SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Ik ben al op weg naar het biechthokje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef T3hTommay het volgende:
Allen op @:MC-Morgan bij Haxball. Laatste post, maar een nieuw topic openen, ho maar.
Stukje piemel in je kont.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar het biechthokje.
Chelsea heeft wel eens een grotere achterstand weggewerkt anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax, Chelsea, Valencia liggen er allemaal al uit.
Lille moet zich kapot schamen.
Klote Rocchiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chelsea heeft wel eens een grotere achterstand weggewerkt anders.
LIF / Aanstippen neusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend. Dat wilde ik ook mooi zo houden.
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.quote:
na de overgangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.
Ben je te lui om even naar mijn Twitter te gaan, ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi geweest weer.
Terug naar de wedstrijd, ik ben benieuwd of @:El-Stinho ook kijkt.
Ik had daar even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je te lui om even naar mijn Twitter te gaan, ja?
Corona is bij jou begonnen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik vind dit een nare streek van user Coco.
Morgen wordt ook aidsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een saaie kut potjes. Hopelijk morgen meer genot.
Om het even af te sluiten: Het werd hierna bij mij ook dicht gebrand en sindsdien bijna nooit meer last gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.
Een klasgenoot liet het dichtbranden.
Dan moet je ook niet zeggen dat je nooit een topic opent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik vind dit een nare streek van user Coco.
/vingeraandepolsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Om het even af te sluiten: Het werd hierna bij mij ook dicht gebrand en sindsdien bijna nooit meer last gehad.
Real-City heeft wel potentie. Sowieso 1 club uitlachenquote:
Ik was net bijna op #ANONIEM gegaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je nooit een topic opent.
@Poepz0rquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
messi zit even lekker aan 't kruis
[ afbeelding ]
Dat doen alleen ruggengraatloze users.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik was net bijna op #ANONIEM gegaan.
Ik nietquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet bij de NAP in beeld ook steeds denken aan Normaal Amsterdams Peil?
Ik denk dan aan dat topmodel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik niet
Ik krijg wel dorst bij het woord BAR
Sierd heeft vast nog wel een goede tip daarvoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik niet
Ik krijg wel dorst bij het woord BAR
Dan denk ik eerder aan siesta.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet bij de NAP in beeld ook steeds denken aan Normaal Amsterdams Peil?
Ik heb geen Ziggo meerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sierd heeft vast nog wel een goede tip daarvoor
Oh dat hoor ik dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef T3hTommay het volgende:
Het dondert en het bliksemt in Amsterdam.
Boeie fik af graf Amsterdamquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef T3hTommay het volgende:
Het dondert en het bliksemt in Amsterdam.
ha! gayyyyyyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak hier niet heel warm van.
Iedereen moet thuis blijven, hele dag fokken bohhhquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Duitse media: besmetting op twintig kilometer van Nederlandse grens
Sterkte maten. Tot in het hiernamaals.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik dus.
Ik dacht dat de buren aan het verbouwen waren
Doe Limburg maar eerst.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Duitse media: besmetting op twintig kilometer van Nederlandse grens
Sterkte maten. Tot in het hiernamaals.
Dat zei ik ook tegen je zusje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
straks komt een lekkere rooie vlek
"Zeker een persoon uit de Duitse stad Erkelenz, zo'n dertig kilometer van Roermond, is volgens de Duitse regionale krant Rheinische Post besmet met het coronavirus."quote:
Die komt serieus recht boven mijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werk of hobbies hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedereen moet thuis blijven, hele dag fokken bohhh
Hopelijk een gaslekquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:32 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Zeker een persoon uit de Duitse stad Erkelenz, zo'n dertig kilometer van Roermond, is volgens de Duitse regionale krant Rheinische Post besmet met het coronavirus."
Komt dat goed uit.
Friet van piet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toeristische trekpleister zo te zien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunnen ze wel een extra mod gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iedereen moet thuis blijven, hele dag fokken bohhh
Daarna is Eindhoven aan de beurt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
"Volgens Duitse media gaat het om een echtpaar dat meerdere keren in contact is geweest met Chinese burgers. Een van de personen is met ziekteverschijnselen in Limburg geweest. De provincie Limburg is op de hoogte gesteld van het bezoek."
RIP LIMBURG.
dat krijg je nu bijna al die snackbarretjes in handen zijn van Chinezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
"Volgens Duitse media gaat het om een echtpaar dat meerdere keren in contact is geweest met Chinese burgers. Een van de personen is met ziekteverschijnselen in Limburg geweest. De provincie Limburg is op de hoogte gesteld van het bezoek."
RIP LIMBURG.
Meteen de grens dicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
RIP LIMBURG.
Zolang het boven de rivieren blijft, geen probleem.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
RIP LIMBURG.
Ik loop nu met een grote boog om Aziaten heen. En die zijn er hier nogal veel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag Chinezen niet discrimineren!
Hier ook, stikt van de expats.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik loop nu met een grote boog om Aziaten heen. En die zijn er hier nogal veel.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang het boven de rivieren blijft, geen probleem.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al in het Corona forum gepost?
Liverpool zette het wel recht zei Johanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Premier League clubs liggen er zo uit in deze ronde (lol)
Vanochtend z'n chickie goed genomen wellichtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Frenkie niks goeds gedaan vandaag
Als het zo doorgaat kunnen we straks ook een Desperados forum gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al in het Corona forum gepost?
Ik kijk geen VI meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Liverpool zette het wel recht zei Johan
Zou ik ook elke dag doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanochtend z'n chickie goed genomen wellicht
Huh maar de PL was toch > Primera Division?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Premier League clubs liggen er zo uit in deze ronde (lol)
Die zit nog in Barcelonaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanochtend z'n chickie goed genomen wellicht
Die was eerst in COR gezet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef MC-Morgan het volgende:
COVID-19 topic in NWS > Corona forum.
Idioot Vidal.
Maar nu dus weer terug in NWS.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Aha. Ik loop weer gruwelijk achter dus.
Afschieten die mensen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
De Duitse krant meldt ook dat het echtpaar afkomstig is uit Selfkant. Dat is een gemeente op een paar kilometer van Sittard.
Tot zover het Coronajournaal.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
De Duitse krant meldt ook dat het echtpaar afkomstig is uit Selfkant. Dat is een gemeente op een paar kilometer van Amsterdam.
Ja, echt hoor. Zit gewoon niet op te letten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:48 schreef xzaz het volgende:
Je ziet toch dat die 2 keer geel krijgt. Jezus is die blind ofzo.
Heel Limburg preventief ruimen.quote:
ver van m'n bedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
De Duitse krant meldt ook dat het echtpaar afkomstig is uit Selfkant. Dat is een gemeente op een paar kilometer van Sittard.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
De Duitse krant meldt ook dat het echtpaar afkomstig is uit Selfkant. Dat is een gemeente op een paar kilometer van Heerenveen.
FFF - Vortunaquote:
Wat goed te zien bij Ajax - Spurs.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nu aan de scheids hoe lang we doorspelen. Ja, dat is het altijd.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
Zelfs met het geluid uit kijkend naar Derksen weet je dat hij stront aan het verkondigen is.
"Messi is passé"quote:
Bayern had gewoon met 6-0 moeten winnen. Bayern verpulvert alle Engelse teams.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Defensief was Bayern wel kwetsbaar. Chelsea had toch nog aardig wat gevaarlijke balletjes voor het doel langs.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Griezmann today became the first Barça player other than Messi to score an away goal in UCL knockout stages since Neymar against Bayern in 2015.
[ afbeelding ]
Jammer, @KingRoland en ik kijken voor Kroos.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Kroos op het bankje vind ik een grote verrassing. Vinicius een basisplek is ook interessant.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Kroos op het bankje vind ik een grote verrassing. Vinicius een basisplek is ook interessant.
Twee corona clubs. Hef die CL lekker op joh, geen reet meer aan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Real - City bohhhhhhhhhhhhh broekje uit hoor
Boel de Roes is een lachwekkende analist.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef JanCees het volgende:
ik zat per ongeluk bij jackviesdik en boulahrouz
Zodra die man begint te praten voel ik me klein en nietig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/beINSPORTS_EN/status/1232746605553635329
WengerGod heeft gesproken.
Kan gewoon goed over het spelletje praten en is niet beroerd om dat te combineren met zinnige statistieken. Gisteren zat Ruudje Gullit ernaast, arme ziel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zodra die man begint te praten voel ik me klein en nietig.
Zaterdag stelde hij dat Leganes niet moest zeuren over het niets terug kunnen halen voor Braithwaite omdat ze ook met Braithwaite in de degradatiezone stonden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Boulahrouz verplaatst lucht. Wie heeft verzonnen om hem analist te maken? Zegt helemaal niks. Ook vorige week 'Mané kan een goal maken.' En nu 'Lyon is de underdog.'
quote:
twitter:realmadriden twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:12:49@kankerclub 💪 This is #RealFootball. https://t.co/qsnr8nrvzC reageer retweet
Zei de Feyenoordfan.quote:
Johan Derksen is ook passéquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:11 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
"Messi is passé"
is goed johan, afgelopen weekend nog 4 goals in 1 wedstrijd, maar maakt niet uit verder
helemaal de weg kwijt die ouwe gek
Ik ben blij zolang het ESF, EK en de OS doorgaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm @:doublepain @:coco. @:onlogisch @:mexicanobakker en ik zijn blij!
Daarom kom ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm @:doublepain @:coco. @:onlogisch @:mexicanobakker en ik zijn blij!
Agueroooo?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grootste reden om voor City te zijn speelt niet eens.
ESF gaat denk ik niet door vriend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij zolang het ESF, EK en de OS doorgaan.
Marcelo?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grootste reden om voor City te zijn speelt niet eens.
Lastige keuze... @Bolasie ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie beter, Mendy of Mendy?
ahquote:
Kan je voortaan ook achteraf betalen bij de hoeren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben er jongens, ik moest even wat rekeningen betalen
bij je moeder hoeven we helemaal niet te betalenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je voortaan ook achteraf betalen bij de hoeren?
Nee, de moeder van @onlogisch wil meteen cashquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je voortaan ook achteraf betalen bij de hoeren?
Ze helpt graag mensen met een beperking.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij je moeder hoeven we helemaal niet te betalen
Ik blijf beperkt als one minute guyquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze helpt graag mensen met een beperking.
Ik had het over JanCeesquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf beperkt als one minute guy
Niemand interesseert dit wat, altijd dezelfde ploegen. Langspeelplaat.quote:
dan zoek je naar de verkeerde chick makkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uitstraling van een verwijfd puberjongetje.
Braziliequote:Op woensdag 26 februari 2020 21:22 schreef KingRoland het volgende:
je kind Jezus noemenstelletje debielen in Portugal
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:22 schreef KingRoland het volgende:
je kind Jezus noemenstelletje debielen in Portugal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |