SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij reserveren doen wij altijd al 20 kg. pp ruimbagage en een auto die meestal 2 klassen comfortabeler is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is rij 16 geworden voor 3 uur vliegen en mn.X wil bij het raam en ik ‘moet’ hem kunnen knijpen bij stijgen en dalen.![]()
@:Lucky: In de app. van Eliza staat alles vermeld. Je kunt nu al reserveren.
Álles kost geldruimbagage ¤ 48, langebenenrij ¤ 56,- hoppa. Vakantie
![]()
Dank allen voor meedenken.
wij ook.. maar gaan gewoon met de auto heen en parkeren daar wel.. dat 60 eur ofzo.. net zo "duur"als een hotel ..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ook nog een hotel rond Schiphol nodig, we vliegen om 7 uur
Wij vliegen in mei om 6 uur, dus 4 uur op Schiphol om auto af te geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grappig collega is net terug, die dat ook net een paar dagen gedaanen kreeg schitterende fotos en filmpjes van 'mquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:39 schreef Barreltje het volgende:
ik kijk helemaal nooit op het sc herm van het vliegtuig.. dat zit er toch (bijna) noooit in op europese vluchten.. iig nooit meer opgemerkt de laatste tijd..
hier net de excursies geboekt ( hopelijk) , husky safari, eten in een sneeuw-dorp en sneeuwscooteren naar het noorderlicht
Je hebt gelijk dat er erg louche bedrijven tussen zitten, maar wij maken alleen gebruik van een met een keurmerk voorziene goedgekeurde valetparking maatschappij met garantieregeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
Grappig collega is net terug, die dat ook net een paar dagen gedaanen kreeg schitterende fotos en filmpjes van 'm
@:bluezz ja misschien volgende keer maar gewoon mee idd
en @ golfer, waarom dan niet een schipholtaxi? als ik al die horrorverhalen over parkeren daar zie ne hoor bedank ik vriendelijk
Voor ons is Schilhol een stukje verder helaas. Ik geloof niet dat ik het trek om om 2.30 mijn bed uit te moetenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij vliegen in mei om 6 uur, dus 4 uur op Schiphol om auto af te geven.![]()
nou is Schiphol voor ons vanaf huis wel 20 minuten rijden.
Auto upgrade niet gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij reserveren doen wij altijd al 20 kg. pp ruimbagage en een auto die meestal 2 klassen comfortabeler is.
Oh ja, ook nog valetparking erbij.
Dan bij plekken uitzoeken in het vliegtuig ook nog extra betalen voor voorin of beenruimte.
Het is tenslotte vakantie.
Ik had citizenm. Duur maar naast de terminal en grappig hotel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja en is ook schoon en netjes in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had citizenm. Duur maar naast de terminal en grappig hotel.
Liever een panda dan een Maserati... OK. Met een draaicirkel van een Boeing 747. OK...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Auto upgrade niet gedaan.
De panda op Sicilië was ook weer leuk! De koffer op de achterbank, want paste niet in klep😉 en in 1 x door alle / veel haarspeldbochten.
Kennissen waren met de Maserati in Zwitserland en Italië, die hadden 3 x bij iedere bocht moeten steken.
Ws. een Mini deze week.
is volgens mij echt wat ze een paar maanden terug betaald heeft inclusief bagage etc..... en was wel vanaf berlijn, maar dat is geen straf, want daar dus ook even een paar dagen bivakkeren gewoon omdat het kan!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:55 schreef Kreator het volgende:
40 euro naar Jordanië kan toch helemaal niet met belasting enzo. Of is ze piloot?
Als je iets verder dan CitizenM overnacht moet je goed kijken of de shuttlebus wel zo vroeg gaat. Ooit eens een taxi moeten bestellenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik boek voor mijn mensen op altijd een betrouwbare valetparking. Werk er al zeker 6 jaar mee en enorm tevreden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:48 schreef liedetector het volgende:
[..]
Grappig collega is net terug, die dat ook net een paar dagen gedaanen kreeg schitterende fotos en filmpjes van 'm
@:bluezz ja misschien volgende keer maar gewoon mee idd
en @ golfer, waarom dan niet een schipholtaxi? als ik al die horrorverhalen over parkeren daar zie ne hoor bedank ik vriendelijk
Ik slaap over een paar weken in vd valk op schiphol omdat ik bij Microsoft moet zijn. Als dit op dezelfde dag valt, mogen jullie wel lepeltje-lepeltje-lepeltje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo'n hotel is toch wel duur voor een paar uurtjes. Daar moeten we nog eens over praten.
hiervandaan is taxi net zo duur als auto parkeren, dus dan lijkt me de keuze best logisch....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik boek voor mijn mensen op altijd een betrouwbare valetparking. Werk er al zeker 6 jaar mee en enorm tevreden.
Oehquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap over een paar weken in vd valk op schiphol omdat ik bij Microsoft moet zijn. Als dit op dezelfde dag valt, mogen jullie wel lepeltje-lepeltje-lepeltje.
Moet je er zo vroeg op de dag zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik slaap over een paar weken in vd valk op schiphol omdat ik bij Microsoft moet zijn. Als dit op dezelfde dag valt, mogen jullie wel lepeltje-lepeltje-lepeltje.
Hiervandaan is de taxi wat duurder. Doen ze hier ook wel eens, als er meer samen reizen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
hiervandaan is taxi net zo duur als auto parkeren, dus dan lijkt me de keuze best logisch....
Boo😎quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Liever een panda dan een Maserati... OK. Met een draaicirkel van een Boeing 747. OK...
Is het vandaag gekke uutsprakendag?
Twee dagen. Congres voor de echt ultieme insiders elite. En de rest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je er zo vroeg op de dag zijn?
Welke?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik boek voor mijn mensen op altijd een betrouwbare valetparking. Werk er al zeker 6 jaar mee en enorm tevreden.
Ah, ik moet me meestal behelpen privé sessies in hun lounge hokjes, met bankjes op vloerhoogte...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Twee dagen. Congres voor de echt ultieme insiders elite. En de rest.
Haha, ik weet waar jullie zijn, Stanislaus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:
Nog meer valentijnskaartjes!
Bedankt anoniem en @:minilot
[ afbeelding ]
wat een mazzelaar ben jij tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Deze SCquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen...de anonieme kaartjes...die zijn anoniem en niet noodzakelijk uit de sc.quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zomaar twee productieve dagen achter elkaar. En ik heb nog zin om de kozijnen te plamuren dus dat ga ik ook nog maar even doen.
Wij hebben iets goedkoper (en hogere reviews) geboekt bij https://royalparking.nl/quote:
Mijn Les#1 is juist dat ik dingen beter vandaag kan doen want je weet nooit hoe kut morgen weer gaat zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag.
Geniet van de geleverde productie en spaar je krachten. Les # 1.
ik las even snel konijnen plamuren, geloof dat ik best moe benquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zomaar twee productieve dagen achter elkaar. En ik heb nog zin om de kozijnen te plamuren dus dat ga ik ook nog maar even doen.
Maar zakelijk is deze voor ons weer goedkoper 😉quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben iets goedkoper (en hogere reviews) geboekt bij https://royalparking.nl/
Och arm diertje, de angst spat er vanaf.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Logee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oftewel, ik heb een rotdag gehad met verhuizingen en jij bent eng en de draaicirkel van deze plank is veeeeel te klein voor me
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Logee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oftewel, ik heb een rotdag gehad met verhuizingen en jij bent eng en de draaicirkel van deze plank is veeeeel te klein voor me
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och arm diertje, de angst spat er vanaf.
Maar ze heeft nog niet door dat ze op een van de beste plekken terecht is gek9men
Heb ik ook, sommige dagen lijkt de energie oneindig voor mijn doen (dat herken je wel denk ik) maar de dag erna voel ik dan wel meteen dat ik teveel heb gevergd van het brakke lijfquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Les#1 is juist dat ik dingen beter vandaag kan doen want je weet nooit hoe kut morgen weer gaat zijnTenzij computerwerk, daar is moderatie zeer belangrijk.
Da’s wat ik bedoelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb ik ook, sommige dagen lijkt de energie oneindig voor mijn doen (dat herken je wel denk ik) maar de dag erna voel ik dan wel meteen dat ik teveel heb gevergd van het brakke lijf
Mijn fysio zei laatst: je hebt mensen die op de bank gaan zitten uit angst en mensen die over hun grenzen gaan, ongeacht (min of meer dan) de gevolgen. Geloof dat in deze sc iedereen wel tot de laatste groep hoortquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb ik ook, sommige dagen lijkt de energie oneindig voor mijn doen (dat herken je wel denk ik) maar de dag erna voel ik dan wel meteen dat ik teveel heb gevergd van het brakke lijf
Echt over mijn grenzen ga ik niet vaak. Tenzij het echt niet anders kan en dan horen de gevolgen daar ook bij. Het is wel lastig om te weten waar die grenzen liggen want dat verschilt van dag tot dag. Soms doe ik dan juist weer rustiger dan nodig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn fysio zei laatst: je hebt mensen die op de bank gaan zitten uit angst en mensen die over hun grenzen gaan, ongeacht (min of meer dan) de gevolgen. Geloof dat in deze sc iedereen wel tot de laatste groep hoort
Moeten we die kennen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Rip Tiny
https://www.telegraaf.nl/(...)lau-tiny-nu-ook-dood
Nooit van gehoord en zo te zien ook niks aan gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Rip Tiny
Tiny was lief. Te lief voor Lau. Ze kende em al zo goed dat ze zijn constante gemopper kon hebben. Altijd maar lachen die Tinyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:06 schreef derLudolf het volgende:
Rip Tiny
Van fysiotherapeuten neem ik niets (meer) aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn fysio zei laatst: je hebt mensen die op de bank gaan zitten uit angst en mensen die over hun grenzen gaan, ongeacht (min of meer dan) de gevolgen. Geloof dat in deze sc iedereen wel tot de laatste groep hoort
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Logee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Friesland staat wel bekend om z'n uitbraken van virussen. Zouden jullie dat wel doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Corona baart me nu wel zorgen. Zo ontzettend snelle verspreiding en oude (70+) of zieke mensen overleven t niet gauw.
Moet er niet aan denken dat m'n vader of buurvrouw getroffen wordt.... Tot het rustig is ga ik niks plannen voor buitenland.
Gelukkig gaan we met de familie eind maart een weekendje weg naar Friesland, heb ik in ieder geval iets.
Wij hebben ook maar even gecheckt tot wanneer we Italië nog kunnen annuleren. Al vind ik het echt niet te voorspellen. Misschien is over 3 maanden thuisblijven wel net zo 'gevaarlijk' als op vakantie gaan. Sowieso volg ik er eigenlijk maar weinig van. De horrorbeelden stroken niet met de 'het is maar een griepje'. Dus ik wacht het maar gewoon af.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Corona baart me nu wel zorgen. Zo ontzettend snelle verspreiding en oude (70+) of zieke mensen overleven t niet gauw.
Moet er niet aan denken dat m'n vader of buurvrouw getroffen wordt.... Tot het rustig is ga ik niks plannen voor buitenland.
Gelukkig gaan we met de familie eind maart een weekendje weg naar Friesland, heb ik in ieder geval iets.
Ik denk dat ik ze allemaal wel weet. Maar het is valentijn, dus dat is natuurlijk briefgeheim.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:38 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
Van wie heb je nu allemaal een kaartje gekregen?
Ik wist niet dat we kaartjes gingen sturenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze allemaal wel weet. Maar het is valentijn, dus dat is natuurlijk briefgeheim..
In elk geval meer kaartjes in 1 jaar dan in de rest van m'n leven.
Rip.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we kaartjes gingen sturen
Logee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had ik na al die jaren eindelijk een kansquote:
Je kunt er altijd nog een sturen, ben je in elk geval op tijd voor 2021!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik na al die jaren eindelijk een kans
Das waar! Al heb ik geen adresquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog een sturen, ben je in elk geval op tijd voor 2021!![]()
Ach poezel toch bij Cat
Ik ook niet, anders had hij wel meer gekregenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we kaartjes gingen sturen
Hoe kort?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
leuk om over jullie Eliza was here-plannen te lezen. Wij hebben ook besloten last minute een lang weekend weg te gaan. Bij het uitzoeken kwam ik mooie dingen tegen die dan al weer volgeboekt blekeningewikkeld is het wel. En ik hou van reizen met enkel handbagage voor zo'n korte vakantie maar dat lijkt niet haalbaar met kind erbij.
Als ze niet alle vossen en andere jagende dieren zouden afschieten, (dat deden ze bij ex-collegaatje op de boerderij regelmatig) zou het meer helpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:31 schreef Blues het volgende:
Ik zag op 1vandaag een weiland waarbij muizen een echte plaag aan het worden warenZe wilden ze verzuipen.
Maar niet gelukt.
4 nachten. Ik zit vooral met de Maxi-Cosi. We huren een auto en men beweert op het internet dat het dan verstandig is om zelf een autostoeltje mee te nemen. Ik zou er liever ter plekke één huren.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoe kort?
Wij hebben 5 dagen weg met kind iig gered met alleen handbagage, een week zou ook nog wel lukken denk ik. Twee rugzakken en een buggy (die als handbagage mee mag)
Ah ja dat wordt dan lastig denk ik. Met de korte vakanties hebben we niet in een auto gezeten en tijdens de lange vakantie hebben we een eigen reisautostoel meegenomen (maar zaten we sowieso met ruimbagage).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
4 nachten. Ik zit vooral met de Maxi-Cosi. We huren een auto en men beweert op het internet dat het dan verstandig is om zelf een autostoeltje mee te nemen. Ik zou er liever ter plekke één huren.
Leukquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:24 schreef Tally het volgende:
Och en wij zijn ook zo blij met onze poes. Ze is zo lief en leuk. En zo gegroeid in de afgelopen 5 weken
tnxquote:
Heb foto's geplaatst. En nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Toch benieuwd naar de Valentijnskaarten voor Krea.
Heb ik slecht nieuws oid compleet gemist? Ben je niet met je vriendin op vakantie geweest?
Nou...ik begin aardig te twijfelen...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
leuk om over jullie Eliza was here-plannen te lezen. Wij hebben ook besloten last minute een lang weekend weg te gaan. Bij het uitzoeken kwam ik mooie dingen tegen die dan al weer volgeboekt blekeningewikkeld is het wel. En ik hou van reizen met enkel handbagage voor zo'n korte vakantie maar dat lijkt niet haalbaar met kind erbij.
Veldmuizen zijn dat. En die zijn niet beschermd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:36 schreef Lot_1 het volgende:
Ons grasveld wordt omgeploegd door woelmuizen. Nu vind ik hier en daar een gangetje geen probleem maar het is echt bizar hoe de grond volledig verzakt door alle gaten die ze graven. En ze schijnen beschermd te zijn. Los daarvan hou ik er niet zo van om dieren te doden omdat ik zo nodig een keurige tuin wil. Maar het loopt wel de spuigaten uit inmiddels.
Die muizen doen het ook echt als konijnen hè. En voorbehoedsmiddelen ho maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als ze niet alle vossen en andere jagende dieren zouden afschieten, (dat deden ze bij ex-collegaatje op de boerderij regelmatig) zou het meer helpen.
Ik hoorde vandaag op de radio iets over dat mensen vaker foto's maken van hun huisdier dan van hun partner. Toen voelde ik me al iets schuldig, maar jij brengt het wel naar een heel ander level hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes was vandaag zo klaar met foto’s maken dat is de staring down kreeg![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn vossen niet bepaald dol op muizen, ze eten liever kievieten en andere weidevogels...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als ze niet alle vossen en andere jagende dieren zouden afschieten, (dat deden ze bij ex-collegaatje op de boerderij regelmatig) zou het meer helpen.
Wereldreisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze waren ook van plan om nestkasten of zoiets om uilen en grote andere birds die muizen eten op te hangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mondkapjes breienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou...ik begin aardig te twijfelen...
Eens kijken of er nog reisadviezen volgen in de zin van ‘niet verplaatsen’...en een extra literfles handenwas in de tas.🙃
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:31 schreef Blues het volgende:
Incubatietijd was toch 4 weken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken gekeken gaat worden naar afsluitbare afdelingen...quote:
Er wordt al wel e.e.a. voorbereid. Krijgen ook elke dag info en updates. En mondkapjesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:35 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken gekeken gaat worden naar afsluitbare afdelingen...
Of vier. Want thuis ook nog 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jullie kwetsbare longpt. hebben meer behoefte aan mondkapjes, vermoed ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Er wordt al wel e.e.a. voorbereid. Krijgen ook elke dag info en updates. En mondkapjes
Yeeejquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef Lot_1 het volgende:
Nou.. wij hebben zojuist geboektvolgende week donderdag gaan we al
naar in-de-buurt-van-Lissabon.
Hier op de gang alle OK personeel in mummy-papier-pakjes. Anders kom je de afdeling niet af.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie kwetsbare longpt. hebben meer behoefte aan mondkapjes, vermoed ik.
En krijgen jullie ook instructies, dat maskers bijv. óf op óf af horen.
Zie zo vaak in het ziekenhuis p de gangen mensen interessant met het masker - dat geen functie meer heeft nadien - onder hun kin bungelen.tralala. En in wapperende operatiejassen. Op de gang!
Yup er zijn strenge voorschriften, maar de dingen die jij noemt zie ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef AnneX het volgende:
Jullie kwetsbare longpt. hebben meer behoefte aan mondkapjes, vermoed ik.
En krijgen jullie ook instructies, dat maskers óf op óf af horen.
Zie zo vaak in het ziekenhuis p de gangen mensen interessant met het masker - dat geen functie meer heeft nadien - onder hun kin bungelen.tralala. En in wapperende operatiejassen. Op de gang!
We too. Wáar gaan jullie. Dm?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef Lot_1 het volgende:
Cascais? Doe ze de groeten daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:41 schreef Lot_1 het volgende:
Lang leve de ziekenhuishygiënistenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier op de gang alle OK personeel in mummy-papier-pakjes. Anders kom je de afdeling niet af.
Ander level nog wel. Hoe trek je die conclusiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio iets over dat mensen vaker foto's maken van hun huisdier dan van hun partner. Toen voelde ik me al iets schuldig, maar jij brengt het wel naar een heel ander level hoor.Of je moet ook belachelijk veel foto's hebben van je partner, dat kan natuurlijk ook nog.
Jawel hoor. Flink strenge controles.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lang leve de ziekenhuishygiënistenwaarnaar niet wordt geluisterd.
Ah, ja dat is ook wel een idee jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze waren ook van plan om nestkasten of zoiets om uilen en grote andere birds die muizen eten op te hangen.
Ik heb al gefaaldquote:Laat de steenpuist met rust.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb foto's geplaatst. En nee.. Je hebt geen slecht nieuws gemist.
Ik heb gewoon veel fans.
In hét hotel waar ze 14 dagen op hun kamer moeten blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nee, wat zuidelijker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Cascais? Doe ze de groeten daar
Ja! 2 uur rijden! Een en al rust daar tussen de moerassenquote:
En volgeregend boezemwater.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja! 2 uur rijden! Een en al rust daar tussen de moerassen
In mijn ziekenhuisperiode werd ternauwernood geluisterd en gehandeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel hoor. Flink strenge controles.
Hoe kom je daarbij dat er niet naar wordt geluisterd?
ja. Nu even geen zin in uitzoekwerk. Dat doen we voor de zomervakantie wel weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
YeeejLeuk zo kortvantevoren! Eliza ook?
Je hebt al vast iets leuks uitgezochtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja. Nu even geen zin in uitzoekwerk. Dat doen we voor de zomervakantie wel weer.
Hangt van de situatie (lees: patiënt en soort risico/ziekteverwekker) af wat nodig is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
In mijn ziekenhuisperiode werd ternauwernood geluisterd en gehandeld.
Er werd lacherig gereageerd.
#in 1900 hé.
Hopelijk is het dan verbeterd. Alhoewel ik nog steeds afhangende mondmaskers en wapperende ok-jassen in de gangen zie. 😎
Waar, welke? PM/DMquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
ja. Nu even geen zin in uitzoekwerk. Dat doen we voor de zomervakantie wel weer.
Zag bij OP1 dat ze absoluut (nog) niet alleen op hun kamer hoeven te verblijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
In hét hotel waar ze 14 dagen op hun kamer moeten blijven?
Geldt dat ook voor het personeel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zag bij OP1 dat ze absoluut (nog) niet alleen op hun kamer hoeven te verblijven.
Ze mogen alleen het terrein van het enorme complex (1.000 gasten) met veel zwembaden en bars niet verlaten.
Eliza zoekt voor jouquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Als ik het wat warrige appje goed lees niet in DAT hotel maar 5 km verderop. Maar er is personeel dat in allebei werktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In hét hotel waar ze 14 dagen op hun kamer moeten blijven?
Ik zou er denk ik toch niet helemaal lekker door slapen, die collega zijnde....quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik het wat warrige appje goed lees niet in DAT hotel maar 5 km verderop. Maar er is personeel dat in allebei werkt
dan is een toitoitoi op zn plek!quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik toch niet helemaal lekker door slapen, die collega zijnde....
Zo, ik hoop dat de overstroomde douche hier (en de hal beneden die erdoor blank stond) geen voorbode is voor de rest van de dag. Ik heb nog wat mails betreffende lama's de deur uitgedaan (en hoop op positief antwoord) en ik heb vanmiddag nog een gesprek met een prof over een van de aanstaande practicumproeven. Ik heb er nu al een knoop van in mijn maag.
Maar goed, never give up enzulks
Wanneer is je sollicitatie?quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:32 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook ruk geslapen door een combi van sollicitatie stress en corona voorraad afwezigheid![]()
Wat kunnen sommige dingen toch ineens in je kop gaan zitten..
tsssk en ik ben net heel mn vriezer aan het leegmaken hahahahahaquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
COR / Het grote boodschappentopic.
Heb je in ieder geval weer ruimte om hem goed te vullenquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
tsssk en ik ben net heel mn vriezer aan het leegmaken hahahahaha
Oh. Ik heb nog teveel voorraad staan van dingen die ik nooit meer eet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, datquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:49 schreef Myraela het volgende:
Of, ik koop gedroogde bonen enzo. Dan heb ik als er niets aan de hand is, straks nog meer voorraad aan dingen die ik helemaal niet eet.
Ook een optie.
gewoon tijd om een label rouge kip in te slaan en die gaat vandaag dan nog op.... maandje of 4 vasten kan vast geen kwaadquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Witte wereld buiten én Corona op fietsafstand (voor de sportieve fietser). Komt dichtbij zo
Je leeft maar één keerquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon tijd om een label rouge kip in te slaan en die gaat vandaag dan nog op.... maandje of 4 vasten kan vast geen kwaad
Ik heb dat net gedaan (en het voorraadhok) dus ben weer aan het vullen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
tsssk en ik ben net heel mn vriezer aan het leegmaken hahahahaha
damn en je hebt niet nog ergens een plekje waar ik tussen pas?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:21 schreef sigme het volgende:
4 vriezers vol
En nog prei in de tuin.
Toevallig gister voor ±2 weken boodschappen gedaan. Dat laden we de komende dagen in de kar, en vertrekken dan naar ons van alles en iedereen verlaten huisje op het uitgestorven platteland van Spanje.
Is dat dan incl bloembollen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Wil iemand nog goedkoop bij een sterren menu eten? Hotel de Wereld biedt het Oorlogswintermenu à ¤19,45
" In dit verassend smaakvolle menu maakt u kennis met de producten die beschikbaar waren en waarmee werd gekookt ten tijde van de Tweede Wereldoorlog."quote:
urban myth.... narcissenbollen schijnen wel lekker te zijn...quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
" In dit verassend smaakvolle menu maakt u kennis met de producten die beschikbaar waren en waarmee werd gekookt ten tijde van de Tweede Wereldoorlog."
Dus uh, ik denk het wel.
Het Openlucht Museum had dit jaar een culinair thema en je kon ook tulpenbollen proeven. Denk niet dat ze dat doen als het een urban myth wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:45 schreef liedetector het volgende:
urban myth.... narcissenbollen schijnen wel lekker te zijn...
In welke omgeving zit je dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:21 schreef sigme het volgende:
en vertrekken dan naar ons van alles en iedereen verlaten huisje op het uitgestorven platteland van Spanje.
Geen halve maatregelenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:21 schreef sigme het volgende:
4 vriezers vol
En nog prei in de tuin.
Toevallig gister voor ±2 weken boodschappen gedaan. Dat laden we de komende dagen in de kar, en vertrekken dan naar ons van alles en iedereen verlaten huisje op het uitgestorven platteland van Spanje.
Ze zijn de ster in 2017 kwijtgeraakt en inmiddels is dat hele restaurant weg.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:40 schreef derLudolf het volgende:
Wil iemand nog goedkoop bij een sterren menu eten? Hotel de Wereld biedt het Oorlogswintermenu à ¤19,45
het schijnt zwaar overdreven te zijn..... meerdere studies over gelezenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Openlucht Museum had dit jaar een culinair thema en je kon ook tulpenbollen proeven. Denk niet dat ze dat doen als het een urban myth was
verhelderend!quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze zijn de ster in 2017 kwijtgeraakt en inmiddels is dat hele restaurant weg.
Nu is er een brasserie, die dit menu dus aanbiedt.
oww echt? ik heb altijd veel te veel in huis..kan denk ik nog wel een maand basis dingen opmaken voor ik denk ik moet weer.... maar ik doe juist mn best het tre minderen want dan meer ruimte voor andere dingen in ladesquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef Barreltje het volgende:
Ja nouja.. wij hebben dus echt 0,0 voorraad.. we doen elke dag boodschappen dus we hebben eenn soort van basis "voorraad" van 3 maaltijden pasta en rijst..Dat wordt toch lastig..
Dus zo inderdaad maar eens wat basis dingen "inslaan".. bij de Turk haal ik wel een grootverpakking rijst + couscous+ pasta ofzo.. Ik wil met 4 personen 2 weken kunne overleven eigenlijk.. de vriezer zit nog tjokvol:
[ afbeelding ]
Nou Ja.. dat dus.. over dat virus zelf maak ik me niet zo zorgen.. wel over overtrokken reacties en evt quarentaine.. dan houden we het hier thuis niet zo lang uit vrees ik..quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:00 schreef liedetector het volgende:
[..]
oww echt? ik heb altijd veel te veel in huis..kan denk ik nog wel een maand basis dingen opmaken voor ik denk ik moet weer.... maar ik doe juist mn best het tre minderen want dan meer ruimte voor andere dingen in lades
Ik had net sollicitatie.. of Nou Ja.. had ik moeten hebben via video conference.. maar aan hun kant doet ie het niet.. dus nu verschoven naar morgen..quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer is je sollicitatie?
Ga je hamsteren vandaag?
ik maak me er geen seconde ongerust over.....quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou Ja.. dat dus.. over dat virus zelf maak ik me niet zo zorgen.. wel over overtrokken reacties en evt quarentaine.. dan houden we het hier thuis niet zo lang uit vrees ik..
Balen, zit je daar in je goeie goed (bovenkant danquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik had net sollicitatie.. of Nou Ja.. had ik moeten hebben via video conference.. maar aan hun kant doet ie het niet.. dus nu verschoven naar morgen..
Wow dat is een hele lijst! Genoeg eiwittenquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef Barreltje het volgende:
Ja nouja.. wij hebben dus echt 0,0 voorraad.. we doen elke dag boodschappen dus we hebben eenn soort van basis "voorraad" van 3 maaltijden pasta en rijst..Dat wordt toch lastig..
Dus zo inderdaad maar eens wat basis dingen "inslaan".. bij de Turk haal ik wel een grootverpakking rijst + couscous+ pasta ofzo.. Ik wil met 4 personen 2 weken kunne overleven eigenlijk.. de vriezer zit nog tjokvol:
[ afbeelding ]
Sinds gisteravond ik wel meer. 9 Van de 10 genezen maar 1 op de 10 overlijd tot nu toe en dat vind ik best ernstig. Dus ik neem dit wel serieus. Wordt niet voor niks zoveel maatregelen genomen. Niet omdat alles overtrokken is. Natuurlijk wel wat maar zeker niet alles.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou Ja.. dat dus.. over dat virus zelf maak ik me niet zo zorgen.. wel over overtrokken reacties en evt quarentaine.. dan houden we het hier thuis niet zo lang uit vrees ik..
Suikerbieten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://hoteldewereld.nl/oorlogswintermenu/
Beetje rare winactie: de hoofd ingrediënten raden van het driegangenmenu menu, terwijl er niet eens een plaatje gegeven wordt. Dat wordt dus wild gissen en willekeurige zaken roepen die destijds gegeten werden. Tulpenbol werd al gezegd, wat zouden jullie nog meer gokken?
Je hebt in elk geval voor een paar maanden vleesquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Dit is dus mijn "voorraad"
[ afbeelding ]
Dat is echt 4x zoveel als de mijne.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kartonnen plaat gaat in ieder geval goed gekruid wordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Medicijnen zijn wel een ding ja. Ik heb een voorraad voor een maand of 2 dus dat gaat op zich wel goed hier.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om medicijnen die ik nodig heb.
En idd wc papier.
Ik ga morgen eens naar de apotheek.. zo even langs de AH en daarna lekker naar de sauna..quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Medicijnen zijn wel een ding ja. Ik heb een voorraad voor een maand of 2 dus dat gaat op zich wel goed hier.
Ik ga straks wel even wat voorraad in huis halen. Voelt toch prettiger.
Heb je niet eens wat blikjes tomaten oid?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Diverse bronnen hebben over 2 tot 5 procent en niet 10 procent. Gisteren vond ik ook dit mooie website die verschillende bronnen heeft om de cijfers bij te houden. De dodenaantal valt mij enorm mee: https://gisanddata.maps.a(...)4dfaaa75ae62e5c06e61quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sinds gisteravond ik wel meer. 9 Van de 10 genezen maar 1 op de 10 overlijd tot nu toe en dat vind ik best ernstig. Dus ik neem dit wel serieus. Wordt niet voor niks zoveel maatregelen genomen. Niet omdat alles overtrokken is. Natuurlijk wel wat maar zeker niet alles.
Nogmaals; moet er niet aan denken dat m'n vader (ziek en 70+) of m'n buurvrouw (80+) besmet raakt.
Mja ik snap wel dat ze niet willen dat dit weteldwijd verspreid.. zelfs met relatief weinig doden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:35 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Diverse bronnen hebben over 2 tot 5 procent en niet 10 procent. Gisteren vond ik ook dit mooie website die verschillende bronnen heeft om de cijfers bij te houden. De dodenaantal valt mij enorm mee: https://gisanddata.maps.a(...)4dfaaa75ae62e5c06e61
Ik snap dat je zorgen maakt om jouw vader en de buurvrouw. Ik hoop dat ze niet ziek worden.
En totdat jullie over preppen begonnen, heb ik geen een seconde nagedacht over een voorraad aanleggen. Ik heb nu de neiging om naar supermarkt te rennen, maar dat ga ik gewoon negeren zolang coronavirus nog niet is gesignaleerd hier in omgeving.
Ik ben niet in paniek. Ik voorkom juist dat ik in paniek raak. Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:31 schreef Myraela het volgende:
Als iedereen hier zo in paniek is, ga ik misschien toch maar wat gedroogde linzen halen.
Ik zie echt geen reden om in paniek de halve AH in mijn voorraadkast te schuiven. Ik zie het wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:31 schreef Myraela het volgende:
Als iedereen hier zo in paniek is, ga ik misschien toch maar wat gedroogde linzen halen.
Dankje!quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:18 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan is een toitoitoi op zn plek!
Wacht maar tot de luiers op zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie echt geen reden om in paniek de halve AH in mijn voorraadkast te schuiven. Ik zie het wel.
*stil*quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Nog niks gecoroneerd waar wij volgende maand op vakantie gaan
Oh, dat moet ik eigenlijk ook eens doen. De vorige keer had ik wel allemaal vreemde gaasdingen enzo, maar geen normale pleister.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit onze verbandtrommels uit te zoeken. Wat zijn er ontzettend veel verschillende verbanden en compressen zeg. Dit is niet corona-gerelateerd trouwens.
Ik heb alles in veelvoud geloof ik. Tot nu toe ontbreekt er alleen een splinterpincet voor in de auto.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik eigenlijk ook eens doen. De vorige keer had ik wel allemaal vreemde gaasdingen enzo, maar geen normale pleister.
Wij hebben een 3 maanden voorraad, want als echte Nederlander kopen wij ze in de aanbieding en van de kinderbijslag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht maar tot de luiers op zijn
Misplaatste actie ten opzichte de mensen die nog leven en die in het westen van Nederland zo'n honger hebben geleden in de Hongerwinter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://hoteldewereld.nl/oorlogswintermenu/
Beetje rare winactie: de hoofd ingrediënten raden van het driegangenmenu menu, terwijl er niet eens een plaatje gegeven wordt. Dat wordt dus wild gissen en willekeurige zaken roepen die destijds gegeten werden. Tulpenbol werd al gezegd, wat zouden jullie nog meer gokken?
Vind je?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Misplaatste actie ten opzichte de mensen die nog leven en die in het westen van Nederland zo'n honger hebben geleden in de Hongerwinter.
En wie gaat ze dan voor jullie knopen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kunnen tegelijkertijd allebei onze armen breken. Er zijn 4 driehoeksdoeken. Handig.
Piepquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En wie gaat ze dan voor jullie knopen?
Zonder opponeerbare duim?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:23 schreef golfer het volgende:
Misplaatste actie ten opzichte de mensen die nog leven en die in het westen van Nederland zo'n honger hebben geleden in de Hongerwinter.
Via een prijsvraag?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vind je?
Ik zie het meer als middel om bewustwording te kweken, juist bij mensen die het niet hebben meegemaakt.
Zicht, reuk en smaak zijn prima manieren om bewustzijn en ‘voelen van’ te kweken. Juist bij de mensen die de ervaring niet hebben doorgemaakt en voor wie het letterlijk en figuurlijk ‘ver van mijn bed’ is.
Mits zorgvuldig en met respect aangepakt natuurlijk.
O, bedoelde je de prijsvraag. Ik dacht dat je het hele menu idee misplaatst vond.quote:
Wasbaar for the winquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht maar tot de luiers op zijn
Als het echt blijkt dat de luiers niet meer leverbaar zijn, dan gaan we gewoon over op wasbare luiers. En anders laat hij het maar lopen op de plek waar hij zit. Net zoals elk ander dier.quote:
Hendig...en eten en drinken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:18 schreef Molo het volgende:
Oh, @:Annex :
Sprak gisteren een vriendin die op de OK werkt in Rotterdam. Ze moeten daar serieus nu de hele dag (tenzij vies geworden) doen met mondkapjes ipv bij elke patiënt een nieuwe, omdat de bijna geen aanvoer van nieuwe voorraad is.
Had ze in 20 jaar nog nooit eerder meegemaakt iig
Gewoon onder de douche zettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het echt blijkt dat de luiers niet meer leverbaar zijn, dan gaan we gewoon over op wasbare luiers. En anders laat hij het maar lopen op de plek waar hij zit. Net zoals elk ander dier.
Melkpoeder haalden we al niet uit China, dus dat zal geen probleem worden.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hendig...en eten en drinken?![]()
Kapje af/op, dan is de filterwerking verloren volgens mijn (gedateerde) info.
Serieuze zaak als nú al geen voorraad.
Even snel (mis julliequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van je leeft maar 1 keer...
Nieuwe schoenen bestelt voor van de zomer.
Barefoot shoes weer.
Ben benieuwd of deze net zo verslavend zijn als die ik nu aan heb
Die 25% korting... duurt nog 5 uur.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Even snel (mis jullieMaar druk met shizzle + momenteel even geen laptop, tot gauw lieverds!) - ik wil deze ook wel! Linkje?
Toch nog een tikje te duur voor me, maar dank!quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die 25% korting... duurt nog 5 uur.
Scheelt toch 40¤...
https://www.feelgrounds.c(...)&utm_term=2020-02-24
En dan doet de waterleiding het nietquote:
Het werd al gezegd... in de sloot achter het huisquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan doet de waterleiding het niet
En dan heb je geen sloot achter je huisquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het werd al gezegd... in de sloot achter het huis
Verhuizen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan heb je geen sloot achter je huis
Ja, dan ben je overgeleverd aan de wolven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De heg van de buren!quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De beek achter mijn huis komt uit dezelfde bron als ons drinkwater. Als die beek droog is, dan heeft de regio een ander probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mja ik vind ze ook duurquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch nog een tikje te duur voor me, maar dank!
Laat het de buren niet horenquote:
Klopt, daar zijn geen wolvenquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
We leven niet in een 3de wereld land.
Als er bruin poeder van de blaadjes af brokkelt weet je genoegquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laat het de buren niet horenIk ben in mijn straat de hegbezitter
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Als er bruin poeder van de blaadjes af brokkelt weet je genoeg
ik weet bij mij precies hoe dat komt, zie ik zoiets in de toko denk "ik goed plan!!", maar vaak te laat met voor weken of geen zin in peilvruchten wanneer ik uitgebreid kook omdat, "past er net niet bij" kortom allerlei gedroogde shit in een lade, laatst wel de kikkererwten opgemaakt, dus die maar eens aanvullen, maar ook die ruk ik vaak uit een blikje want makkelijker fan gedroogde vorm. Ik had verwacht deze "winter" meer van dat soort sizzle op te maken dan uiteindelijk is gebeurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:13 schreef fietsie het volgende:
Ik deed net voor de gein een rondje voorraadkast. Ik gok op "2 maanden" zonder bijstellen van huidig consumptie volume. Wel gaat er dan een stevig deel van het voedsel volume gevormd worden door (bruine)bonen en andere te weken zut![]()
Geen idee eigenlijk waarom we zo veel gedroogde shizzle in de kast hebben in die productgroep...
Nou zoiets zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik weet bij mij precies hoe dat komt, zie ik zoiets in de toko denk "ik goed plan!!", maar vaak te laat met voor weken of geen zin in peilvruchten wanneer ik uitgebreid kook omdat, "past er net niet bij" kortom allerlei gedroogde shit in een lade, laatst wel de kikkererwten opgemaakt, dus die maar eens aanvullen, maar ook die ruk ik vaak uit een blikje want makkelijker fan gedroogde vorm. Ik had verwacht deze "winter" meer van dat soort sizzle op te maken dan uiteindelijk is gebeurd
Ik kook een heleboel peulvruchten tegelijk, en dan vries ik het meeste in, in dezelfde porties als hoe het in blik zit. Daarna is het net zo makkelijk als een blikje opentrekken, want ze vriezen heel goed los in, waardoor ze heel snel ontdooien (zeg maar, het wordt geen blok, maar gewoon losse bonen, die je dan makkelijk ergens door kunt doen of even in warm water).quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik weet bij mij precies hoe dat komt, zie ik zoiets in de toko denk "ik goed plan!!", maar vaak te laat met voor weken of geen zin in peilvruchten wanneer ik uitgebreid kook omdat, "past er net niet bij" kortom allerlei gedroogde shit in een lade, laatst wel de kikkererwten opgemaakt, dus die maar eens aanvullen, maar ook die ruk ik vaak uit een blikje want makkelijker fan gedroogde vorm. Ik had verwacht deze "winter" meer van dat soort sizzle op te maken dan uiteindelijk is gebeurd
Zo verdwijnen bij mij ook dingen in huis. Maar dan meestal snacks en chocolade.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
Nou zoiets zou best kunnen ja.
Ik mis wel een grote baal rijst waarvan ik weet dat die er in september nog was.
Eens navragen waar die heen is.
Mjah we deden hier een paar rondjes "goede doelen in praktische zin" dus kan best dat die baal naar een van die gezinnen is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo verdwijnen bij mij ook dingen in huis. Maar dan meestal snacks en chocolade.
Hier ook, geen idee hoe dat kan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo verdwijnen bij mij ook dingen in huis. Maar dan meestal snacks en chocolade.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef golfer het volgende:
Zag op FB een herinnering dat wij precies een jaar geleden in het zonnetje met korte mouwtjes op het strand van IJmuiden aan het wandelen waren bij 19 graden.
Vandaag werd het niet warmer dan 6 graden.
Komt allemaal door die coronachinezenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef golfer het volgende:
Zag op FB een herinnering dat wij precies een jaar geleden in het zonnetje met korte mouwtjes op het strand van IJmuiden aan het wandelen waren bij 19 graden.
fifyquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles Komt allemaal door die coronachinezen
Zoals een hondje?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:23 schreef Candaasje het volgende:
Zo, even de stress van me afschudden. Intens dagje dit, maar wel goed![]()
Dat is de belangrijkste reden om voorraad te hebben. We moeten wel wat te snoepen hebbenquote:Ik ga maar eens wat voorraad inslaan zo. Ik heb gewoon niks (ongezonds) te snoepen
Jupquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zoals een hondje?
[..]
Dat is de belangrijkste reden om voorraad te hebben. We moeten wel wat te snoepen hebben
Ik heb twee jaar geleden een groepstherapie "omgaan met perfectionisme" gedaan, wat grotendeels een mindfulnesstraining bleek, en daar moesten we daadwerkelijk, letterlijk oefenen met "stress afschudden". Je mocht er ook bij jodelen als je wilde.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup![]()
Zou wel lekker zijn, als ik dat zou kunnen!
Dat is lekkerquote:En@ snoep.
Ik heb nog wel een half zakje pistachenootjes gevonden
Jodelen of huilen als een hond/wolf dan?quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden een groepstherapie "omgaan met perfectionisme" gedaan, wat grotendeels een mindfulnesstraining bleek, en daar moesten we daadwerkelijk, letterlijk oefenen met "stress afschudden". Je mocht er ook bij jodelen als je wilde.
Het was vooral hilarisch en niet erg helpend - ik denk dat het geholpen had als ik een hond was geweest
[..]
Dat is lekker
Ik had van die amandelen die geroosterd zijn met het velletje er nog om
Ja, even het beest in ons los laten hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:51 schreef fietsie het volgende:
Kijkt even vol verbazing naar zijn mental image na de laatste paar postst gelezen te hebben....
Het maakte niet echt uit wat voor geluid je maakte.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jodelen of huilen als een hond/wolf dan?
[..]
Ja, even het beest in ons los laten hoor
Het klonk alsof ze een barende walrus was, dat mag natuurlijk, maar ze was zelf zo verschrikkelijk serieus over de hele zaakquote:
Kroepoek heeft natuurlijk uitstekende blast-opvang capaciteitenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bedankt he![]()
Flessen water en extra pleepapier gekocht.
En rode kool in pot omdat ik, naast erwtjes en worteltjes, niks in pot had staan.
En uiteraard de eerste levensbehoeften die iedere bomvrije kelder behoort te hebben zoals minikrieltjes, gerookte zalm, chocolade en kroepoek en dergelijke. Want dat had ik nog niet in huis. Of zo.
Zo kocht ik ananas in pot. Want, ja. dus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bedankt he![]()
Flessen water en extra pleepapier gekocht.
En rode kool in pot omdat ik, naast erwtjes en worteltjes, niks in pot had staan.
En uiteraard de eerste levensbehoeften die iedere bomvrije kelder behoort te hebben zoals minikrieltjes, gerookte zalm, chocolade en kroepoek en dergelijke. Want dat had ik nog niet in huis. Of zo.
Weinigen zijn van dit feit op de hoogtequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kroepoek heeft natuurlijk uitstekende blast-opvang capaciteiten
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo kocht ik ananas in pot. Want, ja. dus.
Goede oplossing, extra bier in huisquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:56 schreef liedetector het volgende:
ik geloof dat er hier gewoon maar niet teveel moet gebeuren, vast van alles in huis, maar weiger om water in flessen te kopen, wat een flauwekul en verspilling vind ik dat.... misschien maar paar kratten bier halen op zn middeleeuws dat maar drinken en kan je ook prima deeg mee aanmaken...de afwas moet dan maar niet ofzo
dat lijkt me geen schnitzel dan... kweet niet maar kaas en gepaneerde kalf met mooi korstje kan bij mij niet in 1 zin...brrrquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:08 schreef Myraela het volgende:
Wat ook weer lekker was, was mijn kaasschnitzel net.
Ja, ze maken het echt een beetje bont tegenwoordig hoor. Ze maken schnitzels met alleen kaas, en burgers van kikkererwten en ik heb zelfs gehoord dat er plekken zijn waar ze pizza maken van bloemkool.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:10 schreef liedetector het volgende:
dat lijkt me geen schnitzel dan... kweet niet maar kaas en gepaneerde kalf met mooi korstje kan bij mij niet in 1 zin...brrr
Je vergeet de spaghetti van courgettequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze maken het echt een beetje bont tegenwoordig hoor. Ze maken schnitzels met alleen kaas, en burgers van kikkererwten en ik heb zelfs gehoord dat er plekken zijn waar ze pizza maken van bloemkool.
Ik zou het ook niet accepteren hoor. Stelletje culinaire barbaren.
Neeeeeee! Zijn er echt mensen die dat doen? Italianen zouden erop spugen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Je vergeet de spaghetti van courgette
Dat doen sommigen toch al? Of is dat geen bijwerking van dat virus?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neeeeeee! Zijn er echt mensen die dat doen? Italianen zouden erop spugen.
Ik keek hier kennelijk ook wat opmerkelijk...quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:51 schreef fietsie het volgende:
Kijkt even vol verbazing naar zijn mental image na de laatste paar postst gelezen te hebben....
En terecht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hebben ze te weinig water bij de saus gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afgelopen maandag kreeg ik van FB ook een herinnering, dat ik een jaar geleden had gebbqdquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:27 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |