abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192036167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ga weg aandachtshoer. Je hebt gewoon een verkoudheid.
Rare reactie, het kan net zo goed corona zijn. Een kind dat 2 keer kucht kan al corona hebben.
Andere krijgen het zwaarder te verduren.
pi_192050124
Vanmorgen vroeg en vannacht flinke hoestbuien (zwaar droog blaffend), rillerig en benauwd. Geen koorts.
Toch even de huisarts gebeld (op aandringen van de vrouw haha) en de arts heeft beoordeeld dat ik mogelijk een lichte besmetting kan hebben. Symptomen wat ik heb passen niet bij een standaard verkoudheid.

Geen test.
Dus blijft onder de noemer mogelijkheid en niet definief ja of nee.

Advies: niet in contact met andere tot dat ik mij beter voel, en dan 24 uur daarna pas weer comtact en werken.
Ik werk in de zorg en hij vond het niet verantwoord, ondanks dat ik geen koorts heb zoals rivm zegt bij zorgmedewerkers.
Clienten kunnen snel besmet worden aldus de arts, en hun krijgen vaak zwaardere symptomen dan ik

Ik werk als zzp'er:
Werkgever 1 gebeld en die volgt het advies van de arts en ik wprd uitgepland.
Werkgever 2 zegt "geen koorts, dus je kan gewoon komen. Dat is ons protocol. Doe je maar op een rustigere tempo"

[ Bericht 2% gewijzigd door hartloper op 15-03-2020 15:50:36 ]
  zondag 15 maart 2020 @ 15:47:57 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_192050265
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef hartloper het volgende:

Werkgever 2 zegt "geen koorts, dus je kan gewoon komen. Dat is ons protocol. Doe je maar op een rustigere temp"
:N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_192053292
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
pi_192053453
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggen ;)
  zondag 15 maart 2020 @ 17:56:24 #231
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_192053543
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
pi_192053862
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggen ;)
Heb al een week niet gedronken, anders zou dat de verklaring inderdaad zijn.
pi_192054088
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
Doordat er in Nederland zo slecht geïnformeerd wordt, zoeken en vinden de FOKkertjes hier aanvullende info, waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_192054155
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.
Uhm, nee.
pi_192054169
o, sorry! wist ik niet!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_192058054
Hoe is het afgelopen?
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,

Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.

Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.

Afwachten maar. Heb zelf nu 2 dagen keelpijn en begin ook wat te hoesten. :{
pi_192058340
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Die symptomen heb ik al weken, nog voor de 1e case in Nederland. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid. 't is het allemaal net niet.

Volgens Dr. google heb ik kanker, corona, griep, ebola of een verkoudheid. :') Ik houdt het maar op gebrek aan zon :7
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_192058435
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Die symptomen heb ik al weken. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid.

Volgens Dr. google heb ik kanker, corona, griep, ebola of een verkoudheid. :')
Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 21:33:42 #239
236264 crew  capricia
pi_192058543
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.
Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192058567
Www.brakofcorona.nl
pi_192058590
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?
Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.
pi_192058591
Hoe zit het ook weer mbt weer mogen werken;

Moet je 24 uur klachten vrij zijn (hoesten bv), of mag je wel nog hoesten maar 24 uur geen koorts meer hebben?
pi_192058614
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef hartloper het volgende:
Hoe zit het ook weer mbt weer mogen werken;

Moet je 24 uur klachten vrij zijn (hoesten bv), of mag je wel nog hoesten maar 24 uur geen koorts meer hebben?
Je mag overal gewoon werken, tenzij je in de horeca werkt. Zelfs in Spanje en Italië mag men gewoon werken.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 21:37:40 #244
236264 crew  capricia
pi_192058644
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.
Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192058785
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Fokkers zijn immuun, net zoals Stef Blok.
pi_192058860
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah. :{
Thanks. Niets aan te doen, lekker uitzieken, het snotteren en de hoofdpijn daardoor is het ergst.
pi_192059048
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef cemeteryslut het volgende:
Hoe is het afgelopen?
[..]

Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192059281
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.
Oh wat fijn voor jullie!
pi_192059668
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:10 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Oh wat fijn voor jullie!
Nouja ik had het liever gehad nu er nog plek is op de IC als ik eerlijk ben. :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192059782
De prognose is dat ongeveer de helft van de Nederlanders corona gaat krijgen. Kwestie van tijd en je kunt het niet echt ontlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')