Ff bij een kaasboerderij kaas wezen halen en bij Praxis Groen langsquote:
Ja, die hebben de koffie opgezopen, de koektrommel leeggevreten en de suikerzakjes gejat en waren weer wegquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hebben de koffie opgezopen, de koektrommel leeggevreten en de suikerzakjes gejat en waren weer weg
Ik vermoed dat jij VW rijdt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:09 schreef Koen66 het volgende:
Ahja m'n auto staat nog open zegt de app
RIP aan de nabestaandequote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik heb zonder slippers gelopen in het zwembad en nu heb ik een voetwrat. Dat kan toch niet binnen twee dagen?
Bijna, Seatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij VW rijdt?
Las clitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Clio is niet zo geavanceerd
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is ook onderontwikkeld
Was je überhaupt van plan terug naar NL te komen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmorgen in mijn klauwen gesneden, nu een voetwrat. Living on the edge hier
Ik kreeg net min of meer een baan aangeboden en een flat om te huren, dus misschien moet ik maar gewoon blijvenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was je überhaupt van plan terug naar NL te komen?
Tof dat je on the spot een baan aangeboden krijgtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg net min of meer een baan aangeboden en een flat om te huren, dus misschien moet ik maar gewoon blijven
Verkeerde stadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Op de notre dame is een vacature vrij
Nou goed, die maat zei dat zijn werkgever mij zo zou aannemen. Maar ik wil niet terug naar Hongarijequote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tof dat je on the spot een baan aangeboden krijgt
Noem je Buda nou een gebochelde?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Op de notre dame is een vacature vrij
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noem je Buda nou een gebochelde?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:52 schreef Karzai het volgende:
mja zeg je daar nooit iets van of de baas?
Nee dit is de regel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:52 schreef Karzai het volgende:
mja zeg je daar nooit iets van of de baas?
Thnx :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
Fok werkt kut bij mij en is retetraag ik ga eten maken en afsluiten, sterkte vanavond bitterbal
Waarom wil je niet terug naar Hongarije?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou goed, die maat zei dat zijn werkgever mij zo zou aannemen. Maar ik wil niet terug naar Hongarije
Ik ging ooit voor de liefde. Maar Nederland is gewoon een beter landquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je niet terug naar Hongarije?
Aaaaah Karzai maakt gewoon een grapjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Bocheltje gaat naar het zwembad
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aaaaah Karzai maakt gewoon een grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:36 schreef Muck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
Oke dat is misschien een wat rare zin
Leugens!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hebben de koffie opgezopen, de koektrommel leeggevreten en de suikerzakjes gejat en waren weer weg
Lekker!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog nacho chips die eigenlijk voor gister waren bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |