Daarna is Eindhoven aan de beurt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
"Volgens Duitse media gaat het om een echtpaar dat meerdere keren in contact is geweest met Chinese burgers. Een van de personen is met ziekteverschijnselen in Limburg geweest. De provincie Limburg is op de hoogte gesteld van het bezoek."
RIP LIMBURG.
dat krijg je nu bijna al die snackbarretjes in handen zijn van Chinezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
"Volgens Duitse media gaat het om een echtpaar dat meerdere keren in contact is geweest met Chinese burgers. Een van de personen is met ziekteverschijnselen in Limburg geweest. De provincie Limburg is op de hoogte gesteld van het bezoek."
RIP LIMBURG.
Meteen de grens dicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
RIP LIMBURG.
Zolang het boven de rivieren blijft, geen probleem.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
RIP LIMBURG.
Ik loop nu met een grote boog om Aziaten heen. En die zijn er hier nogal veel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Maar je mag Chinezen niet discrimineren!
Hier ook, stikt van de expats.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik loop nu met een grote boog om Aziaten heen. En die zijn er hier nogal veel.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zolang het boven de rivieren blijft, geen probleem.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al in het Corona forum gepost?
Liverpool zette het wel recht zei Johanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Premier League clubs liggen er zo uit in deze ronde (lol)
Vanochtend z'n chickie goed genomen wellichtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Frenkie niks goeds gedaan vandaag
Als het zo doorgaat kunnen we straks ook een Desperados forum gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al in het Corona forum gepost?
Ik kijk geen VI meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Liverpool zette het wel recht zei Johan
Zou ik ook elke dag doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanochtend z'n chickie goed genomen wellicht
Huh maar de PL was toch > Primera Division?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle Premier League clubs liggen er zo uit in deze ronde (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |