Ja, hier:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef SeLang het volgende:
Is er al een lijst met FOK!-ers die confirmed besmet zijn?
Wat gebeurt of verandert er eigenlijk als ze positief wordt getest? Qua behandeling e.d.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.
Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.
Afwachten maar. Heb zelf nu 2 dagen keelpijn en begin ook wat te hoesten.
De helft van ons heeft het al maar heeft het niet door. We zijn hier geen 60+ met z'n allen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:41 schreef beantherio het volgende:
Beetje anticlimax dat er, terwijl dit subforum al gevuld is met de meest wilde topics en postings over Corona, nog steeds geen "Fok! Corona patient zero" is.
Ik ben ook benieuwd naar de behandeling, krijg je medicijnen, moet je stomen bij een longontsteking. Of moet het vanzelf over gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Wat gebeurt of verandert er eigenlijk als ze positief wordt getest? Qua behandeling e.d.
Lekker daar blijvenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit in Parijs maar begin nu een beetje grieperig te worden. Wat zal ik doen
Er is geen behandeling tegen corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de behandeling, krijg je medicijnen, moet je stomen bij een longontsteking. Of moet het vanzelf over gaan
Je blijft mijn favoriete DJ maar nu ook een waardeloos figuur.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb vandaag 3 supermarkten bezocht en de action. Om te shoppen en paniek aanzien.
Daarbij zou ik een potentiële patiënt kunnen zijn.
Brabant is geen risicogebied. Hoop het bestequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:45 schreef hartloper het volgende:
Sinds gisteravond veel hoesten (droge), met momenten benauwd en pijnlijke longen, rillerig. Geen temperatuurs verhoging.
Ik ben aan het dubben om de huisartsenpost morgen te bellen als ik nog dezelfde klachten vertoon.
Enerzijds vind ik het onzin.
Anderzijds ... mijn moeder heeft een OK gehad en ik werk met kwetsbare mensen.
Maarja in de zorg mag je niet thuis blijven als je geen temp hebt.
Ik ben dan wel zzp'er dus heb in die zin geen baas, maar ik weet hoe druk het is op de afdeling met een minder. Toch wil ik niemand besmetten.
In aanraking geweest met corona patienten? Weet niet.
Ik werk wel in een risico gebied in Brabant en heb veel zieke mensen gezien de laatste tijd.
Ook in het ziekenhuis geweest op bezoek bij moeders toen ze er lag, waar op dat moment corona patienten lagen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De helft van ons heeft het al maar heeft het niet door. We zijn hier geen 60+ met z'n allen...
https://www.ad.nl/dossier(...)de-vijftig~a058aad2/quote:Vandaag liggen er tussen de veertig en vijftig coronapatiënten in kritieke toestand op de Nederlandse intensive cares. ,,Meer dan de helft van die patiënten is onder de vijftig jaar. Er zitten ook jongeren bij.’’ Dat zegt voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) Diederik Gommers
Inderdaad, het kan sommigen van ons heel hard te pakken nemen. Neemt niet weg dat het risico op sterven het hoogst is voor ouderen, niet voor mensen onder de 50. Al kunnen mensen die er door op de IC raken met zeer ernstige longbeschadiging afkomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)de-vijftig~a058aad2/
Ik heb zelf astma, chronische bronchitis en beginnend COPD. Gelukkig woon ik in een gebied waar nog geen meldingen zijn, maar mocht het heel dichtbij komen zal ik 'm wel beginnen te knijpen denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan sommigen van ons heel hard te pakken nemen. Neemt niet weg dat het risico op sterven het hoogst is voor ouderen, niet voor mensen onder de 50. Al kunnen mensen die er door op de IC raken met zeer ernstige longbeschadiging afkomen.
Ga weg aandachtshoer. Je hebt gewoon een verkoudheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
heb keelpijn en een beetje een loopneus. Heb wss corona.
kan ik dat ook weer zeggen.
Ik hoop dat jij buiten schot blijftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:51 schreef DrainBamage het volgende:
[..]
Ik heb zelf astma, chronische bronchitis en beginnend COPD. Gelukkig woon ik in een gebied waar nog geen meldingen zijn, maar mocht het heel dichtbij komen zal ik 'm wel beginnen te knijpen denk ik
Rare reactie, het kan net zo goed corona zijn. Een kind dat 2 keer kucht kan al corona hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ga weg aandachtshoer. Je hebt gewoon een verkoudheid.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef hartloper het volgende:
Werkgever 2 zegt "geen koorts, dus je kan gewoon komen. Dat is ons protocol. Doe je maar op een rustigere temp"
Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
Heb al een week niet gedronken, anders zou dat de verklaring inderdaad zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggen
Doordat er in Nederland zo slecht geïnformeerd wordt, zoeken en vinden de FOKkertjes hier aanvullende info, waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
Uhm, nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.
Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.
Afwachten maar. Heb zelf nu 2 dagen keelpijn en begin ook wat te hoesten.
Die symptomen heb ik al weken, nog voor de 1e case in Nederland. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid. 't is het allemaal net niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die symptomen heb ik al weken. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid.
Volgens Dr. google heb ik kanker, corona, griep, ebola of een verkoudheid.
Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.
Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?
Je mag overal gewoon werken, tenzij je in de horeca werkt. Zelfs in Spanje en Italië mag men gewoon werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef hartloper het volgende:
Hoe zit het ook weer mbt weer mogen werken;
Moet je 24 uur klachten vrij zijn (hoesten bv), of mag je wel nog hoesten maar 24 uur geen koorts meer hebben?
Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.
Fokkers zijn immuun, net zoals Stef Blok.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
Thanks. Niets aan te doen, lekker uitzieken, het snotteren en de hoofdpijn daardoor is het ergst.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah.
Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.quote:
Oh wat fijn voor jullie!quote:Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.
Nouja ik had het liever gehad nu er nog plek is op de IC als ik eerlijk ben.quote:
Geloof je dat nou echt zelfquote:Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Yup. Tenzij je de komende maanden echt de deur niet uit komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Nee nooit gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Heb jij nooit de griep gehad? Vroeg of laat krijg je ermee te maken.
Daar is juist die lockdown voor bedoeld: om de verspreiding van het virus af te remmen, zodat dat cijfer van 50% niet in heel korte tijd wordt gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef Anton91 het volgende:
Die prognose dat de helft het ongeveer krijgt klinkt mij eigenlijk niet zo realistisch als het hele openbare leven niet meer bestaat. Dan is de kans op besmetting niet zo groot meer.
Het VK neemt een gok door de maatregelen beperkt te houden en te hopen dat het wel losloopt.quote:Vraag me alleen af hoe andere landen het vuur gecontroleerd uit gaan laten blussen. (Zoals Engeland).
Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.quote:
Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.quote:
Maar corona hebben en dat bevestigd krijgen door een test is lastig tenzij je zo ziek bent dat je naar het ziekenhuis moet.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.
Toch zijn er dingen echt a-typisch dit keer...en daar maak ik mij dan wel een beetje zorgen over...
Ik heb nog steeds keelpijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik kan mij amper inspannen want dat schiet mijn temp omhoog en ik heb vlagen van pijn op de borst. Verder al dagen verhoogde temp, spierpijn en pijn in de beenderen :p allemaal niet zoals ik "mijn bronchitis" ken.
Aan de andere kant voel ik me gelukkig ook weer niet heel erg ziek. Laten we dat zo houden.
Zal er iig nooit achter komen want er wordt niet meer getest..uitzieken dus.
Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.
Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Dat eerste zal ik waarschijnlijk en hopelijk nooit weten. Alleen als jouw medische situatie kritiek is word je getest. Als mijn klachten aanhouden weet ik dat ik griep heb of corona. Maar bij een gezond iemand als ik zal je het verschil misschien niet eens merken.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.
Wie bedoel je daarmee?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef speknek het volgende:
Mensen die iets een griepje noemen zonder dat ze verhoging hebben.
Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.
Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.
Ik zou er niet over twijfelen.
Dat lijkt mij ook het enige juiste, maar zo’n thermometer geeft duidelijkheid. Ik heb er ook een sinds vorige week, en het is geruststellend om te zien als je géén verhoging hebt en je wordt bevestigd in je vermoeden als wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.
Jou. Als je griep hebt lig je voor pampus op bed, dat merk je heel goed. Als je een beetje een keelpijntje hebt, heb je een verkoudheid.quote:
Je kunt ook voor pampus op bed liggen zonder verhoging.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Jou. Als je griep hebt lig je voor pampus op bed, dat merk je heel goed. Als je een beetje een keelpijntje hebt, heb je een verkoudheid.
Als je niet zeker weet of je verhoging hebt of niet, is de kans heel erg klein dat je corona hebt.
[ afbeelding ]
Ook voor jou:quote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik vermoed dat ik het heb
2 weken geleden droog kuchje
Sinds vorige week beetje verstopte neus en kortademig
Sinds vandaag beetje warm hoofd en lichaam, maar ik heb geen fatsoenlijke koorts meter om te checken of ik koorts heb :’)
Ik zou eerst maar eens leren lezen voordat je denkt dat je slimme opmerkingen kan maken.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Jou. Als je griep hebt lig je voor pampus op bed, dat merk je heel goed. Als je een beetje een keelpijntje hebt, heb je een verkoudheid.
Als je niet zeker weet of je verhoging hebt of niet, is de kans heel erg klein dat je corona hebt.
Dit zei ik namelijk:quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef speknek het volgende:
Mensen die iets een griepje noemen zonder dat ze verhoging hebben.
Verder zijn er veel mensen bij wie bewezen is dat ze corona hebben/hadden die nooit een duidelijke verhoging hebben gehad. En ten slotte geef ik meerdere keren aan dat ik iets onder de leden heb, maar dat ik geen idee heb of dit corona is of iets anders.quote:Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje.
Bij Fokkers kan dat bestquote:Op zondag 15 maart 2020 22:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Tenzij je de komende maanden echt de deur niet uit komt.
Als die geleverd is ben ik al beter/in het ziekenhuis/doodquote:Op maandag 16 maart 2020 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook voor jou:
https://www.bol.com/nl/p/(...)aaa/9200000132419555
Binnen 2 dagen, vorige week, door de brievenbus.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Als die geleverd is ben ik al beter/in het ziekenhuis/dood
Dan ben jij onze perfect soldier, L.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:30 schreef LXIV het volgende:
Twee weken terug in disneyland ziek geworden. Daarvoor carnaval gevierd in Brabant. Precies de symptomen van Corona gekregen. Week goed ziek geweest. Nu weer kiplekker.
Dus kan goed dat ik het gehad heb. Normaal ben ik nooit ziek.
Ben serieus de afgelopen dagen 12 uur per dag er mee bezig geweest. Ook het weekeinde.quote:
Waarmee bedoel je, met ziek zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:47 schreef LXIV het volgende:
Ben serieus de afgelopen dagen 12 uur per dag er mee bezig geweest. Ook het weekeinde.
Daar heb je mooi wat stront in de ventilator gegooid...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef Giraffee het volgende:
Nou, ik heb inmiddels geen twijfel meer dat ik het heb eigenlijk. Ik heb sinds twee dagen dat in een beetje een schorre keel heb, en sinds vannacht dat ik echt moet hoesten en ik kan wat minder goed ademen. Hopelijk wordt het snel wat beter. Wel gekke situatie dit allemaal. Mijn moeder heeft het ook waarschijnlijk, terwijl mijn vader gewoon nog aan het werk is. Hij werkt in de zorg (in Brabant ook nog) en dan moet je dus doorwerken tot je koorts krijgt.
Ik voel me ook nogal schuldig omdat ik echt de ernst van de situatie niet zo inzag en vrijdag nog gezellig in een volle kroeg zat...
Maar je had vrijdag nog geen klachten toch? Dan heb je je gewoon netjes aan de toen geldende regels gehouden. Schuldig voelen heeft dus geen zinquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:01 schreef Giraffee het volgende:
Nou, ik heb inmiddels geen twijfel meer dat ik het heb eigenlijk. Ik heb sinds twee dagen dat in een beetje een schorre keel heb, en sinds vannacht dat ik echt moet hoesten en ik kan wat minder goed ademen. Hopelijk wordt het snel wat beter. Wel gekke situatie dit allemaal. Mijn moeder heeft het ook waarschijnlijk, terwijl mijn vader gewoon nog aan het werk is. Hij werkt in de zorg (in Brabant ook nog) en dan moet je dus doorwerken tot je koorts krijgt.
Ik voel me ook nogal schuldig omdat ik echt de ernst van de situatie niet zo inzag en vrijdag nog gezellig in een volle kroeg zat...
Sterkte man!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:30 schreef Automatisch het volgende:
hier ook dezelfde klachten, al een tijdje.
begon met raar gevoel in keel, daarna een beetje benauwd/prikkelend gevoel in keel, af en toe hoesten en moe. (geen koorts) Niet de hele dag door maar in vlagen, vaak in de avond wat erger als overdag.
Druk op borst, niet op buik kunnen slapen s nachts daardoor.
nu langzaam iets minder klachten maar het duurt wel lang...
Tnx! Vrij gezond wel, 8 uur slaap, elke dag wel groente/fruit/eiwitten, genoeg beweging (geen sport) Zo min mogelijk stress. Geen overgewicht. Normaal nooit ziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Sterkte man!
Hoe zou jij je levensstijl omschrijven?
Dat is fijn om te horen. Houd ons een beetje op de hoogte de komende tijd. En zet m op!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:52 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Tnx! Vrij gezond wel, 8 uur slaap, elke dag wel groente/fruit/eiwitten, genoeg beweging (geen sport) Zo min mogelijk stress. Geen overgewicht. Normaal nooit ziek.
Heb wel het gevoel dat het immuunsysteem hard moet werken om dit virus 'weg te krijgen', het komt bij vlagen terug zo lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |