SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Ik ben al op weg naar het biechthokje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef T3hTommay het volgende:
Allen op @:MC-Morgan bij Haxball. Laatste post, maar een nieuw topic openen, ho maar.
Stukje piemel in je kont.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik ben al op weg naar het biechthokje.
Chelsea heeft wel eens een grotere achterstand weggewerkt anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax, Chelsea, Valencia liggen er allemaal al uit.
Lille moet zich kapot schamen.
Klote Rocchiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Chelsea heeft wel eens een grotere achterstand weggewerkt anders.
LIF / Aanstippen neusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuw topic geopend. Dat wilde ik ook mooi zo houden.
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.quote:
na de overgangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.
Ben je te lui om even naar mijn Twitter te gaan, ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi geweest weer.
Terug naar de wedstrijd, ik ben benieuwd of @:El-Stinho ook kijkt.
Ik had daar even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je te lui om even naar mijn Twitter te gaan, ja?
Corona is bij jou begonnen!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik vind dit een nare streek van user Coco.
Morgen wordt ook aidsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een saaie kut potjes. Hopelijk morgen meer genot.
Om het even af te sluiten: Het werd hierna bij mij ook dicht gebrand en sindsdien bijna nooit meer last gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had dat vroegah ook. Maar bij mij ging het vanzelf over.
Een klasgenoot liet het dichtbranden.
Dan moet je ook niet zeggen dat je nooit een topic opent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik vind dit een nare streek van user Coco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |