Rare reactie, het kan net zo goed corona zijn. Een kind dat 2 keer kucht kan al corona hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ga weg aandachtshoer. Je hebt gewoon een verkoudheid.
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:42 schreef hartloper het volgende:
Werkgever 2 zegt "geen koorts, dus je kan gewoon komen. Dat is ons protocol. Doe je maar op een rustigere temp"
Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
Heb al een week niet gedronken, anders zou dat de verklaring inderdaad zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook aan de katers liggen
Doordat er in Nederland zo slecht geïnformeerd wordt, zoeken en vinden de FOKkertjes hier aanvullende info, waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
Uhm, nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
waarmee tot nog toe besmetting kon worden vermeden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Vriendin wordt morgen getest. Iemand enig idee hoe en wat mocht ze positief testen? Na overleg met mijn werk is besloten dat ik morgen thuis moet blijven.
Stel ze test positief. Wat dan? Moet ik dan in quarantaine? Krijg ik dan ook een test? Hoe zit het met collega's waar ik de hele week contact mee heb gehad? Etc etc. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hopelijk valt het mee, maar dat hoestje van mn vriendin is echt niet tof. Ik druk mij zachtjes uit.
Afwachten maar. Heb zelf nu 2 dagen keelpijn en begin ook wat te hoesten.
Die symptomen heb ik al weken, nog voor de 1e case in Nederland. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid. 't is het allemaal net niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef illusions het volgende:
Ik heb nu ook symptomen. Keelpijn, hoesten, loopneus, hoofdpijn van de verkoudheid, en schommelende lichaamstemperatuur. Ik moet zeggen dat ik vaak katers heb die vele malen erger zijn.
Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die symptomen heb ik al weken. Echt zo'n net-niet wintergriepje die niet doorzet. Kwartiertje per dag wat kriebelhoest. Neus die je een keer of 5 op een dag moet snuiten. s'morgens af en toe een klein beetje hoofdpijn die een paracetamol niet eens waard is. Paar keer per dag een hotflash alsof ik in de fucking menopauze zit (ben een man van eind 20, nee, ik zit niet in de overgang) en sinds vorige week 1 of 2 keer per dag wat minimale benauwdheid wat met een paar keer goed diep inhalen weer weg is, geen borstpijn oid.
Volgens Dr. google heb ik kanker, corona, griep, ebola of een verkoudheid.
Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarmee beschrijf je niet mijn symptomen hoor, die gaan wel wat verder dan dat. Zit constant met papier in m'n neus, de hele dag hoofdpijn en constante keelpijn. Gaat wel wat verder dan een kwartiertje hoest per dag.
Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog een gewoon griepseizoen actief? Of zou die nu wel over moeten zijn?
Je mag overal gewoon werken, tenzij je in de horeca werkt. Zelfs in Spanje en Italië mag men gewoon werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef hartloper het volgende:
Hoe zit het ook weer mbt weer mogen werken;
Moet je 24 uur klachten vrij zijn (hoesten bv), of mag je wel nog hoesten maar 24 uur geen koorts meer hebben?
Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje, hier is het iets anders allemaal, maar in Nederland is het griepseizoen van november t/m maart.
Fokkers zijn immuun, net zoals Stef Blok.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Doordat er in Nederland zo miniem wordt getest zullen er vast fokkers zijn die al besmet zijn maar zullen we dat nooit officieel weten.
Thanks. Niets aan te doen, lekker uitzieken, het snotteren en de hoofdpijn daardoor is het ergst.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Let goed op jezelf. Het kan best het virus zijn. Bah.
Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.quote:
Oh wat fijn voor jullie!quote:Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Negatief. Geen corona dus. Dacht dat ik dat al gemeld had, mogelijk in een ander topic.
Nouja ik had het liever gehad nu er nog plek is op de IC als ik eerlijk ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |