quote:Op zondag 23 februari 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet zo met drie niet geheel onaantrekkelijke vrouwen naar de IKEA![]()
Linkerelfje zegt, ok kan ik mooi dat ene dekbed kopen met dat Schotse ruitje.
Rechterelfje zegt, meubelen in elkaar zetten.
Wat heb ik gister nou gezegdquote:
Oohja maar dan weet je ook nog wat ik zei.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb ik gister nou gezegd
Jullie zijn goed om te sjouwen en meubels in elkaar te zetten.
Trap er niet in UItstraling
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja maar dan weet je ook nog wat ik zei.
Een vriendin die soms stiekem naar mijn kont kijkt als ze een wijntje op heeft en twee vriendinnen van haar waarvan ze gisteren zei, kun je die een keer mee op sleeptrouw nemen want die kippen hebben het altijd over jou en ze hebben het even nodig, IKEA doen want dat haat je en je bent grappig als je loopt te mopperen?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.
Dan moeten we vaststellen waar je deze vrouwen vandaan hebt gehaald om te kijken of ze een wederdienst willen leveren
Kat in het bakkie hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriendin die soms stiekem naar mijn kont kijkt als ze een wijntje op heeft en twee vriendinnen van haar waarvan ze gisteren zei, kun je die een keer mee op sleeptrouw nemen want die kippen hebben het altijd over jou en ze hebben het even nodig, IKEA doen want dat haat je en je bent grappig als je loopt te mopperen?
Je hebt zeker een stationwagon?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriendin die soms stiekem naar mijn kont kijkt als ze een wijntje op heeft en twee vriendinnen van haar waarvan ze gisteren zei, kun je die een keer mee op sleeptrouw nemen want die kippen hebben het altijd over jou en ze hebben het even nodig, IKEA doen want dat haat je en je bent grappig als je loopt te mopperen?
Het is een valstrik, ja hè?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt zeker een stationwagon?
Leer mij vrouwen kennen
quote:Op zondag 23 februari 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze willen Zweedse balletjes, geen Schotse
Haar antwoord?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
"Goedemorgen lieverd, ik kan zonder te douchen op tijd zijn of zal ik douchen en dan ben ik een kwartiertje later?"
Ik ben slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |