Zo ken ik er ook eentjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan heb ik liever hele beschrijvingen in iemand onderschrift inderdaad.
Woensdag afwezig
Vrijdag in oneven weken.
Omdat ik liefde wil en vind het niet de moeite met iemand te leven bij wie ik dat niet voel. Been there... done thatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:21 schreef Lokasenna het volgende: [..] Als zij door die mannen een beter leven krijgen, en die mannen krijgen een beter leven doordat ze niet meer vrijgezel zijn, wat is daar dan mis mee?
Jezelf indekken ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook eentje
werkdagen: dinsdag en donderdag (soms woensdag en vrijdag)
Alsof zo'n relatie per se liefdeloos is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon nog in liefde geloven.
Je hebt geluk, want Escape to the Country begint nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die leuke relaties hebben dus ik ben gelukkig ook niet verpest.
Love it or list it is is wel heerlijke kneuterigheid
Ik hou van kneuterig
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf indekken ofzo?
Ik werk alle dagen maar reageer sporadisch.
Niet altijd. Maar als beiden een andere verborgen agenda hebben en om die reden trouwen is dat welleens de vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alsof zo'n relatie per se liefdeloos is.
3 weken maarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.
Ik heb ook nog mails van drie weken geleden open staan, waar ik nog op moet reageren of iets mee moet doen een keer.
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar als beiden een andere verborgen agenda hebben en om die reden trouwen is dat welleens de vraag.
Mailen is ook zo eenzijdig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, is een vrouw, dus wie zal het zeggen.
Ik heb ook nog mails van drie weken geleden open staan, waar ik nog op moet reageren of iets mee moet doen een keer.
Ik Ben gewoon aan het werk hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt geluk, want Escape to the Country begint nu.
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.
Jupquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Het heeft wel mijn voorkeur om liefde ook als vertrekpunt te hebben en niet iets wat na het sluiten van de deal ook daadwerkelijk aanwezig blijkt te zijn en te groeien.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.
Typisch dat jij nou net weer tegen dat eenzijdige aanloopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mailen is ook zo eenzijdig.
Ik zou jou als klant zo een mailtje kunnen sturen:
Hoi we willen alle pc's vervangen, jullie zijn leverancier dus wil.graag voor morgenvroeg een opgave. Ok bedankt!
En dan volgen de dag bellen, ik dacht dat we een afspraak hadden?!![]()
Vraag Faxie hoe hij dat doet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft in ieder geval samen totdat ze een Nederlands paspoort heeft.
Juist.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Juist.
Mijn oom ging ineens met een vrouw uit Colombia. Heb ze nooit naar/met elkaar zien lachen, flirten, zoenen, knuffelen of wat dan ook.
Dat is niet hoe ik het wil.
Jij nooit?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Typisch dat jij nou net weer tegen dat eenzijdige aanloopt.
https://ind.nl/Paginas/Uitzonderingen-5-jaarstermijn.aspxquote:
Nou kan ook echte liefde zijn toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://ind.nl/Paginas/Uitzonderingen-5-jaarstermijn.aspx
Binnen 3 jaar kan het geregeld zijn. Collega van mij heeft net dat traject afgerond
Nee eigenlijk niet. De meeste relaties hebben ook wel op de een of andere manier zelf te maken met zowel de opdrachtgeverskant als de leverancierskant.quote:
Een op de 20 is zo een. Altijd lui die er kort zitten en er geen kont van snappen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. De meeste relaties hebben ook wel op de een of andere manier zelf te maken met zowel de opdrachtgeverskant als de leverancierskant.
Elkaar tijdens hun studie leren kennen; leuk stel samen. Ze is een keer mee geweest tijdens een tripje naar het buitenland en dat was ook wel gezellig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kan ook echte liefde zijn toch?
Je kan ook gewoon communiceren met mensen; scheelt boze mails.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een op de 20 is zo een. Altijd lui die er kort zitten en er geen kont van snappen.
Heb er nu weer een, die appt mij op de werktelefoon een opdracht die via een systeem met topdesk moet lopen.
En een dag later een boze mail dat ie hè al elders heeft neergelegd.
Ik heb niet eens wa actief dus zag ook niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon communiceren met mensen; scheelt boze mails.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:
5 man van werk in quarantaine gezet omdat ze dit weekend in Milaan en Lombardije zijn geweest. #komptweldigbijzo
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Godvergetenhoerentyfustakkeweer!!
Zon scheen toen ik van werk weg liep. Zon scheen toen ik thuis kwam. Tussendoor natgeregend tot op de onderbroek
Hebbie t al op feesboek gezet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:
5 man van werk in quarantaine gezet omdat ze dit weekend in Milaan en Lombardije zijn geweest. #komptweldigbijzo
Ik had zulk lekker eten maar PRECIES genoeg voor mezelf opgewarmd. Twijfel over een 2e portie.quote:
Wat een hypochonders johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kom er NU aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo maar eens pannenkoeken bakken
I knowquote:
Ik ben het kwijt helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
I knowmisschien ben ik ziek aan het worden ofzo maar dit ik voor mij ook nieuw
Gaan we samen sportenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben het kwijt helaas
Maar vanaf volgende week 4x9 werken hopelijk wat meer vrije tijd om actief te zijn.
Ik wil sowieso als het mooier weer wordt de racefiets pakken. Dus spinnen kan ter voorbereidingquote:
Als fattie mag ik dat zeggen tegen anderen.quote:
Misschien kun je soort van strippenkaart ofzo doenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso als het mooier weer wordt de racefiets pakken. Dus spinnen kan ter voorbereiding![]()
Maar wil niet echt een sportabbo
Haha denk het niet. Doe al maanden niks. Eigenlijk sinds ik hier woon. Fietste voorheen sowieso wel dagelijks naar werk en dan nog hardlopen ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien kun je soort van strippenkaart ofzo doen? Lijkt me wel leuk. Hoewel jij mij eruit fietst denk ik
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Na die herfst zal het vast weer 40 graden worden. Dan heb ik ook weinig zin om te sporten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha denk het niet. Doe al maanden niks. Eigenlijk sinds ik hier woon. Fietste voorheen sowieso wel dagelijks naar werk en dan nog hardlopen ofzo.
Nu echt niks van dat. Nja volgende week weer een douche dus als die eeuwige herfst een beetje stopt ga ik lekker fietsen naar werk weer.
Maar idd misschien is strippenkaart een optie.
ik kom het tweede seizoen niet doorquote:
Beter nu dan bij 42 graden hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha denk het niet. Doe al maanden niks. Eigenlijk sinds ik hier woon. Fietste voorheen sowieso wel dagelijks naar werk en dan nog hardlopen ofzo.
Nu echt niks van dat. Nja volgende week weer een douche dus als die eeuwige herfst een beetje stopt ga ik lekker fietsen naar werk weer.
Ja deze dusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na die herfst zal het vast weer 40 graden worden. Dan heb ik ook weinig zin om te sporten.
Haha, 40. 45 eerder.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na die herfst zal het vast weer 40 graden worden. Dan heb ik ook weinig zin om te sporten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij ook niet voor geschikt? Ik ga dan altijd gewoon werken want airco. Ik kan er niets meequote:
Je vriendin zal wel snel willen trouwen neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Geld van huisverkoop is binnen![]()
[ afbeelding ]
Huwelijkse voorwaarden, ditdat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vriendin zal wel snel willen trouwen neem ik aan.
Natuurlijk. Evengoed proficiatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden, ditdat.
Zodra het boven de 30 graden is functioneer ik nog minder dan normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij ook niet voor geschikt? Ik ga dan altijd gewoon werken want airco. Ik kan er niets mee
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vriendin zal wel snel willen trouwen neem ik aan.
Goed zoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra het boven de 30 graden is functioneer ik nog minder dan normaal.
Hoe zit het met jou eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef Ruse het volgende:
iedereen is lekker aan het hokken hier of niet?
zeker nog niet buiten geweest vandaagquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef TaMieke het volgende:
Heb ik het eindelijk eens warm![]()
Is het al bijna zomer?
Jawel eventjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker nog niet buiten geweest vandaag
jeetjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel eventjes.
Ik zit hier anders toch gewoon met koude voeten, een t-shirt, trui en een vest aan. En handschoentjes zonder vingers.....
Allang. Gelijk pers geslooptquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste werkdag er weer opzitten?
Ja waarheid. Ik leef voor de lente.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar neem ik er altijd minstens eentje mee, om vervolgens toch weer terug te switchen naar stroop, every single timequote:
Maak ze wel van speltbloem, anders ben je niet hip genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:21 schreef STING het volgende:
Wordt wel weer eens tijd, binnenkort maar eens een stapeltje maken
Niet nodig, na mijn bloemkoolbodempizza van vorige week kan ik er voorlopig weer even tegenaanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze wel van speltbloem, anders ben je niet hip genoeg.
Goed zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet nodig, na mijn bloemkoolbodempizza van vorige week kan ik er voorlopig weer even tegenaan
Gewoon boekweit zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak ze wel van speltbloem, anders ben je niet hip genoeg.
Dat maakt toch niet meer uit, hij is mod geweest en zoveel deugpunten kun je in je leven niet meer halen om nog positief te komen te staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik schrijf je hipsterpunten even op.
Heb je ook nog deugpunten gehaald?
Weet niet eens of ik dat heb eigenlijk.quote:
Dit is waarom ik nooit mod ben geworden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet meer uit, hij is mod geweest en zoveel deugpunten kun je in je leven niet meer halen om nog positief te komen te staan.
Nee kikkererwt lijkt me niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik dat heb eigenlijk.
Wel kikkererwtenmeel, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
[..]
Dit is waarom ik nooit mod ben geworden.
Ook niet in slapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef Q. het volgende:
Ben ik de enige die deze periode echt nergens zin in heeft?
Dat herfstweer dat werkt niet echt mee inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:59 schreef Q. het volgende:
Ben ik de enige die deze periode echt nergens zin in heeft?
Bier.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vitamine d? Daglichtlamp? Huisarts?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst deze meegenomen, geen idee waarom ik daar ineens zin in had aangezien ik normaal gewoon pure chocola eet.
[ afbeelding ]
Neem aan dat Loka goed voor je zorgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Met mijn kapotte knie is dit hoe ik me voortbeweeg.
Die is altijd lief voor me toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat Loka goed voor je zorgt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Met mijn kapotte knie is dit hoe ik me voortbeweeg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst deze meegenomen, geen idee waarom ik daar ineens zin in had aangezien ik normaal gewoon pure chocola eet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb een balletje opgegooid om eens naar een optreden te gaan met een bepaald iemand
's avonds ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is wel herfstig weer maar ik merk wel wat het eerder licht is buiten. Das best fijn
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is wel herfstig weer maar ik merk wel wat het eerder licht is buiten. Das best fijn
Ze zei dat ze wel eens wat gestressed was voordat ze het water opging, dus ik zei dat ze eens mee moest naar een neoklassiek optreden oid want dat helpt goed tegen de stressquote:
Niet meer in een hinderlaag kunnen liggenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat scheelt ook wel behoorlijk, niet meer in het donker naar het werk toe.
Massage helpt ook goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zei dat ze wel eens wat gestressed was voordat ze het water opging, dus ik zei dat ze eens mee moest naar een neoklassiek optreden oid want dat helpt goed tegen de stress
Wat extra camouflage nodig dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet meer in een hinderlaag kunnen liggen
Idd! Niet meer elke dag in het donker naar werkquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een digitale clitoris massage zeker?
quote:
AD psycholoog klinkt als een kwakzalverquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
AD psycholoog zegt dat de winterdip een fabeltje is.
In de winter vallen de sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moet dr bek houden met dr blije gelukkige leven en pretstudie.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jij kan het wetenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet dr bek houden met dr blije gelukkige leven en pretstudie.
Jij had geen pret studie? Of heb je geen gelukkig leven?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga anderen niet vertellen wat ze moeten voelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij had geen pret studie? Of heb je geen gelukkig leven?
Mensen die anderen vertellen wat ze moeten voelen moeten sowieso oprottenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga anderen niet vertellen wat ze moeten voelenalleen dat ze hun bek moeten houden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
Bestonden winterdepressies maar echt niet, dat zou een fantastische wereld zijn.
Het zou ook goed zijn als depressies niet echt bestondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Dan moeten we volgens die prof toch iets aan je vragen:quote:
Denk gelijk aan Redditquote:Hoe gaat het op je werk, in de liefde, met je gezondheid? Heb je leuke dingen in het verschiet, zoals een vakantie? Zijn er conflicten die je bezig houden?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Minder eetlust zegt ie ook.
Klinkt als een geweldig promotieonderzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is geen prof. Hij is net PhD. Maar hij heeft als 1 van zijn test groepen mensen met al depressieve klachten.... ja duh. En qua baseline ligt het aantal mensen die je meet in de controlegroep veel lager ... want daar had maar 29% dat gevoel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moeten we volgens die prof toch iets aan je vragen:
[..]
Denk gelijk aan Reddit![]()
Onderzoek heb ik wel gelezen. Is redelijk degelijk, alleen kleine groepen. Mag nog groter worden opgezet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is geen prof. Hij is net PhD. Maar hij heeft als 1 van zijn test groepen mensen met al depressieve klachten.... ja duh. En qua baseline ligt het aantal mensen die je meet in de controlegroep veel lager ... want daar had maar 29% dat gevoel.
Aan de andere kant. Lichttherapie kan ook een sterk placebo-effect zijn maar goed...
Ik wil het wel eens lezen. Maar klinkt niet gelijk heel overtuigend.![]()
Ook de rest van de limitations gelezen? Ik denk dat er nog wel wat werk is voordat deze conclusie getrokken kan worden...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onderzoek heb ik wel gelezen. Is redelijk degelijk, alleen kleine groepen. Mag nog groter worden opgezet.
https://www.researchgate.(...)NESDA_study/download
Ook de datum gezien? Had je de verkeerde gestuurd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook de rest van de limitations gelezen? Ik denk dat er nog wel wat werk is voordat deze conclusie getrokken kan worden...
Is niet van dit jaar maar wel behoorlijk recent (in het onderzoek)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook de datum gezien? Had je de verkeerde gestuurd.
Die zit aan een tether vast.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Faxie ga jij ook weleens zo hoog?
https://www.dumpert.nl/mediabase/7849241/902e678f
Een lijn achter 'm. Hij blijft op positie bij het stijgen, dan gaat de tether los en gaat hij downwind tijdens het dalen. Soort parasailen eigenlijk.quote:
Hou op hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. In mijn bed, benieuwd of er morgenvroeg nog sneeuw te zien is.
Is er wat gevallen of staat er wat op de planning?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. In mijn bed, benieuwd of er morgenvroeg nog sneeuw te zien is.
Vannacht blijkbaar. Zal toch wel niet blijven liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Is er wat gevallen of staat er wat op de planning?
Ik was vast ergens op het strand geland, head-first.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lijn achter 'm. Hij blijft op positie bij het stijgen, dan gaat de tether los en gaat hij downwind tijdens het dalen. Soort parasailen eigenlijk.
Is lastig met aflandige windquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vast ergens op het strand geland, head-first.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht blijkbaar. Zal toch wel niet blijven liggen.
Denk dat jij eerder op moet staan morgenvroeg; dan kun je me even inseinen wat de situatie is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb dit gemist. Ben benieuwd
Gevonden maar je moet je vervelen 180 pag.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Is niet van dit jaar maar wel behoorlijk recent (in het onderzoek)
maar nu ben ik benieuwd naar de goede
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lijn achter 'm. Hij blijft op positie bij het stijgen, dan gaat de tether los en gaat hij downwind tijdens het dalen. Soort parasailen eigenlijk.
wekker staat op 6.00. Ik gooi het hier wel neerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder op moet staan morgenvroeg; dan kun je me even inseinen wat de situatie is.
Grote kans als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maandag een interne briefing over geplande reizen binnen Europa. Van mij mogen ze alle zakelijke reizen gaan cancellen.
Mijne 6.15. App mequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
wekker staat op 6.00. Ik gooi het hier wel neer
Ik heb je nummer niet he
Gewoon de Nederlandse samenvatting lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gevonden maar je moet je vervelen 180 pag.
https://www.rug.nl/resear(...)0-00c832a586f6).html
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne 6.15. App me![]()
Dan blijf ik liggen
Als het morgen in NL uitbreekt, waarom dan niet reizen?quote:
Was niet van plan het op te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het morgen in NL uitbreekt, waarom dan niet reizen?
Ik hoop eigenlijk dat men adviseert dat heel NL een paar weken thuis blijft
Dit ben ik trouwens, lol. 11.7m 11.2 sec volgens m'n metertje. Bij de eerste loop was ik al aan het dalen, daarna vlaag te pakken en balans kwijt, crashquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vast ergens op het strand geland, head-first.
Dan moet ik de wekker ook maar om 6.00 zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
wekker staat op 6.00. Ik gooi het hier wel neer
Ik heb je nummer niet he
Je bent vrij toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik de wekker ook maar om 6.00 zetten
Ja morgen ook nog vrij. En dan twee dagen in Hilversum; hoewel ik nog even mijn best ga doen om vrijdag thuis te werken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent vrij toch?![]()
Lekker blijven liggenWe doen een Hosbode
Als het in NL is kun je misschien beter elders zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was niet van plan het op te gaan zoeken.
De plekken waar ik naartoe ga die hebben het ook al, dus veel beter is het niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het in NL is kun je misschien beter elders zitten
Vrijdag is beste dag om thuis te werkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja morgen ook nog vrij. En dan twee dagen in Hilversum; hoewel ik nog even mijn best ga doen om vrijdag thuis te werken.
Als mijn trip naar het buitenland niet doorgaat volgende week ben je de eerste die het hoort.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrijdag is beste dag om thuis te werken. Ik ga kijken of ik vrijdag optijd weg kan want krijg daar echt NIETS voor elkaar daar, kan ik beter thuis even een paar uur wat doen
![]()
En volgende week zou een betere week zijn om vrij te zijn![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mijn trip naar het buitenland niet doorgaat volgende week ben je de eerste die het hoort.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]Dan heb ik een tripje voor je
Jij bent ook welkom hoorquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor![]()
Nu slapen
Weltrustequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom hoor![]()
Nu slapen
de doorsnee gaat om 11u wel tukken hier hequote:
IK had ook graag allang in bed gelegenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef Ruse het volgende:
[..]
de doorsnee gaat om 11u wel tukken hier he
ben je nog aan het werk ofzo dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
IK had ook graag allang in bed gelegen
Hier niks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 04:12 schreef aeque het volgende:
Wauw, er is wel 1 cm sneeuw gevallen...
Ah nice. Nee en hier 8 graden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 05:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh. Hooguit een paar centimeter, blijft ook niet echt liggen.
Ik heb met abo 10x die van Gogh reclamequote:Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef Elvi het volgende:
Mn abbo is afgelopen. Meteen een onbruikbare site door alle ads
Helemaal nietsquote:Op woensdag 26 februari 2020 05:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh. Hooguit een paar centimeter, blijft ook niet echt liggen.
Je lacht je dood als die carnaval heeft gevierdquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:33 schreef STING het volgende:
Duitser met corona virus in Limburg geweest, volg het liveblog
[ afbeelding ]
Het blijft hier nu zelfs een beetje liggenquote:
Mag van mij wel wit worden dan heb ik de winterbanden niet voor niets aangeschaftquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Het blijft hier nu zelfs een beetje liggen
Van mij ook wel een dagjequote:Op woensdag 26 februari 2020 07:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mag van mij wel wit worden dan heb ik de winterbanden niet voor niets aangeschaft
Kun je eindelijk mijn posts weer lezen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef Elvi het volgende:
Mn abbo is afgelopen. Meteen een onbruikbare site door alle ads
Ik wist niet dat er in Duitsland ook al gevallen waren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:33 schreef STING het volgende:
Duitser met corona virus in Limburg geweest, volg het liveblog
[ afbeelding ]
Die kon ik al lezen, Ik negeerde je gewoonquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je eindelijk mijn posts weer lezen.
Elk land heeft straks besmettingen, zal denk ik straks meer gaan om de hoeveelheid per land.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er in Duitsland ook al gevallen waren.
DAT SOWIESOquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef Q. het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!
Zometeen nog maar een rondje hamsteren.
Ik cancel alvast mijn vakantie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Elk land heeft straks besmettingen, zal denk ik straks meer gaan om de hoeveelheid per land.
Kijken of AH daar straks handig op inspeelt met hun hamsteren campagnequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef Q. het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!
Zometeen nog maar een rondje hamsteren.
Iedereen is besmet dus dat maakt ook niet meer uit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik cancel alvast mijn vakantie.
Ik nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is besmet dus dat maakt ook niet meer uit.
Daarom.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is besmet dus dat maakt ook niet meer uit.
Maak me meer zorgen om m'n oudersquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is gewoon griep. Niks om je druk over te maken als gezond persoon.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Incubatietijd is enkele weken.
Maar mijn ouders wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yep. En andere oudjes. Hoe oud zijn die van jou?quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om m'n ouders
69 en 67. Wel fit verder, voor zover ik weet. Actiever dan ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. En andere oudjes. Hoe oud zijn die van jou?
Zelfde groep als mijn ouders dus ongeveer. Die zijn ook wel gezond verder gelukkig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
69 en 67. Wel fit verder, voor zover ik weet. Actiever dan ik
M'n laatste oma heeft de vorige griepgolf niet overleefd.
Mijn beesten vreten alleen vers voer dus die zijn de lul.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb iig flink wat eten in huis gehaald. Voor mezelf en voor de katten. En extra katten-insuline.
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
APOCALYPS!quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb iig flink wat eten in huis gehaald. Voor mezelf en voor de katten. En extra katten-insuline.
Die vreten alles als je maar lang genoeg wachtquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn beesten vreten alleen vers voer dus die zijn de lul.
Ja maar dan gaan ze er dood aanquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die vreten alles als je maar lang genoeg wacht
Oh het zijn speciale gevallenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze er dood aan
Met allemaal Trump aanhangers met rode petjes want HIJ is de second coming of Jesus.quote:
Stuk besmettelijker en we weten er een stuk minder vanaf. Dus wel reden om je een beetje druk te maken, maar je hoeft nog niet in paniek te raken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee. Is mijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken met apfelstrudel
Gewoon preventief mondkapje op.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuk besmettelijker en we weten er een stuk minder vanaf. Dus wel reden om je een beetje druk te maken, maar je hoeft nog niet in paniek te raken.
Net zoals bij een aankondiging van een storm doen mensen net alsof ze teleurgesteld zijn dat er geen huizen omgewaaid zijn. Dat is leuk totdat het je eigen huis is of die van je ouders, in dat geval was de storm toch best wel stom.
Echt hequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om die weer de schuld te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |