Ja heb ik al geprobeerd maar neig snel weer naar boven te gaan dusquote:Op zondag 23 februari 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook geleidelijk doen, toch?
Mijn verwarming staat meestal op 21.5
ja na 22:30 doordeweeks en na 23:00 in het weekend gaat ie naar 15 inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier staat die ook op 19.
snachts op 15
dat is ook idioot heet. Ik zet hem weleens op 20 en heel soms op 20,5 maar dan denk ik al heel snel pfffffquote:Op zondag 23 februari 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook geleidelijk doen, toch?
Mijn verwarming staat meestal op 21.5
ik wil eigenlijk ook een slimme. maar dan meer zodat ik deze vanuit mijn bed al kan aanzetten en savonds kan kijken of ik hem wel heb uitgezetquote:Op zondag 23 februari 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja na 22:30 doordeweeks en na 23:00 in het weekend gaat ie naar 15 inderdaad.
Maar ik wil eigenlijk een slimme want nu staat ie dus ook de hele dag op 19 te stoken als ik er niet ben
Oh daar moet je dan ook weer aan denkenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook een slimme. maar dan meer zodat ik deze vanuit mijn bed al kan aanzetten en savonds kan kijken of ik hem wel heb uitgezet
Nee ze hebben ook gewoon timers.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar moet je dan ook weer aan denkenWaar heb je nou een slimme voor dan?
Toen ik 40 kilo zwaarder was, vond ik dat ook. Nu heb ik het sneller koudquote:Op zondag 23 februari 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ook idioot heet. Ik zet hem weleens op 20 en heel soms op 20,5 maar dan denk ik al heel snel pfffff
nu heb ik geen slimme. gewoon een draaiknopquote:Op zondag 23 februari 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar moet je dan ook weer aan denkenWaar heb je nou een slimme voor dan?
Ik heb hem op 20 staan. Maar zoals gisteravond als de wind op het raam staat en ik stil op de bank een film zit te kijken, gaat er nog wel een dekentje over me heen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ook idioot heet. Ik zet hem weleens op 20 en heel soms op 20,5 maar dan denk ik al heel snel pfffff
Ik heb een Tado.. geloof dat ik hem deze winter al terugverdiend hebquote:Op zondag 23 februari 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
en hoe duurder het gas wordt, hoe sneller je zo'n ding terugverdiend hebt
Van wie moet dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet voor morgenavond 20u mn hut gesopt hebben :’)
Hup hup afwassen dan!quote:Op zondag 23 februari 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet voor morgenavond 20u mn hut gesopt hebben :’)
Vind ik ook ontzettend leuk die beperkten die dan net liefde je broodje brengen.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
In mijn straat komt een mix van bier en brood![]()
Ik zie een nieuwe baan. Met terras omfg
Gerechten die goed passen bij brood en bier staan straks op de kaart, zoals stoofpotten en hamburgers.
Hamburgers![]()
Altijd handig als ik ook verder lees:
Minimaal zestig mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt mogen hier aan de slag in de keuken, de bediening of de spoelkeuken. Het is wel de bedoeling dat het leuk is voor deze doelgroep."
Ja het zouden ook ex crimi's kunnen zijn :pquote:Op zondag 23 februari 2020 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik ook ontzettend leuk die beperkten die dan net liefde je broodje brengen.
Ledstrips helpen daar tegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil niet klagen maar het weer deprimeert mij lichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |