nee hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Tattoos op je gezicht, extreem tokkie. Maarja ik weet dat ik zowat alleen sta in die mening
Denk dat je er over tien jaar niet meer omheen kunt.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
Tattoos op je gezicht, extreem tokkie. Maarja ik weet dat ik zowat alleen sta in die mening
Ik denk dat deze man meer verdient dan wij hier allemaal bij elkaarquote:Op zondag 23 februari 2020 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan gezicht tattoo's. Die mensen zetten zich gewoon buitenspel.
Kan die mooi wapens en drugs van kopenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat deze man meer verdient dan wij hier allemaal bij elkaar
Neuhquote:Op zondag 23 februari 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
En het regent veel.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef LTVDK het volgende:
Snap niet dat iedereen zo loopt te klagen over het weer, het waait alleen maar veel. Net 1,5 uur gelopen zonder een spatje regen, hopelijk blijft het vanmiddag ook nog zo.
Ben je in Duitsland?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een klassieke konditorei verwacht, met vitrines die uitpuilen van de taarten. Hebben ze vier soorten
Nee, maar Boedapest heeft dezelfde koffiecultuur als Wenen, inclusief konditoreien. Die heten hier cukrászda.quote:
Oké prima. Taart is Oostenrijks en alle andere zijn naäpersquote:Op zondag 23 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo vinden Amerikanen ook dat pizza iets echt origineel Amerikaans is![]()
Ook Italianen vinden dat van hun koffiecultuur trouwens.
Waag het niet om rookworst Nederlands erfgoed te noemen hč? Gejat van de Duitsers. Smerige schoften die we zijn.quote:
Amerika is overigens wel de allerslechtste plek om koffie te drinken.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, zo vinden Amerikanen ook dat pizza iets echt origineel Amerikaans is![]()
Ook Italianen vinden dat van hun koffiecultuur trouwens.
Doorzichtige koffiequote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerika is overigens wel de allerslechtste plek om koffie te drinken.
Meestal is het filterkoffie aangelengd met een liter waterquote:
Echt een aanfluitingquote:Op zondag 23 februari 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal is het filterkoffie aangelengd met een liter water
Tsja als de maatschappij het gaat accepteren dat je een publieke functie kan krijgen met gezicht tattoo's dan zal het wel normaal worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat je er over tien jaar niet meer omheen kunt.
Met welig tierend schaamhaarquote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik ben blij de 80s en 90s te hebben meegemaakt waarin lijven gewoon naturel waren ipv vol met plakplaatjes
Gewoon lelijkquote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja als de maatschappij het gaat accepteren dat je een publieke functie kan krijgen met gezicht tattoo's dan zal het wel normaal worden.
Ik zal wel de ouderwetse zijn in dit verhaal.
Ik ben blij dat we in een tijd leven waarin je er gewoon schijt aan mag hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik ben blij de 80s en 90s te hebben meegemaakt waarin lijven gewoon naturel waren ipv vol met plakplaatjes
Die tijd was toch juist toen veel duidelijker aanwezig?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in een tijd leven waarin je er gewoon schijt aan mag hebben.
Tattoo’s waren toen meer een subcultuurdingetje. Nu volledig mainstream.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die tijd was toch juist toen veel duidelijker aanwezig?
Als je moet kiezen tussen dat of een octopussy is de keuze wel snel gemaakquote:Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met welig tierend schaamhaar
Van die plukken shag uit een bikinibroekje vind ik ook weinig opwindendquote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen dat of een octopussy is de keuze wel snel gemaak
Hoef je je wel geen zorgen te maken over het opraken van je sigarettenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die plukken shag uit een bikinibroekje vind ik ook weinig opwindend
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoef je je wel geen zorgen te maken over het opraken van je sigaretten
Omdat het hier al sinds vannacht met bakken tegelijk naar beneden komtquote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef LTVDK het volgende:
Snap niet dat iedereen zo loopt te klagen over het weer, het waait alleen maar veel. Net 1,5 uur gelopen zonder een spatje regen, hopelijk blijft het vanmiddag ook nog zo.
Broodje bal hierquote:
Tattoos wellicht, maar volgens mij was het straatbeeld qua hoe mensen eruit zagen toen veel diverser dan nuquote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tattoo’s waren toen meer een subcultuurdingetje. Nu volledig mainstream.
Ik bekeek het destijds vanaf een meter lager. Toen zag alles er indrukwekkend uitquote:Op zondag 23 februari 2020 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Tattoos wellicht, maar volgens mij was het straatbeeld qua hoe mensen eruit zagen toen veel diverser dan nu
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bekeek het destijds vanaf een meter lager. Toen zag alles er indrukwekkend uit
Havermoutquote:Op zondag 23 februari 2020 13:47 schreef Molo het volgende:
Goed voer allemaal! Ik had havermout en een getoaste pita
Ik las het jaquote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Het kree gebeuren is op verzoek van TS gesloten. Laatste nieuws was dat Justitie 14 maanden rij-ontzegging gaat eisen.
Dat is heel forsquote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Het kree gebeuren is op verzoek van TS gesloten. Laatste nieuws was dat Justitie 14 maanden rij-ontzegging gaat eisen.
Gezien de straf zal het krasje en onder invloed rijden niet het enige zijn wat meneer op zijn cv heeft staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, ik weet het niet. Ik kan er ook niet zo veel mee verder.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Leuke aflevering van andere tijden nu, toen kon de politie nog geen drugs herkennen![]()
Ja dat is kattenbakvulling meneer
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Leuke aflevering van andere tijden nu, toen kon de politie nog geen drugs herkennen![]()
Ja dat is kattenbakvulling meneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef Muck het volgende:
Harry is niet meer alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef Muck het volgende:
Harry is niet meer alleen
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg gisteren nog te horen dat ik kinderachtig was omdat ik een Harry Potter T-shirt aan had
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat is ook kinderachtigquote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!
Ik kreeg gisteren nog te horen dat ik kinderachtig was omdat ik een Harry Potter T-shirt aan had
quote:
Ik heb wel een haakpatroon van de Nederlandse Koninklijke familiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem geslagen vervloekt?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof!
Ik kreeg gisteren nog te horen dat ik kinderachtig was omdat ik een Harry Potter T-shirt aan had![]()
Tevens: pics van je shirt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
geniaal als je er zo mee weg komt :p
Dat haakpatroonquote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel een haakpatroon van de Nederlandse Koninklijke familie
[..]
Heb je hem geslagen vervloekt?![]()
Tevens: pics van je shirt
Go moeloquote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat haakpatroon![]()
![]()
![]()
En mijn zusje. Rokje was ook te kort vond ze. Mooiste was dat mijn moeder zei dat ze zich niet moest aanstellen![]()
![]()
![]()
Pics van je te korte rokje?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat haakpatroon![]()
![]()
![]()
En mijn zusje. Rokje was ook te kort vond ze. Mooiste was dat mijn moeder zei dat ze zich niet moest aanstellen![]()
![]()
![]()
Je kunt je altijd nog kleden als 80+er ja toggggg niet tannnnnquote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Go moelo![]()
Ik heb ook twee Harry Potter shirts hoor, en ik vind ze fantastisch
Rustig aan jij ouwe!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb spieren teruggevonden in mijn lijf! Ze waren zeker een jaar verdwenen!!!
* Arch-Indar ploft op bed na dagje skieen.
Nou, dat valt wel mee toch? Je zusje moet niet zeuren, dat kan nog veel korter.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee toch? Je zusje moet niet zeuren, dat kan nog veel korter.
Tis leuk hoor maar door de hoge temperatuur hier is het wel hard werken om te skieen. Allemaal hobbels.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Rustig aan jij ouwe!
Jaloers wel, skiën![]()
![]()
Oh dat is wel balenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis leuk hoor maar door de hoge temperatuur hier is het wel hard werken om te skieen. Allemaal hobbels.
De taxichauffeur in Kufstein wist te melden dat er voor het eerst in 25 jaar geen cm sneeuw was gevallen in Kufstein.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is wel balen
Het is ook amper winter geweest daar natuurlijk
Wel bizar hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De taxichauffeur in Kufstein wist te melden dat er voor het eerst in 25 jaar geen cm sneeuw was gevallen in Kufstein.
Hier ligt gelukkig nog genoeg om te skieen maar alleen ochtend is heel goed te doen. Middag is gewoon stuk zwaarder.
Ja morgen om half 9 ipv kwart over 9. Zal ook schelen dat het dan rustiger is. Nu ook altijd veel weekend skieers.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel bizar hoor
Extra vroeg de piste op morgenochtend?
Ja is ook zeker zoquote:Op zondag 23 februari 2020 15:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja morgen om half 9 ipv kwart over 9. Zal ook schelen dat het dan rustiger is. Nu ook altijd veel weekend skieers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |