Ook bij Barcelona nu Strani! Die Catalanen zijn de sjaakquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, en op z'n ergst heb je straks het hele strand voor jezelf
Oh nou ja, dan moeten de grenzen met Catalonië maar dicht. Win-win.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook bij Barcelona nu Strani! Die Catalanen zijn de sjaak
Niet om paniek te zaaien maar met een incubatietijd van 2 tot 4 weken (tot dat je klachten krijgt), is het ook best waarschijnlijk dat het nu ook al in Nederland is.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:23 schreef summer52 het volgende:
Nu ook in Kroatië, Zwitserland, in Italiaanse regio Toscane en twee coronabesmettingen in wintersportgebied Tirol.
Gaat goed zo
Rustig aan doen en lekker met een warme deken of kruik op de bank gaan liggen! Beterschap 💐quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu ook weer ziekjes (duizelig en misselijk), laatste tijd veel ziek geweest. Dus ik zit ook zeker te wachten op zon virus met een verzwakt immuunsysteem.
Nee dat is geen paniek zaaien maar de realiteit!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet om paniek te zaaien maar met een incubatietijd van 2 tot 4 weken (tot dat je klachten krijgt), is het ook best waarschijnlijk dat het nu ook al in Nederland is.
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Rustig aan doen en lekker met een warme deken of kruik op de bank gaan liggen! Beterschap 💐
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu ook weer ziekjes (duizelig en misselijk), laatste tijd veel ziek geweest. Dus ik zit ook zeker te wachten op zon virus met een verzwakt immuunsysteem.
Beterschap, hoop dat corona heel ver weg blijft van jou!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Momo het volgende:
Beterschap Moom!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:42 schreef Momo het volgende:
Gaat vast viralquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
For those interested: we hebben een COVID-19 forum!
Mooi, kunnen we stoppen met hier de paniek aanzwengelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
De reden van mijn enigszins stille gedrag is trouwens dat ik weer even aan het schrijven ben. Was vergeten dat ik op zondag alweer een deadline heb
Wat was de naam van de spel dat jullie speelden? Misschien ook wel leuk voor een topic daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik las 'dat circus'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wat?Die cursus was toch afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |