Ik denk dat je in dit topic helemaal op je plek bentquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:52 schreef Belg het volgende:
IK WIL EEN SUBFORUM VOOR CORONA gadverdomme, vast verboden door de Nederlandse overheid...
Ik werk wel aan het bed en natuurlijk ligt er een draaiboek klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
Is ook gelul, ik werk in een ziekenhuis en er is een heus covid-19 protocol.
Dus men is er echt wel mee bezig. (Ik ben niet op de hoogte van de inhoud, maar ik werk ook niet aan het bed.)
Dat zegt niemand. Feit blijft wel dat de hele wereld al 3 weken aan het roepen is dat mensen zonder symptomen besmettelijk zijn en dat het RIVM roept dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef Harlekien het volgende:
Want het RIVM liegt iedereen voor en we gaan allemaal dood.
Die kans is groter dan dat we er allemaal aan sterven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef vosss het volgende:
Kan deze toestand niet uitmonden in een dikke oorlog tussen flink wat landen met al die boycots en vliegtuigen aan de grond en alles?
Er is NIEMAND die hier serieus beweert heeft dat we allemaal dood gaan. Niemandquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het stoort me nogal dat er in dit topic alleen plaats is voor paniekzaaierij maar wanneer er iemand met een nuance komt dan wordt dat weggewuifd. Want het RIVM liegt iedereen voor en we gaan allemaal dood.
Ze zeggen wel beide dat er geen reden is om aan te nemen dat die periode in quarantaine langer dan 14 dagen moet zijn. Dus de RIVM zal hier zeker niet vanaf stappen als zelfs de CDC dit zegt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden hecht ik meer geloofwaardigheid aan de deskundigen van het CDC dan die van RIVM
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is NIEMAND die hier serieus beweert heeft dat we allemaal dood gaan. Niemand
Nouja de economie lijkt toch ook behoorlijk wat klappen te gaan krijgen. Daar moet het ergste nog van komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die kans is groter dan dat we er allemaal aan sterven.
DAT dusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Feit blijft wel dat de hele wereld al 3 weken aan het roepen is dat mensen zonder symptomen besmettelijk zijn en dat het RIVM roept dat dat niet zo is.
Toevallig dat ze nu roepen een heel klein beetje, maar weinig kans.
Liegt de hele wereld dan of liegt alleen het RIVM en spreekt de rest de waarheid? Welke kans acht je groter?
RIVM beschermt Nederlanders tegen het enige wat echt gevaarlijk is aan het Coronavirus verhaal. En dat is angst.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Feit blijft wel dat de hele wereld al 3 weken aan het roepen is dat mensen zonder symptomen besmettelijk zijn en dat het RIVM roept dat dat niet zo is.
Toevallig dat ze nu roepen een heel klein beetje, maar weinig kans.
Liegt de hele wereld dan of liegt alleen het RIVM en spreekt de rest de waarheid? Welke kans acht je groter?
Zijn overvolle ziekenhuizen en economische stagnatie niet al erg genoegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:53 schreef vosss het volgende:
Kan deze toestand niet uitmonden in een dikke oorlog tussen flink wat landen met al die boycots en vliegtuigen aan de grond en alles?
Jawel, maar ik zat me zo af te vragen. Volgens mij is daar wel een kans op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn overvolle ziekenhuizen en economische stagnatie niet al erg genoeg
Ah, weer iemand die het met de griep vergelijkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 73 volgeschreven topics langs zien komen vanwege alle zorgen over de seizoensgriep. Daar gaan jaarlijks duizenden ouderen en zwakkeren aan dood in Nederland.
Is dat een Chinees?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:55 schreef Tengano het volgende:
Ik heb trouwens ook al een tijd niks meer van Hoe Lang gehoord; dat is geen goed teken
Zeg dat maar tegen je opa als ie zn laatste adem uitblaast.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
RIVM beschermt Nederlanders tegen het enige wat echt gevaarlijk is aan het Coronavirus verhaal. En dat is angst.
Denk je nou echt dat niemand in Nederland weet dat dat virus eraan zit te komen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
RIVM beschermt Nederlanders tegen het enige wat echt gevaarlijk is aan het Coronavirus verhaal. En dat is angst.
Moet ik hier serieus op in gaan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je opa als ie zn laatste adem uitblaast.
Echt voor de triljartste keer; die zijn ingecalculeerd. Ziekenhuizen houden rekening met de griepgolf, er is ook vaccinatie voor. Er is GEEN plek voor nog eens duizenden zieken door een 2e 'griepgolf'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 73 volgeschreven topics langs zien komen vanwege alle zorgen over de seizoensgriep. Daar gaan jaarlijks duizenden ouderen en zwakkeren aan dood in Nederland.
Omdat ik niet mee ga in alle sensatie? Vervelend hé?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien wat beter gaan lezen.
Echt, jij bent de meest vervelende user in dit topic.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:59:35Coronavirus updates:- 4 more Americans test positive after being evacuated from the Diamond Princess cruise ship- 1 new case in Kuwait- 1 new case in Singaporehttps://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nee, omdat je iedereen over 1 kam scheert.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee ga in alle sensatie? Vervelend hé?
Wat denk je dat er gebeurt als RIVM mensen gaat testen? Dan denkt iedereen die een buurman heeft waarvan de neef vorige week in Italië was dat die zich moet laten testen. Chaos gaat er ontstaan. Er zei hier gister al dat Nederland de grenzen moest afsluiten en iedereen die uit Italië kwam in quarantaine moest zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat niemand in Nederland weet dat dat virus eraan zit te komen?
Kijk alleen al eens naar dit topic.
Nee, omdat je de rest van het topic weg zet als sensatie zoekers, paniekzaaiers, idioten, gekken, terwijl dat complete nonsense is. Als het je allemaal zo weinig doet, rot dan op en laat ons lekker hysterisch doen (wat we niet doen).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee ga in alle sensatie? Vervelend hé?
Vooral niet ingaan op mijn antwoordt op hetgeen jij beweert..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die indruk wordt wel gewekt met die sensatie tweetjes van je
Je zou kunnen zeggen dat JIJ nu aan het paniekzaaien bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als RIVM mensen gaat testen? Dan denkt iedereen die een buurman heeft waarvan de neef vorige week in Italië was dat die zich moet laten testen. Chaos gaat er ontstaan. Er zei hier gister al dat Nederland de grenzen moest afsluiten en iedereen die uit Italië kwam in quarantaine moest zetten.
Ja waren oude mensen die al zwak waren en volgens mij 3 al chronisch ziek (kanker bv)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Waren de 10 doden allemaal oude mensen die al ziek waren? Is dat al bekend? Want ik vind dat eigenlijk best een tikkie eng hoe snel het gaat met doden daar.
hebben ze in zuid-korea ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als RIVM mensen gaat testen? Dan denkt iedereen die een buurman heeft waarvan de neef vorige week in Italië was dat die zich moet laten testen. Chaos gaat er ontstaan. Er zei hier gister al dat Nederland de grenzen moest afsluiten en iedereen die uit Italië kwam in quarantaine moest zetten.
Nou, toen er in dit topic iemand aangaf dat er mensen genezen werden van het virus was daar geen plaats voor en werd het weggewuifd. Hoe zou je dat noemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, omdat je de rest van het topic weg zet als sensatie zoekers, paniekzaaiers, idioten, gekken, terwijl dat complete nonsense is. Als het je allemaal zo weinig doet, rot dan op en laat ons lekker hysterisch doen (wat we niet doen).
Maar nee, elke tweet, elke scheet, en daar is Harlekien weer om te zeggen dat het topic vol zit met idioten.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Waren de 10 doden allemaal oude mensen die al ziek waren? Is dat al bekend? Want ik vind dat eigenlijk best een tikkie eng hoe snel het gaat met doden daar.
Laat de mods het maar regelen. Ik ga er niet meer op in.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Zullen we breekfast en Harlekien vanaf nu allemaal negeren?
En?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hebben ze in zuid-korea ook gedaan.
Geen idee, niet gezien. Eigen ervaring: ik postte vanmiddag ook aantal genezingen en daar kwamen prima reacties op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou, toen er in dit topic iemand aangaf dat er mensen genezen werden van het virus was daar geen plaats voor en werd het weggewuifd. Hoe zou je dat noemen?
Twee nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:02:31@olivierveran 🔴 ALERTE INFO - Deux nouveaux cas de coronavirus détectés en Francehttps://t.co/fXizRdWzd6 https://t.co/FNfZcCiLn4 reageer retweet
Echt alle tien oud?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja waren oude mensen die al zwak waren en volgens mij 3 al chronisch ziek (kanker bv)
TR is voor kneusjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien. Eigen ervaring: ik postte vanmiddag ook aantal genezingen en daar kwamen prima reacties op.
Als reacties je niet bevallen; negeer ze, of als ze tegen een policy zijn: TR ze.
Ik sluit me hier helemaal bij aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Die zullen wel uit Italie komen. Zonde, Frankrijk was juist 'schoon'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Twee nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:02:31@:olivierveran 🔴 ALERTE INFO - Deux nouveaux cas de coronavirus détectés en Francehttps://t.co/fXizRdWzd6 https://t.co/FNfZcCiLn4 reageer retweet
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Dus daarom maar helemaal geen mensen testen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ok, ik zal vanaf nu netjes meedoen in de paniek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Ja, 9 waren boven de 80 geloof ik en 1 was 35 met leverfalen als ik me niet vergis. Ik geloof dat 1 kankerpatient uit de lijst van overledenen was gehaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Gaat dus om 1 Chinees die terug is gekomen, en 1 vanuit Italie.quote:Twee nieuwe gevallen van besmetting met het coronavirus werden dinsdag ontdekt, zei directeur-generaal van gezondheid Jérôme Salomon tijdens zijn dagelijkse persconferentie. Een van de twee patiënten is een Chinees onderdaan die op 13 februari terugkeerde uit China en in het ziekenhuis in Parijs werd opgenomen; de tweede is een Franse man die terugkeert van een verblijf in Lombardije, in Noord-Italië. De laatste werd in het ziekenhuis opgenomen in de regio Auvergne-Rhône-Alpes.
'Amerika'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amerika zegt:twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:41:38U.S. CDC: "We can have community spread in the United States and have it be reasonably mild, we can have community spread in the U.S. and have it be very severe. So that's what we don't completely know yet." reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:47:00U.S. CDC: "We're asking folks in every sector, as well as people within their families, to start planning for this, because as we've seen from the recent countries that have had community spread, when it hit in those countries, it has moved quite rapidly" https://t.co/Df8LCruJJs reageer retweet
In ieder geval geen mensen testen zonder enige aanleidingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:04 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dus daarom maar helemaal geen mensen testen?
niks aan de hand, gaat u maar rustig slapen. ik geloof niks van de NOS en RIVM.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:05 schreef Jano9 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)het-coronavirus.html
Dat geluidje ook als er nieuwe vraag in beeld komt.
Dus dan maar iedereen die uit Italië komt in quarantaine zetten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen.
twitter:247BZ twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:56:09Voor zover bekend zijn 13 Nederlanders in het H10 Costa Adeje Palace-hotel op #Tenerife. We hebben geen aanwijzingen dat zij besmet zijn met het nieuwe #coronavirus. reageer retweet
Ja, dat is wel aardig freaky inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:05 schreef Jano9 het volgende:
Dat geluidje ook als er een nieuwe vraag in beeld komt. En dan niet het horror spel achtige plaatje op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
ja of gelijk naar het crematorium.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dus dan maar iedereen die uit Italië komt in quarantaine zetten?
Je gelooft liever willekeurige blogjes van mafklappers?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niks aan de hand, gaat u maar rustig slapen. ik geloof niks van de NOS en RIVM.
Er zullen extra maatregelen genomen moeten worden om te voorkomen dat het virus zich via het lijk verspreid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog een heel gekke vraag misschien maar ik vroeg het me af, maar kunnen die doden wel een normale uitvaart krijgen eigenlijk?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:05 schreef Jano9 het volgende:
Dat geluidje ook als er een nieuwe vraag in beeld komt. En dan niet het horror spel achtige plaatje op de achtergrond.
Leugenaars zijn het!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef einzeinz het volgende:
RIVM doet het nog altijd af als een grap! Hoeveel zouden er in NL al zijn? Gokje, 10?
Ruimt wel lekker de niet-productieven opquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:05 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja, 9 waren boven de 80 geloof ik en 1 was 35 met leverfalen als ik me niet vergis. Ik geloof dat 1 kankerpatient uit de lijst van overledenen was gehaald.
Maar goed, de meeste liggen nu nog net geen week in het ziekenhuis, de meeste die overlijden of beter worden hangt een beetje rond de 2e/ 3e week (in severe cases). Ik geloof dat die 38 jarige alweer wat opgeknapt was. Die 2 toeristen van die 1e cluster zijn grotendeels beter, de vrouw gaat naar een "normaal" ziekenhuis wat ik las op het bulletin.
Het ligt echt aan de komende week hoe de huidige besmette mensen het gaan doen. We zijn wel omlaag gegaan qua severe cases, maar ik weet niet of die doden daar allemaal bij horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Kan ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja of gelijk naar het crematorium.
Leuke frame, lekker doen alsof enkel willekeurige blogjes en mafklappers het RIVM tegenspreken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft liever willekeurige blogjes van mafklappers?
de CDC spreekt toch in feite voor de overheid van Amerika? of niet?quote:
In de regio Venetotwitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:08:24UPDATE: Italy reports another death from coronavirus, raising country's death toll to 11 - ANSA https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
nee maar de overheid en het staatsnieuws hebben er belang bij om de bevolking rustig te houden dus zullen niet alles zeggen (mocht het ernstig zijn).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gelooft liever willekeurige blogjes van mafklappers?
Preventief ruimen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja of gelijk naar het crematorium.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef KingRadler het volgende:
RIVM is er alleen voor zichzelf en niet het volk
Leugenaars zijn het! Allemaal!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef KingRadler het volgende:
RIVM is er alleen voor zichzelf en niet het volk
Leugens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:11 schreef einzeinz het volgende:
Frankrijk begint ook als een malle te stijgen.
https://www.volkskrant.nl(...)ronacrisis~b9d3e2f2/quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik wel frappant vind is dat er hoegenaamd nu 322 besmettingen zijn in Italië, maar ook in andere Europese landen al meldingen komen van besmettingen: Spanje, Oostenrijk, Kroatië, Zwitserland. Waarbij er een link is naar Italië.
Zo'n quarantaine is toch hetzelfde idee als denken dat je een griep of verkoudheid wel buiten de deur kan houden. Dat lijkt me ondoenlijk. Of zie ik dat verkeerd?
voorkomt wel dat het niet nog sneller verspreid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik wel frappant vind is dat er hoegenaamd nu 322 besmettingen zijn in Italië, maar ook in andere Europese landen al meldingen komen van besmettingen: Spanje, Oostenrijk, Kroatië, Zwitserland. Waarbij er een link is naar Italië.
Zo'n quarantaine is toch hetzelfde idee als denken dat je een griep of verkoudheid wel buiten de deur kan houden. Dat lijkt me ondoenlijk. Of zie ik dat verkeerd?
Die gaat over 2 weken dood!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
RIVM doet me denken aan de iraanse deputy health minister.
0quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:07 schreef einzeinz het volgende:
RIVM doet het nog altijd af als een grap! Hoeveel zouden er in NL al zijn? Gokje, 10?
Het is nu idd vooral vertragen. Het virus stoppen gaat idd niet meer lukken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef Eix het volgende:
Wat is er mis met limburgquote:
Er waren altijd al twijfels over de cijfers vanuit China. Misschien dat we nu eindelijk te weten komen hoe ernstig het virus echt is. Want ook in Iran gaat het hard.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:11 schreef einzeinz het volgende:
Fuck man, deathrate in Europa ligt vele malen hoger dan in China
In Italië 11 doden op 340 besmettingen.
Frankrijk begint ook als een malle te stijgen. Morgen zit het in Nederland, zonder twijfel!
Als je gerespecteerde onpartijdige wetenschappelijke bronnen hebt die het RIVM tegenspreken verneem ik graag welke dat zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuke frame, lekker doen alsof enkel willekeurige blogjes en mafklappers het RIVM tegenspreken.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
JONGENS HET IS ER
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
COVID-19: staatssecretaris besmet, honderden hotelgasten vast en Oostenrijk meldt zichquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:11 schreef einzeinz het volgende:
Fuck man, deathrate in Europa ligt vele malen hoger dan in China
In Italië 11 doden op 340 besmettingen.
Frankrijk begint ook als een malle te stijgen. Morgen zit het in Nederland, zonder twijfel!
Oh vetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
JONGENS HET IS ER
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Misschien, maar dat is dan met het oog op de veiligheid en waarom zou je die dan in gevaar willen brengen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee maar de overheid en het staatsnieuws hebben er belang bij om de bevolking rustig te houden dus zullen niet alles zeggen (mocht het ernstig zijn).
Ho eventjes, de chinezen slagen daar wel in. Waarom zou dat hier niet kunnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is nu idd vooral vertragen. Het virus stoppen gaat idd niet meer lukken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
JONGENS HET IS ER
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Corona COVID-19 forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |