quote:Op zondag 23 februari 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen? Op stap met je wrat?
Thuis in mijn pyjamaquote:Op zondag 23 februari 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]volgens mij is het een gemuteerde wratblaar
Geen idee wat ik ga doen. Heb toch niet zo’n zin om te treinen
En jij?
Geen zin om lang in de trein te zittenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thuis in mijn pyjama![]()
Waarom heb je niet zoveel zin?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
De hele dag spelen met je ledstrips?
Wat is daar het idee van?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje verslaafd aan geweest.
https://www.geoguessr.com/
Je UI begint er spontaan harder van te kwispelenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar zou je ergens naar toe gaan dan of alleen in de trein zitten?
Dat museum is daar? Anders doe je dat toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je UI begint er spontaan harder van te kwispelen
Ik zou naar Keckskemét gaan.Maar daar is eigenlijk niks te beleven
Het Hongaars Etnografisch Museum klinkt wel tof
Hier in Budapest. Maar dicht wegens verbouwing, net als het museum voor toegepaste kunstquote:Op zondag 23 februari 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat museum is daar? Anders doe je dat toch?
Oh shit. Iets anders nog wat de moeite waard is?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier in Budapest. Maar dicht wegens verbouwing, net als het museum voor toegepaste kunst
Elke zondag feestquote:Op zondag 23 februari 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Wie zet het knopje op "uit" van iedere zondag een storm in ons mooie Nederland?
Van die Nederlanders die met 19 graden en zon op het strand liggenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit geen feest, feest is voorzichtig bikiniweer.
Ja met 40 graden kan ook maar dan zie je er de volgende dag uit als een gekwelde kreeft en over 20 jaar krijg je ineens overal extra bulten.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die Nederlanders die met 19 graden en zon op het strand liggen
19 graden is toch veel te koud johquote:Op zondag 23 februari 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja met 40 graden kan ook maar dan zie je er de volgende dag uit als een gekwelde kreeft en over 20 jaar krijg je ineens overal extra bulten.
O jawel, het wemelt hier van de museums maar net deze twee zitten in bijzondere gebouwenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit. Iets anders nog wat de moeite waard is?
Ok krijg je drie graden erbij maarrrr meer ook niet, 22 graden.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
19 graden is toch veel te koud joh
Brrrquote:Op zondag 23 februari 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok krijg je drie graden erbij maarrrr meer ook niet, 22 graden.
Anders is het veel te warmquote:Op zondag 23 februari 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van die Nederlanders die met 19 graden en zon op het strand liggen
Terrasjes weer?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jawel, het wemelt hier van de museums maar net deze twee zitten in bijzondere gebouwen
Ik denk dat het wandelen wordt, met onderweg veel koffie drinken en zien wat ik tegenkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |