abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2020 @ 22:34:20 #251
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192059813
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Geloof je dat nou echt zelf :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 15 maart 2020 @ 22:37:48 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192059907
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
Yup. Tenzij je de komende maanden echt de deur niet uit komt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_192059917
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Nee, jij wel?
pi_192060119
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:34 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Ja, waarom niet? Heb jij nooit de griep gehad? Vroeg of laat krijg je ermee te maken.
  zondag 15 maart 2020 @ 23:03:55 #255
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192060556
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, waarom niet? Heb jij nooit de griep gehad? Vroeg of laat krijg je ermee te maken.
Nee nooit gehad.

-je post werd niet voor niets verwijderd-

[ Bericht 12% gewijzigd door capricia op 15-03-2020 23:05:48 ]
  maandag 16 maart 2020 @ 00:10:18 #256
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_192061840
Haha Jezus :')
pi_192063325
Die prognose dat de helft het ongeveer krijgt klinkt mij eigenlijk niet zo realistisch als het hele openbare leven niet meer bestaat. Dan is de kans op besmetting niet zo groot meer. Vraag me alleen af hoe andere landen het vuur gecontroleerd uit gaan laten blussen. (Zoals Engeland).
  maandag 16 maart 2020 @ 04:38:09 #258
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192063817
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 02:11 schreef Anton91 het volgende:
Die prognose dat de helft het ongeveer krijgt klinkt mij eigenlijk niet zo realistisch als het hele openbare leven niet meer bestaat. Dan is de kans op besmetting niet zo groot meer.
Daar is juist die lockdown voor bedoeld: om de verspreiding van het virus af te remmen, zodat dat cijfer van 50% niet in heel korte tijd wordt gehaald.
quote:
Vraag me alleen af hoe andere landen het vuur gecontroleerd uit gaan laten blussen. (Zoals Engeland).
Het VK neemt een gok door de maatregelen beperkt te houden en te hopen dat het wel losloopt.
Daar is niks gecontroleerds aan, dat is naar het vuur gaan staan kijken en bidden dat je huis overeind blijft.

Uiteindelijk 'winnen' we pas van het virus wanneer 60-70% van ons antistoffen heeft ontwikkeld. Daarvoor moeten er mensen ziek worden en ook doodgaan, maar je hebt dus wel enige invloed op het tempo en de intensiteit van het proces.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ringo op 16-03-2020 04:50:59 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192064051
Is er al een FOK!ker besmet?
Cindy De Vuyst
  maandag 16 maart 2020 @ 12:25:57 #260
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_192069491
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 05:40 schreef einzeinz het volgende:
Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.

Toch zijn er dingen echt a-typisch dit keer...en daar maak ik mij dan wel een beetje zorgen over...
Ik heb nog steeds keelpijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik kan mij amper inspannen want dat schiet mijn temp omhoog en ik heb vlagen van pijn op de borst. Verder al dagen verhoogde temp, spierpijn en pijn in de beenderen :p allemaal niet zoals ik "mijn bronchitis" ken.

Aan de andere kant voel ik me gelukkig ook weer niet heel erg ziek. Laten we dat zo houden.
Zal er iig nooit achter komen want er wordt niet meer getest..uitzieken dus.

[ Bericht 38% gewijzigd door GarlandBriggs op 16-03-2020 12:33:11 (Zin vergeten) ]
pi_192070077
Parijs hier, 2e arr, iedereen gezond..vrouw, 2 dochters en hondje.
Wacht eigenlijk nog op de reguliere griep.
pi_192070735
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 05:40 schreef einzeinz het volgende:
Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192072142
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Die kans lijkt me, statistisch gezien, vrij aannemelijk.
Maar corona hebben en dat bevestigd krijgen door een test is lastig tenzij je zo ziek bent dat je naar het ziekenhuis moet.
pi_192072419
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Zou kunnen. Heb nu al een week klachten. Ik ben al jaren bekend met bronchitis en heb het nu ook. Veel dingen zijn normaal voor mij. Eerst keelpijn, dan bronchitis met hoesten en in de avond wat benauwd. Beetje verhoging of koorts.

Toch zijn er dingen echt a-typisch dit keer...en daar maak ik mij dan wel een beetje zorgen over...
Ik heb nog steeds keelpijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik kan mij amper inspannen want dat schiet mijn temp omhoog en ik heb vlagen van pijn op de borst. Verder al dagen verhoogde temp, spierpijn en pijn in de beenderen :p allemaal niet zoals ik "mijn bronchitis" ken.

Aan de andere kant voel ik me gelukkig ook weer niet heel erg ziek. Laten we dat zo houden.
Zal er iig nooit achter komen want er wordt niet meer getest..uitzieken dus.

Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.

Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192080705
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde klachten sinds 2 dagen. Sinds die tijd ook niet meer de deur uit geweest. Klachten zijn duidelijk iets anders dan bij griep, maar het is nauwelijks erger dan een griepje. Of ik een verhoogde temperatuur heb weet ik niet zeker. Ik heb geen thermometer en op de tast voel ik geen duidelijke hogere temperatuur.

Ik ben verder gezond. Mijn keel voelt duidelijk zwaar aan, alsof het verstopt is en mijn stem is lager. Geen keelpijn en ik heb iets meer moeite met ademen.
Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 16 maart 2020 @ 20:51:17 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_192080815
Mensen die iets een griepje noemen zonder dat ze verhoging hebben :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192081082
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 20:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Vraag blijft natuurlijk of jij het hebt en zo ja, hoe erg je het hebt.
Dat eerste zal ik waarschijnlijk en hopelijk nooit weten. Alleen als jouw medische situatie kritiek is word je getest. Als mijn klachten aanhouden weet ik dat ik griep heb of corona. Maar bij een gezond iemand als ik zal je het verschil misschien niet eens merken.

Hoe dan ook, zolang ik klachten heb blijf ik binnen.
pi_192081138
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 20:51 schreef speknek het volgende:
Mensen die iets een griepje noemen zonder dat ze verhoging hebben :').
Wie bedoel je daarmee?
pi_192081216
Dochter van 3 heeft 2 dagen koorts gehad (40+) en vervolgens aantal dagen hoesten. ik heb een halve dag beetje keelpijn gehad. het zou dus kunnen dat ik inmiddels imuun ben :D

dochter testen was volgens huisarts niet nodig, aangezien ze koortsvrij was toen ze begon te hoesten :?
hardcoholic
  maandag 16 maart 2020 @ 21:23:01 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192081468
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.
Ik zou er niet over twijfelen.
pi_192081619
Ik heb dus sinds 2 dagen keelpijn. Voel me niet helemaal top. :{ En wat hoesterig maar dat heb ik al langer.
Raar want ik heb dit al jaren niet meer gehad.
The secret of getting ahead is getting started
pi_192081627
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 21:23 schreef Ringo het volgende:

[..]

Via bol.com heb je er een voor 15 euro binnen 2 dagen in huis.
Ik zou er niet over twijfelen.
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.
  maandag 16 maart 2020 @ 21:35:35 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192081756
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Misschien doe ik dat wel. Maar verschil zal het niet uitmaken of ik een verhoogde temperatuur heb of niet. Zolang ik klachten heb die mogelijk veroorzaakt worden door dat virus blijf ik thuis. Niet voor mezelf, maar dat is wel zo netjes om te doen.
Dat lijkt mij ook het enige juiste, maar zo’n thermometer geeft duidelijkheid. Ik heb er ook een sinds vorige week, en het is geruststellend om te zien als je géén verhoging hebt en je wordt bevestigd in je vermoeden als wel.
  maandag 16 maart 2020 @ 21:45:08 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_192081950
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wie bedoel je daarmee?
Jou. Als je griep hebt lig je voor pampus op bed, dat merk je heel goed. Als je een beetje een keelpijntje hebt, heb je een verkoudheid.

Als je niet zeker weet of je verhoging hebt of niet, is de kans heel erg klein dat je corona hebt.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192082015
Ik vermoed dat ik het heb
2 weken geleden droog kuchje
Sinds vorige week beetje verstopte neus en kortademig
Sinds vandaag beetje warm hoofd en lichaam, maar ik heb geen fatsoenlijke koorts meter om te checken of ik koorts heb :’)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')