Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer) is er wel redelijk dichtbij.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Eindhoven. In de buurt van die vliegende schotel
Wij hebben daar een kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer is er wel redelijk dichtbij.
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Ow ja had ik moeten weten. Maar ik heb een ander gebouw voor me volgens mij. Het ligt iig heel ergens anders dan ik dachtquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Dat zeggen ze wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft de kleur van een kipfiletje. Zou hij ook zo smaken?
Hij staat nu ook op de lijst jaquote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
Van wie mag je er niet komen dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook weer eens naar Eindhoven, ben er al te lang niet meer geweest.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij staat nu ook op de lijst ja
Nee, was maar een geintjequote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
De wereld zou best een stukje prettiger zijn zonder slangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |