Geloof je dat nou echt zelfquote:Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Yup. Tenzij je de komende maanden echt de deur niet uit komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Nee nooit gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Heb jij nooit de griep gehad? Vroeg of laat krijg je ermee te maken.
Daar is juist die lockdown voor bedoeld: om de verspreiding van het virus af te remmen, zodat dat cijfer van 50% niet in heel korte tijd wordt gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef Anton91 het volgende:
Die prognose dat de helft het ongeveer krijgt klinkt mij eigenlijk niet zo realistisch als het hele openbare leven niet meer bestaat. Dan is de kans op besmetting niet zo groot meer.
Het VK neemt een gok door de maatregelen beperkt te houden en te hopen dat het wel losloopt.quote:Vraag me alleen af hoe andere landen het vuur gecontroleerd uit gaan laten blussen. (Zoals Engeland).
Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.quote:
Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.quote:
Maar corona hebben en dat bevestigd krijgen door een test is lastig tenzij je zo ziek bent dat je naar het ziekenhuis moet.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.
Toch zijn er dingen echt a-typisch dit keer...en daar maak ik mij dan wel een beetje zorgen over...
Ik heb nog steeds keelpijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik kan mij amper inspannen want dat schiet mijn temp omhoog en ik heb vlagen van pijn op de borst. Verder al dagen verhoogde temp, spierpijn en pijn in de beenderen :p allemaal niet zoals ik "mijn bronchitis" ken.
Aan de andere kant voel ik me gelukkig ook weer niet heel erg ziek. Laten we dat zo houden.
Zal er iig nooit achter komen want er wordt niet meer getest..uitzieken dus.
Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.
Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Dat eerste zal ik waarschijnlijk en hopelijk nooit weten. Alleen als jouw medische situatie kritiek is word je getest. Als mijn klachten aanhouden weet ik dat ik griep heb of corona. Maar bij een gezond iemand als ik zal je het verschil misschien niet eens merken.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.
Wie bedoel je daarmee?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef speknek het volgende:
Mensen die iets een griepje noemen zonder dat ze verhoging hebben.
Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.
Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.
Ik zou er niet over twijfelen.
Dat lijkt mij ook het enige juiste, maar zo’n thermometer geeft duidelijkheid. Ik heb er ook een sinds vorige week, en het is geruststellend om te zien als je géén verhoging hebt en je wordt bevestigd in je vermoeden als wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.
Jou. Als je griep hebt lig je voor pampus op bed, dat merk je heel goed. Als je een beetje een keelpijntje hebt, heb je een verkoudheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |