SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Geen probleem. Wat schaft de pot?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
Ja, nou moet je minimaal 1 topic lang ook blijven.
Ik ben geen voer!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het bij Rafeiro vanavond.
Rauw of gekookt?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het bij Rafeiro vanavond.
De klok op tijd zetten? Of koffie? Welke bedoel je?quote:
It's going to happen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Na deze ga ik even wat happen
Moet ook gebeuren.
koffiequote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De klok op tijd zetten? Of koffie? Welke bedoel je?
Ik ga voor wat het minste werk is. Dus koffie valt af...quote:Op maandag 24 februari 2020 19:57 schreef ACT-F het volgende:
Koffie drink in de ochtend of de middag. Nu is het meer tijd voorof een wijntje
Water?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga voor wat het minste werk is. Dus koffie valt af...
Ja, helse kabaal net joh!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
De rust is net weer gekeerd, zie ik?
Al vanaf 18.14. De eerste paar nummers gooide hij even zijn agressie eruit mbt de regen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, Raf draaide?
Bedankt dan voor anderhalf nummer
Eetze
Sssst! Het was net zo lekker rustig!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
De rust is net weer gekeerd, zie ik?
I can't stand the rain?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Al vanaf 18.14. De eerste paar nummers gooide hij even zijn agressie eruit mbt de regen.
Gelukkig was hij dat snel kwijt
Wijn of bier is (bijna) net zo makkelijk, toch?quote:
Als je het koud hebt staan zekerquote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wijn of bier is (bijna) net zo makkelijk, toch?
Daar kunnen we wel wat aan doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sssst! Het was net zo lekker rustig!
Nee, was het maar zo'n feest geweest. Ik was bijna afgehaakt.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel wat aan doen.
Blijft u ingetuned, ik start even wat op...
Ik zing uit volle borst Waarheen Waarvoor voor je.quote:
Bedankt voor het draaienquote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Rafeiro het volgende:
Na deze ga ik even wat happen
Moet ook gebeuren.
Always the sun?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest geweest. Ik was bijna afgehaakt.
Ach, die had ook nog gekund. Ik was als een razende een verzoekje aan het bedenken om hem een andere richting uit te sturenquote:
Hail hail rock n rollquote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, die had ook nog gekund. Ik was als een razende een verzoekje aan het bedenken om hem een andere richting uit te sturen
Allemaal zomerse hitsquote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, die had ook nog gekund. Ik was als een razende een verzoekje aan het bedenken om hem een andere richting uit te sturen
Denk aan mijn hartquote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
We gaan even wat echte herrie maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |