Ben jij het Raymond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik een groot glas zwartebessenbubbeltjeswater inschenken en een half uurtje darten. Kijken of 4000 punten weer eens een keer wil lukken met 300 pijlen. Laatste paar keer was het echt kut mčt
Leg dit eens uit wil je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Zag net een vrouw haar take away maaltijden op de grond zien liggen ze keek echt verslagen
Aardig gelukt, hč?quote:
Dit maakt het er niet echt duidelijker op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel de gasten er doorheen smurfen
3497. Slechtste score OOITquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik een groot glas zwartebessenbubbeltjeswater inschenken en een half uurtje darten. Kijken of 4000 punten weer eens een keer wil lukken met 300 pijlen. Laatste paar keer was het echt kut mčt
Er door heen gooienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet echt duidelijker op.
En wat heeft dat te maken met een vrouw die haar maaltijden op de grond zag liggen?quote:
Niks. Bitterbal is even aan het bitterbalzijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met een vrouw die haar maaltijden op de grond zag liggen?
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel de gasten er doorheen smurfen
Naai m erbijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Ja hoor collega is weg![]()
Ik was helemaal niet nodig
Nee hoor, ik zit gewoon thuis in regio Rotterdamquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
De langzaamste eter van den haag smurft net binnen
Kan me ons eerste kinderfeestje herrineren waarbij echt iedereen kwam (man of 50) en we hadden bedacht voor iedereen eten te maken.quote:
The horrorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me ons eerste kinderfeestje herrineren waarbij echt iedereen kwam (man of 50) en we hadden bedacht voor iedereen eten te maken.
Ik ben die dag bijna overleden
Niks ben alweer veel verder . Ben op werk :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met een vrouw die haar maaltijden op de grond zag liggen?
Ja dat hadden wij ons ook bedacht. Sindsdien komen er "A" veel minder mensen en laten we "B" het eten aan rukken.quote:
Ik heb het afgelopen kerst gedaan voor 14 mensen, dat was al erg genoeg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij ons ook bedacht. Sindsdien komen er "A" veel minder mensen en laten we "B" het eten aan rukken.
Dus nu is het gezellig en relaxed.
Eoa mens had haar afhaalmaaltijden op de grond laten flikkeren en nou vanavond geen eten dus toen keek ze sip.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eoa mens had haar afhaalmaaltijden op de grond laten flikkeren en nou vanavond geen eten dus toen keek ze sip.
De 20+ hyperactieve kinderen erbij is nog een extra hindernis.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen kerst gedaan voor 14 mensen, dat was al erg genoeg.
Al heb ik op werk geen probleem ermee om voor 10 keer zoveel mensen (gedeeltelijk) te moeten koken.
Zakje snoep voor onderweg, dat wordt toch al decennia niet meer gedaan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De 20+ hyperactieve kinderen erbij is nog een extra hindernis.
Ik weet nog dat mensen met kinderen weggingen en me maar bleven aankijken. Waarna ik ze een beetje de deur uitdrukte..doei he![]()
Was ik dus de enorme mand met snoep zakjes vergeten en kinderen zijn jankend naar huis gegaan
Ga je weer gaten vol smeren ouwe goorlap?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
Bakkie koffie en dan nog even wat plamuurwerk fixen op zolder
Nee dit is geen codewoord
Compleet vol, soms puilt het er zelfs compleet uitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je weer gaten vol smeren ouwe goorlap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |