Ja maar nu in het geval van Corona lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, net als dat er hopelijk nog gewoon water uit de kraan komt en je niet tig liter water hoeft in te slaan.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo dat best veel preppers zo graag diepvriesspul in huis halen. Ik zou er toch als eerste van uitgaan dat als shit echt misgaat de stroom er wel redelijk snel uit zal liggen. Zit je dan met je niet werkende vriezer vol nu ineens zwaar bederfelijke troep.
[..]
Dat denk ik ook, dat je niet moet uitgaan van je vriezer en je koelkastquote:Op maandag 24 februari 2020 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo dat best veel preppers zo graag diepvriesspul in huis halen. Ik zou er toch als eerste van uitgaan dat als shit echt misgaat de stroom er wel redelijk snel uit zal liggen. Zit je dan met je niet werkende vriezer vol nu ineens zwaar bederfelijke troep.
[..]
Verreweg de meeste heftige griepvirussen ed komen van vogels en via ons pluimvee naar ons. Ik weet dus niet of ik in geval van een grote virusuitbraak een lading kippen dichtbij me zou houden.
Oké laten we de kippen maar gewoon achterwege laten danquote:Op maandag 24 februari 2020 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Verreweg de meeste heftige griepvirussen ed komen van vogels en via ons pluimvee naar ons. Ik weet dus niet of ik in geval van een grote virusuitbraak een lading kippen dichtbij me zou houden.
Jaja, straks is er een grote Corona-uitbraak onder energiecentraleonderhoudsmonteurs en dan piep je wel anders hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu in het geval van Corona lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, net als dat er hopelijk nog gewoon water uit de kraan komt en je niet tig liter water hoeft in te slaan.
De ene ramp is praktischer dan de andere.
Zijn ze koppig genoeg om die wens vol te houden als ze echt niks anders dan droogvoer krijgen?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan hebben m'n fretten ook best wel een probleem, die van mij zijn zo verwend dat ze alleen "vers" uit de vriezer eten...
Als pup heb ik ze geleerd om Hill's kitten brokjes te eten. Dat is ook zo'n beetje het beste droogvoer voor volwassen fretten dus dat zullen ze nog wel lusten als de nood aan de man isquote:Op maandag 24 februari 2020 13:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn ze koppig genoeg om die wens vol te houden als ze echt niks anders dan droogvoer krijgen?
Heten babyfretten pups?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als pup heb ik ze geleerd om Hill's kitten brokjes te eten. Dat is ook zo'n beetje het beste droogvoer voor volwassen fretten dus dat zullen ze nog wel lusten als de nood aan de man is
(alleen in het voer voor kittens zit voldoende eiwit)
Ja ok, maar nu in het geval van Corona lijkt het mij ook geen probleem om zonder preppersvoorraad nog prima uit de voeten te kunnen. Dus áls ik dan mee ga speculeren over het aanleggen van voorraden, dan ook meteen goed natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nu in het geval van Corona lijkt me dat allemaal niet zo'n probleem, net als dat er hopelijk nog gewoon water uit de kraan komt en je niet tig liter water hoeft in te slaan.
De ene ramp is praktischer dan de andere.
Ohquote:Op maandag 24 februari 2020 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuïtie noemen ze dat toch?
Daar is nog een discussie overquote:
Pups klinkt het schattigstquote:Op maandag 24 februari 2020 13:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar is nog een discussie overIn de UK en USA noemen ze ze "ferret kits" maar in Nederland zeggen we "fretten pups".
Ah, dan zit dat wel goed waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als pup heb ik ze geleerd om Hill's kitten brokjes te eten. Dat is ook zo'n beetje het beste droogvoer voor volwassen fretten dus dat zullen ze nog wel lusten als de nood aan de man is
(alleen in het voer voor kittens zit voldoende eiwit)
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pups klinkt het schattigst
#teamPup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die programma's op TLC (volgens mij) altijd zo leuk waar ze helemaal in gingen slaan met van die bonnetjes en soms nog geld terugkregen ookquote:Op maandag 24 februari 2020 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is dus echt m'n droom he. Zo'n kelder of ruimte met schappen. Altijd al prepneigingen gehad. Weleens topics over geopend ook.
Sorry man, ik dacht maar beter gewoon meteen eerlijk zijn.quote:
Jaquote:Op maandag 24 februari 2020 13:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond die programma's op TLC (volgens mij) altijd zo leuk waar ze helemaal in gingen slaan met van die bonnetjes en soms nog geld terugkregen ook
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dan zit dat wel goed waarschijnlijk.![]()
En als ze toch te koppig blijken kan je ze altijd nog beschouwen als deel van jouw eigen versvoorraad.![]()
![]()
Net als die bak vol garnaal natuurlijk.![]()
Ja dan hadden ze ineens 80 blikken soep en hoefden maar 1 dollar te betalen ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 13:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond die programma's op TLC (volgens mij) altijd zo leuk waar ze helemaal in gingen slaan met van die bonnetjes en soms nog geld terugkregen ook
En dan helemaal teleurgesteld als ze ineens wel 12 dollar ofzo moesten betalenquote:Op maandag 24 februari 2020 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan hadden ze ineens 80 blikken soep en hoefden maar 1 dollar te betalen ofzo
Ja hey, wil je overleven of niet?quote:
Kippen op het balkon?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee ben het met je eens hoor, het is meer dat ik voor mezelf zit te denken wat ik eventueel nog meer moet/kan halen.
Rijst en pasta op voorraad hebben is ook altijd goed, maar dat wordt dan alsnog wel een karig maaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |