Is wel al bij het commentaar vermeld, maar dan doet Henry een tukje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:53 schreef wimderon het volgende:
Ter Mors schroeide pas geleden nog in Alkmaar, maar dat zal Henry niet weten.
Een geblokte Pool is meestal een Noor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:58 schreef franklop het volgende:
Een geblokte Pool
Meestal zijn Noren dat
Die was weer leuk ja.quote:
Ik hep de tijd nog meegemaakt dat commentatoren tijdens live sport op teevee vooral hun smoel hielden, omdat iedereen alles toch wel kon zien.quote:
Die zouden ze voor de grap onder elke race van zo'n geblokte Japanner moeten afspelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik mis de pieppieppiepbliebbliebblieb-geluidjes.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Odin_(god)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:04 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb wel een Asterix-boek, Asterix en de Noormannen, en dan roepen die Noormannen regelmatig "Bij Odin!" Zou die Odin By daarnaar zijn vernoemd?
Het was een beetje melig bedoeld. Maar inderdaad stamt de naam van de Noorse mythologie. Bij Thor nog aan toe, wat een culturele toestanden in het Viking Skipet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Odin_(god)
Lijkt mij de achtergrond van zijn naam.
Brieven gehad van de ISU?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:06 schreef Toby56 het volgende:
OK.
Dus:
Kuli rijdt rustig aan.
Mushtakov heeft een liesblessure.
Waar zijn de tijden gebleven dat die term alleen voor Noren bestemd was.quote:
Op de start vh seizoen na, lopen die 1000s niet. Spijtig. Was z'n sterke punt.quote:
Matige tijd van Nuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert doet heel erg enthousiast over 1:08.8
Ik prefereer Hellaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Bij Thor, wat hebben die Noren weer mooie mutsen.
Herbert is in vorm. Daar doe je niks an.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:17 schreef hhh38 het volgende:
Ihle komt nog in de buurt van Lorentzen!!
Die lag juist de hele tijd voor
Welterusten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Half 11...wekkertje is inmiddels gezet.
Veel te vroeg voor een zaterdag!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Half 11...wekkertje is inmiddels gezet.
Het is ook verwarrend dat het gelijktijdig is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef franklop het volgende:
Inmiddels rijdt er iemand in Berlijn 59,49 op de 1000 meter
Goed, het is baanwielrennen, maar het is sneller
Fact.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef franklop het volgende:
Goed, het is baanwielrennen, [...]
Fact.quote:[...] maar het is sneller.
Er is ook een schaatser sneller dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef franklop het volgende:
Goed, het is baanwielrennen, maar het is sneller
twitter:robbertderijk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 20:39:49Kulizhnikov niet meer van start morgen. ‘Voel mij niet fit. Zit een ziekte aan te komen. Mijn benen zijn helemaal leeg.’ #schaatsen https://t.co/cFKcALMGup reageer retweet
Werd op tv gezegd dat hij “waarschijnlijk niet meer start”, dit klinkt wel wat stelligerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:41 schreef hhh38 het volgende:
twitter:robbertderijk twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 20:39:49Kulizhnikov niet meer van start morgen. ‘Voel mij niet fit. Zit een ziekte aan te komen. Mijn benen zijn helemaal leeg.’ #schaatsen https://t.co/cFKcALMGup reageer retweet
Dan is hij onverhoopt vertrokken, want volgens mij zag ik hem gisteren nog op het middenterrein van het Vikingskipet, met Janmaat en Nuis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:57 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees nu ook (in de Telegraaf) dat Jac Orie vanwege familieproblemen niet in Hamar is.
Ja, leuk. Allrounden.quote:
Als je dit zou typen in het Corona topic heb je een relletje ontlokt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs hier doen ze aan de vermoeiende Corona virus hype![]()
![]()
Wat een coronatopic is dat zegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als je dit zou typen in het Corona topic heb je een relletje ontlokt.
En dan niet eens vanwege de grammaticale blunder inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als je dit zou typen in het Corona topic heb je een relletje ontlokt.
Gewoon een 2 km rijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:09 schreef BasEnAad het volgende:
Vier 500 meters achter elkaar![]()
[ afbeelding ]
Coronavirushype. Zo goed?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan niet eens vanwege de grammaticale blunder inderdaad.
Keurig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coronavirushype. Zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |