quote:Op zondag 23 februari 2020 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de hele kamer vol Philips huehue.
Beetje kwijl op je sandwich.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik ook ontzettend leuk die beperkten die dan net liefde je broodje brengen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hadden ze geen xiomininimie alternatief?![]()
Ben alleen een keer hier in den haag in een zaak geweest waar ex crimi's werken. Open keuken ook. geniaal die gangmembersquote:Op zondag 23 februari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje kwijl op je sandwich.
Hij heeft wel snel de chip van je pinpas gekopieerd toen je afrekende, maar dat geeft het wat extra dynamiekquote:Op zondag 23 februari 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben alleen een keer hier in den haag in een zaak geweest waar ex crimi's werken. Open keuken ook. geniaal die gangmembersEn die jongen die mij bediende deed echt zijn best om super beleefd te doen. Voelde met hem hem mee
yoloquote:Op zondag 23 februari 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft wel snel de chip van je pinpas gekopieerd toen je afrekende, maar dat geeft het wat extra dynamiek
Zeker. Geen date gefixt met deze bad boy?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yolo
Nee hij deed serieus zijn best. Is ook lastig om zo uit je character te moeten stappen denk ik. Had ook tattoo's op zijn gezicht. Vind het alleen maar stoer dat hij het doet.
Nee joh.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Geen date gefixt met deze bad boy?
Traantje onder zijn oog?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yolo
Nee hij deed serieus zijn best. Is ook lastig om zo uit je character te moeten stappen denk ik. Had ook tattoo's op zijn gezicht. Vind het alleen maar stoer dat hij het doet.
Weet ik niet meerquote:
Dat is positief en leuk.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Maar als ze hier in de straat 60 mensen die zelfstandig geen werk kunnen vinden een baan kunnen bieden is dat knap.
Een chef die een lekkere uitsmijter voor je bakt of je ergste vijand voor je omlegtquote:Op zondag 23 februari 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh.Te jong ook.
Maar in de keuken stonden van wat ik kon zien wel lekkere hapjes huehue
Ja maar die is al famous,quote:Op zondag 23 februari 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Die zoon van Cindy Crawford heeft ook een tattoo in het gezicht. Maar het moet je maar net staan natuurlijk. Mijn kop zou er niet echt beter van worden denk ik. Al zou ik er wel eentje achter m'n oor willen.
Nou, als ik nu ga darten wordt het WEER een all-time laagste scorequote:Op zondag 23 februari 2020 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil niet klagen maar het weer deprimeert mij lichtelijk.
Dit zouden we tussen ons houdenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een chef die een lekkere uitsmijter voor je bakt of je ergste vijand voor je omlegt
Wat ben je ook een topsporter hè?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, als ik nu ga darten wordt het WEER een all-time laagste score
Nee ik ben een loser, een kneusquote:Op zondag 23 februari 2020 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben je ook een topsporter hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |