Havermoutquote:Op zondag 23 februari 2020 13:47 schreef Molo het volgende:
Goed voer allemaal! Ik had havermout en een getoaste pita
Ik las het jaquote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Het kree gebeuren is op verzoek van TS gesloten. Laatste nieuws was dat Justitie 14 maanden rij-ontzegging gaat eisen.
Dat is heel forsquote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Het kree gebeuren is op verzoek van TS gesloten. Laatste nieuws was dat Justitie 14 maanden rij-ontzegging gaat eisen.
Gezien de straf zal het krasje en onder invloed rijden niet het enige zijn wat meneer op zijn cv heeft staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, ik weet het niet. Ik kan er ook niet zo veel mee verder.
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Leuke aflevering van andere tijden nu, toen kon de politie nog geen drugs herkennen![]()
Ja dat is kattenbakvulling meneer
quote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Leuke aflevering van andere tijden nu, toen kon de politie nog geen drugs herkennen![]()
Ja dat is kattenbakvulling meneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:33 schreef Muck het volgende:
Harry is niet meer alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |