Nee, omdat je de rest van het topic weg zet als sensatie zoekers, paniekzaaiers, idioten, gekken, terwijl dat complete nonsense is. Als het je allemaal zo weinig doet, rot dan op en laat ons lekker hysterisch doen (wat we niet doen).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee ga in alle sensatie? Vervelend hé?
Vooral niet ingaan op mijn antwoordt op hetgeen jij beweert..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die indruk wordt wel gewekt met die sensatie tweetjes van je
Je zou kunnen zeggen dat JIJ nu aan het paniekzaaien bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als RIVM mensen gaat testen? Dan denkt iedereen die een buurman heeft waarvan de neef vorige week in Italië was dat die zich moet laten testen. Chaos gaat er ontstaan. Er zei hier gister al dat Nederland de grenzen moest afsluiten en iedereen die uit Italië kwam in quarantaine moest zetten.
Ja waren oude mensen die al zwak waren en volgens mij 3 al chronisch ziek (kanker bv)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Waren de 10 doden allemaal oude mensen die al ziek waren? Is dat al bekend? Want ik vind dat eigenlijk best een tikkie eng hoe snel het gaat met doden daar.
hebben ze in zuid-korea ook gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als RIVM mensen gaat testen? Dan denkt iedereen die een buurman heeft waarvan de neef vorige week in Italië was dat die zich moet laten testen. Chaos gaat er ontstaan. Er zei hier gister al dat Nederland de grenzen moest afsluiten en iedereen die uit Italië kwam in quarantaine moest zetten.
Nou, toen er in dit topic iemand aangaf dat er mensen genezen werden van het virus was daar geen plaats voor en werd het weggewuifd. Hoe zou je dat noemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, omdat je de rest van het topic weg zet als sensatie zoekers, paniekzaaiers, idioten, gekken, terwijl dat complete nonsense is. Als het je allemaal zo weinig doet, rot dan op en laat ons lekker hysterisch doen (wat we niet doen).
Maar nee, elke tweet, elke scheet, en daar is Harlekien weer om te zeggen dat het topic vol zit met idioten.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Waren de 10 doden allemaal oude mensen die al ziek waren? Is dat al bekend? Want ik vind dat eigenlijk best een tikkie eng hoe snel het gaat met doden daar.
Laat de mods het maar regelen. Ik ga er niet meer op in.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Zullen we breekfast en Harlekien vanaf nu allemaal negeren?
En?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hebben ze in zuid-korea ook gedaan.
Geen idee, niet gezien. Eigen ervaring: ik postte vanmiddag ook aantal genezingen en daar kwamen prima reacties op.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou, toen er in dit topic iemand aangaf dat er mensen genezen werden van het virus was daar geen plaats voor en werd het weggewuifd. Hoe zou je dat noemen?
Twee nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:02:31@olivierveran 🔴 ALERTE INFO - Deux nouveaux cas de coronavirus détectés en Francehttps://t.co/fXizRdWzd6 https://t.co/FNfZcCiLn4 reageer retweet
Echt alle tien oud?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja waren oude mensen die al zwak waren en volgens mij 3 al chronisch ziek (kanker bv)
TR is voor kneusjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien. Eigen ervaring: ik postte vanmiddag ook aantal genezingen en daar kwamen prima reacties op.
Als reacties je niet bevallen; negeer ze, of als ze tegen een policy zijn: TR ze.
Ik sluit me hier helemaal bij aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Die zullen wel uit Italie komen. Zonde, Frankrijk was juist 'schoon'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Twee nieuwe gevallen in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 19:02:31@:olivierveran 🔴 ALERTE INFO - Deux nouveaux cas de coronavirus détectés en Francehttps://t.co/fXizRdWzd6 https://t.co/FNfZcCiLn4 reageer retweet
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Dus daarom maar helemaal geen mensen testen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ok, ik zal vanaf nu netjes meedoen in de paniek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:00 schreef Richestorags het volgende:
Ja, 9 waren boven de 80 geloof ik en 1 was 35 met leverfalen als ik me niet vergis. Ik geloof dat 1 kankerpatient uit de lijst van overledenen was gehaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef Greys het volgende:
Gaat dus om 1 Chinees die terug is gekomen, en 1 vanuit Italie.quote:Twee nieuwe gevallen van besmetting met het coronavirus werden dinsdag ontdekt, zei directeur-generaal van gezondheid Jérôme Salomon tijdens zijn dagelijkse persconferentie. Een van de twee patiënten is een Chinees onderdaan die op 13 februari terugkeerde uit China en in het ziekenhuis in Parijs werd opgenomen; de tweede is een Franse man die terugkeert van een verblijf in Lombardije, in Noord-Italië. De laatste werd in het ziekenhuis opgenomen in de regio Auvergne-Rhône-Alpes.
'Amerika'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amerika zegt:twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:41:38U.S. CDC: "We can have community spread in the United States and have it be reasonably mild, we can have community spread in the U.S. and have it be very severe. So that's what we don't completely know yet." reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:47:00U.S. CDC: "We're asking folks in every sector, as well as people within their families, to start planning for this, because as we've seen from the recent countries that have had community spread, when it hit in those countries, it has moved quite rapidly" https://t.co/Df8LCruJJs reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |