Echt wel. Is nog gewoonte hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zakje snoep voor onderweg, dat wordt toch al decennia niet meer gedaan?
Hier sinds mijn kindertijd niet meer gezien. Prima, kinderen krijgen al genoeg snoepshit binnenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt wel. Is nog gewoonte hoor.
en dan beetje zo plets plets in vieslakken zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Compleet vol, soms puilt het er zelfs compleet uit
Dat wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier sinds mijn kindertijd niet meer gezien. Prima, kinderen krijgen al genoeg snoepshit binnen
Douw hem in de frituurquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
De langzaamste eter van den haag smurft net binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dan heb je hier een waardige tegenstander voor de titel :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit gewoon thuis in regio Rotterdam
Aawww nee hij heeft al iets met zijn hoofd wat een beetje misvormd is :pquote:
Vooruit dan maar weer...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aawww nee hij heeft al iets met zijn hoofd wat een beetje misvormd is :p
En hij is wel altijd vriendelijk en geeft goeie fooi :p
Nu nog gaan klussenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
Bakkie koffie en dan nog even wat plamuurwerk fixen op zolder
Nee dit is geen codewoord
Hoe oud is je kind inmiddels?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wel.
Tegenwoordig zijn het vaak van die hippe voedsel dingen of speelgoedjes.
Verwende nesten zijn het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervelend, Noorwegen![]()
Tijdje verslaafd aan geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Noorwegen![]()
Als ik me verveel op mijn werk ga ik vaak op Google Streetview blind inzoomen op een random plek in Noorwegen en dan virtueel een stukje rijdenALLES is daar mooi
Kan me toch een paar plekjes bedenken die niet zo mooi wezenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Noorwegen![]()
Als ik me verveel op mijn werk ga ik vaak op Google Streetview blind inzoomen op een random plek in Noorwegen en dan virtueel een stukje rijdenALLES is daar mooi
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen? Op stap met je wrat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |