Nee, sommigen snappen niet waarom de rest van de wereld X beweert, terwijl het RIVM Y loopt te verkondigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:46 schreef Harlekien het volgende:
Sommigen hier beweren ook dat het RIVM wat achterover zit te leunen tot het daadwerkelijk uit de hand is gelopen
Vergeet niet dat ze iedereen moeten testen!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:47 schreef Noordzijde het volgende:
Sommigen hier willen natuurlijk dat RIVM de noodtoestand uitroept en dat iedereen in paniek raakt.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:41:38U.S. CDC: "We can have community spread in the United States and have it be reasonably mild, we can have community spread in the U.S. and have it be very severe. So that's what we don't completely know yet." reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:47:00U.S. CDC: "We're asking folks in every sector, as well as people within their families, to start planning for this, because as we've seen from the recent countries that have had community spread, when it hit in those countries, it has moved quite rapidly" https://t.co/Df8LCruJJs reageer retweet
Ja en sommige mensen willen waarschijnlijk ook liever dat sommige mensen niet meer posten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:47 schreef Noordzijde het volgende:
Sommigen hier willen natuurlijk dat RIVM de noodtoestand uitroept en dat iedereen in paniek raakt.
We kunnen wel zien hoe de houding van het RIVM enorm afwijkt ten opzichte van andere landen. En hoe de houding van Singapore tot indrukwekkende resultaten heeft geleid.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel fijn dat een kwakje mensen op een forum echt weten hoe het zit en blijkbaar een beter beeld erop hebben dan professionals die ervoor betaald krijgen.
Even een testje doen bij iemand die erom vraagt, uit een risico zone werd al afgewezen. Dat stemt mij niet hoopvol over hoe het RIVM dit oppakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:47 schreef Noordzijde het volgende:
Hallo, een andere user, ik dus, plaats dat in het academisch ziekenhuis waar mijn vriendin werkt complete draaiboeken en protocollen klaar liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:44 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Aaaaaaah ja, 1 user plaatst het en het is natuurlijk gelijk waar!
Dat is natuurlijk onzin. Ze weten daar natuurlijk beter dan wij in dit topic dat de komende maanden de druk op onze ziekenhuizen waarschijnlijk behoorlijk zal toenemen. En alhoewel het ambtenaren zijn doen ze heus wel watquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:46 schreef Harlekien het volgende:
Sommigen hier beweren ook dat het RIVM wat achterover zit te leunen tot het daadwerkelijk uit de hand is gelopen
Omdat iemand testen die geen ziekteverschijnselen heeft nauwelijks nut heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Even een testje doen bij iemand die erom vraagt, uit een risico zone werd al afgewezen. Dat stemt mij niet hoopvol over hoe het RIVM dit oppakt.
Ja staat dadelijk half nederland in de rij voor een testjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Even een testje doen bij iemand die erom vraagt, uit een risico zone werd al afgewezen. Dat stemt mij niet hoopvol over hoe het RIVM dit oppakt.
Zo gaat het hier in dit topic. Mag wel in de OP:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jja en sommige mensen willen waarschijnlijk ook liever dat sommige mensen niet meer posten.
quote:Regels:
- Alleen tweets zonder bronnen
- Alleen informatie zonder bronnen is toegestaan
- Realiteitszin is niet toegestaan!
- Het RIVM liegt iedereen voor!!!
Apart. Bij die van mij dus wel en uitvoerig ook begreep ik van haar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Standaard isolatieprotocollen en isolatiekamers e.d. zijn er ivm bestaande virussen maar het woord Corona is mondeling tijdens briefings of op overdrachten, op memo's of in mails nog geen enkele keer voorgekomen!
Omdat gekkies zoals in dit topic die hysterisch zijn dan gelijk met grote aantallen op de stoep staan en daarna de pleuris uitbreekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 73 volgeschreven topics langs zien komen vanwege alle zorgen over de seizoensgriep. Daar gaan jaarlijks duizenden ouderen en zwakkeren aan dood in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die aan hun oudere of zwakkere medemens denken.
Tweets van updates en de tweet waarbij je begon te gillen dat het van een vaag persoon kwam terwijl de bron erbij stond?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb jij niets beters te doen dan hier constant vage tweets te delen?
Op zondag 20 oktober 2019 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zo gaat het hier in dit topic. Mag wel in de OP:
[..]
Om 1 of andere reden hecht ik meer geloofwaardigheid aan de deskundigen van het CDC dan die van RIVMquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amerika zegt:twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:41:38U.S. CDC: "We can have community spread in the United States and have it be reasonably mild, we can have community spread in the U.S. and have it be very severe. So that's what we don't completely know yet." reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 18:47:00U.S. CDC: "We're asking folks in every sector, as well as people within their families, to start planning for this, because as we've seen from the recent countries that have had community spread, when it hit in those countries, it has moved quite rapidly" https://t.co/Df8LCruJJs reageer retweet
Ik zal je een tip geven. je kan ook iets naast je neerleggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zo gaat het hier in dit topic. Mag wel in de OP:
[..]
Bedoel je dezelfde persoon die videos zonder context plaatste?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:51 schreef Markesh het volgende:
[..]
Tweets van updates en de tweet waarbij je begon te gillen dat het van een vaag persoon kwam terwijl de bron erbij stond?
Hou toch op
Dan ook een voor SARS!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:52 schreef Belg het volgende:
IK WIL EEN SUBFORUM VOOR CORONA gadverdomme, vast verboden door de Nederlandse overheid...
Een grote wens van mij Tessquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja en sommige mensen willen waarschijnlijk ook liever dat sommige mensen niet meer posten.
Duidelijk he?
Het stoort me nogal dat er in dit topic alleen plaats is voor paniekzaaierij maar wanneer er iemand met een nuance komt dan wordt dat weggewuifd. Want het RIVM liegt iedereen voor en we gaan allemaal dood.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zal je een tip geven. je kan ook iets naast je neerleggen.
Dus denken " ja hij post dat wel, maar ik geloof het niet en ik doe er verder niks mee"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |