Je moet geen kou gaan zitten lijden, Bitterballetjequote:Op zondag 23 februari 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja binnen koud.
Niet zo goed geisoleerd en probeer de verwarming wat lager te houden :p
Wij zijn beiden van die types die hun dikke warme trui af zouden geven, ja hč?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet geen kou gaan zitten lijden, Bitterballetje
Ik las "doorzichtig bikiniweer"quote:Op zondag 23 februari 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit geen feest, feest is voorzichtig bikiniweer.
Ja energierekening moet omlaag. Probeerde een tropisch klimaat te realiseren hier :pquote:Op zondag 23 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet geen kou gaan zitten lijden, Bitterballetje
Meer jezelf zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja energierekening moet omlaag. Probeerde een tropisch klimaat te realiseren hier :p
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn beiden van die types die hun dikke warme trui af zouden geven, ja hč?
Hoe warm stookte je dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja energierekening moet omlaag. Probeerde een tropisch klimaat te realiseren hier :p
Jezus ja dat mag wel wat minder. Op gas ook nog zeker? Dat wordt duurder de komende jaren hequote:
Jaquote:Op zondag 23 februari 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus ja dat mag wel wat minder. Op gas ook nog zeker? Dat wordt duurder de komende jaren heIs al duurder aan het worden.
21 staat die nuquote:Op zondag 23 februari 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu? Zit je te bibberen bij 15 graden?
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaMaar ik wist nooit hoeveel dat heeft gekost omdat dat van mijn vaders rekening ging en ik hem een vast bedrag per maand betaalde.
Heb helemaal geen idee van dat soort kosten.
Nu gaat het van mijn rekening en weet k hoeveel het kost
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
21 staat die nuKan niet zeggen dat ik het lekker warm heb :p
Zet ‘m een half graadje hoger danquote:Op zondag 23 februari 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan is het nog maar een paar halve graadjes tot 23quote:Op zondag 23 februari 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet ‘m een half graadje hoger dan
ik heb hem standaard op 19 staan. Als ik het koud krijg doe ik een trui aan.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel joh, in het bejaardenhuis zul je vast nog mensen vinden.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan is het nog maar een paar halve graadjes tot 23![]()
Niemand die ik ken heeft hem op 23 staan dus moet mij gewoon aanpassen aan de norm :p
Ja ik hou wel van de seniorenstandquote:Op zondag 23 februari 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel joh, in het bejaardenhuis zul je vast nog mensen vinden.
19 graden is toch fucking koud joh.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb hem standaard op 19 staan. Als ik het koud krijg doe ik een trui aan.
hier staat die ook op 19.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden is toch fucking koud joh.
Nou dit vin'k niksquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje verslaafd aan geweest.
https://www.geoguessr.com/
Maar dat kun je ook geleidelijk doen, toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan is het nog maar een paar halve graadjes tot 23![]()
Niemand die ik ken heeft hem op 23 staan dus moet mij gewoon aanpassen aan de norm :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |