Dan moet je na iedere klant de handschoenen vernieuwen, anders gaat het niet werkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 07:06 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Bij thuisquarantaine mag je gewoon naar de supermarkt. In Duitsland afgelopen weekend droegen de kassameisjes trouwens plastic handschoenen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee in quarentaine is in huis blijven en contact met buitenwereld vermijden, anders is het toch geen quarantaine, en totaal zinloos...
Dan moet je na iedere klant de handschoenen vernieuwen, anders gaat het niet werken
Het kan toch in ieder geval voorkomen dat degene achter de kassa het krijgt? De klant loopt misschien meer risico inderdaad... Maar dat is ook een stukje eigen verantwoording.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan moet je na iedere klant de handschoenen vernieuwen, anders gaat het niet werken
Ik denk dat de GGD dit het beste weet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.
Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.
Afwachten maar. Heb zelf nu 2 dagen keelpijn en begin ook wat te hoesten.
GGD, huisarts bellen, maar je moet zelf ook thuis blijven en de eventuele collega's ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.
Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.
Ik heb wel contact gehad ( werk in een ziekenhuis) met iemand die besmet is maar (nog) geen klachten. Dus testen ze niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Hebben zich al FOK!kers gemeld?
Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat je niks hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:04 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik heb wel contact gehad ( werk in een ziekenhuis) met iemand die besmet is maar (nog) geen klachten. Dus testen ze niet.
Ook de patiënten waarvan ze vermoeden dat ze corona hebben maar die nog niet positief getest zijn gaan vooralsnog niet in isolatie. Dit omdat er simpel weg niet voldoende isolatie middelen zijn.
Waarom wordt zij getest als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ikzelf ben er niet zo bang voor. Het is meer dat ik dagelijks werk met patiënten die in de risicogroep vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval. Ik hoop dat je niks hebt.
Waarom denk je?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Waarom wordt zij getest als ik vragen mag?
Waarom denk ik? Ik vraag gewoon waarom ze getest wordt. Familie van mij zit gezamenlijk thuis met longontstekingen. Die worden niet getest omdat ze niet in een risicogebied zijn geweest en geen aantoonbaar contact hebben gehad met iemand die ook het corona-virus heeft.quote:
Ze is viesdik, risicogroep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Waarom denk ik? Ik vraag gewoon waarom ze getest wordt. Familie van mij zit gezamenlijk thuis met longontstekingen. Die worden niet getest omdat ze niet in een risicogebied zijn geweest en geen aantoonbaar contact hebben gehad met iemand die ook het corona-virus heeft.
Daarom ben ik benieuwd naar het 'waarom' jouw vriendin getest wordt, snap je?
quote:
Geluk voor jou, lekkere wijven krijgen geen corona en poepen ook niet.quote:
Drive to survive bingenquote:
Goed plan dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |