwartjoekel?
Watquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die muts van HR alleen een auto incl in contract gezet, terwijl niet in de functie
Wie is er een neger danquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat? Is Dino ook al donker? Het is toch wat in deze reeks.
Donkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet toch broer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wij gingen gewoon in de veewagen met feestjes. En op de platte wagen die fungeerde als een soort schoolbus naar kinderdagkamp.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar het kinderarmpje dat Dino tussen zijn benen heeft hangen...quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef STING het volgende:
[..]
Willen wij weten hoe jij dit weet? Jullie woonden dichtbij, maar niet zo dichtbij toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar het kinderarmpje dat Dino tussen zijn benen heeft hangen...
Je hebt de date-verhalen overduidelijk gemist.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Willen wij weten hoe jij dit weet? Jullie woonden dichtbij, maar niet zo dichtbij toch?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar het kinderarmpje dat Dino tussen zijn benen heeft hangen...
Zo lang is dat ding dus...quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Willen wij weten hoe jij dit weet? Jullie woonden dichtbij, maar niet zo dichtbij toch?
Ook wel medelijden met ons dat we nu voor altijd weten waar zijn username nou naar verwijst.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog steeds medelijden met die arme vrouwen.
Ons doet het het minste pijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel medelijden met ons dat we nu voor altijd weten waar zijn username nou naar verwijst.
Chlamydia in je oog.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
Ik heb de hele dag al last van mijn oog. Hij is ook een beetje rood en opgezwollen![]()
CORONA
Dan maar snel meeten nu het nog kan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Californium het volgende:
Ik heb de hele dag al last van mijn oog. Hij is ook een beetje rood en opgezwollen![]()
CORONA
quote:
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maar snel meeten nu het nog kan.
Iew straks krijg jij het ook. Dan wil ik je niet meer meeten hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan maar snel meeten nu het nog kan.
Hij gaat er vanzelf dood aan dus dat komt goed.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iew straks krijg jij het ook. Dan wil ik je niet meer meeten hoor.
Ja dat is zo. Begrafenis meetquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij gaat er vanzelf dood aan dus dat komt goed.
Zijn we iig wel van dit geklef af,quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij gaat er vanzelf dood aan dus dat komt goed.
Ik wil bier en bitterballen hoorquote:
Dan is het dus ook geen badkamerquote:
Omgquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil bier en bitterballen hoor! Er moet een feest op mijn graf zijn
Douchehok danquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het dus ook geen badkamer.
Ik ga jou nu aanmelden als degene die het bepaald voor mijquote:
Mijn testament wordt binnenkort gemaakt. Ok zal jou erin laten opnemen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga jou nu aanmelden als degene die het bepaald voor mij
Ik wil de hond.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn testament wordt binnenkort gemaakt. Ok zal jou erin laten opnemen.
Thxquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn testament wordt binnenkort gemaakt. Ok zal jou erin laten opnemen.
Ja in dit geval heb ik wat te verliezen 😬 een huis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef HeatWave het volgende:
Testament? Ze vechten het maar uit, kan mij het rotten?.
Oh ja, goed punt welquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in dit geval heb ik wat te verliezen 😬 een huis.
En met dat nieuwe douchehok is het best prima.
golddigger gespot.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja in dit geval heb ik wat te verliezen 😬 een huis.
En met dat nieuwe douchehok is het best prima.
Slim met het virus in aantocht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ook al een verzekering op zijn leven.
Binnenkort bier en bitterballen
Goede keus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal het in de agenda zettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker. Op zijn leeftijd loopt ie toch risico.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slim met het virus in aantocht.
En anders kan je ook gewoon een beetje "helpen"quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker. Op zijn leeftijd loopt ie toch risico.
Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En anders kan je ook gewoon een beetje "helpen".
Nee echt, dit is heeeeeel erg goed tegen covid-19, drink nog maar een beetje meer schatje!quote:
Mwah, vooral 65+ eigenlijk, dus je hebt nog ffquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Net bij DWDD: het treft vooral mensen vanaf 40 jaar.
Ik: oooooh.
O wacht.
Hopelijk is het over een paar maanden overgewaaid, anders vaarwelquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Net bij DWDD: het treft vooral mensen vanaf 40 jaar.
Ik: oooooh.
O wacht.
Die krijgt niets meer van mequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Fok! erfenis, gaat dan alles naar Danny?
Ik zei dit over pensioen en kreeg gelijk de opmerking dat mijn ouders dan maar eerst moesten gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Chia het volgende:
Het virus zou wel de druk op de woningmarkt een beetje kunnen verlichten
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Chia het volgende:
Het virus zou wel de druk op de woningmarkt een beetje kunnen verlichten
Stiekem lijkt me een (korte) totale chaos wel best vermakelijk. Al die sneeuwvlokjes en SJW die denken in het einde der tijden te zijn in beland.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:43 schreef HeatWave het volgende:
Bang zijn voor het virus is zwaar overtrokken. Ik ben alleen "bang" voor een beetje chaos als iedereen opeens in paniek raakt en gaat hamsteren etc. Maar dat lijkt me ook wel te overleven.
Alsof ik een ziel hebquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je ziel al verkocht door in te stemmen met de algemene voorwaarden.
Mijn ouders zijn niet zo oud en beiden gezond, dus kleine kans.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei dit over pensioen en kreeg gelijk de opmerking dat mijn ouders dan maar eerst moesten gaan
Ik heb wel mooi uitzicht over het winkelcentrum als er rellen komenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stiekem lijkt me een (korte) totale chaos wel best vermakelijk. Al die sneeuwvlokjes en SJW die denken in het einde der tijden te zijn in beland.
Vanuit mijn vorige huis had ik uitzicht op de parkeerplaats in Overvecht waar gisteren die schietpartij was. Loop ik natuurlijk net weer mis.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb wel mooi uitzicht over het winkelcentrum als er rellen komen.
Mijn pa is nu 68 maar die is zo sportief als wat en werkt ook nog 40uur. Die trekt dat wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo oud en beiden gezond, dus kleine kans.
Je kan niet alles hebben natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vorige huis had ik uitzicht op de parkeerplaats in Overvecht waar gisteren die schietpartij was. Loop ik natuurlijk net weer mis.
Misschien kan het virus nog muterenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah dat zullen er niet zo veel zijn.
Start a shooting yourself baby.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vorige huis had ik uitzicht op de parkeerplaats in Overvecht waar gisteren die schietpartij was. Loop ik natuurlijk net weer mis.
Maar dan lopen we zelf ook gevaar. Dan is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan het virus nog muteren
Van die nutteloze maskertjes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:56 schreef aeque het volgende:
Bij de Dirk deze week allerlei klus spullen in de aanbieding waaronder stofmaskers. Waren hier dinsdag natuurlijk al uitverkocht.
Daar zie ik het nut ook echt niet van.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:56 schreef aeque het volgende:
Bij de Dirk deze week allerlei klus spullen in de aanbieding waaronder stofmaskers. Waren hier dinsdag natuurlijk al uitverkocht.
Geeft ook wel rust, hypotheek klaar, die kutklus op je werk zinloos.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dan lopen we zelf ook gevaar. Dan is het niet leuk meer.
Zijn ook totaal nutteloos, zelfs de echte medische mondkapjes beschermen maar een beetje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut ook echt niet van.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn ook totaal nutteloos, zelfs de echte medische mondkapjes beschermen maar een beetje.
90% weet waarschijnlijk niet eens hoe ze het goed moeten gebruiken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut ook echt niet van.
Jawel hoor, want dat heeft ondertussen al op Facebook gestaan en de NOS had er nog een nieuwsbericht overquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
90% weet waarschijnlijk niet eens hoe ze het goed moeten gebruiken.
En je moet dus vet vaak een nieuwe op. Zoveel heeft niemand er.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
90% weet waarschijnlijk niet eens hoe ze het goed moeten gebruiken.
Let me rephrase that:quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dat heeft ondertussen al op Facebook gestaan en de NOS had er nog een nieuwsbericht over
En je handen ontsmetten bij het vervangen etcetc.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En je moet dus vet vaak een nieuwe op. Zoveel heeft niemand er.
Oh ja dat ook nog.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En je handen ontsmetten bij het vervangen etcetc.
Dan maar een paar weken het ziekenhuis in. Ik wil dan alleen wel zo'n morfine ding die je zelf kunt bedienen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog.
Ik zou het allemaal al teveel gedoe vinden
Toen mijn knie stuk was kreeg ik ook van dat spul. Dat maakte het even een stuk beter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan maar een paar weken het ziekenhuis in. Ik wil dan alleen wel zo'n morfine ding die je zelf kunt bedienen.
Mogen wij met je mee?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
Ik sluit mezelf wel op werk op. We hebben nog wat chloroquine liggen in de vriezer zag ik
Surequote:
Dan klinkt dicht tegen Cali aan kruipen om warm te blijven op haar werk toch beter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij heeft een boot; misschien wil die wel Ark van Noach spelen voor een paar weken.
Kan voor jou ook wel wat chloroquine roggelen hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij heeft een boot; misschien wil die wel Ark van Noach spelen voor een paar weken.
Betekent dat laatste dat Losdop altijd als eerste moet gebruiken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef Californium het volgende:
Kan voor jou ook wel wat chloroquine roggelen hoor![]()
Denk dat er genoeg is voor de hele schet is alleen “research grade”
Jupquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent dat laatste dat Losdop altijd als eerste moet gebruiken?
Je moet niet raar opkijken als je na een paar weken gebruik ineens een staart begint te groeien?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
het is alleen “research grade”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |