abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:05:10 #276
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191816397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jij doet steeds erg sterke beweringen. Dit zijn gewoon verkiezingen in een democratisch land, jij doet alsof het Noord-Korea is. Zodra jouw kandidaat een kans heeft om te verliezen, is de verkiezing niet eerlijk. Erg ondemocratisch.
Volgens mij hadden we het vanmorgen nog over democratie, en vind jij ondemocratische verkiezingen wel ok.. Naja, zolang de staten niet te groot zijn.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:05:48 #277
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191816415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat voor "decreten" kan hij zoal ondertekenen?
Taxes.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:08:17 #278
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191816459
Ik moet zeggen, ik ben nog niet ge-redbait hier, dus valt me nog altijd mee _O-
pi_191816476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het vanmorgen nog over democratie, en vind jij ondemocratische verkiezingen wel ok.. Naja, zolang de staten niet te groot zijn.
Allereerst is een caucusus niet ondemocratisch, er moet alleen op een ondemocratische manier worden gekozen bij een gelijkspel. Maar ik had het er over dat het niet aan die paar gelijkspelen in die paar staten gaat liggen of een kandidaat de meerderheid gaat halen.

Jij noemt steeds de verkiezingen ondemocratisch zonder enige bron.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:17:54 #280
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191816669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef Hanca het volgende:

[..]

Allereerst is een caucusus niet ondemocratisch, er moet alleen op een ondemocratische manier worden gekozen bij een gelijkspel. Maar ik had het er over dat het niet aan die paar gelijkspelen in die paar staten gaat liggen of een kandidaat de meerderheid gaat halen.

Jij noemt steeds de verkiezingen ondemocratisch zonder enige bron.
Popular vote niet tellen als de democratische manier, om delegates te tellen, als het ¨gelijkspel¨ is.. Ja, vind ik ondemocratisch.
Als het daar over gaat, popular vote, ben ik helemaal voor!
Maar, je denkt toch niet dat Pete of Amy ¨zomaar¨ gestopt zijn op 2 en 1 dag voor Super-Tuesday?
De weg vrijmaken voor Biden, dat is het hele plan.... Warren in de race houden, om de progressievere stem te splijten.
Dat is niet eens een complot-theorie, maar zelfs gewoon realistisch.
pi_191817190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:53 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Taxes.
En hoe ga je belasting heffen op geld wat niet in de VS is? Leg even uit.
pi_191817205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:56 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Democraten zijn loyaal? Hoogstens aan zichzelf. Pete en Amy zijn echt niet zelf opgestapt, daar zit wel een dealtje achter... Pete vond zichzelf goed genoeg.
Het is oorlog in het Democratische kamp, loyaliteit is ver te zoeken.
Ok, jij liegt en fantaseert, ik kom met feiten.

Sanders fans verschillen niets van Trump fans en bewijzen dat constant.
pi_191817218
quote:

[..]

Taxes.
Je liegt. Belastingen kunnen alleen door het Congress worden vastgesteld.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:46:05 #284
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, jij liegt en fantaseert, ik kom met feiten.

Sanders fans verschillen niets van Trump fans en bewijzen dat constant.
Ok, dan kom maar met bewijs.
pi_191817257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ok, dan kom maar met bewijs.
https://www.npr.org/2017/(...)g-trump-survey-finds

Nu jij. Kom eens met bewijs dat er dealtjes zijn met Buttigieg en Klobuchar.
pi_191817307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Maar, je denkt toch niet dat Pete of Amy ¨zomaar¨ gestopt zijn op 2 en 1 dag voor Super-Tuesday?
De weg vrijmaken voor Biden, dat is het hele plan.... Warren in de race houden, om de progressievere stem te splijten.
Dat is niet eens een complot-theorie, maar zelfs gewoon realistisch.
Misschien is ze gevraagd om te stoppen, zou kunnen. Zo verkleinen ze bijvoorbeeld de kans op een broken convention, waar jij zo bang voor was. Maar nu doet dat er plots niet meer toe, he?
Ik denk trouwens dat ze gestopt zijn omdat ze kansloos waren en het later graag nog een keer proberen, zij zijn wel nog jong.
En Warren houdt zichzelf in de race. En moet trouwens weinig van Sanders hebben.

Jij fantaseert alles naar een anti-Sanders complot en gaat er dan vanuit dat er tussen de tientallen of zelfs honderden mensen die er van moeten weten niemand zit die lekt en ook niemand zit die voor Sanders is. Onwaarschijnlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191817362
Zo moeilijk is het niet hoor om te bedenken waarom Buttigieg en Klobuchar gestopt is. Buttigieg en Kliobuchar trekken geen kiezers met kleur en gingen enorm af afgelopen zaterdag. Als je samen nog geen eens 10% van de African Americans en latinos trekt, ga je de primary op geen enkele manier winnen. En waren anders bezig aan een kansloze expeditie zonder zicht van het winnen van een staat zelfs (behalve Klobuchar in haar thuisstaat Minnesota). Dan is het niet gek om uit te stappen en de kandidaat te steunen waar ze ideologisch dichtst zitten dus Biden.

Er wordt al weken geroepen dat er teveel kandidaten zijn en als er 2 uit stappen is het ook weer niet goed
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:53:45 #288
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

https://www.npr.org/2017/(...)g-trump-survey-finds

Nu jij. Kom eens met bewijs dat er dealtjes zijn met Buttigieg en Klobuchar.
Als ze er nu al te koop mee gaan lopen, dan ondermijnen ze de partij nogal he.. Maar: Pete als VP is wel een aardige kans. Biden was toch al zo emotioneel over hem.

Klobuchar zal wel een leuk centje meekrijgen denk ik, maar dat is nooit te bewijzen.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:55:55 #289
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817405
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Hanca het volgende:

[..]

Misschien is ze gevraagd om te stoppen, zou kunnen. Zo verkleinen ze bijvoorbeeld de kans op een broken convention, waar jij zo bang voor was. Maar nu doet dat er plots niet meer toe, he?
Ik denk trouwens dat ze gestopt zijn omdat ze kansloos waren en het later graag nog een keer proberen, zij zijn wel nog jong.
En Warren houdt zichzelf in de race. En moet trouwens weinig van Sanders hebben.

Jij fantaseert alles naar een anti-Sanders complot en gaat er dan vanuit dat er tussen de tientallen of zelfs honderden mensen die er van moeten weten niemand zit die lekt en ook niemand zit die voor Sanders is. Onwaarschijnlijk.
48 en 24 uur voor Super Tuesday en zij stoppen uit zichzelf? Dan zou Warren ook al gestopt moeten zijn. Gewoon alles om Sanders te stoppen en Biden te promoten.
pi_191817414
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Als ze er nu al te koop mee gaan lopen, dan ondermijnen ze de partij nogal he.. Maar: Pete als VP is wel een aardige kans. Biden was toch al zo emotioneel over hem.

Klobuchar zal wel een leuk centje meekrijgen denk ik, maar dat is nooit te bewijzen.
Twee ongefundeerde beschuldigingen, ik zou zeggen dat dit in BNW thuis hoort.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:59:01 #291
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Twee ongefundeerde beschuldigingen, ik zou zeggen dat dit in BNW thuis hoort.
Dat kan, maar als het in september zo is, als het ergste Democratische geval een feit is: Dementerende Joe met Pete als VP, ga je dan rectificeren?
pi_191817491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef Burner82 het volgende:

[..]

48 en 24 uur voor Super Tuesday en zij stoppen uit zichzelf? Dan zou Warren ook al gestopt moeten zijn. Gewoon alles om Sanders te stoppen en Biden te promoten.
Dan hebben ze te laat getimed. Als de moderates slimmer waren geweest hadden ze eerder uit de race moeten stappen en zouden er vandaag niet tienduizenden stemmen verspild zijn door early voting. En als de establishment het nog slimmer hadden gespeeld had Bloomberg zich ook moeten terugtrekken maar die doet nog vrolijk mee

Warren ziet nog een weg (die ik niet echt zie) als ik kingmaker in een mogelijke conventie, maar we zien wel na vanavond of het allemaal bluf is geweest. De kansen van Warren op delegates vandaag en mogelijke winst in haar thuisstaat Massachessets is wel groter nu Buttigieg en Klobuchar afgevallen zijn.
pi_191817521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat kan, maar als het in september zo is, als het ergste Democratische geval een feit is: Dementerende Joe met Pete als VP, ga je dan rectificeren?
Nee, want Buttigieg is natuurlijk helemaal geen gekke kandidaat als vice, dat bewijst dus niks van jouw complottheorie. Dat er niks uit lekt van zo'n complot bewijst wel veel, zo'n partijtop (waar de meningen altijd, bij elke democratische partij ter wereld, net zo verschillend zijn als in de partij) kan zoiets nooit geheim houden. Dat besef jij je toch ook wel als je langer dan 3 seconden na denkt.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:02:43 #294
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef L3gend het volgende:

[..]

Dan hebben ze te laat getimed. Als de moderates slimmer waren geweest hadden ze eerder uit de race moeten stappen en zouden er vandaag niet tienduizenden stemmen verspild zijn door early voting. En als de establishment het nog slimmer hadden gespeeld had Bloomberg zich ook moeten terugtrekken maar die doet nog vrolijk mee

Warren ziet nog een weg (die ik niet echt zie) als ik kingmaker in een mogelijke conventie, maar we zien wel na vanavond of het allemaal bluf is geweest
Ik hoop dat ze te laat zijn! Cali heet al 3 miljoen votes by mail sinds Iowa... Toen was Biden nog nergens.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:04:46 #295
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, want Buttigieg is natuurlijk helemaal geen gekke kandidaat als vice, dat bewijst dus niks van jouw complottheorie. Dat er niks uit lekt van zo'n complot bewijst wel veel, zo'n partijtop (waar de meningen altijd, bij elke democratische partij ter wereld, net zo verschillend zijn als in de partij) kan zoiets nooit geheim houden. Dat besef jij je toch ook wel als je langer dan 3 seconden na denkt.
Als zelfs CNN zegt: Het hele establishment is tegen Sanders en doet er alles aan dat hij niet wint.... Ben ik de linkse complotdenker....

Misschien moet jij eens iets opener zijn voor de realiteit?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:05:14 #296
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817570
Poging 3: waarom is Baggard nog in de race?
pi_191817600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Omdat ze zelf beslist heeft er niet uit te stappen.
pi_191817611
quote:

[..]

Taxes.
En welke 'taxes' kunnen zoal per decreet worden ingevoerd volgens jou?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:07:43 #299
133321 Burner82
Speedo fan
pi_191817623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:06 schreef Hanca het volgende:

[..]

Omdat ze zelf beslist heeft er niet uit te stappen.
Goede bijdrage.
pi_191817637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Dat weet niemand, maar lijkt sollicatie te doen voor Fox.
Maar ze gaat mogelijk nog een delegate krijgen vandaag op American Samoa, waar ze geboren is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')